Hua Hin

Oudedijk 158 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Hua Hin

Thaise proef

Stel je smaakpapillen op de proef met pittige Thaise curry. De authentieke gerechten worden bereid met verse geïmporteerde ingrediënten uit Thailand. Gastvrouw Pony heet je hartelijk welkom in het speelse, maar traditionele decor van Hua Hin in Rotterdam. Aanschouw hoe chef-kok Bunjan jouw gerecht gereedmaakt in de open keuken.

Meer informatie over restaurant Hua Hin

6,9
Audrey K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een heel sfeervolle restaurant, bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed bij dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!!
overtollig55 M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was een heerlijke avond.
aten met 6 personen het duurdere AH menu

Prima eten, zag er fantastisch uit en smaakte prima
prima en attente service...ondanks de drukte werden wij er niet snel uitgewerkt!!

Alleeeeen die muziek ...overal is die veel te hard en niet als achtergrondmuziek.
Wanneer leren restaurants eindelijk dat je niet naar de disco gaat maar uit eten en wil praten met je familie of vrienden..en dat is al rumoerig genoeg.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was zalig, bediening vriendelijk en vlot. We zijn met de AH bon gegaan waardoor de kaart beperkt was maar wat er was was heerlijk. Mijn tafelgenote is veganist en ook zij kon er gerechten vinden.
Prima bevallen en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
teleurstelling! We kregen tot tweemaal toe iets anders dan we besteld hadden. Het was druk, misschien te druk voor het aanwezige personeel?
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. We kregen niet alles op dus mochten we doggy bag meenemen.
Het was hartstikke druk maar alles liep prima. De dames hebben ervaring en dat zie je.
Top restaurant met top eten en top bediening!
Carlo T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg lekker, en genoeg gegeten. Zeker het hoofdgerecht, was een behoorlijke hoeveelheid. Alleen toetjes-fruit was niet zoet. Kind van vier en half kreeg eigen bord, zonder bijbetaling,
Snelle bediening, zeker gezien de drukte, op een donderdagavond! Gaan zeker nog terug.
John C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Helaas in tegenstelling tot de vorige keren geen kroepoek met pindasaus, en de eigenaresse die misschien een slechte dag had, ook het brengen van consumpties met 2 glazen in een hand daar zou een bedienblad niet misstaan.
Eten was niets op aan te merken was gewoon goed.
Het eten is misschien niet duur maar €3,50 voor een klein glaasje wijn is het dan weer net niet.
Suci47 L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alles was even lekker, netjes geserveerd, bediening was perfect, waren hier voor de 1ste keer, maar zeker niet de laatste.
Dushidani .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH iens restaurant actie. Een beperkt keuze menu. Eten was heerlijk en meer dan voldoende...wij zijn grote eters. Bediening is prima. Maken niet wct een praatje maar reageren wel en bedienen correct. Wat voor ons prima is. Wij genieten van elkaar gezeldschap ????. Komen zeker terug. Aanrader.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Via de restaurantactie van AH kennis gemaakt met Hua Hin. We hebben een heerlijke avond gehad met authentiek Thai eten en een goede klantvriendelijke service. Zeker een aanrader!
Zjak V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk en autentiek Thais eten. Aanrader !
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. We hadden verschillende gerechten besteld zodat we allemaal konden proeven. Dat was een goede keus, want het was allemaal heerlijk. Is voor herhaling vatbaar. Bedankt het was top!
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Er was een speciale hogere prijs bepaald voor de AH klanten. Twee voor de prijs van een. Hetgeen wat werd geleverd was matig (vlees) en vis was slecht. Vooraf was prima en dessert ook. Uiteindelijk betaalde we € 30,70 inclusief 2 glazen wijn.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de AH restaurantactie gegeten op een donderdagavond. De bediening is snel en vriendelijk Het eten is van goede kwaliteit en genoeg. Wel was het erg druk maar ondanks de drukte was de bediening snel en vriendelijk. Zeker ook zonder de actie voor herhaling vatbaar.
Rafaela D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Niet slecht, eten van goede kwaliteit. Jammer dat de insteek een apart menu voor de actie was. Geef het gewone menu en bereken daar de korting over. Doe uzelf als restaurant niet te kort! Met een iets lossere insteek verdient u meer terug.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-bon. Je had wat beperkte keuze maar ik vond het heerlijk! Personeel was vriendelijk en ik kom zeker weer terug. Blijft een leuke tent.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met de AH-restuarant actie gegeten bij Hua Hin. Voldoende keus en lekker gegeten! Het was wat aan de rumoerige kant (het was dan ook helemaal vol). Verder helemaal prima!
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten en leuke vriendelijke dames in de bediening. Decor idd wat minder, maar in Thailand is het vaak niet anders :)
John C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg goed eten, warm, mooi opgediend en een goede en authentieke smaak.prettige bediening, lekker droog en zoet wijntje, kortom wij komen hier zeker terug.
Jane-Doe .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hebben hier een lekker uitgebreid drie gangen diner gegeten, de smaak van de verschillende gerechten proefden als authentiek Thais.