Over het restaurant Hua Hin

Thaise proef

Stel je smaakpapillen op de proef met pittige Thaise curry. De authentieke gerechten en curry's worden bereid met verse geïmporteerde ingrediënten uit Thailand. Kwaliteit van goede producten maakt de gerechten smaakvol.

De chefkok Bunyang met 40 jaar ervaring kan voor alle gasten de juiste smaak aanpassen, van mild tot zeer pittig.

Meer informatie over restaurant Hua Hin

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 14.00 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

Jouw recensie over het restaurant Hua Hin

Arlon M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gisteren zijn we met 4 personen komen eten en hebben we ons allemal laten verassen met een 4 gangen menu genomen van 17,50 per persoon. Het bestond uit twee voorgerechten, een hoofdgerecht en nagerecht, dit menu was een hele leuke verassing en een echte aanrader! Heerlijk genoten en zeker voor herhaling vatbaar!
Pricilla L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke authentiek thaise gerechten. Verse producten en met veel zorg bereid. Bediening gastvrij en vriendelijk. Gemoedelijke sfeer. Zeker de moeite waard.
Marie-Line M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Ik kom zeker nog terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijk eten, smaakvol en veel verse producten. Bediening heel vriendelijk en goed.
Arno en Desi O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij komen hier regelmatig eten, al meer dan 3 jaar! Het eten is echt heerlijk, je krijgt echt waar voor je geld. Eten/ prijs is in verhouding goed. Bediening is erg gastvrij, luisteren naar je wensen.
Danique B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was weer als vanouds !! Het was alweer een aantal jaar geleden dat ik hier ben geweest omdat ik in Spanje woonde,maar nu weer terug in Nederland. We gaan zeker weer vaker komen !! Heerlijk eten en vriendelijk personeel !!
chantal V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Er was een fout via de reservering via Iens. Maar Hua Hin heeft dat erg netjes opgelost zodat we er toch nog heerlijk konden eten.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was op het laatste moment niet meer gelukt om te reserveren vanwege drukte. Uiteindelijk hebben we toch de mogelijkheid gehad om af te halen. Het eten was heel snel klaar en verpakt, zodat we het eten mee konden nemen. Zelfs de soep konden we meenemen. We hebben thuis heerlijk gegeten.
mkil .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Mooie zaak, pas verbouwd en smaakvol ingericht. Heerlijk gegeten, ruime keuze uit gerechten en ruime porties, mooi opgediend. Vriendelijke bediening.
Soemary M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker eten, zoals normaal is pittig eten in restaurants in Nederland nooit echt pittig maar dat maakt niet uit want het was gewoon goed eten.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Kom hier vaak, en stelt nooit teleur. Heel lekker eten voor een goede prijs. Tafel vol met verschillende gerechten is geen enkele moeite en duurt niet lang. Rekening achteraf is altijd weer verrassend laag. Afhalen is ook goed.
Hanky R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel lekker gegeten!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Héérlijk gegeten, niet voor de eerste keer. Elke keer weer zijn de gerechten erg smaakvol. Dit keer de groene curry, erg lekker. Als nagerecht de zwarte kleefrijst ... absolute aanrader.
Jannec O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
(H)eerlijke thaise keuken met nederlands pittige gerechten. Zeker voor de prijs.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime opties en echt vers! Bediening prima en accuraat. Wij komen terug! Een aanrader voor als je echt van Thais eten houdt.
Ron .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aan de muren zat stofrag. Ondanks dat was het wel lekker druk. Kip en garnalen smaakten prima. Lamskoteletten besteld. Heb grote twijfel hierover. Ze waren zo groot als ribkarbonades. En smaakten ook niet naar lam. Heb t gevraagd maar helaas geen antwoord. Beetje jammer. Lekker vergeten deze zaak
lbaylis .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
met de AH actie geweest. totaal prijs met dranken voor twee personen 40 euro. En dat was prima voor de kwalitiet van het eten. Smaakvol eten met veel keuze.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.
We vragen ons alleen af waarom een AH menu €35,- kost voor vier gangen voor, hoofd na en koffie of thee, terwijl ze een driegangenmenu aanbieden voor €17,50. Dat geeft toch te denken!!!!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Vriendelijke bediening en lekker gegeten
Berryl O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zeer lekker gegeten en ook heerlijk thais toetje. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling en om mensen te vertellen.