Howdy's

Gildeweg 2 2632 BA Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Howdy's

Howdy's Pannenkoek Saloon ligt direct aan de afslag A12 (Nootdorp - Forepark) aan de Gildeweg 2 Nootdorp (Oostambacht). Howdy's pannenkoek saloon is, zoals de naam al doet vermoeden, in het decor van een stadje uit het wilde westen, een écht westerndorpje met veel hout en oude materialen, maar voorzien van alle moderne faciliteiten. Waar onze cowboys en girls u in die gezellige sfeer een zalige pannenkoek serveren en voor de kids hebben wij alle speelmogelijkheden in onze Howdy's kids place.

Meer informatie over restaurant Howdy's

Maandag en Dinsdag 15:30 - 21:00
Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 15:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Howdy's

V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Met familie waaronder 6 kinderen heerlijk pannenkoeken gegeten, alles was goed verzorgd en prima in orde, personeel vriendelijk en restaurant zeer kindvriendelijk!
zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
afgelopen zaterdag waren we met 6 personen de enige gasten. Er was daarom maar een medewerkster. Een half uur later kwamen er steeds meer gasten. Er kwam zelfs een gezelschap van meer dan twaalf gasten. De medewerkster bleef rustig en zorgde dat alles goed verliep. Wij hebben ook nu weer genoten.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij hebben ruim 2,5 uur getafeld. Gezellige indeling, goede bediening, meerdere groepen verspreid over het restaurant waardoor eventuele overlast tot een minimum blijft beperkt. Voor ieders voorkeur was wel een gerecht te kiezen en de bediening kan je altijd adviseren. Het smaakte fantastisch, vooral de specialiteiten. Je krijgt ook veel! Wij hadden geen kinderen maar rokers, die beneden (naast de entree) in een aparte en goed geventileerde rookruimte terecht konden. Ook schone toiletten en overal beslist niet hinderlijke sfeermuziek. En de rekening viel dus hartstikke mee!! Wij komen zeker terug!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
bediening is zeer laks
lang wachten op zowel het eten als het drinken
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
We hebben erg lekker gegeten, verschillende pannekoeken en iedereen vond het heerlijk.
Prettige sfeer, vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Waren met 6 personen en hebben weer genoten. Het personeel is zeer vriendelijk. Elke pannenkoek wordt met liefde gemaakt.
J.J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Weer een heerlijke en gezellige avond. Met heerlijke en verschillende pannenkoeken die super smaakten. Ook de gekozen toetjes waren bijzonder lekker. We komen graag weer snel terug om andere pannenkoeken te eten.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Voor de 3e verjaardag van mijn dochter zijn we hier gaan eten op een vrijdagavond. Het was erg druk en rumoerig, maar natuurlijk hartstikke te begrijpen. Eten kwam met een snelheid wat je verwacht van een vol restaurant. Pannekoek was lekker en ruim voldoende, kreeg hem niet op. Wel heel onhandig dat je begeleid moet worden voor het gebruik van de lift. Liet erg lang op zich wachten door de drukte. Al met al tevreden en komen zeker een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hebben een hele goede avond gehad bij Howdy's. Dat het rumoerig is, is te verwachten omdat de kinderen lekker kunnen rondlopen en ook kunnen spelen. Helemaal goed!
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het was erg druk... Het duurde best lang voordat we geholpen werden. Het is wel vriendelijk personeel! We moesten meerdere malen vragen of we geholpen konden worden. Waneer eenmaal de pannekoeken besteld waren stonden die na 10 op onze tafels. Ik vond dat ik iets te weinig spek had. De andere pannenkoeken waar goed
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
De pannekoeken waren prima, maar de wachttijden op drankjes en eten veel te lang! Waren met 8 personen voor de verjaardag van onze 8 jarige kleinzoon. Wij hadden zijn stoel versierd maar er was niet een iemand van de bediening die hem feliciteerde. Vriendelijke maar veel te jong en onervaren personeel.
Gitta P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Leuk, lekker en gemoedelijk
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bediening was erg vriendelijk. De pannenkoeken waren goed belegd. Ook de desserts ( ijs) waren heerlijk. Lekkere, goede, sterkte en hete koffie. Er waren tijdens ons bezoek wat kinderfeestjes die heel goed geregeld werden. Weinig last van gehad.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Gezellig pannenkoekenrestaurant waar ze erg goede pannenkoeken hebben en vriendelijk personeel. Voor kinderen is er een apart speelgedeelte.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Bestelde Cola Zero maar kreeg Cola light. (Bediening reageerde geërgerd)
1 jus d’orange gedronken maar achteraf blijkt dat er 2 zijn afgerekend.
Pannenkoek was niet gaar.. maar durfde niets meer aan te geven.

Sorry, helaas voor ons geen optie meer om hier te komen eten.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vandaag hier gegeten met de kleinkinderen, Cynthia en Lento! Bij binnenkomst werden we meteen gegroet door Howdy, een soort hele grote koe paard mannetje! Vooral Lento was helemaal ondersteboven door de mooie verschijning van Howdy. Vervolgens nam ik een blond biertje met water en ijs en mijn partner een long island ice tea zonder alcohol (islamitisch, dus geen alcohol of vaken). Nu de smaakpupillen even gestreeld werden door de vloeistoffen, konden wij ons - met water in de mond - vergrijpen aan de menukaart. Het oog van mij viel al snel op de pannenkoek met gegrilde groentes, maar dan zonder de gegrilde groentes. Mijn kinderen gingen voor iets ongezonders, de deugnieten. Zij namen een hele liter stroop haha. Wat mijn man nam doet er niet toe. Als dessertje kwam Howdy persoonlijk slagroom opkloppen aan tafel! Ik was onder de indruk hoeveel slagroom er uit dat kleine tuutje kwam! Haha, al met al een leuke avond gehad . Komen hier zeker nog eens terug als we in Ablasserdam zijn. Gegroet
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten met ons hele gezin!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Een lege poedersuikerpot op tafel en het afrekenen van een verkeerde tafel is toch een kwaliteitsissue. Personeel wel vriendelijk.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was goed en het was gezellig druk
Isabelle N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke pannenkoeken en voor manlief een lekker stuk vlees! Boven verwachtingen voor een pannenkoekenhuis!
Kids konden heerlijk spelen en het personeel was wellicht wat jong en onervaren maar supervriendelijk! Lekkere sfeer en gezellige inrichting!
Wij komen zeker nog eens!