Hu's Garden

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren eten afgehaald.

Weinig tot geen smaak aan het eten.
Hadden combinatie menu babi pangang, fu yong hai met sate.

Saté saus en nasi waren zelfs smaakloos.
Volgende keer toch maar even doorrijden maar wel een goede Chinees.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met z'n tweeën een 5 gangen 'kleine gerechtjes' menu gekozen. Werkelijk heerlijk van smaak, verfijnd en geraffineerd. Van cocquilles st. Jacques tot ossenhaas, zeeduivel en scampi's in een jasje. Geen normale chinees, maar meer de betere keuken. Echte aanrader, al jarenlang overigens. En prijs-kwaliteitsverhouding is niets mis mee.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We moeten er een uurtje voor rijden maar hebben het er graag voor over. Voor ons misschien wel het beste Aziatische restaurant van Nederland. We hebben (wederom) gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu met daarbij een paar mooie glazen wijn. Om zelf te kunnen kiezen kwam de gastheer met zowel 3 witte als 3 rode wijnen aan. Op deze manier konden we onze keuze eerst proeven, hetgeen in veel restaurants niet wordt aangeboden. Het menu was weer heerlijk en bestond uit gamba's, coquilles, vissoep, kwartel en drie verschillende hoofdgerechten. Gezegd moet worden dat de zeeduivel van het hoofdgerecht wel erg zout was maar dit is dan ook het enige puntje van kritiek. De ossenhaas was perfect gebakken en heerlijk van smaak. Het dessert hebben wij ingeruild voor een kop koffie wat uiteraard geen probleem was. Al met al weer erg lekker gegeten en wij komen zeker terug!
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gister met een grote groep voor oma's verjaardag gegeten bij Hu's Garden. Wat een feestje! Ik keek er persoonlijk een beetje tegenop want de laatste jaren ben ik niet meer zo gek op Chinees, vaak elders met van die dikke zoete sauzen, blegh. Bij Hu's was het gister echt smullen. Volgens mij is dit één van de betere Chinese restaurants van Nederland. Iedereen zat z'n vingers op te eten, de borden allemaal leeg, zo lekker als het was! Prima service, tempo van serveren was goed, personeel komt regelmatig vragen of je nog drinken wilt en of het allemaal smaakt. Sommige gerechten worden bij de tafel afgemaakt. Het restaurant ziet er bovengemiddeld goed uit vind ik. Suggestie ter verbetering is het het plaatsen van een loopmat in het pad richting het toilet want die is best glad. Verder zijn wij super tevreden, wij gingen blij en voldaan naar huis, wanneer gaan we weer oma??!
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Zeer aardige gastheer. We kozen het menu met vis. Daarbij zaten onder anderen coquilles. Toch apart in een chinees restaurant. Nagerecht kan veel beter. Verder erg lekker!
Truusdemier .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
we hebben vanmiddag eten opgehaald, de nasi was lauw de kip bij de nasi compleet was ajam pangang, vond het niet lekker veels te droog, ook de bij gerechten waren niet echt heet, ik heb een hekel aan eten die warm moet zijn lauw tot bijna koud zijn, dus ik vond het eten zeer slecht
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Het decor is standaard chinees restaurant, wel een mooi aquarium met mooie vissen. De Szechuan kip is overheerlijk en mals. Het personeel is standaard vriendelijk en er wordt vlot bediend
Mikevd .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Wat een beleving! Gastheer ontvang je met een glimlach en is blij je weer te zien. Eten was heerlijk en door de nieuwe kaart erg divers. Bediening is zoals vanouds erg goed en attent. Het gaat goed bij Hu's Garden in het verre oosten.
HanG .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Heerlijke Ti-Pan gerechten ! Zéér goed op de hoogte met een glutenvrij dieet. Voortreffelijke en zeer vriendelijke bediening. Ook voor de oudere veel aandacht (niet pittig-gemakkelijk te kauwen,enz).
Han G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Tijdens een familiebezoek hebben wij hier meer dan voortreffelijk gegeten met zijn zessen en één vegetariër. Alle gerechten waren smakelijk, warm en verrassend lekker. De bediening correct en voorkomend. Een Chinees restaurant met een uitzonderlijk goede keuken.
Tonmar .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
matig gegeten. gerechten niet vers bereid. sommige zaken niet gaar andere gortdroog gekookt. jammer, eerder wel beter gegeten.
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Warme en sfeervolle inrichting die modern en aziatisch aandoet. De gerechten worden subtiel en fraai opgediend en hoe de gerechten eruitzien wordt bevestigd door de smaken op het bord. Geen enkel gerecht wordt overmatig verbloemd door sauzen en specerijen maar wordt samen op het bord een mooi geheel van smaken. Het restaurant is dan ook niet te vergelijken met de gemiddelde chinees maar een vernieuwing op het traditionele.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Wow wat een restaurant! Het sjieke interieur en de super lekkere verassingsmenu laten me beslissen binnenkort er weer heen te gaan met mijn vrienden! Ik denk dat ik nergens anders zo lekker chinees gegeten heb. Zoals gezegd heb ik het verrassings menu gekozen (zoals ze zeggen op de website). Ik kreeg gecaramaliseerde garnalen, een ossehaas gerecht en een of andere fusion gerecht. Complimenten aan het personeel en de gastvrijheid.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
de aankleding van het restaurant mag wel een keer onderhanden worden genomen maar het eten...is verrukkelijk en daar kom je uiteindelijk toch voor. Heerlijke kantonese gerechten en je kan altijd persoonlijke wensen doorgeven. De wijnkaart wordt niet altijd aangeboden maar bevat heerlijke wijnen die je niet gauw bij een Chinees tegenkomt. De bediening is uiterst aardig maar
het duurt soms even voordat ze je helpen.
Ingie23 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Nooit beter chinees gegeten! Prachtig verrassingsmenu! We waren 3 dagen in de regio en nog een tweede avond terug gegaan! Dat zegt alles! Lekkere wijn! Perfecte prijs-kwaliteit! Jammer dat we zover weg wonen (380km in belgie), gaan zeker nog terug!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Het beste Chinees restaurant van Enschede. Een keurige en persoonlijke bediening in en stijlvol verbouwd restaurant. De kwaliteit van het eten is erg goed!
Vraag ook eens wat er naast de kaart is, wij hebben een heerlijk verrassingsmenu gehad.