Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Lange Houtstraat 9 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Hamburgers American style

Wie zegt er nee tegen een heerlijk mals gebakken burger van de grill? En helemaal eentje van de Hudson grill. Hier krijg je heerlijke traditionele hamburgers voor de lunch, waarna je er weer een middagje tegenaan kunt. Maar ook ‘s avonds ben je hier aan het juiste adres voor een sappig en goed gebakken stuk vlees. Kunstenaar Tinus Teder maakte het schilderij ‘Het Meisje met de Hamburger’ als knipoog naar het beroemde werk van Vermeer, dus je pikt zelfs nog een stukje cultuur mee terwijl je gulzig zit te smullen.

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

- Lunch vanaf 12:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten, gezellige drukte.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eten lekker, mooie inrichting, maar we werden een beetje vergeten en hadden graag een dessert genomen, maar nadat de kaart werd afgegeven voor het dessert, kwam er niemand meer vragen wat we wilden bestellen. We zijn dus zelf naar de bar gelopen om te betalen.
Caroline Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker en leuk gegeten!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eten was heerlijk, sfeer en de service waren prima. Alleen de online toegezegde 20% korting werd niet gegeven in de praktijk
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening, drank aan prijzige kant maar gezellig avondje gehad. Zeker prima om big eens heen te gaan
Arjen A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijke Koreaanse burger gegeten. Ik was positief verrast!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijke burgers en leuke bediening.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Ik kreeg spontaan van de serveerster een cheesecake
aangeboden omdat ik jarig was die avond. Heel attent.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Leuk restaurant, goede vriendelijke bediening, heerlijk eten voor een goede prijs.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en sfeervolle inrichting.
Chess A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Leuke tent. Overzichtelijk menu en onwijs aardige bediening. Geen culinaire hoogstandjes, maar dat hoeft ook niet. Zeker een aanrader omdat collegas of vrienden te eten.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Prima setting en eten én uitstekende service.
Wiyay J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Eten was lekker. Spare ribs zeer goed bereid. Toetje helaas uitverkocht, maar tweede keus kon ermee door.

Goed om lekker gezellig en keer te eten.
Paterick V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
een goed en leuk restaurant. enkel jammer dat je op donderdag avond een beetje bij je tafel word weg gekeken omdat de jongen lui al voor de deur staan
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima restaurant voor een borrel en eten met vrienden. Spare ribs, zeer goed, t-bone goed (medium is verder dan rare...) ,de special beer can chicken bijzonder. Zeer vriendelijk en attent personeel, vlotte bediening. Het was niet druk. Iens reservering korting correct verwerkt in de rekening. Wordt een vaste plek voor ons.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekker eten voor een prima prijs. Aanrader voor humburger-liefhebbers.
William O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en goed personeel. Zeker een aanrader als je van amerikaanse stijl eten houd of gewoon wat wil gaan drinken.
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteren hier met zn tweeen gegeten. Het was erg rustig, eigenlijk wel leeg. Toch hing er een gezellige sfeer. Het is westernstyle ingericht en de menukaart past daarbij. We hadden de gegrilde ribeye met een pittige saus. Zowel het vlees als de saus was prima. Een lekkere Hoegaarden van de tap en een goed glas wijn, zeer vriendelijke en attente bediening, kortom, prima avond en goeie tent. We komen terug.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Afgelopen vrijdag hier voor het eerst met gezin gegeten.

De volgende punten vielen ons op:
- bewegwijzering naar de toiletten is niet voor iedereen duidelijk aangegeven;
- let op de afstapjes richting het toilet, is niet gemarkeerd ??;
- kraanwater schenken is prima, alleen ontbrak de vraag of wij er ook muntblaadjes in wilden hebben; deze werden er nu ongevraagd in gedaan;
- de hoeveelheid groente/salade op je bord is wel erg karig, dat kan veel beter. Je zou ook aan de gasten kunnen vragen of ze extra groente op hun bord willen. Nu een extra salade bijbesteld a € 6,95. Er is kennelijk geen mogelijkheid om extra salade op je bord te vragen ?? Jammer.
- op de kaart staat aangegeven dat de ribeye 250 gram weegt, vraag mij af welke gewicht je op je bord krijgt. Ik betwijfel of dit wel 250 gram is, eerder 200 gram.

Bediening is prima.
De smaak van het eten is prima. Wanneer er iets gedaan wordt met bovenstaande punten wordt het allemaal nog beter.
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten in dit restaurant met het pathe filmdiner. Nachos + burger naar keuze + toetje + bioscoopkaartje voor €27, aanrader! Bediening heel vriendelijk en denkt mee over de tijd, werd ons gevraagd of we haast hadden voor een film of dat we juist graag rustig aan wilden doen.