Hotspot Hutspot Lomba

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hotspot Hutspot Lomba

Bram M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Geweldig restaurant, mooie locatie en mooi gebouw. Prima bediening en een goede sfeer en het eten was ook superlekker. Heel erg genoten. Deze tent is in mijn mening voor herhaling vatbaar. Wel redelijk rumoerig.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Hutspot Lomba is een bijzonder restaurantje, vanavond hier gegeten en lekkere en bijzondere gerechten! de gedachte achter dit initiatief spreekt ook erg aan. Wij komen hier zeker terug!
Helen F.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gisteren in de hotspot hutspot gegeten. Werden verrast met een oester vooraf,heerlijk soepje van pastinaak en ook het hoofdgerecht was een verrassing... visschotel met friet van pastinaak .de bediening is heel vriendelijk de sfeer heel ontspannen. Ook de filosofie achter dit restaurant spreekt aan .wij komen zeker terug,en niet alleen voor de lage prijs!
Helen F.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Geweldig restaurant. Prima bediening goede sfeer kortom superlekker. Heel goed gegeten. Kom hier zeker terug. Eten was mooi opgediend. En superlekker
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het is een vrijwilligersproject maar ik heb er verrukkelijk gegeten en gedronken. Voor-hoofd- en nagerecht. Zo goed gecombineerde ingrediënten en biologisch! Een grandioze aanrader. Het personeel was voorbeeldig!
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Afgelopen woensdag met 9 familieleden voor het eerst hutspot gaan eten met vooraf witlofsalade en als dessert stoofpeertjes bij dit restaurant. We hebben echt genoten van het eten en de mensen die er werken. Wij vinden het eten top en je merkte ,het eten is met liefde bereid. En bovenal, de mensen die zorgen voor de klanten en dit lekkere eten zijn in 1 woord geweldig. We gaan hier zeker terugkomen.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Tweede keer bij Hutspot gegeten. Bediening is super. Eten is voortreffelijk. Bijzonder concept.Het eten werd mooi gegarneerd. De 3 gangen menu werden door een gemêleerd gezelschap geserveerd. Het waren ware schilderijtjes op je bord. Kortom een culinair hoogstandje.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wat een leuk concept. Heerlijk eten voor een kleine prijs. Wij waren met 12 personen en naast het 3-gangen menu kregen we ook diverse tapas.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Gezellig avondje gegeten met de familie. Het was heerlijk. Echt een aanrader. Zeker gezien het concept van Hotspot Hutspot.
Ard Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk eerlijk eten! Wij zijn nu voor de tweede keer geweest en komen zeker nog vaker terug. Vriendelijke bediening, leuke eenvoudige inrichting. Kortom een echte aanrader.
TwAnneke .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
O wat heb ik weer heerlijk gegeten bij Hutspot Hotspot Lomba!
De ontvangst was erg vriendelijk en vrolijk. Het menu was, als altijd, verrassend. En ja, echt! 3 gangen voor 8 euro. Tel daar een sapje, koffie en de fooi bij op en voor 11 euro heb ik weer heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij zijn hier nu voor de 3e keer en weer is het een heerlijk 3-gangen menu. Mooie lekkere gerechten voor een topprijsje. Leuke beleefde bediening. Met de open keuken zie je de koks bezig. Het hele Hotspot Hutspot project verdient trouwens een dikke pluim..
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Per toeval gestrand bij Hotspot Hutspot Lomba, maar met totaal geen spijt het restaurant verlaten achteraf! Een simpele, doch heerlijke keuken voor een zéér sympathieke prijs, erg leuke bediening en een verrassende locatie. Met bijna tropisch weer zaten wij buiten te genieten van het eten, maar binnen ziet het er ook erg gezellig uit. Zeker een adres om voor terug te keren!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voortreffelijk drie gangen menu gegeten. Gezellige en rustige tuin om heerlijk te dineren. Dit restaurant verdient een bezoekje.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat een sympathiek project ! Afgelopen woensdag hebben wij buiten op het terras niet alleen genoten van een mooi bereid 3-gangen menu , maar zeker ook van de gemoedelijke sfeer. We kregen zelfs oesters van Zeevis Schmidt - perfect ! en komen hier zeker weer terug !
J van V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
11 mei heerlijk gegeten met collega's bij een oud collega !!
Bob het was heerlijk!!
Leuke omgeving, en leuke mensen.
En wat een gaaf initiatief.
Ik kom zeker terug
djacky .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hebben hier gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen . Het was heel lekker en heel goed dat de porties aangepast werden voor de kinderen????????.
Maxime K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Dit was een topervaring. Eten bizar lekker en mooi geserveerd! Je gaat er zeker met een gevulde maag weg!. Leuke mensen en een fijne sfeer! Respect!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
ik heb er heerlijk gegeten en gedronken
Echt een aanrader !!
prima sfeer en bediening
ik ga zeker terug met mijn vrienden en fam.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Geweldig initiatief, gezellige gemoedelijke sfeer en echt heerlijk eten voor vriendelijke prijs. Iedere week een ander 3 gangenmenu. Een echte aanrader!