Over het restaurant Houdt van Eten

Ontspannen sfeer, veel persoonlijke aandacht

In het hart van Groningen kookt Chef Chris van Houdt met liefde overheerlijke culinaire gerechten voor je. Geniet, laat de bediening een goede wijn voor je inschenken en geef je over aan de verrassende smaken in dit knusse restaurant.

Meer informatie over restaurant Houdt van Eten

Het station ligt op 7 minuten lopen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Houdt van Eten

Marij B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
gangen kwamen wat snel achter elkaar wel heerlijke wijnen bij elk gerecht
Heleen E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een zeer aangename sfeer en inrichting. Door de keuken open te maken betrek je die bij het geheel.
De bediening is ook super, veel kennis over de gerechten en bijpassende wijnen.
De gerechten zijn super gebalanceerd qua smaken. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
monica P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Houdt van Eten.
Dali S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten tijdens de restaurant week, geweldig 4 gangen diner gekregen. Ambiance top! Amuse van vis mousse, voorgerecht met een ceviche van vis, hoofdgerecht een runderlende met truffel en veel heerlijke groente en als toetje gegaarde peren met ijs en een bladerdeed koekje. Echt voor herhaling vatbaar!
We zaten tegenover de keuken, heerlijk om de relaxte kok te zien werken. Echt een vakman.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten
Rubert E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Te hoog tempo van uitserveren. Met wijnarrangement er bij was het 'tanken' .
Sara .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor mij niet meer wat het geweest is. Eten ok, maar de bediening....ongelooflijk. Een jongedame die de hele avond met een arrogant gezicht rondliep en de andere bedieningsleden openlijk de les las...3x iemand anders op bijna hetzelfde moment die langskomt om te vragen of je nog wat wilt drinken/al besteld hebt....niet het juiste hoofdgerecht serveren....ondanks vooraf en ter plaatse nog eens een notenallergie te hebben aangegeven hier toch niet rekening mee houden...

Ik heb het nog niet eerder ergens zo chaotisch en onvriendelijk meegemaakt. Het had er alle schijn van dat de "assistent bedrijfsleidster", zoals een jongen uit de bediening (die overigens wel zijn best deed) haar noemde...dit niet aankan en slecht ligt bij het overige personeel. Jammer.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten met leuke combinaties, goed verzorgd zoals gebruik van warme borden en een fantastische bediening!
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Voor mijn verjaardag voor het 5 gangen diner gekozen incl. wijnarrangement. Heerlijke gerechten en uitstekende wijnkeuzes. Zeker een aanrader om vaker te dineren.
A. N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden een verrassings menu. Met een bijpassend wijn arangement. Personeel was zeer vriendelijk!! Goede uitleg van menu en wijnen. Echt een aanrader om hier te gaan eten. Als aandachtspunt zou ik meegeven om de wijn bijpassend bij de gangen voor in te schenken. Wij kregen de wijn bij de 2e gang nadat het eten was uitgeserveerd ! Maar dit mocht en kon de beleving van ons verrassings menu niet bederven. Kom hier zeker weer terug!!!
Terry G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg jammer dat er geen koolzuurvrije icetea wordt geschonken. Ik mag geen appelsap of jus d' orange en geen alcohol.
Sien T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten was goed van smaak. De wijn 19 Crimes uitstekend
Bediening was Vriendelijk maar niet echt vlot
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Eten uitstekend. Tarbot aanrader. Personeel is erg vriendelijk maaar lijkt onervaren. Kleine foutjes, de op vraag om te betalen aangeboden likeur verschijnt toch op de rekening. Vind vooral de drankjes aan de dure kant.
Marlie W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vlot en prima bediend, goede bijpassende wijnen. Echt helemaal goed. Enige tip: amuse van te voren zou niet terug moeten komen in de proeverij van voorgerechten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Mooie erechten met evezo mooie en passende wijnen. De biiterballen van geconfijte eend met aardbeiengelei en verse aarbeien is een echte aanrader. Daarbij dronken we een heerlijke lichte maar kruidige pinot gris. De kreeft bij de surf en turf had wellicht iets meer garing mogen hebben. Alles bij elkaar een prima avond agesloten met speciaal voor ons samengesteld (want stond niet op de kaart) bordje met friandises.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg gehorig, we konden elkaar aan tafel niet goed verstaan. Was ook erg druk
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker gegeten, mooie opmaak van de gerechten!
We werden verrast door een amuse.
François F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk 5 gangen menu. Prachtig opgemaakte borden. Het smaakte heerlijk. De bijpassende wijnen waren heel goed gekozen. Prima passend bij de gerechten en bij de zomer. Aardige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Fijn restaurant met prima eten en een. Vlotte bediening voor een betaalbare prijs