Hout

Wagenweg 214 2012 NM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Hout

Natuurlijke tinten

Hout is een restaurant gerund door levensgenieters, voor levensgenieters. Er heerst een warme sfeer door lichte natuurlijke tinten waar je fijn tot rust komt. En probeer dan maar eens een keuze te maken uit de tonijntartaar met yuzu, eendenlever met cacao en de anjouduif. In een prachtig stukje Haarlemmerhout nodigen grote ronde tafels staan met wit linnen bedekt uit tot feestelijkheden.

Meer informatie over restaurant Hout

Maandag t/m zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hout

kees D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prima gegeten bij Hout. We komen hier vaker en het is altijd goed. Lekker eten en bijpassende wijnen. Het is ook een restaurant waar de tafels lekker ruim staan, en de muziek niet te hard.
Quirijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik gaf een diner voor 34 mensen. Vijf heerlijke gangen werden in een uitstekend tempo en - bij warme gerechten - op warme borden geserveerd. Mijn gasten en ik hebben een werkelijk fantastische avond gehad. Heel veel dank aan alle mensen van Hout!
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Als regelmatige gast goed in staat om te kunnen beoordelen dat de kwaliteit op een hoog niveau blijft. Een heerlijk glas wijn wordt geadviseerd bij de immer verrassende gerechten. Deze lunch was wederom een feestje.
Carina H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Zijn hier geweest voor de wine en bites route.super locatie.
Supervriendelijk personeel zeker een locatie om eens terug te komen en meer van de kaart te proeven
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
wij begrijpen niet dat wij op zondag avond de enige bezoekers waren!
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Ook de wijnen zijn heerlijk.
Hiske B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk en deskundige bediening
J C D V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Bestaan al sinds 2010. Een goed restaurant waar de gerechten niet te groot zijn en de variatie relatief beperkt is.
Selinde B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We hadden ossenhaas 2x en 1x cocquille besteld , heerlijk .
Tip : bijgerecht mag iets meer .. aardappel en groente heel miniem ..
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Erg rustig voor een donderdag. Ontvangst matig evenals vertrek. Bediening ging niet van harte, weinig interesse in de klant. Eten wat matig, duur voor wat je krijgt. Kabeljauw vooraf wat vlak en smaakloos. Hoofdgerecht was op zich een prima tournedo maar niet bijzonder. Geen echte bijgerechten. Personeel kon de gerechten niet uitleggen. Jaar geleden vaak geweest, maar valt nu toch helaas tegen.
Don V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Mijn broer en ik hebben lekker gegeten. De bediening voelde goed aan hoe zij ons konden en mochten benaderen. Helaas moesten we af en tie wat langer wachten op een drankje. Ook de manier van uitserveren was niet crème de la crème.

Maar dat zijn de enige twee puntjes van verbetering in onze ogen.

Het eten (menu van de chef) voldeed ruim aan onze wensen. En het restaurant zag er keurig, warm en sfeervol uit.

Dank voor een fijne avond Hout
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wat een geweldige lunch hebben wij gekregen. Restaurant Hout is een absolute aanrader. Eén van de verborgen pareltjes van Haarlem. De bediening is vriendelijk en de borden zijn mooi opgemaakt met knappe combinatie van smaken .
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Een beetje chaotische bediening, ober wist sommige bestellingen niet te onthouden. Nieuwe misschien, dan beter even een notitie maken.
Eten was lekker, niet TE veel, gingen met een goed gevoel de deur uit.
Dus conclusie, tot ziens.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Goed eten, lekker. Niet heel erg bijzonder, maar toch opgemaakte borden wat het net even chiquer maakt.
We hebben een prima avond gehad. Wel een belangrijke opmerking; het was hier en daar niet helemaal schoon. Op de bank lagen kruimels, de vensterbank was stoffig, in de w.c. een spinnenweb, de vloer was niet gezogen en de glazen en het bestek waren niet blinkend.
P. J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben een prima ervaring gehad in Hout. We hadden een rustige plek gevraagd en daar heeft het restaurant goed rekening mee gehouden. Het eten was prima, hoewel ik verrast was door het feit dat het een verrassingsmenu was van 3 gangen. Ze vroegen wel of er dingen waren die we niet lusten. De gerechten waren heel lekker. We kenden het restaurant al en komen er zeker terug.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Ik ben fan van “de Hout”, het is echt een feestje om daar te eten.
Net even meer dan een gemiddeld restaurant qua eten, sfeer en topbediening.
Van mij zouden ze “een ster” krijgen!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het is altijd fijn om bij Hout te eten: mooi eten, goede bijpassende wijnen en prima bediening (wel wat jong en zeker niet perfect, maar zeer attent!). Kortom: ik kom er zeker (weer) terug!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Verrassend menu op een mooie locatie in Haarlem. De borden zijn mooi opgemaakt met heerlijke gerechten en verrassende gerechten. Bijpassende wijnarrangement is zeer aan te bevelen . De bediening is netjes en adequaat.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het vlees was niet goed, tegen bedorven aan. Geen excuses, slechts "ik zal het doorgeven".
Steeds geen ober te bekennen en heel lang wachten op alles.
Ik klaag nooit, schrijf nooit recensies, maar helaas moet ik hiervoor een uitzondering maken. Al met al erg slecht.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Teleurstelling ... Hout, you lost it ...

Ons restaurant om de hoek. Kom hier met enige frequentie al een aantal jaar. Vrees, vanaf nu niet meer. Afgelopen zondag met 7 man verjaardagsdiner gereserveerd. Vijfgangendiner. Eerste gang ... pas na anderhalf (...) uur geserveerd. Des te meer tragisch ... daar ik niet meer dan 6 tafels (allen buiten, mooi weer) heb geteld. Service ... not good. Constant om water / wijn moeten vragen (ben anders bij Hout gewend). Kwaliteit eten ... niet wat het is geweest. Erg zoute (soja) witvis ... well done (meer dan dat) buikspek ... etc etc. Hebben na 4 gangen (inmiddels drie en half uur later) bedankt voor de laatste gang. Betaald ... en teleurgesteld Hout verlaten. Slechte service. Eten ... absoluut niet in verhouding tot prijskaart. Erg jammer ...