Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Houdt van Eten

Restaurant Houdt van Eten in Groningen is niet meer weg te denken uit de stad. Het restaurant onderscheidt zich door het gebruik van verse producten en doordat alles wat uit de keuken komt homemade is. Zo maken ze de verse friet zelf, staan er prachtige vegetarische gerechten op de kaart, is de vis dagvers en de entrecote biologisch. Een lekkere, verse en gevarieerde kaart dus!

Houdt van Eten heeft een restaurant gerealiseerd vanuit de gedachte dat het precies moet voldoen aan de wensen van de gast. Je kunt er dus een hoog serviceniveau verwachten en een relaxte ongedwongen omgeving. Het restaurant is ruim opgezet, je zit in comfortabele stoelen en de prachtige, houten bar trekt mooi de aandacht voor een lekker drankje. De muziek past prima en is niet te hard en het attente personeel is alert en vriendelijk.

Meekijken in de keuken kan, want die is open. Zo zie je precies hoe je gerechten bereid worden. Transparantie is een belangrijk onderdeel van de service van Houdt van Eten!

Van 1 juli t/m 31 juli komt Houdt van Eten in Groningen ook met een nieuw maandmenu. 5 gangen genieten! Begin met dungesneden zalm, daarna een gele paprikasoep. Als hoofdgerecht kies je voor de gebraden eendenborstfilet of de zeebaarsfilet waarna je afsluit met kaas én een proeverij van zoete nagerechten. Lekker!

Meer informatie over restaurant Houdt van Eten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Houdt van Eten

Olesya M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Bijzondere gerechten, mooie sfeer , attent bediening. Een aan aanrader!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Fijn adres om te eten. En fijn adres om nog weer terug te komen!
Renske M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Ik eet geen vlees en ik kreeg tijdens het 3 gangen menu echt de heerlijkste hapjes voorgeschoteld. Wijn was lekker, de medewerkers attent en vriendelijk. Aanrader!
Hinja B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prima gegeten, zeer vriendelijke en attente bediening!
Conhanssen H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Wijzelf hadden een heel gezellige avond. Het restaurant heeft daar in beperkte mate aan bijgedragen. Het maandmenu was gevarieerd, maar niet apart. Geen enkel van de tien kleine of iets grotere gerechtjes sprong er bovenuit. Gewoon wel lekker. De bediening was vriendelijk, maar wel formeel. Voegde niet veel toe. De zaak zelf heeft een wat koele bistro-achtige uitstraling. Alles overziende: voor ons was het voldoende, ongeveer wat we hadden verwacht.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ontvangst erg vriendelijk. Eten heerlijk en geweldig rekening gehouden met een glutenallergie. Eten zag erg ook mooi uit en originele kaart. Kwaliteit eten en prijs heel redelijk. Akoestiek niet prettig. Probleem wordt aan gewerkt, aldus iemand van de staf. Misschien geluidsabsorberende materiaal onder de tafels plakken?
Frances H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Zelf ben ik vegetariër, maar mijn gezelschap was dat niet. Volgens hen was het vlees ook erg smakelijk en mals. Ook het menu en de proeverij van voorgerechten kunnen als een vegetarische variant uitgevoerd worden. Zeer attente en vriendelijke bediening.
John H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb! Echt een toprestaurant
Hier komen we zeker terug als we weer in Groningen zijn
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Lekker eten, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk ingericht restaurant. Zeker een aanrader!
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Verrassend goed restaurant waar je meer krijgt dan je verwacht. Vriendelijke bediening, mooie borden en goeie vegetarische keus. Ik kom terug.
AnnaCatharina H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Een feestelijk etentje in een gezellige ambiance. Zeer attente bediening!
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Fijne sfeer, goed personeel en heerlijk eten voor een schappelijke prijs
F O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer goed. Voor herhaling vatbaar.
L. H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Zalig gegeten; het nieuwe Herfstmenu is meer dan goedgekeurd! wij hadden voor 4-gangen gekozen. Het eten was niet alleen zalig, maar ook het personeel en de atmosfeer verdienen een dikke 10!! Aanrader!!!
Bieneke A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Afgelopen week het vier-gangen Herfstmenu bij Houdt van Eten gegeten. Alle gangen voortreffelijk, zalige wijn en een heel prettige sfeer en akoestiek in het restaurant. In een woord geweldig!
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Leuk en vriendelijke bediening, gezellige sfeer, lekker eten en sfeervol opgediend
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gekozen voor het 4-gangen herfstmenu. Prijs kwaliteit erg goed, eten is erg lekker maar niet heel bijzonder. Met uitzondering van het tussengerecht, die was subliem! Wijnen erg lekker, maar niet allemaal bijpassend. Tijd tussen de gerechten mocht wat langer, de wijn was nog niet op of het volgende kwam er alweer aan. Wat het restaurant net een extra geeft is de goede bediening met uitleg van wijnen en gerechten.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
super gegeten , vriendelijke mensen , prijs kwaliteit verhouding was zeer goed
Annija V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Het eten was prima, niet verrassend, maar lekker. De bitterballen met rilette van lamsvlees lekker, staan al jaren op de kaart. Lamscarre heerlijk mals, konden wel wat meer kruiden bij. Had gereserveerd, maar we werden midden in een half leeg restaurant aan een 2tje gezet, de conversatie van de buren was niet te missen. Op mijn verzoek een ander tafeltje, toen mochten we helemaal achterin in het donker vlakbij het toilet plaatsnemen. Jammer!
Susanne E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vandaag er wezen eten..... Echt de complimenten voor de chef-kok en zijn medewerkers....echt super super....
Ook de bediening verdient een dikke pluim en uiteraard de eigenaar.
Jongens en uiteraard dames........ Het was meer dan top