Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Over het restaurant Houdt van Eten

Restaurant Houdt van Eten in Groningen is niet meer weg te denken uit de stad. Het restaurant onderscheidt zich door het gebruik van verse producten en doordat alles wat uit de keuken komt homemade is. Zo maken ze de verse friet zelf, staan er prachtige vegetarische gerechten op de kaart, is de vis dagvers en de entrecote biologisch. Een lekkere, verse en gevarieerde kaart dus!

Houdt van Eten heeft een restaurant gerealiseerd vanuit de gedachte dat het precies moet voldoen aan de wensen van de gast. Je kunt er dus een hoog serviceniveau verwachten en een relaxte ongedwongen omgeving. Het restaurant is ruim opgezet, je zit in comfortabele stoelen en de prachtige, houten bar trekt mooi de aandacht voor een lekker drankje. De muziek past prima en is niet te hard en het attente personeel is alert en vriendelijk.

Meekijken in de keuken kan, want die is open. Zo zie je precies hoe je gerechten bereid worden. Transparantie is een belangrijk onderdeel van de service van Houdt van Eten!

Van 1 juli t/m 31 juli komt Houdt van Eten in Groningen ook met een nieuw maandmenu. 5 gangen genieten! Begin met dungesneden zalm, daarna een gele paprikasoep. Als hoofdgerecht kies je voor de gebraden eendenborstfilet of de zeebaarsfilet waarna je afsluit met kaas én een proeverij van zoete nagerechten. Lekker!

Meer informatie over restaurant Houdt van Eten

Het station ligt op 7 minuten lopen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Houdt van Eten

Maria Alida G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor het eerst in Groningen en door iens een fijn restaurant gevonden.Er werd rekening mee gehouden ,dat we een verjaardag vierden en kwam bij het dessert een mooi versierd bord met hartelijk gefeliciteerd! Dat was verrassend en ook de kwaliteit van het eten was goed!Preis/Leistung was zeer goed!
Zwanny B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
het juni maand menu is echt een aanrader.
we hebben wederom geweldig genoten van het eten en de bijpassende wijnen.
het personeel is goed op de hoogte van wijn spijs combinaties.

verrassend goed was hun houdt van eten koffie.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prijs kwaliteit lag wat mij betreft niet in verhouding. We hadden een brood plankje besteld, bij het serveren viel er een broodje af. De serveerster gaf aan deze te vervangen, echter dat is niet gebeurt. Het extra bij betalen voor friet vind ik persoonlijk een afknapper.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende bediening! Wij komen zeker terug.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was bijzonder goed. Creatieve smaakvombinaties die perfect bij elkaar pasten. Echt een tractatie.

Bediening ook bijzonder vriendelijk. Bovendien kregen we een geslaagd wijnadvies voor een heerlijke witte wijn uit België.
Trudy A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een leuk,gezellig restaurant met prachtige gerechten. Het wijn arrangement kan beter, niet alle wijn is even smaakvol bij de gerechten
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Topavond voor een prima prijs. Buitengewoon vriendelijk en correct personeel. Uitstekende gerechten. Wij kozen voor het 5-gangen diner van april.
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ontvangst prima, eten goed. Amuse was een lachertje, jammer.
En porties zijn wel heel erg aan de kleine kant.
Monika D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Tafeltje naast de keuken geen succes. Teveel lawaai.
Na het bestellen van het menu, wordt er gevraagd of je er frietjes bij wilt. Hiezo?? Die kosten komen daar dus overheen, BIZAR
Verder wel heerlijk gegeten.
Sami F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Ik had goede verhalen gehoord over dit restaurant en besloot het te proberen. Het viel niet tegen, maar voor mij is dit niet een van de topadressen in Groningen. Het eten is heel goed, de bediening is vriendelijk, de inrichting is prima. Maar het personeel leek wat onervaren en raakte wat van slag toen een groep van ongeveer tien mensen bediend moesten worden. Ik moest vrij lang op een bijgerecht wachten. Niet heel erg allemaal. Prima tent, maar niet geweldig.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Super lekker gegeten. Top bediening en erg gezellige avond gehad
Alan L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij het restaurant. Uitstekende service en een goede prijs. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met vier mensen seizoensmenu genoten. In begin begrepen bediening en wij elkaar niet zo goed (geen kaasplank of helemaal geen kaas) maar dat kwam daarna dik in orde. Prettige bediening. Dit was denken wij de 5e keer dat we hier zaten. Eten is echt een feestje. Proeverij van voorgerechten. Dan ben je al verkocht maar er komen nog vier gangen. Hoogtepunt: doperwtenvelouté. Zowel qua smaak als visueel een feestje.
Wij waren helemaal gelukkig. Tempo bediening mag iets rustiger. Maar beter dit dan lang wachten. Dank en tot volgende keer!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk genoten van een fantastisch vijfgangen diner met bijpassend wijnarragement!!! Smullen geblazen!!! Heel goed op elkaar afgestemd! Niks dan lof!!
henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met prima bediening. Zeker aan te raden!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De Wintersalade als voorgerecht was erg teleurstellend, smakeloos. Nadat hier een opmerking over was gemaakt, zou er overleg plaatsvinden met de keuken. Er werd echter niet op terug gekomen.
Er werd geen friet of gebakken aardappel geserveerd bij het hoofdgerecht. Dat hadden we apart moeten bestellen....
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gisteren genoten van A la Carte 3-gangen menu. Smaak van alle gerechten was uitstekend en ook de wijn die ons geadviseerd was smaakte buitengewoon goed. Prettig ontvangst. Vriendelijke bediening. Er wordt hier duidelijk met liefde gekookt en gewerkt. Top! Aanrader! Komen terug!
Denny B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Houdt van Eten, altijd een goede locatie voor het vieren van een heugelijk moment.
We werden vriendelijke ontvangen door de gastheer waarna wij naar onze tafel werden begeleid door de bediening. We werden zoals altijd geplaatst nabij de keuken waar we de inspanning van het team nauwlettend konden volgen.
De kaart was na ons laatste bezoek (4 maanden geleden) niet veranderd, we kozen voor het houdt van eten menu met 5 gangen.
Allemaal stuk voor stuk prima gangen helaas zijn de verrassingen wel uit de gerechten ten aanzien het menu al tijden niet meer is aangepast.
Wat een aandachtspunt blijft is de bediening waar we tussen onze eerste drankjes opgevolgd door een schaal oesters minimaal hoefde te wachten bleven we langdurig wachten na ons dessert op de koffie en de rekening.

Houdt van eten blijft een verrijking voor Groningen, we hopen dat het menu binnenkort wordt aangepast en de bediening meer ervaring opdoet zodat het idem aan het begin een genot wordt om hier te dineren.
Liia V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018