Hout (Amsterdam)

J.J. Cremerplein 34III 1054 TL Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over het restaurant Hout (Amsterdam)

Het leven is mooi

Hout is een restaurant gerund door levensgenieters, voor levensgenieters. Er heerst een warme sfeer door lichte natuurlijke tinten, en de natuur gaat door in het nabijgelegen Vondelpark. De chef bereidt fantastische gerechten met zowel regionale als internationale producten en dat zorgt voor een optocht aan smaakexplosies!

Meer informatie over restaurant Hout (Amsterdam)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Hout (Amsterdam)

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben het verassingsmenu (drie gangen) genomen en heerlijk gegeten op een bijna verborgen plekje in Amsterdam, het Cremerplein -
Een pareltje!
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een heerlijk eten, lekkere wijn en een ontzettend leuke gastvrouw! Echt een top avond hier gehad! Wij gaan zeker terugkomen.
La F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Was een tijdje hier niet geweest en nu met Social Deal. Sowieso jammer dat ze dat nodig blijken te hebben, want het eten is echt fantastisch. Vooraf op de huid gebakken vis, als hoofdgerecht heerlijke parelhoen en een zeer smakelijk dessert met butterscotch ijs. Daarnaast is ook het personeel zeer kundig en kan je ook goed adviseren. Ik begrijp oprecht niet, waarom het niet drukker is. Het enige dat ik kan bedenken is dat de locatie niet echt in het oog springt. Hoe dan ook, ik kom zeker weer terug en in de tussentijd stuur ik mijn vrienden hier ook naar toe. En met succes, want iedereen is enorm enthousiast. En geef ze eens ongelijk.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heel leuk en gemoedelijk restaurant met een goede sfeer. Niet al te veel tafels en super leuke en goede bediening en het eten was heerlijk. Top ????????????????????????
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassend goed! Beetje verstopt in oud West, maar echt goed eten zonder overdreven poespas.
Kundige en prettige bediening.
Aanrader.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via een deal hier gegeten. Wel spijt van het deal want de menu was zeer aantrekkelijk.
Wij kregen een 3 gangen menu van de chef.
Service was super goed.Mooie plek bij het raam
Zalm vooraf. Was erg lekker.
Daarna parelhoen met verschillende wortel puree. Een heerlijk saus.
Desert was mooi en erg lekker.
Wijn was goed.
Wij komen zeker retour.
Hélène D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heel erg lekker eten, met mooie en goede bijpassende wijnen, zeer vriendelijke en adequate bediening, rustige prettige sfeer, totaal niet lawaaiig
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prettige ontvangst en professionele bediening. Heerlijk voorgerecht ( kalslende en soep), een hele goed zeebaars en uitstekende entrecote als hoofdgerecht en lekkere kaasjes toe. Dit alles in combi met een top chardonnay .
Wij komen terug
José S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zonder twijfel een aanrader! Op een rustige plek in Oud West ligt dit pareltje. Heerlijk menu van de Chef gegeten met bijpassende wijnen. Bediening door Bram en Marin was informeel en professioneel. Goeie sfeer. We komen hier zeker terug!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker eten in een aangename omgeving. Warme inrichting en rustige buurt. Attente en snelle bediening. Lekker vegetarisch menu.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Genoten van een heerlijk 3 gangen menuutje voor een mooie prijs en lekkere wijn erbij. Supervriendelijke bediening met verstand van zaken. Een aanrader!
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
5 reeten
jan eduard R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vorige week was is ook al in HOUT, dit keer met vrienden, ik heb sterk de indruk dat ze mijn keuze begrepen!
Christine H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten, het werd in een tempo geserveerd dat helemaal paste bij ons lange gesprek. We komen zeker terug om het nieuwe menu te proeven.
jan eduard R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De service: wat amicaal maer dan dus wel hartelijk! De inrichting: smaakvol maer geen tafellaken dus gewoon gezellig.
Christine H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten met veel aandacht voor groenten ook bij de niet vegetarische gerechten. Alles in een prettig ontspannen sfeer echt een aanrader!
Garmiek K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeer goed gegeten en ontzettend leuke bediening. Het was rustig in het restaurant maar daar hebben we geen last van gehad. Bediening was een toevoeging aan de gezellige avond.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We aten op een warme dinsdagavond bij Hout en het was er dan ook rustig. Dit mocht de pret echter niet drukken: we kozen voor het viergangenmenu van de chef en de gerechten waren stuk voor stuk op smaak en met veel zorg bereid en opgemaakt. De amuse bestond uit een balletje kalfsgehakt met een kerriemayonaise, tafelzuur, brood en gezouten boter. Zowel het voor- als het tussengerecht bestond uit vis: roodbaars met een paprikasaus, kerrie, radijs en appel en een stukje kabeljauw met verschillende kleuren biet en een saus van waspeen. Erg lekker allemaal. Dat gold ook voor het hoofdgerecht bestaande uit kalfshaas, aardappeltjes in de schil, groene asperges, gele aubergine, romanesco, tomaat, venkel en natuurlijk een stevige jus. Het nagerecht bestond uit een groot glas met onderin een crumble en daar bovenop witte chocolade, rabarber, rood fruit, een coulis van frambozen en kokosijs. Het klink als een ratjetoe maar het smaakte voortreffelijk. Bij dit alles dronken we een uitstekende fles Kracher gemaakt van de zweigeltdruif en afkomstig uit het Oostenrijkse Burgenland. We sloten af met koffie met een bonbonnetje. Het was een zeer geslaagde avond die deels ook te danken was aan de perfecte service van de gastvrouw.
Isabel K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Er waren erg weinig mensen zo op de maandagavond, maar daar hebben we geen last van gehad. Alle gerechten waren heerlijk en mooi, en de bediening was top. De paar tafeltjes op het terras hebben trouwens nog tot laat zon. Aanrader.
Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Leuk restaurant met originele kaart. Een restaurant voor de buurt. Aanrader om te proberen.