Hua Hin

Oudedijk 158 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Hua Hin

Thaise proef

Stel je smaakpapillen op de proef met pittige Thaise curry. De authentieke gerechten worden bereid met verse geïmporteerde ingrediënten uit Thailand. Gastvrouw Pony heet je hartelijk welkom in het speelse, maar traditionele decor van Hua Hin in Rotterdam. Aanschouw hoe chef-kok Bunjan jouw gerecht gereedmaakt in de open keuken.

Meer informatie over restaurant Hua Hin

6,8
Voordelig
Jane-Doe .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hebben hier een lekker uitgebreid drie gangen diner gegeten, de smaak van de verschillende gerechten proefden als authentiek Thais.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een aandachtspunt is de koude lucht van de buitendeur. Verder komen we snel weer terug.
Codam .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij zijn enkele jaren geleden al eens geweest maar de mangosalade wisten wij ons nog goed te herkennen helaas ons huigje brandde enorm sjonge wat een disseptie , totaal niet zoet maar het hoofdgerecht maakte veel goed, heerlijk, gelukkig nam iedereen wat anders dus proeven van elkaar enne heerlijk , het nagerecht is een simpel ijsje dus . Even een voetnoot voor mensen die een allergie hebben voor garnalen. in de pansit zitten garnalen en geen kip, gelukkig hadden wij dat snel door want we hadden iemand bij ons met die allergie en wij hadden dit nog wel gevraagd.
EvdBerg .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima gegeten bij Hua Hin, geen hoogstaande Thaise keuken.

Bij binnenkomst een opmerkelijke geur welke nog even blijft hangen, bevorderd niet echt de eetlust.

AH keuzemenu is beperkt maar verder prima. Wel jammer dat hetgeen je besteld anders uitpakt dan verwacht. De loempia's waren op, vervanging waren een aantal mini loempia's.
Hoofdgerecht kip met sojasaus en cashewnoten, erg lekker en veel.

Aankleding van de winkel is karig en saai.
Prima voor een snelle hap of afhalen!
Niew M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen zaterdag was ik bij Hua Hin gaan eten voor mijn verjaardag met 8p. We hadden 4gangen voor 17,50 menu en 3gangen voor 14,50 menu genomen. De eerste gang was kokos soep met kip was heerlijk. De tweede gang was kip saté met pinda saus en de pinda saus was ook lekker vers. En rode curry met rund was ook lekker romig(andere restaurant is te waterig). De 4gang was wel goede idee met verschillende gerechten in 4 kleine kommetjes en het hoofd gerecht was 4verschillende variatie: pittig en niet pittig. Maar het was best wel veel voor 1p. De bediening was snel en netjes. Maar die dag was heel druk(zaterdag) ook voor de afhaal. Tafels zaten te dichtbij elkaar( de zaak is niet zo groot). We vonden wel gezellig en we hadden genoten. We komen zeker nog terug. Ik zal u aanraden.
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als je gezellig uit eten wilt moet je hier niet zijn; entourage en aankleding zijn niet mooi en het is er erg warm. Het eten is aardig. Viskoekjes slap, pangsit wel lekker. Groene curry lekker en niet te pittig, zoet-zuur met rundvlees lekker krokant, vlees met cashewnoten smaakt goed maar erg weinig noten. Toetjes kun je beter overslaan, vette banaan en vieze bevroren meloenstukjes bij het ijs. Bediening niet echt aardig, ook niet onaardig maar beetje kortaf. Dat een andere gast met de ambulance wordt opgehaald had best een excuus waard geweest. Normaal 3 gangen menu €14,50 met AH actie €22,50! Nog steeds niet duur maar is dus niet de 2e persoon gratis maar 50% korting als je dat uitrekent.
Bombaij .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De gerechten waren zeker niet authentiek Thais. Bovendien waren de curries zeer waarschijnlijk niet vers maar als halffabrikaat uit een pakje. Zéér beperkte keuze met AH bon!
Indroniel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed Thais restaurant met lekker eten en een rustige ambiance! Wij hadden een driegangenmenu via de AH-actie en kregen daarna allebei een lekker voorgerecht (viskoekjes, hmmm) en daarna een heerlijke groene curry en een lekker soja-gerecht met kip en cashewnoten. Daarna nog ijs als toetje. Prima!
Joopdeklerk .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gaat zo door heb heerlijk gegeten top .wij waren er met een ah restaurant kaart.de menukaart was hierbij aangepast .wij zijn wel van plan om de andere gerechten een keer uit te proberen dus tot ziens groetjes joop
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Op zich een leuk restaurant, alleen hangt er in de hele zaak een enorme rioollucht. Het is dat we besproken hadden, maar het is wel een enorm minpunt. Het eten was verder redelijk maar ik ken betere thai restaurants.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
vriendelijk ontvangen netjes geholpen lekker gegeten
-popje- .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden geboekt met de AH restaurant bonnen daar aangekomen was de boeking niet door gekomen. Daarom is het belangrijk om de reservering uit te printen en mee te nemen. Ondanks de drukte waren we wel welkom. Het eten was heerlijk.
Ilse-yvette C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik had het zeevruchten menu genomen. Alle vis had dezelfde smaak. Dit had ik gemeld maar kreeg als reactie dat ik niet van Thais eten zou houden. De saté was niet bijzonder Jammer
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Prachtig restaurant, hartelijke ontvangst. Heerlijk eten en een goede sfeer. Wij waren hier al geweest, we gaan nog wel een keer!
Aad En Margie V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker thays eten, goed van smaak, ruim voldoende, aardige mensen in de bediening, en niet te duur.
Alles prima. De zaak niet al te groot maar ze zijn de boel wel aan het opknappen.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker gegeten, zoals in Thailand. Goede porties. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Om eens wat anders te proberen, was dit een leuke verrassing. Vriendelijke bediening, standaard decor (waar men wel nog aan een aantal tafeltjes buiten kan zitten), en het eten was lekker. Er is een grote menukaart aanwezig; dus voor elk wat wils.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
We hebben hier met zijn vieren hier afgelopen zaterdag (9-9-16) gegeten. Het was volle bak, ook op het terras. De bediening kon deze drukte niet aan. Dit was te merken in het bestellen van de drank. Die kwam echt te laat. Het personeel rent langs je tafel, dus lastig om te aandacht te vragen. Doordat alle tafels dicht op elkaar staan in de relatief kleine ruimte is het lastig om met zijn vieren een goed gesprek te houden. Je moet echt voorover leunen om je tafelgenoten goed te verstaan aan de overkant van de tafel. Verder hadden de bediendes geen goede controle over de drankconsumptie. Bij ons werd ca. 10 Euro teveel gevraagd voor drankjes die we niet besteld hadden. Het is dan wel gecorrigeerd en op mijn aandringen kreeg ik korting op de rekening. Wat ook jammer was is dat de frisdranken die geserveerd werden niet echt koud waren. Wat wel goed onder controle is is de prijs kwaliteit verhouding van het eten. Voor hetgeen je betaalt krijg je goede kwaliteit eten voorgeschoteld. De bediening waren thaise dames, wat ik echt vind horen in een Thais restaurant. Verder was de zaak leuk ingericht. Dus al met al voor mij toch een eethuis om terug te keren
A.wieringa61 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De soep Tom Yam Kung vond ik een pittige aanrader. Het kipgerecht, wat met 3 pepertjes was aangestipt was niet pittig. Nadat we om sambal hadden gevraagd werd het spicy en lekker van smaak. Hebben heerlijk op het terras gezeten met een vlammen brander erbij. Het personeel was erg vriendelijk.
Paroli88 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was echt prima, lekker en voldoende.
De service was ook wel in orde, behalve dat de reservering niet bekend was terwijl we via de mail een bevestiging hadden ontvangen. Beide dames waren snel, vriendelijk en belangstellend.
Het decor was ff wennen, piepklein zaakje, bommetje vol met mensen (goed teken dus) en de inrichting was beetje goedkoop en gedateerd, tafels waren wel schoon maar servies komt zo uit oma's kast en het bestek is van Uri Geller kwaliteit, heel blikkerig en grof/groot.