Over het restaurant Hua Hin

Thaise proef

Stel je smaakpapillen op de proef met pittige Thaise curry. De authentieke gerechten worden bereid met verse geïmporteerde ingrediënten uit Thailand. Gastvrouw Pony heet je hartelijk welkom in het speelse, maar traditionele decor van Hua Hin in Rotterdam. Aanschouw hoe chef-kok Bunjan jouw gerecht gereedmaakt in de open keuken.

Meer informatie over restaurant Hua Hin

7,2

Jouw recensie over het restaurant Hua Hin

Soemary M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker eten, zoals normaal is pittig eten in restaurants in Nederland nooit echt pittig maar dat maakt niet uit want het was gewoon goed eten.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Kom hier vaak, en stelt nooit teleur. Heel lekker eten voor een goede prijs. Tafel vol met verschillende gerechten is geen enkele moeite en duurt niet lang. Rekening achteraf is altijd weer verrassend laag. Afhalen is ook goed.
Hanky R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel lekker gegeten!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Héérlijk gegeten, niet voor de eerste keer. Elke keer weer zijn de gerechten erg smaakvol. Dit keer de groene curry, erg lekker. Als nagerecht de zwarte kleefrijst ... absolute aanrader.
Jannec O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
(H)eerlijke thaise keuken met nederlands pittige gerechten. Zeker voor de prijs.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime opties en echt vers! Bediening prima en accuraat. Wij komen terug! Een aanrader voor als je echt van Thais eten houdt.
Ron .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aan de muren zat stofrag. Ondanks dat was het wel lekker druk. Kip en garnalen smaakten prima. Lamskoteletten besteld. Heb grote twijfel hierover. Ze waren zo groot als ribkarbonades. En smaakten ook niet naar lam. Heb t gevraagd maar helaas geen antwoord. Beetje jammer. Lekker vergeten deze zaak
lbaylis .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
met de AH actie geweest. totaal prijs met dranken voor twee personen 40 euro. En dat was prima voor de kwalitiet van het eten. Smaakvol eten met veel keuze.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.
We vragen ons alleen af waarom een AH menu €35,- kost voor vier gangen voor, hoofd na en koffie of thee, terwijl ze een driegangenmenu aanbieden voor €17,50. Dat geeft toch te denken!!!!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Vriendelijke bediening en lekker gegeten
Berryl O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zeer lekker gegeten en ook heerlijk thais toetje. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling en om mensen te vertellen.
Cock P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker origineel Thais ,gerechten goed en lekker,
Jammer dat de cola uit een grote fles wordt geschonken maar wij komen voor het Thaise eten en dat is geweldig
Marjon J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben met collega's heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk.
Dit is een aanrader. Dit restaurant krijg een 9.
Karen E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten was heerlijk, maar komen hier niet meer terug! Het is een misleidende actie. Bij de AH restaurant actie betaal je voor dit menu €35,- waarvan er 1 gratis is. Bij het restaurant zelf hangt er een bordje buiten voor hetzelfde menu €17,50. Dus ze hebben precies hetzelfde verdiend!!
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met twee Ah bonnen de keus gekregen uit een speciaal bestemde menu kaart, die een ruime keus bood uit diverse maaltijden met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Vooraf werd een schaal met kroepoek en pinda saus geserveerd. Nadien werd de bestelling netjes opgenomen. De voorgerechten waren netjes opgemaakt en smaakten prima. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht werd een verkeerde schotel geleverd. Na onze opmerking is met excuses de schotel binnen 5 minuten vervangen door de juiste. Deze hoofdgerechten waren prachtig opgemaakt en de smaak was uitstekend. Hetzelfde geldt voor het nagerecht. Geen verschil tussen de gewoon betalende klanten en de AH bon klanten opgemerkt. En...zoals een aantal IENS recensenten opmerkten was er verschil in vriendelijkheid tussen de twee serverende dames. De een was heel netjes en beleefd...de ander wat minder. Maar we kwamen om te eten, en dat kun je daar uitstekend.
Ar&De O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
wij komen hier regelmatig/ maandelijks eten. bediening is vriendelijk, eten/ kwaliteit is zeer goed. Je kan hier voor zeer weinig geld eten. de porties zijn ruim voldoende.
Dees D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met de AH actie gegeten bij dit restaurant. Je betaald €35,- voor twee personen voor een vier gangen diner, maar eigenlijk is het drie gangen en koffie toe. Erg lekker eten en veel variatie waaruit je kunt kiezen. Ze hebben ook andere 3 of 4 gangen diner keuzes, die zijn iets goedkoper maar de keuze is dan beperkt. Wij raden de Hua Hin zeker aan :-)
Ar&De O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij komen hier maandelijks eten, de bediening is erg vriendelijk. Je hoeft hier niet lang te wachten op het eten. De hoeveel is goed genoeg, je kan zelfs nog je eten meenemen naar huis wat over is.
Cheryl2205 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het eten was heerlijk, grote porties en stond snel op tafel. En de smaak is authentiek Thais! Misschien dat ze wat lekkere Thaise toetjes kunnen serveren, want dat zou niet misstaan met zo'n overheerlijk menu. Bediening was ook vriendelijk. Enige minpuntje is - wat wel bij meer restaurants aan de Oudedijk is- dat er af en toe vlaag onfrisse lucht te ruiken is. Weet niet of hier iets aan te doen is, maar dat is toch wel jammer.
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ik ben hier geweest met de AH dinerbon. Zelfde ervaring als Frank. Ah actie kost 35 euro, normaal 4 gangen menu 17,50. Wij hebben uiteindelijk beide een normaal 3 gangen menu genomen omdat we daar voldoende aan hadden. Eten zelf was goed. Bediening wat stug.