Houtrust

Heideweg 23 3829 BC Hooglanderveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Pommodorisoep
      Mosterdsoep
      Broodplank
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met in room gegaarde kabeljauw en groente
      Kip - licht gerookt en gepekelde kiphammetje met jus van sinaasappel en tijm
      Quiche (vega) gevuld met diverse groenten en brie
  • Nagerecht

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Houtrust

Uitgebreid dineren in Amersfoort

Bij de Mangerie, restaurant van Houtrust in Amersfoort, kun je terecht voor heerlijke lunches, high-teas of diner. Iedere zondag serveren zij een brunch van 12.00 tot 15.00 uur. In de maanden van april tot oktober kun je gebruik maken van het mooie terras. De Mangerie is centraal gelegen en beschikt over een ruim eigen parkeerterrein.

Meer informatie over restaurant Houtrust

NS Amersfoort Vathorst op 300 meter loopafstand en bus lijn 101 halte Houtrust
  • Kom je met de auto?
    A1 en A28 Amersfoort noord /Vathorst rotonde 10 of 14 richting Hooglanderveen.
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterein

Maandag & Dinsdag alleen voor besloten groepen van 9 tot 900 personen
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00
Wij zijn open voor Lunch,brunch, High Tea,High Wine,High beer, BBQ en Dinner

Jouw recensie over het restaurant Houtrust

Diny H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Niets negatiefs over dit restaurant. Zijn hier al vaker geweest.
Pluspunten zijn; Ruime parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst, gerechten zien er zeer goed en verzorgd uit.

Kan iedereen dit restaurant aanraden.
Joy Q.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Bij het hoofdgerecht "QUICHE [VEGA] Gevuld met diverse groenten en brie", lag een stukje witlof. Dat bleek heel sterk naar bacon te smaken! Dat bleek er gewoon afgehaald te zijn! Na dat gemeld te hebben, kwam na navragen als antwoord: foutje van de kok. En daar moest ik (en nog iemand anders met dat gerecht, het maar mee doen. Toen ik vroeg hoe dit mogelijk was, was het antwoord dat ik vooraf had moeten melden dat ik vegetarisch eet. Uhh??? Dit is een vegetarisch hoofdgerecht! toen wist de serveerster niets meer te verzinnen. Maar er was geen enkele vorm van compensatie! De quiche was te zout.
Na elke gang (we waren met 7 personen) werd er gevraagd/geroepen: "Uitgegeten?"
Mijn voorkeur gaat dan toch meer uit naar iets als "heeft het u gesmaakt? "
4 personen hadden tiramisu als nagerecht en vonden het véél te zoet.
Al met al geen onverdeeld genoegen!
S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellig restaurant, goed bediening en een heerlijke high tea gehad. dit ga ik zeker nog een keer overdoen. ik wil ook een keer het actie menu proberen.
Lenie V.
Prettige bediening
Anthony D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
prettig lekker gegeten, ga zeker terug
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Kwaliteit/prijsverhoging vonden we zeer goed
Aardige bediening!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening! Heerlijk buiten gezeten met lekkere Chardonnay en een speciaal biertje! Prima eten met de AH actie en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ivm mooi weer buiten op terras gezeten.
Het leek erop dat de ober alleen werkte dus waarschijnlijk iets langer moeten wachten.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Hebben een gift for you bon gebruikt. Wijn was goed, de etagère was eveneens goed. Maar...... het bittergarnituur was ver en ver onder de maat. Een bitterbal was leeg, de ragout lag in het schaaltje. Het vet waarin e.e.a. Was gebakken is waarschijnlijk veel te heet geweest, want andere hapjes waren verschrompeld. Er werd bij het hapje zowel als bij het bittergarnituur geen servetje aangeboden. Hebben we om moeten vragen. Doe uw voordeel hiermee.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
ondanks het feit dat onze reservering niet was doorgekomen, toch uitstekend geholpen, we waren gegaan om de spare-ribs te eten, maar die waren sinds afgelopen woensdag van de AH-kaart af, bij navragen was het geen probleem en hebben we ze toch gekregen tegen de AH-actie-prijs, toppie geregeld.
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer slecht eten; dure sliptong vermoedelijk gefrituurd, sate van de haas karig en niet goed doorbakken, de witte wijn was zuur van smaak en toen we hier wat van zeiden, deed eigenaar ronduit onbeleefd. Ook haalde hij zonder overleg of geboden alternatief de onopgedronken wijn weg die overigens wel in rekening is gebracht. Bij het eten werd geen groenten geserveerd, alleen frites. Conclusie: Slechte prijs - kwaliteit verhouding!

Familie van Eijsden
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Zeer slécht
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Prima restaurant om in een samen informeel te gaan eten.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten tegen een lage prijs.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ben over Houtrust zeer tevreden. We zijn er nu al een paar keer geweest en hebben alweer een nieuwe reservering gemaakt met de AH restaurantactie, Lees vaak over kleine porties en aangepaste menu's. Bij Houtrust is er wel een speciaal 3 gangen menu met keuze mogelijkheden. Hoewel wij grote eters zijn, hebben we aan deze porties ruim voldoende. Wij vinden het een gezellig en rustig restaurant en de kwaliteit is zeer goed. Een echte aanrader dit restaurant.

De ontvangst en de bediening zijn vriendelijk
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De lunchparade van de menukaart is voor de ah restaurantactie. Ober zei dat de lunchparade €.20,- p.p.was, dus dat t nu voor 2personen €.20,- was. Echter op de menukaart staat dat de lunchparade €.12,50 is. Overigens was de lunchparade goed.
Jw H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijk ontvangst en bediening
Om nog eens terug te komen , top
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening, lekker eten!
Abram V.
Vriendelijk personeel goed eten