Hout (Amsterdam)

J.J. Cremerplein 34III 1054 TL Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over het restaurant Hout (Amsterdam)

Het leven is mooi

Hout is een restaurant gerund door levensgenieters, voor levensgenieters. Er heerst een warme sfeer door lichte natuurlijke tinten, en de natuur gaat door in het nabijgelegen Vondelpark. De chef bereidt fantastische gerechten met zowel regionale als internationale producten en dat zorgt voor een optocht aan smaakexplosies!

Meer informatie over restaurant Hout (Amsterdam)

• Af te huren
femke P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten in dit buurtrestaurant, met fijne en sympathieke bediening en een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Johannes Theodorus M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
perfect goede uitleg over het eten het personeel heeft oog voor details van en over het eten en veel kennis over het wijn assortiment in 1 woord alles was perfect ik en mijn vriendin komen zekers nog een keer terug
Grace T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top locatie, super lekker eten. Alle gerechten waren in balance de porties waren ok en alles was met de juiste smaak en temperature. ik was happy na de diner :) . Tevens, kreeg 1 roos voor valentijd dag
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer goede en vriendelijke bediening. Het restaurant is niet vol geduwd met extra tafels waardoor je lekker rustig kan eten.

Al met al een zeer goede ervaring.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige setting, vriendelijk personeel. We kunnen ons geen prettiger restaurant voorstellen. Wat een fijne ontdekking.
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk rustig gegeten
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was een stille zondagavond. Toch sfeervol gegeten. Tamelijk beperkte (prettig vind ik) , maar goed doordachte menukeuze. Prima keuken, met uitstekende gerechten die vernieuwing combineren met klassieke basis zoals ossenhaas, zalm. Uitstekend klaargemaakt. Prima wijnarrangementen, met soms originele keuzes. Enthousiast, gastvrij en kundig personeel. Prettige akoestiek. Ik kom er zeker nog een keer.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi ingericht, een beetje veilig ingericht wel maar de sfeer word wel gemaakt door Ramon de somelier (schrijf je volgens mij zo maar kan me vergissen..) Wauw wat een hoop kennis. Niet alleen wijnen maar ook alle vragen over eten kan hij beantwoorden echt een topper. Keuken brigade heb ik niet mogen ontmoetten, maar jeez zij werken strak en netjes, ze waren al weg toen wij aan de koffie zaten. De keuken zag er spik en span uit. Hout is een beleving, die beleving raad ik iedereen aan! Mijn tafelgenoot had wel gereserveerd, maar was niet via Iens dus schijnbaar telt het dan niet(?)
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel lekker gegeten! De gastheer was spontaan en professioneel. Goede service en uitgebreid tijd om te tafelen. Lekkere wijnen, de cava was wat aan de dure kant. Verder was de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Erg leuke avond gehad.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben gisteren bij Restaurant Hout gegeten voor de verjaardag van mijn vriend. Het eten was goed, borden waren erg mooi opgemaakt en de gastheer wist ons veel te vertellen over de heerlijke wijnen die ze bij de gerechten schonken. Al met al een goed restaurant met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
olaf B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was heerlijk! De bijpassende wijnen ook heerlijk! Het was ook heel erg leuk dat de kok even de tijd nam om met ons te spreken die avond. De ober had over alle wijnen wel iets te vertellen en gaf niets weg over de verassingen van het verassingsmenu. Helemaal top! Tot de volgende keer!
Liliane T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
3 gangen - verrassingsmenu gekozen. Hadden menukaart niet gezien dus spannende ervaring. Alle gerechten waren prachtig en kleurrijk opgemaakt en perfect van smaak! De vriendelijke en correcte service maakten het helemaal af. Locatie is in rustige woonwijk aan plein achter de drukke Overtoom, dat geeft een relaxed sfeertje. Ten slotte prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
caroline D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en hele goede service. Vond het wijn arrangement ietwat aan de hoge prijs.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Fantastisch gegeten in een hele prettige en gemoedelijke sfeer. Wat ons betreft echt een aanrader!
Zinzi V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ober weet echt veel over wijnen, we kregen precies wat we lekker vonden. Heerlijk! Het eten was ook genieten, elk gerecht was top. Aanrader!!! Bonbons, amuses, alles erop en eraan :)
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Een ster verdient hij.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooi restaurant, aardig en deskundig personeel. Wij kozen voor een verrassingsmenu en er werd rekening gehouden met alle wensen, vegetarische gerechten waren ook overheerlijk. Kregen ook een duidelijk en passend wijnadvies. Een aanrader!
Evelyne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer vriendelijke en deskundige bediening, goede keuken en pretttige entourage. Het is elke keer weer een plezier om bij Hout te eten.
Robert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima driegangen-diner gehad met bijpassend wijnarrangement (halve glazen kan ook: handig!). Goede bediening, sfeer is netjes maar niet formeel, geluidsvolume was lekker rustig. Wildhoofdgerecht heerlijk, dessert ook een aanrader, altijd fraai opgemaakte borden!
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hadden een 4-gangen menu gekozen. Het was goed van smaak en mooi opgemaakt. Aardig personeel ook en goede prijs/kwaliteit verhouding.