Hudson Bar & Kitchen Almere

Belfort 2 1315 VB Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Almere

Hamburgers American style

Houten vloeren en een gigantische bizonkop in het trappenhuis. Je zult weten dat je in een traditioneel Amerikaans hamburgerrestaurant terecht bent gekomen. En niet alleen de entourage bevestigt dat; het zijn vooral de burgers die het hem doen! Heerlijk mals en sappig vlees bereid op de grill. Om van te watertanden en vooral om geen genoeg van te krijgen! Hier plof je neer voor een voedzame lunch, zodat je er de rest van de middag weer tegenaan kunt. Maar ook ‘s avonds kun je hier uitgebreid genieten van de klassiekers op de kaart!

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Almere

Kan beter
Kan beter
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gisteren weer eens bij Hudson gegeten. Het is er in onze optiek niet echt op vooruit gegaan. Het voorgerecht (Nachos) was het beste deel van de avond. Prima, erg grote portie. Jammer van de guacamole die niet vers gemaakt was. Daarna begon het lange wachten op het hoofdgerecht. Gelukkig hadden we genoeg te doen tussendoor, maar het duurde erg lang. Hoofdgerecht 'mixed van alles' en The Mexican vielen redelijk tegen. Het vlees van de burger was erg melig, dik en was niet gekruid, ook waren de overige ingrediënten niet echt smaakvol. Na ook weer lang wachten op een drankje hebben we maar afgerekend en dessert op maar overgeslagen. Het decor van de zaak is prima en leuk. Lekker speels, iets industrieel. Het personeel van de avond was afstandelijk, niet geïnteresseerd in de gasten en zorgde er in onze optiek voor een kille, niet betrokken sfeer. Jammer, want zo hebben we het in verleden niet ervaren!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Aiolie was slecht op smaak (meer een vis smaakt)
Carpaccio was taai en saus de pittig
Kip saté koud
Hamburger te gaar
Sla zat kern nog in
Donuts erg saai geserveerd
Bestek vies
Bediening was meer met hun zelf bezig!

Echt geen aanrader !!!
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zaterdagavond hier gegeten met mijn man. Het was er erg druk, zelfs boven zat vol! maar ze hadden gelukkig net een tafeltje vrij. Als je binnenkomt hangt er een hele fijne sfeer. De bediening is erg oplettend en neemt de tijd voor je als gast. Ze zijn vriendelijk en gastvrij! De T-bone en Hudson burger waren heerlijk. De dame van de bediening raadde ons zoete aardappelfrietjes aan, ze had gelijk. Deze paste er goed bij. Bij Hudson zit je heerlijk op je gemak te eten. Mijn complimenten, voor zowel de keuken als de bediening! Wij komen zeker nog eens terug.
Elisha M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik kwam hier met mijn moeder voor een gezelig avondje. Wij werden aardig ontvangen en mochten zelf kiezen waar we wilden zitten. Er werd snel gevraagd of we wat te drinken wilden zonder de kaart te hebben gezien. Het voorgerecht kwam redelijk snel. Alleen moesten we lang wachten op het hoofdgerecht. Het eten was smerig! Echt walgelijk. Het broodje was helemaal doordrenkt met vet. En je proefde amper het vlees wat er tussen zat. Ik had de famous hudson burger besteld. Toen ik het voorgeschoteld kreeg zag het er lekker uit. Maar toen ik er een hap van nam werdt ik misselijk. Het broodje van m'n moeder was nog erger. Echt een ramp. De kip was deels nog rauw. We hebben daarvoor uiteraard niet betaald. Bij de kfc of king of the Ribs zou je nog 3 meals kunnen bestellen waar minder vet in zit. Het enige pluspunt dat er was, was het interieur. Echt geen aanrader!!!! Het is geld verspilling!
Beste Elisha Molenaar,

Wat vervelend om te horen dat u uw bezoek als negatief heeft ervaren.
Op de avond zelf is uw uitgelegd dat de kip van de Chicken Caprese burger niet rauw kan zijn omdat deze is voorgegaard, ook is hierbij verteld dat wij werken met kipdijfilet, deze blijft sappig en mals en heeft een andere structuur dan kipfilet.
Er is inderdaad aangeboden om de burger van uw rekening te halen, hier ging u mee akkoord en u gaf ons het idee dat u daarmee tevreden was.
Wij betreuren het dat uw ons eten smerig noemt, wij bereiden ons eten altijd met zorg en hechten veel waarde aan de kwaliteit.

Met vriendelijke groet,
Hudson Almere
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De aankleding van de zaak is precies zoals het bedoelt is; Amerikaans, steakhouse idee en gezellig. We waren de eerste voor de lunch maar werden hartelijk onthaalt. De serveerster was heel vriendelijk en klantgericht. Zowel de drankkaart als de menukaart is uitgebreid en voor ieder wat wils. De Korean burger en de Ceasar chickenwrap waren heerlijk en de borden waren verzorgd opgemaakt. In deze zaak voel je je als gast op je gemak en gewaardeerd, de bediening maakt het je echt naar de zin!
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten! Maar ook belangrijk: heel vriendelijke, oplettende en behulpzame bediening. We moesten op tijd in het theater zijn en daar werd goed op gelet. Top!
Ctim .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hier gister gaan eten met een perfect evening arrangement .... bediening was vriendelijk en hield rekening met de tijd zodat we op tijd in de bioscoop zouden zijn, het eten was heerlijk en ruime porties ook.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Caterina68 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten mijn man en ik. En wat een leuke sfeer bij Hudson, het bedienend personeel was enorm vriendelijk en gastvrij. Het eten was super lekker... A must go!
Demi-S .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk gezeten op het mooie terras en het eten was ook lekker. Prijs-kwaliteit voor de lunch is ook helemaal prima. Jammer dat de bediening niet al te oplettend is, lang wachten voordat je opgemerkt wordt en lege borden die niet worden uitgehaald. Helaas zat er een stukje plastic in mijn salade, kan gebeuren, alleen heel jammer dat de bediening er niks mee heeft gedaan, een excuses had wel op zijn plaats geweest. Hopelijk volgende keer beter.
chantal036 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Op maandagavond met twee vriendinnen bij Hudson gegeten. Het was onze eerste keer hier. De bediening was erg vriendelijk en hielpen ons met het maken van een keuze. Het restaurant was druk bezocht maar de meiden in de bediening hadden oog voor iedere gast, top! Als voorgerecht deelden wij (op advies van de bediening) de Route 67, hier hebben wij erg van genoten! Vooral van de Coco Shrimps. Als hoofdgerecht hadden wij de Famous Hudson burger en tweemaal de Steak!. Ik kan niet anders zeggen dan dat het ons heerlijk heeft gesmaakt, hulde aan de jongens uit de keuken. Kortom, wij komen hier zeker nog eens terug.
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gisteravond rond 20:00 binnen, werd ons verteld dat bepaalde gerechten van de kaart niet meer voorradig waren. Het zou gaan om de ossenhaas en de kipsaté. Besloten dat we ermee konden leven, en een plaatsje gezocht. Nadat we ons voorgerecht besteld hadden, kwam de ober ons vertellen dat ook de 200gr hamburgers er niet meer waren. Hierdoor viel het overgrote deel van de kaart weg (in combinatie met de al eerder vertelde ossenhaas (2gerechten) en de kipsaté. Alsnog andere hamburgers besteld, maar toen we onze burgers kregen, bleek er geen bacon op te zitten wat wel duidelijk aangegeven was id beschrijving. Hiernaar gevraagd, en ook dit bleek op te zijn. Om 22:30 werd ons verteld dat het restaurant bijna ging sluiten, maar dat een toetje nog net kon. Terwijl wij buiten proportioneel lang moesten wachten op ons toetje, werden ondertussen de tafels verschoven en verplaatst, de verwarming uitgezet en langzaam aan zag je steeds meer personeel naar huis gaan/Wijntjes drinken aan de bar. Om 22:45 werd ons gevraagd of we nog een laatste ronde wilden, aangezien ze gingen sluiten. Erg teleurgesteld in de service deze keer. Ik zou het zeker afraden hier heen te gaan op een laat tijdstip, en zeker niet op zondag want de prioriteit van de bediening ligt niet bij jou als gast, maar bij de klok en het op tijd naar huis gaan. Als we dit van tevoren hadden geweten, waren we zeker ergens anders heen gegaan. Teleurstellende service van een restaurant dat het toch al moeilijk heeft.
Pris78 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij hebben gister heerlijk gegeten bij Hudson! Famous Hudson burger is echt een aanrader, ook was het personeel heel vriendelijk. Sfeer is geweldig! Zie je niet veel in Almere. Wij komen gauw weer terug!
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Tweede paasdag met zn 4 gegeten. Voorgerecht de nachos, heerlijk met groene pepertjes, ook de de beefwrap was smakelijk . Daarna 4 verschillende burgers, de broodjes mogen wat steviger, maar verder heerlijke hamburgers met van alles erop. Als nagerecht twee chocolade toetjes met caramel en oreo koekjes, speciaal naar wens gemaakt door de vriendelijke bediening . Het interieur bij Hudson is echt stoer, heel mooi terras voor de zomer .
i ll be back !!
Menny .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Bediening was louter zeer jonge kinderen die zoveel vergaten dat het gênant werd.Ook geen enkele volwassene kunnen ontdekken.De porties waren zeer karig en kwamen ook niet tegelijk op tafel.Ons zien ze niet meer terug want zitten veel betere vlakbij.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met de Paasdagen. De Gegrilde Rib Eye was perfect. De kids gingen voor de Hamburger. Ook de Ceasar Salade was perfect. Alles vers en met zorg klaar gemaakt door de keukenbrigade . Heerlijke wijze en goede uitleg bij de gerechten. We waren met z,n vieren en komen zeker terug.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De "mr. Big" was op, echter kwamen de medewerkers van "Hudson Almere" met een oplossing.

Zo heb ik toch van een échte grote burger kunnen genieten.
levenssgenieter1984 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Op deze zonnige dag met zijn 4en lunch gehad bij Hudson.
Bediening was zeer vriendelijk. Ondanks de drukte snel het eten op tafel en erg lekker gegeten.

Wij komen zeker terug!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Hebben hier echt super lekkere burgers gegeten. Heerlijk van smaak en sappig (niet te). De bijgerechten zijn goed en passen bij de stijl van het restaurant, gewoon super dus. Vooral goed was de service, een dikke 10 verdiend! We waren met ons zoontje, en hebben nog nooit zo leuk met hem gezeten, interactie, geintjes naar hem toe, een bolletje ijs uit de keuken halen en zelfs een cadeautje uitzoeken. Hij vond het prachtig. Hebben nog nooit eerder zo relaxed met hem gezeten, dit maakte voor ons echt het verschil. Rekening was trouwens 30 voor ons drieen.... Zegt genoeg denk ik ;-)
Cornelis036 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten met vier vrienden .

Ontspannen sfeer en decor.

Spontane bediening en goede service.

Kom hier zeker terug.
frank A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
op 5 december in de avond gereserveerd, was best druk, we kregen een hoge tafel, leuke tafel goed uitzicht . Met 4 personen gegeten. Voorgerecht duurde wat lang maar met een drankje erbij de zaak goed bekijken is dit geen probleem.
Hadden vooraf twee verschillende soorten wraps, cocos garnalen, en de california roll, de laatste is echt een aanrader. Daarna de chopped 375 gr ossenhaas, de mixed up, allemaal verschillende hapjes ( eh happen ), de dagvis zwaardvis en de steak, alles heel smakelijk en geen kleine porties. 2 desserts en 2 cocktails na, die ook prima waren. Hudson is een zaak met een grote belevingsfactor en lekkere royale porties eten. Aanwinst voor Almere !!