Hudson Bar & Kitchen Almere

Belfort 2 1315 VB Almere Nederland Kaart

Over restaurant Hudson Bar & Kitchen Almere

Hamburgers American style

Houten vloeren en een gigantische bizonkop in het trappenhuis. Je zult weten dat je in een traditioneel Amerikaans hamburgerrestaurant terecht bent gekomen. En niet alleen de entourage bevestigt dat; het zijn vooral de burgers die het hem doen! Heerlijk mals en sappig vlees bereid op de grill. Om van te watertanden en vooral om geen genoeg van te krijgen! Hier plof je neer voor een voedzame lunch, zodat je er de rest van de middag weer tegenaan kunt. Maar ook ‘s avonds kun je hier uitgebreid genieten van de klassiekers op de kaart!

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Almere

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten! Maar ook belangrijk: heel vriendelijke, oplettende en behulpzame bediening. We moesten op tijd in het theater zijn en daar werd goed op gelet. Top!
Ctim .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hier gister gaan eten met een perfect evening arrangement .... bediening was vriendelijk en hield rekening met de tijd zodat we op tijd in de bioscoop zouden zijn, het eten was heerlijk en ruime porties ook.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Caterina68 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten mijn man en ik. En wat een leuke sfeer bij Hudson, het bedienend personeel was enorm vriendelijk en gastvrij. Het eten was super lekker... A must go!
Demi-S .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk gezeten op het mooie terras en het eten was ook lekker. Prijs-kwaliteit voor de lunch is ook helemaal prima. Jammer dat de bediening niet al te oplettend is, lang wachten voordat je opgemerkt wordt en lege borden die niet worden uitgehaald. Helaas zat er een stukje plastic in mijn salade, kan gebeuren, alleen heel jammer dat de bediening er niks mee heeft gedaan, een excuses had wel op zijn plaats geweest. Hopelijk volgende keer beter.
Chantal036 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Op maandagavond met twee vriendinnen bij Hudson gegeten. Het was onze eerste keer hier. De bediening was erg vriendelijk en hielpen ons met het maken van een keuze. Het restaurant was druk bezocht maar de meiden in de bediening hadden oog voor iedere gast, top! Als voorgerecht deelden wij (op advies van de bediening) de Route 67, hier hebben wij erg van genoten! Vooral van de Coco Shrimps. Als hoofdgerecht hadden wij de Famous Hudson burger en tweemaal de Steak!. Ik kan niet anders zeggen dan dat het ons heerlijk heeft gesmaakt, hulde aan de jongens uit de keuken. Kortom, wij komen hier zeker nog eens terug.
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gisteravond rond 20:00 binnen, werd ons verteld dat bepaalde gerechten van de kaart niet meer voorradig waren. Het zou gaan om de ossenhaas en de kipsaté. Besloten dat we ermee konden leven, en een plaatsje gezocht. Nadat we ons voorgerecht besteld hadden, kwam de ober ons vertellen dat ook de 200gr hamburgers er niet meer waren. Hierdoor viel het overgrote deel van de kaart weg (in combinatie met de al eerder vertelde ossenhaas (2gerechten) en de kipsaté. Alsnog andere hamburgers besteld, maar toen we onze burgers kregen, bleek er geen bacon op te zitten wat wel duidelijk aangegeven was id beschrijving. Hiernaar gevraagd, en ook dit bleek op te zijn. Om 22:30 werd ons verteld dat het restaurant bijna ging sluiten, maar dat een toetje nog net kon. Terwijl wij buiten proportioneel lang moesten wachten op ons toetje, werden ondertussen de tafels verschoven en verplaatst, de verwarming uitgezet en langzaam aan zag je steeds meer personeel naar huis gaan/Wijntjes drinken aan de bar. Om 22:45 werd ons gevraagd of we nog een laatste ronde wilden, aangezien ze gingen sluiten. Erg teleurgesteld in de service deze keer. Ik zou het zeker afraden hier heen te gaan op een laat tijdstip, en zeker niet op zondag want de prioriteit van de bediening ligt niet bij jou als gast, maar bij de klok en het op tijd naar huis gaan. Als we dit van tevoren hadden geweten, waren we zeker ergens anders heen gegaan. Teleurstellende service van een restaurant dat het toch al moeilijk heeft.
Pris78 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij hebben gister heerlijk gegeten bij Hudson! Famous Hudson burger is echt een aanrader, ook was het personeel heel vriendelijk. Sfeer is geweldig! Zie je niet veel in Almere. Wij komen gauw weer terug!
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Tweede paasdag met zn 4 gegeten. Voorgerecht de nachos, heerlijk met groene pepertjes, ook de de beefwrap was smakelijk . Daarna 4 verschillende burgers, de broodjes mogen wat steviger, maar verder heerlijke hamburgers met van alles erop. Als nagerecht twee chocolade toetjes met caramel en oreo koekjes, speciaal naar wens gemaakt door de vriendelijke bediening . Het interieur bij Hudson is echt stoer, heel mooi terras voor de zomer .
i ll be back !!
Menny .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Bediening was louter zeer jonge kinderen die zoveel vergaten dat het gênant werd.Ook geen enkele volwassene kunnen ontdekken.De porties waren zeer karig en kwamen ook niet tegelijk op tafel.Ons zien ze niet meer terug want zitten veel betere vlakbij.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met de Paasdagen. De Gegrilde Rib Eye was perfect. De kids gingen voor de Hamburger. Ook de Ceasar Salade was perfect. Alles vers en met zorg klaar gemaakt door de keukenbrigade . Heerlijke wijze en goede uitleg bij de gerechten. We waren met z,n vieren en komen zeker terug.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De "mr. Big" was op, echter kwamen de medewerkers van "Hudson Almere" met een oplossing.

Zo heb ik toch van een échte grote burger kunnen genieten.
Levenssgenieter1984 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Op deze zonnige dag met zijn 4en lunch gehad bij Hudson.
Bediening was zeer vriendelijk. Ondanks de drukte snel het eten op tafel en erg lekker gegeten.

Wij komen zeker terug!
IENS1 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Hebben hier echt super lekkere burgers gegeten. Heerlijk van smaak en sappig (niet te). De bijgerechten zijn goed en passen bij de stijl van het restaurant, gewoon super dus. Vooral goed was de service, een dikke 10 verdiend! We waren met ons zoontje, en hebben nog nooit zo leuk met hem gezeten, interactie, geintjes naar hem toe, een bolletje ijs uit de keuken halen en zelfs een cadeautje uitzoeken. Hij vond het prachtig. Hebben nog nooit eerder zo relaxed met hem gezeten, dit maakte voor ons echt het verschil. Rekening was trouwens 30 voor ons drieen.... Zegt genoeg denk ik ;-)
Cornelis036 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten met vier vrienden .

Ontspannen sfeer en decor.

Spontane bediening en goede service.

Kom hier zeker terug.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
op 5 december in de avond gereserveerd, was best druk, we kregen een hoge tafel, leuke tafel goed uitzicht . Met 4 personen gegeten. Voorgerecht duurde wat lang maar met een drankje erbij de zaak goed bekijken is dit geen probleem.
Hadden vooraf twee verschillende soorten wraps, cocos garnalen, en de california roll, de laatste is echt een aanrader. Daarna de chopped 375 gr ossenhaas, de mixed up, allemaal verschillende hapjes ( eh happen ), de dagvis zwaardvis en de steak, alles heel smakelijk en geen kleine porties. 2 desserts en 2 cocktails na, die ook prima waren. Hudson is een zaak met een grote belevingsfactor en lekkere royale porties eten. Aanwinst voor Almere !!
Ccjg96 J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Zonder reservering zaterdag langs gegaan, er werd moeilijk gekeken maar er was boven nog wel een tafeltje vrij. Boven was 1/2 leeg en is dat ook gebleven zolang wij er waren. Groene ice tea besteld, aangeraden werd een huisgemaakte ice tea. Na 10 minuten werd 1 drankje bezorgd en gezegd dat de huisgemaakte ice tea op is. Duurde nog best lang voor er iets anders kwam. Na de bestellingopname (extra kaas was geen probleem) kwamen de burgers best snel, alleen de frietjes kwamen pas toen we klaar waren met eten. Ook halverwege pas kunnen zeggen (er liep geen personeel) dat er geen bacon op de kipburger zat. Na het eten kregen een excuus. Dus de kipburger was iets karig, 2 dunne plakken ietwat droge gegrilde kipfilet, 1 plak tomaat, beetje sla en 3 druppels saus op een hotdog broodje. De mr Big burger was wel lekker. Al met al denk ik niet dat we hier nog terug komen.
Kuipie .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gezellige inrichting,je moet echt binnen lopen, anders heb je geen zicht op.Bijzonder vriendelijk en attent geholpen. Vooraf een wrap,allebei een andere, erg lekker en ook mooi op t bord. Een mr big hamburger, daar zit je echt vol van.en een chopped, mals gegrilde ossenhaas.deze was ook goddelijk.er zat saus bij, maar dan vond ik sonde van t vlees....coleslaw erbij frites....geen toetje genomen maar koffie. Een prima kopje koffie lekker pittig. Wij gaan heus nog eens terug
Kveen1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Erg jammer.. sfeer is oké maar lang moeten wachten op ons eten. Kleine porties tov vorige keer. Mijn tafelgenoot had een grote hamburger besteld en kreeg een mega groot broodje met een klein stuk vlees erop. De guacamole komt volgens mij uit een potje. Slechte bediening, niemand te vinden op de bovenverdieping waardoor we niks kondenb bestellen en vervolgens naar beneden moesten lopen.
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Afgelopen weekend hier gegeten. Allereerst het eten is eenvoudig maar goed, de burgers zijn van een goede kwaliteit vlees. Wij waren met kleine kinderen, zij kregen kleurplaatjes en een cadeautje, kindvriendelijk dus. Helaas zat er tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht bijna een uur! dat is echt te lang! zeker als je met kleine kinderen bent. Een uur voor een paar hamburgers en patat terwijl het restaurant niet eens vol zat.. dan is er iets niet goed in de planning en organisatie. Ze hebben het wel goed opgelost, een goede korting en een welgemeend excuses. Dat is voor mij een reden om het nog een keer te proberen.