Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Houdt van Eten

Restaurant Houdt van Eten in Groningen is niet meer weg te denken uit de stad. Het restaurant onderscheidt zich door het gebruik van verse producten en doordat alles wat uit de keuken komt homemade is. Zo maken ze de verse friet zelf, staan er prachtige vegetarische gerechten op de kaart, is de vis dagvers en de entrecote biologisch. Een lekkere, verse en gevarieerde kaart dus!

Houdt van Eten heeft een restaurant gerealiseerd vanuit de gedachte dat het precies moet voldoen aan de wensen van de gast. Je kunt er dus een hoog serviceniveau verwachten en een relaxte ongedwongen omgeving. Het restaurant is ruim opgezet, je zit in comfortabele stoelen en de prachtige, houten bar trekt mooi de aandacht voor een lekker drankje. De muziek past prima en is niet te hard en het attente personeel is alert en vriendelijk.

Meekijken in de keuken kan, want die is open. Zo zie je precies hoe je gerechten bereid worden. Transparantie is een belangrijk onderdeel van de service van Houdt van Eten!

Van 1 juli t/m 31 juli komt Houdt van Eten in Groningen ook met een nieuw maandmenu. 5 gangen genieten! Begin met dungesneden zalm, daarna een gele paprikasoep. Als hoofdgerecht kies je voor de gebraden eendenborstfilet of de zeebaarsfilet waarna je afsluit met kaas én een proeverij van zoete nagerechten. Lekker!

Meer informatie over restaurant Houdt van Eten

Het station ligt op 7 minuten lopen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Houdt van Eten

Friederike B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Leuke ambiance. Zeer goede en vooral heel vriendelijke bediening. Zéér verrassende hapjes.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
We vonden het verschil tussen voordeelmenu en lentemenu ietwat verwarrend, maar desalniettemin lekker en goed.
Frauke W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Een super vriendelijke en snelle bediening. Maaltijden om je vingers bij af te likken. Ook een heerlijke rode wijn erbij.
Een echte aanrader en niet overdreven duur ! Wij komen ooit zeker nog is terug.
Ida T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk en erg smaakvol!
John L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alles is met zorg geregeld. Een aanrader!
G. I.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Erg lekker gegeten, goede service, was een hele fijne avond. Een aanrader als je echt een keer heel lekker wilt eten en meer originele smaken combinaties wilt proeven. Bovendien maken ze bijna alles zelf, heerlijk, heel vers en authentiek.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was allemaal heel leuk opgemaakt, van erg goede kwaliteit, in een ontspannen sfeer. Alles was net wat extra ten opzichte van vele andere vergelijkbare restaurants, door de bediening, de lekker amuse, mooi opgemaakte borden, goede ingrediënten en goed eten.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Was echt heel lekker eten!
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Lekkere wijnen per glas voor een schappelijke prijs. We genoten een 5 gangen diner wat zeer uitgebreid was en van hoge kwaliteit. En de airconditioning was ook zeer aangenaam
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Lekker eten voor een prima prijs. Je hebt het idee alsof je in een ontzettend duur restaurant zit maar de prijzen zijn heel redelijk en het eten echt heel lekker. Broodplakje als voorgerecht en de biologische entrecote als hoofdgerecht. Lekkere amuse erbij gekregen.
Caro D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Een aanrader
Steffie L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg lekker gegeten! Mooi opgemaakte borden en een fijne bediening. Leuke avond uit gehad.
carinamisr .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Wij hebben zaterdagavond voanhet laatste tafeltje gegeten .
Aangenaam verrast vanwege uiteraard het overheerlijke eten. Bijzonder goed bereid vlees. Zo mals zou ik het zelf nooit kunnen maken.. voor en na waren proeverij en dat was verrassend lekker en afwisselend .. wijnen pasten uitstekend bij se gerechten en bediening en keuken dikke pluim!!
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Iedere keer als we hier dineren is het echt heerlijk! De mooie, pure gerechten, bijpassende wijnen, het attente en vriendelijke personeel dat veel weet over de gerechten en wijnen, alles klopt. Wij komen hier graag en kunnen dit uitstekende restaurant van harte aanbevelen!
Lucy C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Bijzonder vriendelijk en kundig personeel. Heerlijke en bijzondere gerechten. De opmaak was prachtig. Als klap op de vuurpijl kreeg ik op het bord met het toetje "gefeliciteerd" in chocolade letters. Ik vierde mijn verjaardag bij jullie maar dat had ik niet gezegd. Heel attent!
Nina P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Goede wijn! Zeker de moeite waard. De wachttijd was perfect. Tot snel!
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Vooral het hoofdgerecht, wat een heerlijk gekruid en mals vlees. Leuke verrassende gerechtjes. Het was zeker de moeite waard.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geweldig gegeten! Het driegangen menu was van zeer hoge kwaliteit. Kleine kaart waardoor kiezen niet lastig is. Uitgebreide wijnkaart. Bediening is uitstekend. Kortom heerlijk gedineerd ter gelegenheid van onze beide verjaardagen!
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Voortreffelijk. 3 x een 10 en dik verdiend. Wij hebben gebruik gemaakt van het menu en daaruit keuzes gemaakt voor 3 gangen. De smaak was echt subliem. Regelmatig eten wij buiten de deur maar vanavond werden de smaakpapillen gestreeld. Wat een verfijnde gerechten. Ook de wijnen waren tongstrelend.
Fong-Chi W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hadden een voorjaarsmemu genomen. Eten, presentatie van het eten en de service was uitstekend. Aanrader.