Houtlust

De Hout 26A 1607 HC Hem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Houtlust

Jouw recensie over het restaurant Houtlust

Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hier gegeten op Moederdag, wat ontzettend druk was! Ze doen ontzettend hun best! Ze doen wat ze kunnen en leveren echt een lekker en goed product af. De bediening gaan zo hard als dat ze kunnen en loopt ook echt wel lekker. Zelfs nog een gratis ijsje voor de moeders, wat helemaal top is!!!
T J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Zeer eenvoudige boerderij-achtig restaurant, waar je een grote keuze hebt in pannenkoeken. Andere eenvoudige gerechten zijn ook te verkrijgen. Prijs is goed. Een aanrader voor gezinnen met kinderen.
Openingstijden op de zondag zijn niet om naar huis te schrijven.
edej47 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Heb je gereserveerd voor buiten krijg je binnen een plek. Zelf alsnog buiten gaan zitten. Krijg je de mededeling dat is wel krap hoor met 7 volwassenen maar ja je moet het zelf weten.
Bij de reservering een zit verhoger besteld voor een bijna 4 jarig kind. Krijg je een baby kinderstoel? Vraag je alsnog om een verhoger dan is de mededeling nee die hebben we niet want die zijn al gereserveerd!
Bij de vragen die we stelden was er bij voorbaad al een lang gezicht bij het personeel.
De pannenkoeken waren bij het serveren al niet echt warm en hadden weinig smaak.
Al met geen aanrader voor de volgende keer.