Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Statenkwartier)

Aert van der Goesstraat 21 2582 AH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Statenkwartier)

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Lve1992 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Al een aantal keer heerlijk gegeten bij Hudson Bar & Kitchen. Er zijn weinig plekken waar ik de spareribs zo lekker vind als hier.
Lekkeretengeenvreten .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
heerlijk gegeten ossenhaas op een stick met de jack daniels saus was heerlijk!
spareribs lekker zacht en viel van het bord.
de milkshakes vond ik aan de dure kant en waren niet heel lekker.
de desserts waren perfect en het personeel had vuurwerk voor ons huwelijk op het ijs gedaan.
de nachos waren niet echt heel lekker en zouden beter zijn als de saus apart was.
decor vond ik niet heel speciaal, het is echt een amerikaans texan style restaurant maar vond het diner stuk van de zaak wel erg klein en luidruchtig.
Verder was alles lekker dus wij komen zeker weer terug
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Gezellige tent, het amerikaanse thema is misschien een beetje gekunsteld. ik at een lekkere verse Ceasar's salad en mijn tafelgenoot een malse sate van kippendijen. De frieten waren lekker dik. De huis-chardonnay was oke. De meiden in de bediening zijn alert en aardig. En dan is de prijs- kwaliteit verhouding ook nog in orde. Wij komen hier vast nog wel eens.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Enige tijd geleden alweer hier weer eens een keer binnengegaan. Er was op deze zondag genoeg plek dus mochten we zitten waar we wilden.
Personeel is jong en vlot, het commerciële ligt er soms iets te dik bovenop.

Over het eten dan; links en rechts werden er diverse soorten hamburgers uitgeserveerd maar wij wilden wel eens iets anders.
Op speciaal verzoek verzochten wij de kok (je kunt gewoon tegen de beste man praten hoor) een "sloppy Joe" te maken met toast, een gerecht dat niet op de kaart voorkwam.
Dit was geen enkel punt, werd netjes uitgeserveerd en was goed bereid.
De medewerkster had dit gerecht nooit eerder gezien en wilde toch wel eens weten wat het was.
Altijd leuk; iets buiten de kaart om.

Kopje koffie na en een zeer nette rekening, het was prima toeven hier!
Gique .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Het eten was erg lekker! Ik heb de campus hudson burger gegeten. Top!! De sfeer is erg gezellig ook door de muziek op de achtergrond echt een leuk restaurant!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Prima plek voor een lekkere, snelle hap. Double B genomen: lekkere burger met blauwe kaas. Daarbij prima frietjes, goede coleslaw en gewone sla. Lekker gegeten + twee drankjes voor 15 euro. Aardige bediening. Voorin de zaak wat te harde muziek, maar achterin waar ik zat prima te doen.
Highlander84 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Wij zijn gisteren bij Hudson wezen eten. Op hun website en menukaart staat aangegeven dat je om de allergiewijzer kunt vragen. Aangezien mijn vriendin een aantal voedselallergieen heeft betekent dit dat ze op een wat veiligere manier buiten de deur kan eten.

Helaas bleek de allergiewijzer niet aanwezig (het personeel had er zelfs nog nooit van gehoord). Na indirect contact met de keuken wat keuzes dusdanig aangepast zodat het geen probleem zou vormen. Helaas bleek toen het eten gebracht werd dat er met deze aanpassingen geen rekening was gehouden. Eten teruggestuurd en daarna voor de spareribs gekozen, deze konden wel zonder problemen gegeten worden.

Over het eten: de hamburger was erg lekker, de spareribs goed van smaak maar wel erg vet. De spareribs werden trouwens niet in rekening gebracht om de gemaakte fout goed te maken, dit was wel netjes.

De service is vriendelijk maar erg onervaren. Zo werden de lege borden vrij hoog en wiebelig opgestapeld boven een kinderwagen met een slapende baby. Daarnaast werden we regelmatig vergeten 'omdat we zo verstopt zaten'. Het restaurant claimt (heel Amerikaans) rekening te houden met voedselallergieen maar doet dat dus niet!

Waterlint .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Snel geholpen bij binnenkomst. Geen haute-cuisine maar dat zochten wij niet. Ik had een soort mix-grill. Alle stukjes waren verrassend lekker. Erg leuk was de minihamburger. De dames hadden hamburgers. Lekker mals en als garnering coleslaw en gewone sla plus patat die op een leuke wijze was gesneden. Lekkere donker bruine sfeer. Prijzen zijn netjes.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Hudson is een eetcafe met prima hamburgers , niet alleen rechttoe rechtaan maar ook b.v. met garnalen ! lekkere frites en colesla. Uitstraling als bruine kroeg met veel hout , ook de meubels , dus echt lang tafelen is niet de bedoeling. Huiswijnen rood en wit zijn ook ok.
Bediening is vriendelijk maar komt soms wat onervaren over.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
met een hema lunch bon hier gegeten,was erg lekker,de bediening was een meisje alleen die erg aardig was,iemand anders van de bediening had het te druk met zijn blijkbaar vrienden dus meisje moest alles alleen doen (beetje jammer,)
maar voor een lekkere burger kom ik vast nog eens langs
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Leuke plek en lekker terras aan het begin van de "Fred" in de Aert van der Goesstraat. Alleen jammer dat het terras altijd in de schaduw zit. Lekker vlotte en aardige bediening, goede pilsener (Swinkels Volmaakt) lekkere Chardonnay en smakelijke Burgers met frites en garni voor de kleine en de grote trek is er genoeg keuze. En ja, hamburgers en frites trekt gezinnen met jonge kids. Blijft een prettige plek in een goeie buurt om te vertoeven.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
heel leuk burger restaurant in een goede buurt. Met het gezin gegeten bij Hudson in Den Haag.
Lekkere hamburgers en een heerlijk smeerseltje bij het broodje vooraf. Zeer kindvriendelijk alleen jammer dat de toilet boven is maar dat is vaker zo in restaurants....
Lagendijk1972 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Ik had met vrienden afgesproken hier, maar wat een teleurstellende bediening! We werden niet eens opgemerkt of aangesproken bij binnenkomst, dus zelf maar een tafeltje uitgekozen. Het duurde bijna 10 minuten voordat er een meisje van de bediening bij ons langs kwam met de menukaart en de vraag of we wat wilden drinken. Zij vertelde ons dat we de specials op het bord konden zien… Nou sorry maar het bord dat ze aanwees was nauwelijks zichtbaar.
Witte huiswijn en een grote fles spa blauw besteld, de wijn was prima, echter een beetje raar dat de gasten naast ons een karaf kraanwater kregen met notabene limoentjes en munt wat wij niet op de kaart hebben zien staan.
Maar goed, de burgers, uitstekend! Echt kwaliteit en mooi geserveerd! Niets op aan te merken, de kok weet blijkbaar wat hij doet. Maar… het kan gasten niet ontgaan dat de sfeer in de keuken gespannen is. Wij hoorden meerdere malen scheldwoorden die ik niet wil herhalen.
Na het eten het toilet bezocht, dit is idioot ingedeeld. Ik zag een man plassen voor een urinoir voordat ik besefte dat ik de andere kant op moest. Daarna de verkeerde deur in waar blijkbaar een rommelhok is gemaakt, waarna ik vervolgens de juiste deur kon vinden. Na een kopje thee heb ik mij verbaast over de mentaliteit van de bediening!?! Ze stonden om 23:15 met een sigaret en een biertje gezellig samen achter de bar. Ik heb serieus 5 minuten staan zwaaien voordat ik de rekening kreeg!
Conclusie, zelfs met de heerlijke burgers kom ik hier nooit meer. Wat een zooitje ongeregeld!
Bokarlo .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Gisteren gegeten en het was heerlijk. Top hamburger en heerlijke garnalen vooraf. Bediening heel goed, snel en vriendelijk. Kok Martin kwam zelfs vragen of alles oké was. Decor is echt geweldig en origineel. Kom gauw weer terug.
Lexsijt .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Wezen eten met twee kids. We werden snel geholpen. Dat is belangrijk met kinderen is mijn ervaring. Als vooraf namen we de nacho's, erg lekker, en prima om in de stemming te komen. Goede, beetje pittige smaken. Geen probleem om met z'n drieën een portie te nemen. De burgers waren erg lekker, niet te vergelijken met die van M. of de supermarkt. Echt heerlijk. Frites erbij waren ook goed: lekker krokant. Kortom: erg lekker en een positieve ervaring qua bediening. We komen zeker terug.
Mick N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Vorige week zaterdag hier gegeten met een groep vrienden. We bestelden vooraf de "Route 67", een mix van allerlei voorgerechten. Deze was leuk opgediend en zeker voldoende voor 6 mannen aangezien de hoofdgerechten die daarna kwamen een ruime maat hadden. Alle gerechten, van burgers tot spareribs, waren van goede kwaliteit. Een leuke zaak waar je daarna ook nog lekker een drankje kan blijven doen. De service had wel meer aan ons kunnen verdienen als ze wat vaker langs waren gekomen voor drankjes.
Casper S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Er is me inderdaad niets te veel verteld over de Hudson burgers! Heel smakelijk en zoals echte burgers horen te zijn. Ook de holle, friet vind ik erg lekker. Met ketchup geserveerd zonder om te hoeven vragen. Meiden in de bediening zijn leuk, vriendelijk en vlot...
Jammer dat er Bavaria wordt geschonken..
Deze keer voor de klassieke burger gegaan en binnenkort zal ik zeker 's voor een van de andere burgers langskomen.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Weer heerlijk gegeten. In een gezellige sfeer. De huisgemaakte burgers zijn toch mijn favoriet. Alles heerlijk vers gemaakt. Goede bediening. Soms moet je het wel even vragen, want echt alert zijn ze niet. Dat kan beter.
Alles zeer goed verzorgd en verse producten. Wij komen hier wel vaker. Altijd een gezellige ongedwongen sfeer. Een 10+ voor de keukenbrigade !
Goede prijs kwaliteit. We waren met 4 personen en het was weer super gezellig.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Lekker eten,prijs en kwaliteit klopt,veel keuze in heerlijke burgers, tomatensoepje vers vooraf, en de nachos raad ik ook aan. Bediening vriendelijk en inrichting erg leuk en gezellig!
Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Gisterenavond heb ik hier gegeten met vrienden. De ambiance is wat je van een eetcafé mag verwachten. Alleen is de akoestiek erg slecht, waardoor het erg rumoerig is en je elkaar amper kan verstaan. Om de vijf minuten schrik je van een omvallende stoel, omdat de betreffende persoon op staat in combinatie met een jas die aan de rugleuning hangt. Kortom, de stoelen zijn van een te lichte kwaliteit.
Het voorgerecht heb ik overgeslagen en als hoofdgerecht gekozen voor de American (spare) Ribs. Deze werden op een trendy bord geserveerd. Maar helaas was het vlees niet mals en had de marinade een vreemde nare bijsmaak. Er werden twee vingerhoedjes saus mee geserveerd. Een met mayonaise en een met BBQ saus. De laatste combineert niet echt met spare ribs. Maar na twee stukjes is de saus natuurlijk op.
Voor het nagerecht gekozen voor de Choco Loco. Een ensemble van chocolade taartje, chocolade mousse en chocolade ijs, waar weinig mis mee kan gaan.
De bediening was wel vriendelijk.
Na afloop nog even naar het toilet geweest. Hiervoor moest ik de trap op naar de eerste etage. Daar was een portaaltje van 3 vierkante meter die toegang bood tot een tweetal toiletten. Hierbij werd geen onderscheid gemaakt tussen heren- en dames toilet, wat een beetje vreemd is. Nog meer vreemd was het feit dat er een urinoir hing op het portaaltje, zonder enige afscherming.
Ik ben niet preuts, maar ik vind het niet gepast op te urineren in het zicht van dames die een meter achter mij wachten op een toilet die vrij komt. Overigens waren de toiletten niet erg fris.
Tot slot nog een kop koffie gedronken en de rekening gevraagd, die naar mijn gevoel te hoog was voor de kwaliteit die geleverd is.
Ik kom hier niet meer terug.