Hubertus

Fahrenheitstraat 642 2561 DL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hubertus

Zelda84 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Mooi ingerichte bakker/lunchroom. Supervriendelijke bediening en dat geeft meteen een fijne sfeer! De koffie is lekker, een glas water erbij geen probleem, en om te eten hadden we een croissantje en een tosti. Beide erg lekker en voor het croissantje betaal je gewoon de meeneemprijs. Erg leuk tentje met een goede sfeer.
MarcelR1985 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Al meerdere keren hebben wij hier de Club Sandwich gegeten. Echt een aanrader! De bediening is top, zelfs na 7 maanden wist de aardige dame nog hoe wij hem wilde hebben, want aanpassingen doen is geen probleem!
Saskiab .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Ik heb hier laatst een heerlijke lunch gegeten. Aantal heerlijke broodjes om uit te kiezen. Ik ben voor het broodje geitenkaas, honing en walnoten gegaan. Waarbij je ook nog de keuze krijgt voor wit of bruin brood. Wat lekker vers is, mar je zit dan natuurlijk ook bij de bakker! Voor mijn dochter van anderhalf heb ik een halve tosti besteld. Fijn dat dit mogelijk was!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Bij Hubertus is de cappuccino en de verse mount thee erg lekker, ook de broodjes/ tosties mogen er zijn. Je kunt ze met verschillende broodsoorten krijgen, makkelijk als de bakker in huis is. Service is heel vriendelijk, maar niet efficient, vaak lang wachten.