Hu Bin

31-341419109

Meer informatie over restaurant Hu Bin

Geertcc .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Zondag avond bij hu Bin gegeten een menu met babi ketjap babi pangang buikspek en Singapore noedels werkelijk perfect babi ketjap met mooie zoete dikke ketjap en knapperige groenten en malse kip , babi pangang beste ooit het varkensvlees is echt goed geroosterd zodat het vlees een tikje knapperig is en dan met de saus groep op smaak en verse atjar erbij werkelijk super lekker !!!
En Singapore noedels met garnalen en pittige Kerry is ook alsof je op vakantie bent echt bijzonder goed gemaakt!
Leuke plek aan de boulevard mooi van binnen in de oude stadsmuur verwerkt en eerlijke lieve echt Chinese bediening wij houden ervan !!
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Gegeten na een ritje gemaakt te hebben.
Had hier TiPan peking eend gegeten (peking eend op een hete plaat geserveerd), welke erg lekker was evenals de Chinese tomatensoep en het dessert (bananasplit).
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en komen zeker niet chagrijnig over.
Het decor zag er mooi uit in geheel Chinese stijl en je had een mooi uitzicht op de boulevard van Harderwijk en het Dolfinarium.
Het was niet druk in het restaurant, maar dat gaf niet.
Hoe rustiger, hoe beter.
Ik had me prima vermaakt en lekker gegeten en kom hier zeker terug!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Vanavond all you can eat sushi gegeten. Decor is niet bijzonder. Gerechtjes zijn absoluut prima! 3 x 5 gerechtjes is echt teveel. Kwamen tot 4. Bediening is prima. Erg attent. Jammer dat er geen dessert gerechtjes op de kaart staan. Toch aanrader.