Howdy's

Maandag en Dinsdag 15:30 - 21:00
Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 15:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Inmiddels 2x bij Howdy's gegeten. Dit is niet een restaurant wat ik zelf zou kiezen, maar door de Jumbo bonnen en een logerend kind leek het een leuk idee. En dat was het ook. Erg lekkere pannenkoeken, vrij dun zoals ik ze het lekkerst vind. De pannenkoek met kaas, gember en uien was heerlijk, de meat-lovers-pannenkoek werd ook met smaak opgesmikkeld. Kinderpannenkoek was ook erg lekker. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. 1 minpuntje, de wijn werd in een klein limonadeglas geserveerd. Maar al met al voor herhaling vatbaar.
Melanie--- .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Samen met mijn zoon een pannenkoek gegeten welke prima gebakken was en absoluut niet duur! Mooie entourage, het wilde westen. Vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.
Matthijs Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Pannekoek viel tegen voor wat je moet betalen
Geen service niet netjes te woord gestaan geen overleg mogelijk
Decor oudbollig
Graag komen we verder met u in contact, want elke reactie is belangrijk. Ook een minder plezierige.
We hopen dat u ons via bijvoorbeeld mail te woord wil staan.
Fam. Vergeer. Pannenkoeksaloon Howdy's

Reactie van proever:

Zoals hier boven vinden wij de prijs hoog voor de pannekoeken nu hebben wij kortingsbonnen gekregen van oma om de kinderen te verwennen met jullie pannekoek
Tot 31 maart geldig
Ondanks ziekte is het niet te doen voor ons gezin om langs te komen en wilde ze afhalen om zo de kinderen toch hun verdiende pannenkoeken te geven
Toen ik dit vroeg was het antwoord nee zonder twijfel
Fijn nu jankende kinderen

anf 2e reactie van restaurant:

De actie waarop u doelt is de Optimel actie, welke inderdaad 31 maart verloopt.
Deze actie is erop gebaseerd dat wij per twee personen een korting op de voordeligste pannenkoek weggeven
En dan slechts de omzet uit een geserveerd drankje of dessert halen
Daarom kunt u deze pannenkoek niet afhalen
Ter wille van de zieke kinderen, kunnen wij aanbieden om de actie voor u met een week te verlengen tot en met 7 april .
Zodat zij geheel opgeknapt, kunnen komen smullen van hun pannenkoek.
Fam. Vergeer. Pannenkoeksaloon Howdy's
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Allereerst: je moet wel van pannenkoeken houden, maar dat deden opa en oma, kinderen en kleinkinderen echt wel (leeftijden: 59 jaar tot 10 maanden). Wat heet: het werd smakelijk verorberd. We deden voor alle zekerheid toch maar eerst een stokbroodje kruidenboter: prima idee! Daarna varieerde het van: naturel tot loempia, maar het ging op! Echt een leuke tent om even informeel met zo'n divers gezelschap te gaan eten!
Cvf .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Lekker maar kostbare pannenkoek gegeten. De creatieve smaken op een pannenkoek zijn leuk bedacht. Jonge maar sympathieke bediening.
Winston Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Samen met mijn partner hier gegeten vooraf hadden we een mandje met stokbrood en kruidenboter. Daarna moesten we helaas even wachten op een kaaspannenkoek en meatlover (er was een groep van 30 personen ons voor, van het vriendelijke personeel hebben we beide een drankje van het huis gehad) beide pannenkoeken waren erg lekker vooral de meatlover was erg riant opgemaakt, ik heb pizza's gegeten met minder beleg! De kaas pannenkoek ging helemaal op, de meatlover was een iets grotere uitdaging deze wist ik uiteindelijk niet helemaal te verorberen. Op het moment zeker het beste pannenkoeken restaurant in de omgeving van Den Haag!
EMBeZon .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Alle vele malen hier gegeten. Steeds met de kinderen omdat zij ook de inrichting erg leuk vinden. Ze hoeven hier ook niet 'stil' te zitten maar kunnen even wat rondwandelen en hier en daar kijken. De bediening gaat hier ook altijd leuk mee om.

De kaart is een verhaal apart. Uiteraard staan de standaard variaties hierop. Maar ook zijn er zeer smakelijke variaties die soms meer op een goed gevulde pizza lijken. Eigenlijk is er altijd voor iedereen wel een smaak of smaak-combi te vinden. Zelfs al zou je niet van pannenkoek houden dan kan je er nog een smakelijke maaltijd verorberen.
Elke pannenkoek wordt klaargemaakt in de open keuken met alle koeke-bakkers op een rijtje.

Een prettig detail is dat er ook glutenvrije pannenkoeken te bestellen zijn. En ook deze zijn zeer smakelijk.

Ook nu de kinderen wat ouder zijn gaan ze nog steeds graag naar Howdy's. Papa en mama hebben daar dan absoluut geen bezwaar tegen !
Detabase .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Heerlijk gegeten in een uiterst vriendelijk pannenkoek restaurant. De pannenkoeken zijn goed gevuld en dat geeft een prettige volle maag. De bediening doet het ook uitstekend en de ambiance is top. Wat wil een kind met blije ouder nog meer.
Fijnproever1994 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Ben hier al meerdere keren geweest, zowel met een groep als met kleine gezelschappen. Hoewel ik zelf pannenkoeken niet zie als avondeten, ben ik hier wel altijd geweest om te dineren (mijn familie vind dit erg leuk;)) Service is altijd uitstekend en het eten is lekker en redelijk snel aan de tafel. Het decor is erg leuk, met name voor kinderen. Het is echter wel aan te raden om van te voren te reserveren of gewoon op een rustige doordeweekse avond te gaan, anders kan het erg onrustig en rumoerig zijn vanwege de vele kinderen!
Pbaj .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Lekkere pannenkoeken. Heel veel keuze. Tip: de Silverstar (gebakken tomaat, tonijn, olijven en kaas). Erg lekker. Leuke sfeer. We komen er al jaren, en ondanks dat de kinderen nu groter zijn (pubers) is het nog steeds leuk om er met zijn allen naar toe te gaan.
Shanna K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Lekkere pannenkoeken maar als je een grote eter bent en na 1 niet vol zit wordt het een prijzig avondje.
Kinderhoek zit vlakbij de in/uitgang. Hele slechte plaats want zo zit je als ouder nog niet op je gemak. Speelhoek ook wat smoezelige indruk.
Verder heerlijk pannenkoekje!
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Grappig western thema. Speelhoek voor kids is niet de moeite waard. Een beetje oud speelgoed en een tv in een hoekje bij de trap. Pannenkoeken zijn prima maar prijzig. Jammer dat ze geen poffertjes op de kaart hebben staan. Bediening is vriendelijk.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
IK woon al 5 jaar om de hoek bij Howdy's, maar was er desondanks nog nooit geweest. Ik had nu een Israëlische gast, die nog nooit een pannenkoek had gegeten. Het beviel haar en mij uitstekend, heel netjes geprijsd en een uitstekende bediening!
Jean-Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Een leuk restaurant maar vooral ingericht voor mensen met kleine kinderen. Voor een sfeervol avondje met z'n tweeën uit eten moet je hier niet zijn, maar als je toch van pannenkoeken houdt en in een gezellig gezinsrestaurant wil eten is dit een aanrader.

De doelgroep is dus duidelijk en het hoofdgerecht is, jawel, pannenkoek! Maar dan wel in meer dan 140 smaken. Van poedersuiker tot complete maaltijd, want ook allerlei soorten vlees en groenten zijn te bestellen op de pannenkoeken. Ze smaken heerlijk en indien gewenst is ook een glutenvrije pannenkoek te bestellen.

Na een pannenkoek zit je goed vol en de kinderen kunnen ongestoord vrij rondlopen. Zelfs een speelhoek waar ze even kunnen spelen en als het eten geserveerd wordt halen ze je kind gelijk even op. Echte service dus!

Kortom, prima om een ouderwetse pannenkoek te eten of met een bijzonder beleg zoals vlees en groenten. Voor iedere smaak is er een pannenkoek.

De entourage is echt Western maar zeker sfeervol ingericht. Zelfs karrensporen en hoefafdrukken in de vloer. De bediening loopt in gepaste Western kleding dus helemaal af.
Bert012 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
We hebben hier met de kinderen gegeten. Voor de kinderen is het feest. Het is gezellig druk en je wordt immers snel bediend. Dat is erg belangrijk voor kleintjes die het maximaal 1,5 u ergens uithouden.
De pannekoeken zijn lekker maar wel erg machtig. De kinderen eten helaas weinig van de pannekoeken. Die komen meer voor het kado'tje, persoonlijk vind ik dat jammer. Zo gaan er meer in de prullenbak dan in de buikjes. Toch is het een heel leuk uitje en het personeel is altijd erg vriendelijk.
Carla81 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Heel leuk pannenkoekrestaurant waar niets op valt op te merken. Alleen vind ik de pannenkoeken best wel duur (basis vanaf 7) en dan is het met drie kinderen die goed kunnen eten niet heel goedkoop. Maar de sfeer (cowboy) is leuk gedaan.
Leblanc01 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Met 2 volw. en 2 kinderen kozen we 4 verschillende volkorenpannenkoeken. Ze smaakten goed, weinig op aan te merken. Ik heb een enkele keer betere pannenkoeken gehad (beter = krokanter, geuriger.)

Tevreden over de service. Vriendelijk personeel. Jammer dat de pannenkoeken niet tegelijk werden geserveerd. Dat was wel een beetje storend.

Het decor is wel aardig; een western-achtig interieur dat ook wel in een pretpark zou passen. Vooral leuk voor kinderen. En daar wringt de schoen. Want de speelhoek voor de kinderen is vlak naast een steile stenen trap. Ik heb een paar keer ouders/opa's achter kinderen aan zien rennen die richting de trap liepen. Is niet goed over nagedacht. Verder zijn de tafeltjes een beetje krap.
Alice73 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Een echt pannenkoekenrestaurant in country style. De bediening loopt ook rond als echte cowgirls. Een grote kaart met alle soorten pannenkoeken en veel aandacht voor de kinderen: speelhoek, kleurplaat en kleurtjes en speciale pannenkoeken. De pannenkoeken smaken heerlijk. Zo nu en dan is dit een prima uitje.