Huan Ying

Meer informatie over restaurant Huan Ying

• Af te huren , Catering
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Logerend in Tiendeveen kwamen wij in Hollanscheveld uit om te pinnen. Naast een tweetal snackbars was hier waarachtig een restaurant: Huan Ying. De kaart bestond uit de klassieke Chinese gerechten een een aantal Indonesische gerechten.
Mijn partner koos voor de geroosterde pekingeend en ik voor de Daging Smoor.
De pekingeend was redelijk goed aldus mijn partner. Ze had graag nog meer geroosterd en minder gekookte eend willen hebben. De Daging Smoor was super: net zoals mijn oma het vroeger maakte. En wat opviel waren de grote porties. Ik heb de helft meegenomen en de gastheer gaf daarbij nog een portie rijst erbij als service.
De prijzen zijn gemiddeld: niet duur, niet goedkoop. Totaal 29 euro voor twee hoofdgerechten.
Voor he decor hoef je het niet te doen. De gastheer was vriendelijk en niet nadrukkelijk aanwezig.
Wat wel opviel was het grote aantal personen dat eten kwam afhalen. Pluspunt!
Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
We waren wat huiverig bij binnenkomst: het is een afhaalchinees met restaurant erbij, zo lijkt het. Maar die mening moesten we snel bijstellen: de service was keurig, er werd uitgebreid de tijd voor je genomen. Maar nog belangrijker: het eten was uitstekend! We hadden een Indische rijsttafel, die zeer uitgebreid en vol van smaak was. Geen minpunt te bedenken, ook de prijs was heel toegankelijk. Hun locatie en gebouw zal weinig mensen trekken, maar ze verdienen echt meer restaurantgasten! Een van de beste Chinezen waar ik ooit heb gegeten!
N V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ingericht zoals je een chinees restaurant in de jaren 80 verwacht. Maar sjonge jonge. Wat hebben deze mensen een topkok in de keuken staan! Vooral de "niet standaard" maaltijden zijn superfantastisch lekker. En als bonus: goedkoop!