Over het restaurant Houdt van Eten

Ontspannen sfeer, veel persoonlijke aandacht

In het hart van Groningen kookt Chef Chris van Houdt met liefde overheerlijke culinaire gerechten voor je. Geniet, laat de bediening een goede wijn voor je inschenken en geef je over aan de verrassende smaken in dit knusse restaurant.

Meer informatie over restaurant Houdt van Eten

Het station ligt op 7 minuten lopen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Houdt van Eten

Sara .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor mij niet meer wat het geweest is. Eten ok, maar de bediening....ongelooflijk. Een jongedame die de hele avond met een arrogant gezicht rondliep en de andere bedieningsleden openlijk de les las...3x iemand anders op bijna hetzelfde moment die langskomt om te vragen of je nog wat wilt drinken/al besteld hebt....niet het juiste hoofdgerecht serveren....ondanks vooraf en ter plaatse nog eens een notenallergie te hebben aangegeven hier toch niet rekening mee houden...

Ik heb het nog niet eerder ergens zo chaotisch en onvriendelijk meegemaakt. Het had er alle schijn van dat de "assistent bedrijfsleidster", zoals een jongen uit de bediening (die overigens wel zijn best deed) haar noemde...dit niet aankan en slecht ligt bij het overige personeel. Jammer.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten met leuke combinaties, goed verzorgd zoals gebruik van warme borden en een fantastische bediening!
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Voor mijn verjaardag voor het 5 gangen diner gekozen incl. wijnarrangement. Heerlijke gerechten en uitstekende wijnkeuzes. Zeker een aanrader om vaker te dineren.
A. N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden een verrassings menu. Met een bijpassend wijn arangement. Personeel was zeer vriendelijk!! Goede uitleg van menu en wijnen. Echt een aanrader om hier te gaan eten. Als aandachtspunt zou ik meegeven om de wijn bijpassend bij de gangen voor in te schenken. Wij kregen de wijn bij de 2e gang nadat het eten was uitgeserveerd ! Maar dit mocht en kon de beleving van ons verrassings menu niet bederven. Kom hier zeker weer terug!!!
Terry G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg jammer dat er geen koolzuurvrije icetea wordt geschonken. Ik mag geen appelsap of jus d' orange en geen alcohol.
Sien T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten was goed van smaak. De wijn 19 Crimes uitstekend
Bediening was Vriendelijk maar niet echt vlot
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Eten uitstekend. Tarbot aanrader. Personeel is erg vriendelijk maaar lijkt onervaren. Kleine foutjes, de op vraag om te betalen aangeboden likeur verschijnt toch op de rekening. Vind vooral de drankjes aan de dure kant.
Marlie W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vlot en prima bediend, goede bijpassende wijnen. Echt helemaal goed. Enige tip: amuse van te voren zou niet terug moeten komen in de proeverij van voorgerechten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Mooie erechten met evezo mooie en passende wijnen. De biiterballen van geconfijte eend met aardbeiengelei en verse aarbeien is een echte aanrader. Daarbij dronken we een heerlijke lichte maar kruidige pinot gris. De kreeft bij de surf en turf had wellicht iets meer garing mogen hebben. Alles bij elkaar een prima avond agesloten met speciaal voor ons samengesteld (want stond niet op de kaart) bordje met friandises.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg gehorig, we konden elkaar aan tafel niet goed verstaan. Was ook erg druk
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker gegeten, mooie opmaak van de gerechten!
We werden verrast door een amuse.
François F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk 5 gangen menu. Prachtig opgemaakte borden. Het smaakte heerlijk. De bijpassende wijnen waren heel goed gekozen. Prima passend bij de gerechten en bij de zomer. Aardige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Fijn restaurant met prima eten en een. Vlotte bediening voor een betaalbare prijs
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere wijnen. Heel vriendelijk personeel!
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker gegeten vond wel dat de gangen snel achter elkaar geserveerd werden. Had het fijner gevonden als er iets meer tijd tussen had gezeten
kees W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Kleine kaart, moet net wat voor je tussen zitten. Kwam uit op de eendenborst. Niet bijzonder en beperkte portie. Goede service. Zou er niet snel weer naartoe gaan.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Vers en mooi en goede bereide gerechten. Advies voor de bijpassende wijnen was voortreffelijk. We komen zeker weer terug.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prima restaurant, goeie en zeer vriendelijke bediening
Henk .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk en niet te veel

Na een hartelijke begroeting werden we naar onze tafel gebracht en daar vielen direkt de comfortabele stoelen op.
Omdat we iets te vieren hadden viel de keuze op het vijf gangenmenu met bijpassend wijnarrangement. Omdat twee personen het rustig aan wilden doen was het geen probleem dat zij het wijnarrangement deelden; steeds voor beiden een royaal half glas.
We hebben een zeer plezierige avond gehad met zeer attente bediening (vaak weer een ander gezicht aan tafel, maar dat mocht de pret niet drukken). Steeds goede uitleg bij de verschillende gerechten en bij de wijnen.
Alles goed op smaak, de entrecote had iets warmer gemogen maar was goed gebakken terwijl er tevoren door de bediening niet naar de gewenste garing was gevraagd.
Frietjes staan op de a la carte kaart als side order en die kregen we dan ook niet, misschien maar goed ook anders was het misschien te veel geweest.
Jammer was dat de wijnen ruim voordat het volgende gerecht werd geserveerd al werden ingeschonken. Nu zaten we vaak tegen een al leeg glas aan te kijken tijdens het gerecht. Verbeterpuntje misschien?
Wel heel attent: Het nagerecht werd voor de twee feestvarkens in ons midden op speciale wijze geserveerd en er was ook nog een aardige attentie bij.
Ondanks dat ene verbeterpuntje een aanrader.
hansenlidydevries .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Tsjonge,wat hebben wij heerlijk gegeten, waren hier niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Van de 1e tot laatste kruimel,alles was geweldig. Daarbij erg mooie inrichting,en dan ook geweldig voorkomende bediening,erg vriendelijk en kundig,goede wijn adviezen,kortom:wil je je laten verwennen met heerlijke gerechten,dan ben je hier op de juiste plek