Hua Hin

Oudedijk 158 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Hua Hin

Thaise proef

Stel je smaakpapillen op de proef met pittige Thaise curry. De authentieke gerechten worden bereid met verse geïmporteerde ingrediënten uit Thailand. Gastvrouw Pony heet je hartelijk welkom in het speelse, maar traditionele decor van Hua Hin in Rotterdam. Aanschouw hoe chef-kok Bunjan jouw gerecht gereedmaakt in de open keuken.

Meer informatie over restaurant Hua Hin

6,9
Cheryl2205 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het eten was heerlijk, grote porties en stond snel op tafel. En de smaak is authentiek Thais! Misschien dat ze wat lekkere Thaise toetjes kunnen serveren, want dat zou niet misstaan met zo'n overheerlijk menu. Bediening was ook vriendelijk. Enige minpuntje is - wat wel bij meer restaurants aan de Oudedijk is- dat er af en toe vlaag onfrisse lucht te ruiken is. Weet niet of hier iets aan te doen is, maar dat is toch wel jammer.
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ik ben hier geweest met de AH dinerbon. Zelfde ervaring als Frank. Ah actie kost 35 euro, normaal 4 gangen menu 17,50. Wij hebben uiteindelijk beide een normaal 3 gangen menu genomen omdat we daar voldoende aan hadden. Eten zelf was goed. Bediening wat stug.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met de AH-dinerbon kost een viergangenmenu 35 euro terwijl de keuze zeer beperkt is en een een viergangenmenu zonder bon 17,50 kost. Het tweede menu is dus helemaal niet gratis.
Iedereen kreeg een schaaltje kroepoek bij binnenkomst behalve wij.
Tot slot is de eigenaresse erg stug.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, leuke en flitste bediening. Zeker een vervolg bezoekje waard als we in Rotterdamzijn. Pittig met erg veel smaak
Suzan N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijk personeel en het eten is erg smaakvol!!!????
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Super gezellig restaurant en heerlijk gegeten!
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Met een clubje vriendinnen hier gegeten op een doordeweekse dag, de ontvangst is aller hartelijkst. Het is een klein maar intiem restaurant. De bediening is vriendelijk, geen vraag is te veel. De gerechten zijn heerlijk en van goede/ruime grootte. Kortom een aanrader. We komen hier zeker terug.
Winny A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Er is geen beter Thais restaurantje in Rotterdam dan Hua Hin!!
a R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het eten was teveel maar her was geen probleem om het mee naar huis te nemen.. We komen zeker nog een keer terug!!!
Odee .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Van de Thaise restaurants bij ons in de straat (Oudedijk) is deze duidelijk favoriet. Eten is vers, pittig en van 't niveau dat je in Thailand krijgt. Wij komen zeker terug.
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Geweldig eten, goeie service en leuk decor. In 1 woord fantastisch! Zoek al een tijdje naar een goeie Thai en dat heb ik zeker gewonden. Aanrader!!!
Audrey K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een heel sfeervolle restaurant, bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed bij dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!!
overtollig55 M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was een heerlijke avond.
aten met 6 personen het duurdere AH menu

Prima eten, zag er fantastisch uit en smaakte prima
prima en attente service...ondanks de drukte werden wij er niet snel uitgewerkt!!

Alleeeeen die muziek ...overal is die veel te hard en niet als achtergrondmuziek.
Wanneer leren restaurants eindelijk dat je niet naar de disco gaat maar uit eten en wil praten met je familie of vrienden..en dat is al rumoerig genoeg.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was zalig, bediening vriendelijk en vlot. We zijn met de AH bon gegaan waardoor de kaart beperkt was maar wat er was was heerlijk. Mijn tafelgenote is veganist en ook zij kon er gerechten vinden.
Prima bevallen en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
teleurstelling! We kregen tot tweemaal toe iets anders dan we besteld hadden. Het was druk, misschien te druk voor het aanwezige personeel?
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. We kregen niet alles op dus mochten we doggy bag meenemen.
Het was hartstikke druk maar alles liep prima. De dames hebben ervaring en dat zie je.
Top restaurant met top eten en top bediening!
Carlo T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg lekker, en genoeg gegeten. Zeker het hoofdgerecht, was een behoorlijke hoeveelheid. Alleen toetjes-fruit was niet zoet. Kind van vier en half kreeg eigen bord, zonder bijbetaling,
Snelle bediening, zeker gezien de drukte, op een donderdagavond! Gaan zeker nog terug.
John C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Helaas in tegenstelling tot de vorige keren geen kroepoek met pindasaus, en de eigenaresse die misschien een slechte dag had, ook het brengen van consumpties met 2 glazen in een hand daar zou een bedienblad niet misstaan.
Eten was niets op aan te merken was gewoon goed.
Het eten is misschien niet duur maar €3,50 voor een klein glaasje wijn is het dan weer net niet.
Suci47 L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alles was even lekker, netjes geserveerd, bediening was perfect, waren hier voor de 1ste keer, maar zeker niet de laatste.
Dushidani .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH iens restaurant actie. Een beperkt keuze menu. Eten was heerlijk en meer dan voldoende...wij zijn grote eters. Bediening is prima. Maken niet wct een praatje maar reageren wel en bedienen correct. Wat voor ons prima is. Wij genieten van elkaar gezeldschap ????. Komen zeker terug. Aanrader.