Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Lange Houtstraat 9 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Hamburgers American style

Wie zegt er nee tegen een heerlijk mals gebakken burger van de grill? En helemaal eentje van de Hudson grill. Hier krijg je heerlijke traditionele hamburgers voor de lunch, waarna je er weer een middagje tegenaan kunt. Maar ook ‘s avonds ben je hier aan het juiste adres voor een sappig en goed gebakken stuk vlees. Kunstenaar Tinus Teder maakte het schilderij ‘Het Meisje met de Hamburger’ als knipoog naar het beroemde werk van Vermeer, dus je pikt zelfs nog een stukje cultuur mee terwijl je gulzig zit te smullen.

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Erg voordelig
Erg rustig
René V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met de Amerikaanse verkiezingen ik niet het vooruitzicht, ben ik op z'n Amerikaans gaan eten bij de Hudson. De serveersters waren erg vriendelijk en hadden veel aandacht voor ons, want ze kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens was en konden de vragen over de tonijn goed beantwoorden. Als voorgerecht nam ik de Tijana tuna tosada die erg lekker was, omdat de tonijn erg vers was en juist gegrild. Als hoofdgerecht de Hilly billy chick die ook erg lekker was, maar wel iets pittiger dan gedacht. De Amerikaanse inrichting in het restaurant gaf erg veel sfeer en je waande echt even in The USA! De Hudson is zeker voor herhaling vatbaar en echt aan te raden!
N B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Leuke sfeer en lekker eten. De bediening is vriendelijk en staat snel voor je klaar (het was een rustige avond). De prijs-kwaliteit verhouding vind ik echt prima! De korean krunchy chicken vond ik zelf heel lekker.
André T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Wegens "diner voucher" van 10 euro gekregen heb ik hier gegeten voor het eerste keer. Dus heb ik een tomatensoep en ribeye gekozen. De tomatensoep was redelijk scherp/pittig en ribeye was niet zo groot maar lekker en mals. Door de voucher was de prijs voordelig. Vriendelijke bediening en zeker herhalingsvatbaar.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was goed, maar niet zo bijzonder dat ik er voor een 2de keer heen zou gaan.
Kreeg een beetje een Beren-restaurant idee.
Gewoon redelijk smakelijk, klaar.
Service van de dames was wel top. Vriendelijk zoals het hoort.
Oreo milkshake en cocktails waren heerlijk.

Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten was goed maar niet bijzonder. De vegetarische burger was wat droog. Dat zijn vegetarische burgers van zichzelf, dus was wat meer sjeu ertussen beter geweest. De cheescake was prima. Het bedienend personeel was niet allemaal top. Als je frietjes wilt neerzetten op een tafel waar ze al aan de koffie zitten heb je gewoon niet goed opgelet. De sfeer en ambiance was leuk. Jammer dat bij de toiletten niet stond aangegeven wat heren en dames was.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Goed gegeten bij Hudson. Met een Pathe deal samen een zeer goede deal en zeker een aanrader voor een groepje vriendinnen/vrienden! Vooraf een bak nachos, als hoofdgerecht een van de burgers van de kaart en als toetje een lekkere cheesecake. Super vriendelijke bediening! Ik zou hier niet per se gaan eten als stel of met ouders (beetje informeel, hippe muziek en donker) maar in een vriendensetting is het helemaal goed!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag hier met z'n 6-en gegeten. Ontvangst was prima. Vooraf de mix van een aantal voorgerechten besteld. Het zou wel fijn zijn als je deze ook voor 5 of 6 personen kunt bestellen ipv van alles 4, maar hier hadden we wellicht om moeten vragen.
We hadden diverse burgers besteld, de truffelburger had ik weleens eerder op en vond ik heerlijk dus nu eens iets anders. Ik had de garnalenburger en vond ik wat flauw en de burger met kip viel ook tegen (droog) volgens een van de tafelgenoten. De burgers met alles erop-en-eraan viel bij de heren wel goed in de smaak. Er werden voldoende frietjes op tafel gezet en op ieder bord lag wat rauwkost.
De bediening had iets attenter mogen zijn qua drankjes, maar er waren deze avond ook een paar grotere groepen, waardor het wellicht wat drukker was dan normaal. Hierdoor was het ook wat rumoeriger.
Zelf was ik al eens eerder bij Hudson in Naaldwijk geweest, dit restaurant is wat kleiner en vond ik kwalitatief beter. Maar al met al een prima avond gehad.
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag met 13 personen gegeten en dit is niet voor herhaling vatbaar. Bediening had er waarschijnlijk geen zin in. Kort en Chagrijnig. Het eten was van minimale kwaliteit. Vlees te rauw, zalm te rauw. Minimaal groente en de friet was slap.
Jammer jammer jammer
Anne-Claire B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Vanavond gegeten bij de hudson. Vriendelijk ontvangen en na een aanrader voor de sparibs gekozen en mijn gezelschap de truffle burger. Was echt heerlijk. Niet verwacht maar heel lekker. Leuke bediening door een vriendelijke jongeman. Kom zeker snel terug!
De_cooman_elke .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Lekker eten, goeie bediening. Reservatie via internet was niet doorgekomen ondanks bevestigingsmail maar we hebben meteen een plaatsje gekregen. Goede prijs/kwaliteit!
Aannabelle .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Hudson Danzig.
Wij werden meteen opgemerkt op het moment van binnenkomst en werden netjes naar een tafel gebracht. Alles verliep snel,netjes en erg klantvriendelijk! Het eten was van top kwaliteit en de bediening was erg goed!
Bij het afrekenen kregen we zelfs nog een kaartje met €10,- korting voor het bestellen bij deliveroo! Dat gaan wij proberen en wij komen sowieso nog een keer terug!
Kelly1979 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het was echt super! Het eten was lekker en niet duur. De bediening was vriendelijk en heel behulpzaam! Lekkere cocktails dus nog lekker lang blijven hangen, zelfs nog gedanst. Echt gezellig en we werden ook blij van de muziek. Een echte aanrader dus!
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Huson Bar & Kitchen is een leuke formule van sfeer/decor en een prima hap eten voor een redelijke prijs. Jonge, vlotte bediening en goed tempo, ook als het (erg) druk is. De chili concarne blijft een van onze toppers, maar ook de burgers smaken heerlijk. Geen culinaire hoogstandjes, maar een lekker en gezellig hapje en drankje voor niet te veel geld.
Mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Laatst bij hudson gegeten. Het was erg lekker als voor gerechtje een broodje met erg lekkere ailoi gegeten. Hudson mixup als hoofdgerecht omdat ik niet kon kiezen goede smaken alleen waren de spareribs niet echt warm. Tussendoor nog mijn favoriete cocktail genomen een ong island iced tea. Perfect gemaakt. En afgesloten met een chocoloco. Goed vriendelijke service. Ik zou hier zo weer gaan eten.
Ichigo1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Hebben gegeten bij Hudson voor de 2e keer. En vonden het weer erg lekker en heel gezellig. Hadden via een diner deal een 3 gangen menu gisteren. En het was heel lekker en de bediening was echt heel vriendelijk. Heel attent en weten heel goed wat service geven is! De burgers zijn bij Hudson altijd heel goed gevuld en de frietjes waren heel erg lekker! Echt een aanrader!
RicardoJ .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
in een woord Top. Heel gezellig en zeker wanneer je met een groep komt eten .
Een kaart met veel keus, voor een ieder wat wils. Eten was zeer goed werd zeker aan de wensen voldaan. De bediening was top, heel bekwaam en straalde zeker gezelligheid uit. Ga er zeker nog een keer terug en geweldige avond gehad. Was er met 5 collega's.
EteninNL .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Restaurant ziet er leuk uit en binnen is een gezellige sfeer. Wij hadden vooraf brood met aioli en vervolgens 2 hoofdgerechten. Bestelling werd snel opgenomen, waren erg vriendelijk. Vervolgens moesten wij erg lang wachten op ons voorgerecht (lees: na dik 1 uur was het er nog steeds niet). Wij hebben er naar gevraagd, en ze bood heel aardig haar excuses aan. Voorgerecht kwam daarna al snel. Vervolgens duurde het weer erg lang voordat ons hoofdgerecht kwam. Bediening had geen oog voor gasten die iets wilde vragen of bestellen, ze liepen blind langs ons. Mensen om ons heen, die later binnenkwamen, kregen hun eten eerder. Wanneer wij eindelijk iemand te pakken hadden, zei hij dat "het gewoon in de computer stond", geen excuses aangeboden terwijl we inmiddels al ander half uur in het restaurant zaten. 15 minuten later kregen wij alsnog ons eten, vraag me af of het niet snel alsnog is besteld in de keuken. Het eten was verder wel lekker, niet speciaal.
Vtje87 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Wat een leuk restaurantje, gezellige inrichting, goed muziekje, leuk publiek en vrolijke en attente bediening. Hele chille vibe dus! Met een vriendin wezen avondeten. We hadden de coco shrimps, crunchy calafornia roll en gezien we niet zoveel honger hadden, de shrimp supreme burger gedeeld. Mooie prestatie van de gerechten en echt lief dat ze de burger op twee borden serveerden. Naar deze (of wellicht andere Hudson's) gaan we graag terug!
JPPP .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
We hadden een vrijgezellenfeest met 6 dames. We waren iets verlaat en gaven dit telefonisch even door, gelukkig was het geen probleem. Waarschijnlijk vanwege het mooie weer was het erg rustig, maar dat maakte het voor ons niet minder gezellig. De service was echt top! We hadden een dame die aangaf dat ze er nog maar net werkte, maar ze deed het prima! (En goed dat ze het ook aangaf!) We wilde een grand dessert en dat was geen probleem, tevens ook heerlijk (super lekkere warme mini donuts)! De frieten zijn echt fantastisch, daar moet je hier sowieso voor naar toe en ook de hamburgers voldoen altijd aan de verwachtingen. Wil je gewoon een gezellig avondje met lekker eten is de Hudson zeker een aanrader, het is tot nu toe altijd consistent (ook de andere locatie in Den Haag). Enig minpuntje wat we konden bedenken zijn de stoelen, die zijn echt niet fijn (je glijdt er vanaf als je achterover wilt leunen en de zit is veel te kort voor je benen). Verder top tent en super leuk in de Danzig! Oh ja en de muziek is ook altijd fijn.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Leuke uitstraling, goede muziek, interessante menukaart!

We hebben hier een aardige tijd gezeten omdat we de menukaart zeer interessant vonden en hebben van alles wat geprobeerd. De huisgemaakte ijsthee was zeer lekker en verfrissend, de sausen waren lekker (vooral met Jack Daniels), en de nagerechten ook (met bijv. Oreo's).

De spareribs waren echter wat taai en er zat weinig vlees aan, verder geen minpunten.

Ook leuk dat je er in de avond/nacht kan stappen!