Hout (Amsterdam)

J.J. Cremerplein 34III 1054 TL Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over het restaurant Hout (Amsterdam)

Het leven is mooi

Hout is een restaurant gerund door levensgenieters, voor levensgenieters. Er heerst een warme sfeer door lichte natuurlijke tinten, en de natuur gaat door in het nabijgelegen Vondelpark. De chef bereidt fantastische gerechten met zowel regionale als internationale producten en dat zorgt voor een optocht aan smaakexplosies!

Meer informatie over restaurant Hout (Amsterdam)

• Af te huren
Liliane T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
3 gangen - verrassingsmenu gekozen. Hadden menukaart niet gezien dus spannende ervaring. Alle gerechten waren prachtig en kleurrijk opgemaakt en perfect van smaak! De vriendelijke en correcte service maakten het helemaal af. Locatie is in rustige woonwijk aan plein achter de drukke Overtoom, dat geeft een relaxed sfeertje. Ten slotte prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
caroline D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en hele goede service. Vond het wijn arrangement ietwat aan de hoge prijs.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij komen met enige regelmaat in dit restaurant en vinden het altijd weer heerlijk! Geweldige bediening en fantastische wijnen. Het eten is ook lekker maar als je net als mijn man en mij vaak komt, dan eet je vaak het zelfde. De menu kaart is al in geen drie maanden aangepast, zelfs niet een beetje, zelfs niet voor kerst. Dus hoewel we ons altijd vreselijk op ons gemak voelen, hebben mijn man en ik toch besloten dat we maar minder vaak naar dit restaurant moeten gaan. Een aanrader! Gewoon niet te vaak...
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Fantastisch gegeten in een hele prettige en gemoedelijke sfeer. Wat ons betreft echt een aanrader!
Zinzi V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ober weet echt veel over wijnen, we kregen precies wat we lekker vonden. Heerlijk! Het eten was ook genieten, elk gerecht was top. Aanrader!!! Bonbons, amuses, alles erop en eraan :)
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Een ster verdient hij.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooi restaurant, aardig en deskundig personeel. Wij kozen voor een verrassingsmenu en er werd rekening gehouden met alle wensen, vegetarische gerechten waren ook overheerlijk. Kregen ook een duidelijk en passend wijnadvies. Een aanrader!
Evelyne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer vriendelijke en deskundige bediening, goede keuken en pretttige entourage. Het is elke keer weer een plezier om bij Hout te eten.
Robert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima driegangen-diner gehad met bijpassend wijnarrangement (halve glazen kan ook: handig!). Goede bediening, sfeer is netjes maar niet formeel, geluidsvolume was lekker rustig. Wildhoofdgerecht heerlijk, dessert ook een aanrader, altijd fraai opgemaakte borden!
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hadden een 4-gangen menu gekozen. Het was goed van smaak en mooi opgemaakt. Aardig personeel ook en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Enorm lekker gegeten. Voorzien van uitstekende wijn-tips. Tip aan Hout: Zorg voor verschillende muzikale mogelijkheden.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Enthousiaste bediening en een kleine kaart waar Hout zichtbaar voor elk gerecht z'n best doet.
Mark1213 B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een goede en professionele ontvangst, prima gerechten en zeer smakelijk.
Ook onbeperkt water op tafel.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Smaakvolle gerechten, goede bediening, leuke atmosfeer in deze voormalige buurtwinkel.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg goed gegeten, goede porties en wachttijden precies goed, erg aardige bediening, leuke avond gehad! Een aanrader!
Annemie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Verrukkelijke smaken, heerlijke wijnen en een ontzettend
attente bediening.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben ter gelegenheid van de verjaardag van mijn partner heerlijk genoten van een vier gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnselectie. De gerechten waren zonder uitzondering erg smakelijk, mooi opgediend en werden in een passend tempo geserveerd. Echt een aanwinst voor de stad
Ro-ell G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk met vrienden gegeten, goede gerechten, origineel en zeer smaakvol en mooie combinaties. Goede wijn erbij. Was di rustig in het restaurant verdient volle zaak te zijn!
coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wat een geweldig restaurant is dit!! Leuke bediening en gastvrije binnenkomst. Gekozen voor een verrassings 3-gangenmenu en dat was een goede keus. Het voorgerecht niet heel spannend met gerookte zalm, maar wel bijzonder smakelijk. Het kalfsvlees voor hoofdgerecht, boterzacht en mooi aangevuld met groenten en aardappel. Het dessert een mooie combinatie van verrukkelijke smaken. Het wijnarrangement was ook top. Mooie smaken die goed gingen bij de gerechten. Ook het bob-arrangement was fijn dat het er was. Zou zeker weer teruggaan!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Hier op dinsdag 4 oktober met 4 personen heerlijk gedineerd.
Na een allerhartelijks ontvangst en begeleiding naar een gezellig gedekte tafel, lieten we ons eerst verwennen met een heerlijke Cava.
Daarna het begin van een viergangen verrassingsmenu. Vanaf het eerste hapje tot aan het laatste geschraapte van het bord, waren alle gerechten uitmuntend en zeer gevarieerd in smaak. Daarnaast waren de combinaties van smaak erg goed en mooi op elkaar afgestemd.
de bediening is vriendelijk, hartelijk en op de juiste momenten zelfs gezellig. Deze student van de Hogere Hotelschool te Amsterdam, is erg gedreven in zijn uitstraling van gastvrijheid.
Dit redelijk nieuwe restaurant zal het hier in de buurt zeker gaan maken. Aan te bevelen.