Howdy's

Gildeweg 2 2632 BA Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Howdy's

Howdy's Pannenkoek Saloon ligt direct aan de afslag A12 (Nootdorp - Forepark) aan de Gildeweg 2 Nootdorp (Oostambacht). Howdy's pannenkoek saloon is, zoals de naam al doet vermoeden, in het decor van een stadje uit het wilde westen, een écht westerndorpje met veel hout en oude materialen, maar voorzien van alle moderne faciliteiten. Waar onze cowboys en girls u in die gezellige sfeer een zalige pannenkoek serveren en voor de kids hebben wij alle speelmogelijkheden in onze Howdy's kids place.

Meer informatie over restaurant Howdy's

Maandag en Dinsdag 15:30 - 21:00
Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 15:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Howdy's

Ad D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Waren vroeg, 's middags om 16 uur met twee kleine kinderen. Was nog rustig, maar later "stroomde het vol".
Pannenkoeken waren heerlijk en ook aan de kleintjes was gedacht met een speelhoek en later op de middag bezoek van Howdy het paard. Bediening was leuk gezellig en vlot, zelfs nadat een glas wijn de stoel en de vloer tot alcoholhoudend transformeerde.
Pe K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Veel keuze, goed personeel!!
c. B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Goed en snel geholpen, vriendelijk personeel. Komen zeker een keer terug. Goede parkeergelegenheid en
makkelijk bereikbaar.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De bediening vond ik traag.
CAr H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Leuke sfeer, lekkere pannenkoeken, ook voldoende voor een grote eter. Groot restaurant en toch lekker warm binnen. Altijd lekkere pannenkoeken, veel keus en voor iemand die echt geen pannenkoeken lust is er ook een kleine kaart om van te kiezen. Grote kinder speelhoek aanwezig!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij vinden het altijd prima hier ga zo door
Sylvester O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het is niet mijn type restaurant, maar mijn kinderen (9 en 7) vonden het geweldig! Prima, vriendelijke en vlotte bediening.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Mijn moeder en ik hebben erg genoten van de pannenkoeken, ze waren erg lekker. Compliment voor de kok(s)!
Toen wij rond 20.00 uur kwamen was het al erg rustig waardoor we gelukkig een plekje konden kiezen bij het raam. Service bij ontvangst was prima. Wel hebben we 10 minuten moeten wachten tot er werd gevraagd wat we wilden drinken, dit is wel een beetje jammer en mag zeker sneller. We hebben ook lang moeten wachten tot ons drankje kwam, de serveerster excuseerde zich hiervoor en gaf netjes aan dat het apparaat niet lekker werkte.

Helaas was iedereen al vroeg weg waardoor wij rond 21.00 uur al de laatste waren en nog aan onze pannenkoek moesten beginnen. Doordat er niemand meer was en het personeel al aan het opruimen was voor afsluiting, voelde we ons te ongemakkelijk om nog een toetje te nemen. Vooral omdat we ook graag nog wilde natafelen en dus niet gelijk al ons toetje wilden eten. Dat was wel erg jammer. Gaf een gevoel alsof we alleen maar mochten eten en dan weer weg.

Al met al hebben we lekker gegeten en personeel was vriendelijk en beleefd. We komen zeker nog een keer terug voor nog een lekkere pannenkoek!
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Leuk voor de kids, helaas is de toegang naar de trap naar beneden naast de kids area en dus toegankelijk voor de kids.

Eten was prima, weinig aandacht van het service personeel, terwijl het een rustige avond was.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gezellig erg druk op het moment dat wij er waren met veel kinderen was het erg rumoerig ,maar is dus inharent met het pannekoekhuis.
Sonja N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De pannenkoeken waren erg vet. Wij eten graag nog een dessert, maar dat paste er echt niet meer bij.
's Avonds werd het nog vervelender. Voor onze dochter van 1 was de halve pannenkoek die zij had gegeten echt veel te vet (en misschien ook niet goed genoeg doorbakken??) en heeft zij de hele nacht over moeten geven.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het is ontzettend druk, hoog ballenbak gehalte. Snap dat het ook voor kinderen is maar datze door de tent heen rennen is wel wat druk. Eten was goed.
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
.Gezellig, leuke sfeer, ik zelf kipshoarma gegeten maar dit helaas moeten bekopen met een nacht op het toilet met hevige buikkrampen
Jannie .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Nette bediening van de jonge dames. Keurig naar de tafel toe gebracht. Het is zeker een aanrader. Heerlijk met ons gezinnetje gegeten .TOP
tacoboot .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het was erg leuk en gezellig. Er is veel keuze, maar de pannenkoek van de maand is soms een goed idee. Of als je geen grote eter bent een basis pannenkoek met alleen wat je lekker vindt en anders een specialiteit.
Mario N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Zelf ben ik niet van de pannenkoeken maar de kids zijn er dol op. Ga hier kort over zijn prima eten, leuke bediening en de kinderen kunnen lekker spelen.
J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vlotte en leuke bediening. De tafel was goed ingedeeld, Je werd niet gedwongen snel te kiezen. Het bestelde eten werd netjes gebracht, alleen het Glutenvrije duurde wat langer, zodat de persoon die daar opwachtte ons aangaf alvast te beginnen.
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heel erg lekker en een goede service en heel erg vriendelijk en ze schenken echt aandacht als er iemand jarig is, Zo kreeg mijn zoon een pannenkoek met een bakje slagroom waar een sterretje in stond erg feestelijk!

Sabrina
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Aangegeven dat we voor de verjaardag van onze 12-jarige zoon kwamen. Er hing een mooie boksballon aan zijn stoel en bij zijn pannenkoek kreeg hij slagroom met een feestelijk sterretje erin. Top geregeld!
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Wij komen hier al jaren prima eten