Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Lange Houtstraat 9 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Hamburgers American style

Wie zegt er nee tegen een heerlijk mals gebakken burger van de grill? En helemaal eentje van de Hudson grill. Hier krijg je heerlijke traditionele hamburgers voor de lunch, waarna je er weer een middagje tegenaan kunt. Maar ook ‘s avonds ben je hier aan het juiste adres voor een sappig en goed gebakken stuk vlees. Kunstenaar Tinus Teder maakte het schilderij ‘Het Meisje met de Hamburger’ als knipoog naar het beroemde werk van Vermeer, dus je pikt zelfs nog een stukje cultuur mee terwijl je gulzig zit te smullen.

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

- Lunch vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Den Haag (Centrum)

Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteren hier met zn tweeen gegeten. Het was erg rustig, eigenlijk wel leeg. Toch hing er een gezellige sfeer. Het is westernstyle ingericht en de menukaart past daarbij. We hadden de gegrilde ribeye met een pittige saus. Zowel het vlees als de saus was prima. Een lekkere Hoegaarden van de tap en een goed glas wijn, zeer vriendelijke en attente bediening, kortom, prima avond en goeie tent. We komen terug.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Afgelopen vrijdag hier voor het eerst met gezin gegeten.

De volgende punten vielen ons op:
- bewegwijzering naar de toiletten is niet voor iedereen duidelijk aangegeven;
- let op de afstapjes richting het toilet, is niet gemarkeerd ??;
- kraanwater schenken is prima, alleen ontbrak de vraag of wij er ook muntblaadjes in wilden hebben; deze werden er nu ongevraagd in gedaan;
- de hoeveelheid groente/salade op je bord is wel erg karig, dat kan veel beter. Je zou ook aan de gasten kunnen vragen of ze extra groente op hun bord willen. Nu een extra salade bijbesteld a € 6,95. Er is kennelijk geen mogelijkheid om extra salade op je bord te vragen ?? Jammer.
- op de kaart staat aangegeven dat de ribeye 250 gram weegt, vraag mij af welke gewicht je op je bord krijgt. Ik betwijfel of dit wel 250 gram is, eerder 200 gram.

Bediening is prima.
De smaak van het eten is prima. Wanneer er iets gedaan wordt met bovenstaande punten wordt het allemaal nog beter.
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten in dit restaurant met het pathe filmdiner. Nachos + burger naar keuze + toetje + bioscoopkaartje voor €27, aanrader! Bediening heel vriendelijk en denkt mee over de tijd, werd ons gevraagd of we haast hadden voor een film of dat we juist graag rustig aan wilden doen.
jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Om een andere plek te gaan zitten, deden ze niet moeilijk over. Naast de burgers zijn ook de zoete aardappelfrietjes zeker een aanrader!
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De service hier door de dames en heren is echt heel goed wij waren onder de indruk. Ze hebben een makkelijke kaart met burgers en steaks maar alles is zo goed klaargemaakt je kan hier elke dag terecht echt top
xavier B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ben hier vaker geweest. Had het idee dat de kruiden in de burger misschien iets te sterk waren dit keer. Maar het was niet heel storend als het de volgende keer maar niet nog meer wordt. Verder echt een lekkere burger en voor een prima prijs! Dus zeker de moeite waard om even snel een burgertje te eten! Tot snel weer!
René V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met de Amerikaanse verkiezingen ik niet het vooruitzicht, ben ik op z'n Amerikaans gaan eten bij de Hudson. De serveersters waren erg vriendelijk en hadden veel aandacht voor ons, want ze kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens was en konden de vragen over de tonijn goed beantwoorden. Als voorgerecht nam ik de Tijana tuna tosada die erg lekker was, omdat de tonijn erg vers was en juist gegrild. Als hoofdgerecht de Hilly billy chick die ook erg lekker was, maar wel iets pittiger dan gedacht. De Amerikaanse inrichting in het restaurant gaf erg veel sfeer en je waande echt even in The USA! De Hudson is zeker voor herhaling vatbaar en echt aan te raden!
N B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Leuke sfeer en lekker eten. De bediening is vriendelijk en staat snel voor je klaar (het was een rustige avond). De prijs-kwaliteit verhouding vind ik echt prima! De korean krunchy chicken vond ik zelf heel lekker.
André T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Wegens "diner voucher" van 10 euro gekregen heb ik hier gegeten voor het eerste keer. Dus heb ik een tomatensoep en ribeye gekozen. De tomatensoep was redelijk scherp/pittig en ribeye was niet zo groot maar lekker en mals. Door de voucher was de prijs voordelig. Vriendelijke bediening en zeker herhalingsvatbaar.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was goed, maar niet zo bijzonder dat ik er voor een 2de keer heen zou gaan.
Kreeg een beetje een Beren-restaurant idee.
Gewoon redelijk smakelijk, klaar.
Service van de dames was wel top. Vriendelijk zoals het hoort.
Oreo milkshake en cocktails waren heerlijk.

Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten was goed maar niet bijzonder. De vegetarische burger was wat droog. Dat zijn vegetarische burgers van zichzelf, dus was wat meer sjeu ertussen beter geweest. De cheescake was prima. Het bedienend personeel was niet allemaal top. Als je frietjes wilt neerzetten op een tafel waar ze al aan de koffie zitten heb je gewoon niet goed opgelet. De sfeer en ambiance was leuk. Jammer dat bij de toiletten niet stond aangegeven wat heren en dames was.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Goed gegeten bij Hudson. Met een Pathe deal samen een zeer goede deal en zeker een aanrader voor een groepje vriendinnen/vrienden! Vooraf een bak nachos, als hoofdgerecht een van de burgers van de kaart en als toetje een lekkere cheesecake. Super vriendelijke bediening! Ik zou hier niet per se gaan eten als stel of met ouders (beetje informeel, hippe muziek en donker) maar in een vriendensetting is het helemaal goed!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag hier met z'n 6-en gegeten. Ontvangst was prima. Vooraf de mix van een aantal voorgerechten besteld. Het zou wel fijn zijn als je deze ook voor 5 of 6 personen kunt bestellen ipv van alles 4, maar hier hadden we wellicht om moeten vragen.
We hadden diverse burgers besteld, de truffelburger had ik weleens eerder op en vond ik heerlijk dus nu eens iets anders. Ik had de garnalenburger en vond ik wat flauw en de burger met kip viel ook tegen (droog) volgens een van de tafelgenoten. De burgers met alles erop-en-eraan viel bij de heren wel goed in de smaak. Er werden voldoende frietjes op tafel gezet en op ieder bord lag wat rauwkost.
De bediening had iets attenter mogen zijn qua drankjes, maar er waren deze avond ook een paar grotere groepen, waardor het wellicht wat drukker was dan normaal. Hierdoor was het ook wat rumoeriger.
Zelf was ik al eens eerder bij Hudson in Naaldwijk geweest, dit restaurant is wat kleiner en vond ik kwalitatief beter. Maar al met al een prima avond gehad.
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag met 13 personen gegeten en dit is niet voor herhaling vatbaar. Bediening had er waarschijnlijk geen zin in. Kort en Chagrijnig. Het eten was van minimale kwaliteit. Vlees te rauw, zalm te rauw. Minimaal groente en de friet was slap.
Jammer jammer jammer
Anne-Claire B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Vanavond gegeten bij de hudson. Vriendelijk ontvangen en na een aanrader voor de sparibs gekozen en mijn gezelschap de truffle burger. Was echt heerlijk. Niet verwacht maar heel lekker. Leuke bediening door een vriendelijke jongeman. Kom zeker snel terug!
de_cooman_elke .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Lekker eten, goeie bediening. Reservatie via internet was niet doorgekomen ondanks bevestigingsmail maar we hebben meteen een plaatsje gekregen. Goede prijs/kwaliteit!
Kelly1979 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het was echt super! Het eten was lekker en niet duur. De bediening was vriendelijk en heel behulpzaam! Lekkere cocktails dus nog lekker lang blijven hangen, zelfs nog gedanst. Echt gezellig en we werden ook blij van de muziek. Een echte aanrader dus!
Aannabelle .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Hudson Danzig.
Wij werden meteen opgemerkt op het moment van binnenkomst en werden netjes naar een tafel gebracht. Alles verliep snel,netjes en erg klantvriendelijk! Het eten was van top kwaliteit en de bediening was erg goed!
Bij het afrekenen kregen we zelfs nog een kaartje met €10,- korting voor het bestellen bij deliveroo! Dat gaan wij proberen en wij komen sowieso nog een keer terug!
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Huson Bar & Kitchen is een leuke formule van sfeer/decor en een prima hap eten voor een redelijke prijs. Jonge, vlotte bediening en goed tempo, ook als het (erg) druk is. De chili concarne blijft een van onze toppers, maar ook de burgers smaken heerlijk. Geen culinaire hoogstandjes, maar een lekker en gezellig hapje en drankje voor niet te veel geld.
mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Laatst bij hudson gegeten. Het was erg lekker als voor gerechtje een broodje met erg lekkere ailoi gegeten. Hudson mixup als hoofdgerecht omdat ik niet kon kiezen goede smaken alleen waren de spareribs niet echt warm. Tussendoor nog mijn favoriete cocktail genomen een ong island iced tea. Perfect gemaakt. En afgesloten met een chocoloco. Goed vriendelijke service. Ik zou hier zo weer gaan eten.