Hout (Amsterdam)

J.J. Cremerplein 34III 1054 TL Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over restaurant Hout (Amsterdam)

Het leven is mooi

Hout is een restaurant gerund door levensgenieters, voor levensgenieters. Er heerst een warme sfeer door lichte natuurlijke tinten, en de natuur gaat door in het nabijgelegen Vondelpark. De chef bereidt fantastische gerechten met zowel regionale als internationale producten en dat zorgt voor een optocht aan smaakexplosies!

Meer informatie over restaurant Hout (Amsterdam)

• Af te huren
Voordelig
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hadden een 4-gangen menu gekozen. Het was goed van smaak en mooi opgemaakt. Aardig personeel ook en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Enorm lekker gegeten. Voorzien van uitstekende wijn-tips. Tip aan Hout: Zorg voor verschillende muzikale mogelijkheden.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Enthousiaste bediening en een kleine kaart waar Hout zichtbaar voor elk gerecht z'n best doet.
Mark1213 B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een goede en professionele ontvangst, prima gerechten en zeer smakelijk.
Ook onbeperkt water op tafel.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Smaakvolle gerechten, goede bediening, leuke atmosfeer in deze voormalige buurtwinkel.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg goed gegeten, goede porties en wachttijden precies goed, erg aardige bediening, leuke avond gehad! Een aanrader!
Annemie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Verrukkelijke smaken, heerlijke wijnen en een ontzettend
attente bediening.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben ter gelegenheid van de verjaardag van mijn partner heerlijk genoten van een vier gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnselectie. De gerechten waren zonder uitzondering erg smakelijk, mooi opgediend en werden in een passend tempo geserveerd. Echt een aanwinst voor de stad
Ro-ell G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk met vrienden gegeten, goede gerechten, origineel en zeer smaakvol en mooie combinaties. Goede wijn erbij. Was di rustig in het restaurant verdient volle zaak te zijn!
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wat een geweldig restaurant is dit!! Leuke bediening en gastvrije binnenkomst. Gekozen voor een verrassings 3-gangenmenu en dat was een goede keus. Het voorgerecht niet heel spannend met gerookte zalm, maar wel bijzonder smakelijk. Het kalfsvlees voor hoofdgerecht, boterzacht en mooi aangevuld met groenten en aardappel. Het dessert een mooie combinatie van verrukkelijke smaken. Het wijnarrangement was ook top. Mooie smaken die goed gingen bij de gerechten. Ook het bob-arrangement was fijn dat het er was. Zou zeker weer teruggaan!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Hier op dinsdag 4 oktober met 4 personen heerlijk gedineerd.
Na een allerhartelijks ontvangst en begeleiding naar een gezellig gedekte tafel, lieten we ons eerst verwennen met een heerlijke Cava.
Daarna het begin van een viergangen verrassingsmenu. Vanaf het eerste hapje tot aan het laatste geschraapte van het bord, waren alle gerechten uitmuntend en zeer gevarieerd in smaak. Daarnaast waren de combinaties van smaak erg goed en mooi op elkaar afgestemd.
de bediening is vriendelijk, hartelijk en op de juiste momenten zelfs gezellig. Deze student van de Hogere Hotelschool te Amsterdam, is erg gedreven in zijn uitstraling van gastvrijheid.
Dit redelijk nieuwe restaurant zal het hier in de buurt zeker gaan maken. Aan te bevelen.
Frederik S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Waar zal ik beginnen? Een leuk klein zaakje verstopt in Oud West, het was even zoeken maar de moeite helemaal waard. Voorgerechten waren heerlijk! En toen we tussendoor besloten om een tussengerecht te bestellen toen werd daar niet moeilijk over gedaan. Ook heerlijke gerechten overigens, de eend was de winnaar. Hoofdgerechten kalfshaas en vis van de dag (ben vergeten welke dat was) waren super op smaak en de sauzen waren geweldig. Een hele leuke en lekkere avond gehad. Ongedwongen en heerlijk gegeten.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heel lekker en goed!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Zaterdag de verjaardag van mijn vriendin gevierd in dit restaurant. En het was gewoon heel erg goed. In eerste instantie bestelden de het 4 gangen menu maar tijdens het hoofdgerecht (heerlijke kalfshaas) kwamen we er achter dat we geen dessert meer op zouden kunnen. dat was geen probleem, zonder gedoe werd het geannuleerd en we kwamen het dessert ook niet "per ongeluk" op de rekening tegen. Wijn was goed en de bediening niet opdringerig aanwezig. Al met al een hele geslaagde avond! Wel een puntje van feedback, oog voor details zou het geheel naar een hoger niveau kunnen tillen. Dan bedoel ik dingen zoals de zelfde glazen op de alle tafels, de menu kaart niet in mapjes waar wijnkaart op staat stoppen. Geen punten aftrek want het doet niet af aan de kwaliteit.
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Uitstekend! Uitmuntend! Een echte aanwinst voor Amsterdam West. Wij gingen niet voor het verassing menu, wij kozen alles van de beperkte kaart. Heerlijk, twee keuzes per gang dus geen keuze stress. En alles smaken waren geweldig. Ook het wijn arrangement was uitstekend en we hebben werkelijk genoten! Prijs-kwaliteit vonden we voor Amsterdamse begrippen super goed! En ook geweldig dat het restaurant lekker op een rustig plekje zit. Het is dus even zoeken maar die zoektocht is het helemaal waard!
Elineharderwijk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben gisteren met 4 personen bij Hout gegeten. Het 3-gangenverassingsmenu was heerlijk! (zowel de variant met als zonder vis) De bediening is heel attent en neemt de tijd voor je. Wij komen zeker terug!
Etenervaren .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat een ontzettend fijn restaurant! Goede sfeer, fijne mensen en heeeeel lekker eten!
T gaat wat ver om uit te leggen wat we precies hebben gegeten, vandaar even zo:
wij houden van lekker eten, ook thuis wordt altijd uitgebreid gekookt. als je dan uit eten gaat, wil je dingen eten die je zelf thuis niet een 2 drie klaar maakt. Die lekkere eenvoudige tournedos kunnen we zelf wel bakken. Bij HOUT krijg je gerechten gemaakt van mooie ingredienten, die op diverse bereid en verwerkt zijn en samen een prachtig plaatje vormen en ook nog eens heeeel lekker zijn. In combinatie met de prijs en goede wijn vind ik echt het echt een aanrader voor iedereen!
Royschadron .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Erg goed en gevarieerd gegeten. Alleen jammer dat de bediening meer oog had voor een tafel met vrouwen dan voor ons, deze werden namelijk eerder geholpen terwijl wij eerder binnen kwamen.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Drie keer keuze uit vlees of vis en daarna een toetje of kaas voor een super redelijke prijs. De bediening was attent en vriendelijk.
Radijsje2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk eten bij Hout, erg goed verzorgd en keuze uit verschillende gangen met de vraag of je graag verrast wil worden of niet. Opvallend attente bediening met veel kennis van de gerechten en bijbehorende wijn, ook heel vriendelijk en in voor een gezellig praatje. Mooie locatie met terras op de stoep in rustig buurtje. Als ze de bierkaart nog verder uitbreiden gaan ze nog hoger scoren!