Howdy's

Gildeweg 2 2632 BA Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Howdy's

Howdy's Pannenkoek Saloon ligt direct aan de afslag A12 (Nootdorp - Forepark) aan de Gildeweg 2 Nootdorp (Oostambacht). Howdy's pannenkoek saloon is, zoals de naam al doet vermoeden, in het decor van een stadje uit het wilde westen, een écht westerndorpje met veel hout en oude materialen, maar voorzien van alle moderne faciliteiten. Waar onze cowboys en girls u in die gezellige sfeer een zalige pannenkoek serveren en voor de kids hebben wij alle speelmogelijkheden in onze Howdy's kids place.

Meer informatie over restaurant Howdy's

Maandag en Dinsdag 15:30 - 21:00
Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 15:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Howdy's

Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
De pannekoeken waren prima, maar de wachttijden op drankjes en eten veel te lang! Waren met 8 personen voor de verjaardag van onze 8 jarige kleinzoon. Wij hadden zijn stoel versierd maar er was niet een iemand van de bediening die hem feliciteerde. Vriendelijke maar veel te jong en onervaren personeel.
Gitta P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Leuk, lekker en gemoedelijk
r G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bediening was erg vriendelijk. De pannenkoeken waren goed belegd. Ook de desserts ( ijs) waren heerlijk. Lekkere, goede, sterkte en hete koffie. Er waren tijdens ons bezoek wat kinderfeestjes die heel goed geregeld werden. Weinig last van gehad.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Gezellig pannenkoekenrestaurant waar ze erg goede pannenkoeken hebben en vriendelijk personeel. Voor kinderen is er een apart speelgedeelte.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Bestelde Cola Zero maar kreeg Cola light. (Bediening reageerde geërgerd)
1 jus d’orange gedronken maar achteraf blijkt dat er 2 zijn afgerekend.
Pannenkoek was niet gaar.. maar durfde niets meer aan te geven.

Sorry, helaas voor ons geen optie meer om hier te komen eten.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vandaag hier gegeten met de kleinkinderen, Cynthia en Lento! Bij binnenkomst werden we meteen gegroet door Howdy, een soort hele grote koe paard mannetje! Vooral Lento was helemaal ondersteboven door de mooie verschijning van Howdy. Vervolgens nam ik een blond biertje met water en ijs en mijn partner een long island ice tea zonder alcohol (islamitisch, dus geen alcohol of vaken). Nu de smaakpupillen even gestreeld werden door de vloeistoffen, konden wij ons - met water in de mond - vergrijpen aan de menukaart. Het oog van mij viel al snel op de pannenkoek met gegrilde groentes, maar dan zonder de gegrilde groentes. Mijn kinderen gingen voor iets ongezonders, de deugnieten. Zij namen een hele liter stroop haha. Wat mijn man nam doet er niet toe. Als dessertje kwam Howdy persoonlijk slagroom opkloppen aan tafel! Ik was onder de indruk hoeveel slagroom er uit dat kleine tuutje kwam! Haha, al met al een leuke avond gehad . Komen hier zeker nog eens terug als we in Ablasserdam zijn. Gegroet
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten met ons hele gezin!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Een lege poedersuikerpot op tafel en het afrekenen van een verkeerde tafel is toch een kwaliteitsissue. Personeel wel vriendelijk.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was goed en het was gezellig druk
Isabelle N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke pannenkoeken en voor manlief een lekker stuk vlees! Boven verwachtingen voor een pannenkoekenhuis!
Kids konden heerlijk spelen en het personeel was wellicht wat jong en onervaren maar supervriendelijk! Lekkere sfeer en gezellige inrichting!
Wij komen zeker nog eens!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor wie eens naar een echt pannenkoekenrestaurant wil met tientallen verschillende pannenkoeken op de kaart, kan bij Howdy's terecht. En het is nog heerlijk ook. Met elke maand een bijzondere pannenkoek van de maand. Deze keer een Surinaamse met roti. Heerlijk was die!
Janny T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij zijn al meerdere malen te gast geweest en altijd lekker en gezellig. Zeker met kinderen is het prettig om er te zijn. Kortom tevreden.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Was een gezellige avond goeie sweer leuke medewerkers en gezellige zag ze alleen maar glimlachen eten was heerlijk en je word snel geholpen.

Kom zeker weer eens eten
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
met een grote koppel gegeten. Keuken is daar goed op in gespeeld. Glutenvrij wordt zorgvuldig mee omgegaan. Smaak van de pannenkoeken en de daarop liggende supplementen is erg goed. Met kinderen en grote groepen is het om nog een keer terug te komen.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met familie hier gegeten via social deal, grote keuze van de kaart, prima kwaliteit, voor de kinderen een speel gelegenheid, kort om met elkaar een prima tijd beleeft, tip, mocht je de drukte willen vermijden kun je na 1930 uur komen, dan wordt het wat rustiger was onze ervaring op een zaterdag
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gezellig pannenkoekenhuis in westernstijl, aardige bediening. De pannenkoeken waren erg lekker, veel keuze. Heerlijke ijscoupes toe. Aanrader, met of zonder kinderen.
TJ .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Leuk om met kinderen te eten.
Kids worden goed bezig gehouden of kunnen zich zelf bezig houden in de speelhoek.

pannekoeken met de meest bijzondere toppings.

een aanrader; en niet al te duur. wij komen zeker terug.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Inmiddels 2x bij Howdy's gegeten. Dit is niet een restaurant wat ik zelf zou kiezen, maar door de Jumbo bonnen en een logerend kind leek het een leuk idee. En dat was het ook. Erg lekkere pannenkoeken, vrij dun zoals ik ze het lekkerst vind. De pannenkoek met kaas, gember en uien was heerlijk, de meat-lovers-pannenkoek werd ook met smaak opgesmikkeld. Kinderpannenkoek was ook erg lekker. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. 1 minpuntje, de wijn werd in een klein limonadeglas geserveerd. Maar al met al voor herhaling vatbaar.
Melanie--- .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Samen met mijn zoon een pannenkoek gegeten welke prima gebakken was en absoluut niet duur! Mooie entourage, het wilde westen. Vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.
Matthijs Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Pannekoek viel tegen voor wat je moet betalen
Geen service niet netjes te woord gestaan geen overleg mogelijk
Decor oudbollig
Graag komen we verder met u in contact, want elke reactie is belangrijk. Ook een minder plezierige.
We hopen dat u ons via bijvoorbeeld mail te woord wil staan.
Fam. Vergeer. Pannenkoeksaloon Howdy's

Reactie van proever:

Zoals hier boven vinden wij de prijs hoog voor de pannekoeken nu hebben wij kortingsbonnen gekregen van oma om de kinderen te verwennen met jullie pannekoek
Tot 31 maart geldig
Ondanks ziekte is het niet te doen voor ons gezin om langs te komen en wilde ze afhalen om zo de kinderen toch hun verdiende pannenkoeken te geven
Toen ik dit vroeg was het antwoord nee zonder twijfel
Fijn nu jankende kinderen

anf 2e reactie van restaurant:

De actie waarop u doelt is de Optimel actie, welke inderdaad 31 maart verloopt.
Deze actie is erop gebaseerd dat wij per twee personen een korting op de voordeligste pannenkoek weggeven
En dan slechts de omzet uit een geserveerd drankje of dessert halen
Daarom kunt u deze pannenkoek niet afhalen
Ter wille van de zieke kinderen, kunnen wij aanbieden om de actie voor u met een week te verlengen tot en met 7 april .
Zodat zij geheel opgeknapt, kunnen komen smullen van hun pannenkoek.
Fam. Vergeer. Pannenkoeksaloon Howdy's