Hotspot Hutspot Lomba

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hotspot Hutspot Lomba

Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij zijn hier nu voor de 3e keer en weer is het een heerlijk 3-gangen menu. Mooie lekkere gerechten voor een topprijsje. Leuke beleefde bediening. Met de open keuken zie je de koks bezig. Het hele Hotspot Hutspot project verdient trouwens een dikke pluim..
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Per toeval gestrand bij Hotspot Hutspot Lomba, maar met totaal geen spijt het restaurant verlaten achteraf! Een simpele, doch heerlijke keuken voor een zéér sympathieke prijs, erg leuke bediening en een verrassende locatie. Met bijna tropisch weer zaten wij buiten te genieten van het eten, maar binnen ziet het er ook erg gezellig uit. Zeker een adres om voor terug te keren!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voortreffelijk drie gangen menu gegeten. Gezellige en rustige tuin om heerlijk te dineren. Dit restaurant verdient een bezoekje.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat een sympathiek project ! Afgelopen woensdag hebben wij buiten op het terras niet alleen genoten van een mooi bereid 3-gangen menu , maar zeker ook van de gemoedelijke sfeer. We kregen zelfs oesters van Zeevis Schmidt - perfect ! en komen hier zeker weer terug !
J van V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
11 mei heerlijk gegeten met collega's bij een oud collega !!
Bob het was heerlijk!!
Leuke omgeving, en leuke mensen.
En wat een gaaf initiatief.
Ik kom zeker terug
djacky .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hebben hier gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen . Het was heel lekker en heel goed dat de porties aangepast werden voor de kinderen????????.
Maxime K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Dit was een topervaring. Eten bizar lekker en mooi geserveerd! Je gaat er zeker met een gevulde maag weg!. Leuke mensen en een fijne sfeer! Respect!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
ik heb er heerlijk gegeten en gedronken
Echt een aanrader !!
prima sfeer en bediening
ik ga zeker terug met mijn vrienden en fam.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Geweldig initiatief, gezellige gemoedelijke sfeer en echt heerlijk eten voor vriendelijke prijs. Iedere week een ander 3 gangenmenu. Een echte aanrader!
Ikkimmy .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Op 24 februari met vier volwassenen en 3 kindjes van baby tot kleuter hier gegeten. Het was zoals gewoonlijk weer erg lekker. Vooraf lauwwarm spruitjessalade met knoflook en noten en vers gebakken broodstengels. Hoofdgerecht een zeer mals stukje kip met geitenkaas, rosti gevuld met bloemkoolcreme, gemarineerde rauwe bloemkool en warme druiven. Na arretjes cake. De bediening deed het fantastisch! Als de lente nu een beetje opschiet dan weer heerlijk in de tuin dineren tussen de zelf verbouwde groenten!
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
leuke gezellige restaurant die veel goeds doen voor de kids in de buurt goed eten waar over nagedacht wordt helemaal toppie. weekmenu was super lust totaal geen spruiten maar deze wel echt de moeite waard
rene H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
simpel goed, lekker eten, super
bediening en toelichting. goed
initiatief en super prijs. schoon en leuk dat elke week het menu verandert. gezond alles is vers gemaakt
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Bijzonder en bewonderenswaardig initiatief! Bovendien serveren ze heerlijk eten. Een paar weken geleden voor het eerst wezen eten met mijn ouders en zeker voor herhaling vatbaar.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed concept, leuke sfeer, lekker eten en een schattige bediening. Aandacht voor de klanten. Nu 2 keer gegeten en we gaan er zeker vaker naartoe!
Merdie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vandaag met vrienden gegeten. ontzettend leuke sfeer, heerlijk eten en geweldige bediening. Tijd voor een grap op zijn tijd. Het plezier van de mensen straalt door op de sfeer. Zeker waard om vaker te gaan eten. Ga vooral zo door.
Berno V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Jongeren met een afstand tot de maatschappij krijgen hier een kans om zichzelf te ontwikkelen in een
laagdrempelige omgeving. (h)eerlijk eten, door (h)eerlijke mensen voor een (h)eerlijke prijs.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Hutspot met stoofvlees met een heel fijne puree van pastinaak. Als dessert een krokante crumble van appel en peer. Vooraf ook een leuk hapje met puree, coquille en komkommer. Kortom een smakelijk herfstmenu, gekookt en geserveerd door enthousiaste jongens en meisjes.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vandaag met een teamuitje hier wezen eten. Ondanks de grote groep werden we netjes, snel en op maat bediend. Voor zover ik gehoord heb vond iedereen het lekker. Ook werd er niet moeilijk gedaan over wisselingen in aantallen en tijden. Knap hoe ze dit voor elkaar krijgen!
Pepijn A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Ik heb hier twee jaar als vrijwilliger gewerkt en ik kan je vertellen dat het hier altijd heel erg gezellig is.. Ik vind het een supergoed initiatief en ik sta er compleet achter.. Ik heb er alleen maar mooie herinneringen aan! En ik zal deze periode nooit zomaar vergeten.. Hier komen echt mensen tot leven. En de kinderen, die zie je echt gewoon genieten van hun tijd die ze daar doorbrengen.. Dat is echt het mooiste om te zien.. Wie weet ga ik ooit wel weer terug.
Lindsey L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk buiten gegeten gisteren, 15-09-16, ongedwongen en zó tussen het 'gewas'. Origineel menu en vooral idem opgediend. Vers en zelf gemaakt. Prachtig en zinvol concept! Vroeg om een 2e soepje, was 1e gang, omdat het zó zalig was - er zou gekeken worden wat mogelijk was: geen probleem, verrassing: kostte niets extra.
Ook bijzonder, ze willen echt méér en voor iedereen die het vooral niet breed hebben: cadeaubonnen. Voor de gemiddelde Nederlander/burger een kleine moeite dat loont wat de samen-leving betreft!