Hua Hin

Oudedijk 158 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Hua Hin

Thaise proef

Stel je smaakpapillen op de proef met pittige Thaise curry. De authentieke gerechten worden bereid met verse geïmporteerde ingrediënten uit Thailand. Gastvrouw Pony heet je hartelijk welkom in het speelse, maar traditionele decor van Hua Hin in Rotterdam. Aanschouw hoe chef-kok Bunjan jouw gerecht gereedmaakt in de open keuken.

Meer informatie over restaurant Hua Hin

6,8
John C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Helaas in tegenstelling tot de vorige keren geen kroepoek met pindasaus, en de eigenaresse die misschien een slechte dag had, ook het brengen van consumpties met 2 glazen in een hand daar zou een bedienblad niet misstaan.
Eten was niets op aan te merken was gewoon goed.
Het eten is misschien niet duur maar €3,50 voor een klein glaasje wijn is het dan weer net niet.
Suci47 L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alles was even lekker, netjes geserveerd, bediening was perfect, waren hier voor de 1ste keer, maar zeker niet de laatste.
Dushidani .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH iens restaurant actie. Een beperkt keuze menu. Eten was heerlijk en meer dan voldoende...wij zijn grote eters. Bediening is prima. Maken niet wct een praatje maar reageren wel en bedienen correct. Wat voor ons prima is. Wij genieten van elkaar gezeldschap ????. Komen zeker terug. Aanrader.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Via de restaurantactie van AH kennis gemaakt met Hua Hin. We hebben een heerlijke avond gehad met authentiek Thai eten en een goede klantvriendelijke service. Zeker een aanrader!
Zjak V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk en autentiek Thais eten. Aanrader !
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. We hadden verschillende gerechten besteld zodat we allemaal konden proeven. Dat was een goede keus, want het was allemaal heerlijk. Is voor herhaling vatbaar. Bedankt het was top!
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Er was een speciale hogere prijs bepaald voor de AH klanten. Twee voor de prijs van een. Hetgeen wat werd geleverd was matig (vlees) en vis was slecht. Vooraf was prima en dessert ook. Uiteindelijk betaalde we € 30,70 inclusief 2 glazen wijn.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de AH restaurantactie gegeten op een donderdagavond. De bediening is snel en vriendelijk Het eten is van goede kwaliteit en genoeg. Wel was het erg druk maar ondanks de drukte was de bediening snel en vriendelijk. Zeker ook zonder de actie voor herhaling vatbaar.
Rafaela D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Niet slecht, eten van goede kwaliteit. Jammer dat de insteek een apart menu voor de actie was. Geef het gewone menu en bereken daar de korting over. Doe uzelf als restaurant niet te kort! Met een iets lossere insteek verdient u meer terug.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-bon. Je had wat beperkte keuze maar ik vond het heerlijk! Personeel was vriendelijk en ik kom zeker weer terug. Blijft een leuke tent.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met de AH-restuarant actie gegeten bij Hua Hin. Voldoende keus en lekker gegeten! Het was wat aan de rumoerige kant (het was dan ook helemaal vol). Verder helemaal prima!
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten en leuke vriendelijke dames in de bediening. Decor idd wat minder, maar in Thailand is het vaak niet anders :)
John C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg goed eten, warm, mooi opgediend en een goede en authentieke smaak.prettige bediening, lekker droog en zoet wijntje, kortom wij komen hier zeker terug.
Jane-Doe .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hebben hier een lekker uitgebreid drie gangen diner gegeten, de smaak van de verschillende gerechten proefden als authentiek Thais.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een aandachtspunt is de koude lucht van de buitendeur. Verder komen we snel weer terug.
codam .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij zijn enkele jaren geleden al eens geweest maar de mangosalade wisten wij ons nog goed te herkennen helaas ons huigje brandde enorm sjonge wat een disseptie , totaal niet zoet maar het hoofdgerecht maakte veel goed, heerlijk, gelukkig nam iedereen wat anders dus proeven van elkaar enne heerlijk , het nagerecht is een simpel ijsje dus . Even een voetnoot voor mensen die een allergie hebben voor garnalen. in de pansit zitten garnalen en geen kip, gelukkig hadden wij dat snel door want we hadden iemand bij ons met die allergie en wij hadden dit nog wel gevraagd.
EvdBerg .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima gegeten bij Hua Hin, geen hoogstaande Thaise keuken.

Bij binnenkomst een opmerkelijke geur welke nog even blijft hangen, bevorderd niet echt de eetlust.

AH keuzemenu is beperkt maar verder prima. Wel jammer dat hetgeen je besteld anders uitpakt dan verwacht. De loempia's waren op, vervanging waren een aantal mini loempia's.
Hoofdgerecht kip met sojasaus en cashewnoten, erg lekker en veel.

Aankleding van de winkel is karig en saai.
Prima voor een snelle hap of afhalen!
Niew M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen zaterdag was ik bij Hua Hin gaan eten voor mijn verjaardag met 8p. We hadden 4gangen voor 17,50 menu en 3gangen voor 14,50 menu genomen. De eerste gang was kokos soep met kip was heerlijk. De tweede gang was kip saté met pinda saus en de pinda saus was ook lekker vers. En rode curry met rund was ook lekker romig(andere restaurant is te waterig). De 4gang was wel goede idee met verschillende gerechten in 4 kleine kommetjes en het hoofd gerecht was 4verschillende variatie: pittig en niet pittig. Maar het was best wel veel voor 1p. De bediening was snel en netjes. Maar die dag was heel druk(zaterdag) ook voor de afhaal. Tafels zaten te dichtbij elkaar( de zaak is niet zo groot). We vonden wel gezellig en we hadden genoten. We komen zeker nog terug. Ik zal u aanraden.
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als je gezellig uit eten wilt moet je hier niet zijn; entourage en aankleding zijn niet mooi en het is er erg warm. Het eten is aardig. Viskoekjes slap, pangsit wel lekker. Groene curry lekker en niet te pittig, zoet-zuur met rundvlees lekker krokant, vlees met cashewnoten smaakt goed maar erg weinig noten. Toetjes kun je beter overslaan, vette banaan en vieze bevroren meloenstukjes bij het ijs. Bediening niet echt aardig, ook niet onaardig maar beetje kortaf. Dat een andere gast met de ambulance wordt opgehaald had best een excuus waard geweest. Normaal 3 gangen menu €14,50 met AH actie €22,50! Nog steeds niet duur maar is dus niet de 2e persoon gratis maar 50% korting als je dat uitrekent.
bombaij .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De gerechten waren zeker niet authentiek Thais. Bovendien waren de curries zeer waarschijnlijk niet vers maar als halffabrikaat uit een pakje. Zéér beperkte keuze met AH bon!