Hout (Amsterdam)

J.J. Cremerplein 34III 1054 TL Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over het restaurant Hout (Amsterdam)

Het leven is mooi

Hout is een restaurant gerund door levensgenieters, voor levensgenieters. Er heerst een warme sfeer door lichte natuurlijke tinten, en de natuur gaat door in het nabijgelegen Vondelpark. De chef bereidt fantastische gerechten met zowel regionale als internationale producten en dat zorgt voor een optocht aan smaakexplosies!

Meer informatie over restaurant Hout (Amsterdam)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Hout (Amsterdam)

johan V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten in leuke setting.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten met goede gastheer! Prijs kwaliteit verhouding hier erg goed! Bedankt voor de fijne avond.
Lex R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Aardige bediening leuke gerechten met een goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
Alexandra P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was weer heerlijk. We waren met vrienden die ook wel eens bij Michelinsterren restaurants eten en ook zij vonden het eten heerlijk. We hadden vis en vlees gerechten en alles was even mooi en goed bereid. Top kok, top plek. Echte aanwinst voor de buurt. (Super good food, very nice restaurant, super friendly service)
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gisteren 19 januari met 6 man gegeten via social deal. Het 3 gangen diner was uitstekend. Heerlijke zalm vooraf met fijne bijlagen. De parelhoen was precies goed als hoofdgerecht en het dessert was ook een heel smakelijke proeverij. De wijnen zijn niet goedkoop maar wel uitstekend. De bediening is losjes en een tikkie brutaal maar wel aangenaam. Zeker een restaurant dat de moeite waar is. Prijs kwaliteit is aan de stevige kant als je geen social deal hebt
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hout is een erg prettig restaurant aan de rand va Oud-West. Modern en goed eten, aangename en attente bediening, fijne sfeer.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Voor de 3 de keer bij Hout gegeten. Ook deze keer tot tevredenheid van de 4 tafelgenoten.
Een constante kwaliteit, complimenten
van P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Hout is leuk gelegen aan rustig plein in West. De fietstocht vanuit Zuid waard ook al was het waterkoud.
De inrichting is vriendelijk en warm met veel ruimte tussen de tafels. De enthousiaste gastheer serveerde zonder veel woorden heerlijke gerechten uit. Het dessert met gegrilde ananas was verrassend fris. We gaan Hout in Haarlem ook bezoeken!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prettig rustige ambiance. Lekker de tijd gekregen en waar nodig was de bediening er.
We gaan zeker nog eens terug komen of eens de vestiging in Haarlem opzoeken.

Top
Flofem .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, 5 gangen verrassing was top en meeeer dan genoeg.
Gaan we zeker een keer terug!
Heerlijke dranken bij het eten en dessert!
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tweede Kerstdag bij Hout gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel. Chef kwam even bij ons aan tafel zitten en stelde zich persoonlijk voor. Er werd voor mij een "vegetarisch Kerstmenu" samengesteld door de chef. Super fijn. Heel lekker gegeten. Mijn huwelijksaanzoek gedaan in Hout; zeer warme reacties van het personeel en de chef. Top avond gehad!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was ter ere van mijn verjaardag. We werden in de watten gelegd. Het bob wijnarrangement was echt geweldig in combinatie met de gerechten die we kregen. De bediening was top.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
4 gangen gegeten en 2 toeten gedeeld, dus 5 gerechten op. Eten was prima, de wijntjes super en de ober wist overal iets leuks over te vertellen. Bij de kaas hadden we per kaas een klein slokje van verschillende witte wijntjes en een portje. Sloot allemaal heel mooi aan. Na het koffietje en het theetje ook nog een slokje grappa mogen proeven. Was niet echt onze smaak maar wel super leuk om te mogen te proeven.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prettige ambiance, goede bediening, goed eten. Wat wil je nog meer? En omdat ik minimaal 120 tekens moet leveren, laat ik het hier maar bij. Ach, nog een paar extra tekens dan: Hout is een prima restaurant.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Tja als je redelijke service hebt maar dan overgaat op negeren bij t afrekenen en de fooi terwijl je op zaterdag avond nog maar 2 klanten hebt... toch jammer, wij komen niet meer terug...
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wat een geweldige bediening! Heerlijk samen spel tussen twee gezellige jonge gozers. Vragen over wijn worden beantwoord met een overvloed aan informatie, daar kun je zelf mee doen wat je wil. Een testament aan de vakkennis van een jongen van een jaar of 25. Zijn collega bracht het eten en samen werkten ze geweldig.
Het eten was prima, niet slecht maar ook geen enorme verassingen. Al met al een hele leuke avond gehad.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het licht stond uit (stroomstoring), tegelijkertijd draaide de keuken gewoon door. De bediening stond klaar met goede wijn (en een uitgebreid verhaal erbij), het eten was goed verzorgd, de grappa aan het einde heerlijk. Kortom - mooie zaak!
sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke bediening
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Stuk voor stuk erg lekkere gerechten in het chef's choice 4 gangen menu. Kunstig opgemaakte borden vol met heerlijke smaken, zonder dat het zuinige porties zijn. Zeer vriendelijke en attente bediening!
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Geweldige avond gehad bij restaurant Hout. De combinatie van goede service, persoonlijke bediening met toelichting op alle gerechtjes en wijnarrangement en heerlijk eten waren super!
Daarnaast is het een leuk, gezellig restaurantje in een leuk buurtje.
Absolute aanrader voor een avondje lekker tafelen.