Hotspot Hutspot Lomba

9,5
Erg voordelig
Berno V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Jongeren met een afstand tot de maatschappij krijgen hier een kans om zichzelf te ontwikkelen in een
laagdrempelige omgeving. (h)eerlijk eten, door (h)eerlijke mensen voor een (h)eerlijke prijs.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Hutspot met stoofvlees met een heel fijne puree van pastinaak. Als dessert een krokante crumble van appel en peer. Vooraf ook een leuk hapje met puree, coquille en komkommer. Kortom een smakelijk herfstmenu, gekookt en geserveerd door enthousiaste jongens en meisjes.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vandaag met een teamuitje hier wezen eten. Ondanks de grote groep werden we netjes, snel en op maat bediend. Voor zover ik gehoord heb vond iedereen het lekker. Ook werd er niet moeilijk gedaan over wisselingen in aantallen en tijden. Knap hoe ze dit voor elkaar krijgen!
Pepijn A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Ik heb hier twee jaar als vrijwilliger gewerkt en ik kan je vertellen dat het hier altijd heel erg gezellig is.. Ik vind het een supergoed initiatief en ik sta er compleet achter.. Ik heb er alleen maar mooie herinneringen aan! En ik zal deze periode nooit zomaar vergeten.. Hier komen echt mensen tot leven. En de kinderen, die zie je echt gewoon genieten van hun tijd die ze daar doorbrengen.. Dat is echt het mooiste om te zien.. Wie weet ga ik ooit wel weer terug.
Lindsey L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk buiten gegeten gisteren, 15-09-16, ongedwongen en zó tussen het 'gewas'. Origineel menu en vooral idem opgediend. Vers en zelf gemaakt. Prachtig en zinvol concept! Vroeg om een 2e soepje, was 1e gang, omdat het zó zalig was - er zou gekeken worden wat mogelijk was: geen probleem, verrassing: kostte niets extra.
Ook bijzonder, ze willen echt méér en voor iedereen die het vooral niet breed hebben: cadeaubonnen. Voor de gemiddelde Nederlander/burger een kleine moeite dat loont wat de samen-leving betreft!
Milly D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Voor Euro 8,== een 3-gangendiner waarbij je dan ook nog eens een bijdrage levert aan een mooi maatschappelijk project . Goed en eerlijk eten, verrassende omgeving en super gemotiveerd en vriendelijk personeel.
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Een (h)eerlijk ervaring met de meest vriendelijke, professionele bediening die ik in tijden heb gezien. Ga zo door en blijf ambitieus!

Mary K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Dit is zo,n leuk en mooi project voor en door kinderen met uitstekende begeleiding ,heerlijk eten alles vers gemaakt groente uit eigen tuin en dat is te proeven van brood bij voor voorgerecht tot appeltaarten of cake bij dessert . Goede gezellige bediening kortom een aanrader .
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten in het zonnetje en enthousiaste bediening! Eerlijk eten en dat proef je!

Uitleg gekregen van de producten en herkomst.
Jatrubou .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Fantastisch restaurant! Je krijgt uitgebreid uitgelegd wat je op je bord hebt. Het meeste komt uit eigen tuin en dat proef je! Ik had een salade met rode bietjes en die waren verrukkelijk! Ook het biologische sap is heerlijk! Ongelofelijk goed voor die prijs!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Dat het hier niet telkens volgeboekt is vind ik werkelijk een raadsel. Er zijn maar weinig restaurants waar het personeel zo vriendelijk is, de gerechten zo origineel zijn en de producten biologisch en lokaal. En dat voor 8 euro voor 3 gangen. Prachtig, maatschappelijk bewust en heerlijk restaurant. Voor 8 euro is dit absoluut het proberen waard, hier krijgt niemand spijt van.
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het is een super leuk restaurant met een gezellige tuin waar in groente word verbouwd. En je kan er voor weinig geld super lekker eten!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik was hier nog nooit geweest maar vind het echt fantastisch... lekker buiten in de zon gezeten. Bediend door de kinderen die de verse munt voor je thee zo uit de tuin plukken. Het eten is erg lekker, goed vlees en de groenten (de aardappelen, bonen en tuinboontjes) komen uit eigen tuin. Hier ga ik zeker vaker naar toe. Dank voor een lekker en leuk etentje.
48konijn52 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Wat een fantastisch initiatief om saamhorigheid en sfeer in een buurt te bewerkstelligen en kinderen kennis te laten maken met werken in de moestuin in combinatie met gezond eten. We hebben heerlijk gegeten, netjes bediend door de kinderen en met goede uitleg van de leidster van de toko. Een echte aanrader!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Een heerlijk driegangenmenu tussen de open keuken en de spelende kinderen in de moestuin. Bij elke gang kreeg ik een uitgebreide beschrijving van de ingredienten en de bereidingswijze, waardoor het nog lekkerder smaakte.
Pim R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gisteren met z'n 4'en naar binnen gewandeld met het idee gereserveerd te hebben. Helaas bleek er iets niet goed gegaan te zijn met de reservering (@Lomba, idd geen mail gehad hoor) en stonden we dus niet op de lijst.

Toch waren we van harte welkom maar helaas geen vlees meer bij het hoofdgerecht. Uiteraard geen probleem. Uiteindelijk kregen we een heerlijke improvisatie met ansjovis. Echt super lekker.

Kortom, super service! Erg gezellig en fantastisch eten, helemaal voor de menu prijs.

Tot snel weer ziens.
SDollee .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wij komen hier regelmatig. Altijd heerlijk eten, super goede service en we konden ook nog eens heerlijk in het zonnetje buiten zitten.

Prijs kwaliteit is top!!

Ikkimmy .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gisteravond hier gegeten ter ere van mijn verjaardag, met veertien volwassenen en vier kinderen. Een absoluut heerlijke avond gehad. Voor acht euro per persoon een drie gangen menu, bestaand uit aspergesoep met kwartelei vooraf, buikspek gemarineerd in honing tijm saus met aardappeltjes en asperges als hoofdgerecht en afsluitend een huisgemaakte bokkenpoot. De kinderen konden een menu delen, en kregen halve porties geserveerd die ruim voldoende waren.
Een geweldig restaurant waar tieners meehelpen in de keuken en bediening en waar reïntegreerders een kans krijgen. Met het heerlijke weer, tussen de appelboompjes en verse kruiden voelde het als vakantie. Er wordt geen alcohol geserveerd, maar de biologische frisdranken met smaken als rabarber, vlierbloesem en gember maken dat meer dan goed. Een karaf kraanwater met citroen komt gastvrij op tafel. Jammer dat je geen foto's kunt uploaden op iens, kijk vooral op hun Facebook pagina en kom zelf de sfeer proeven!
Yuri P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk bediend. Wat een mooi initiatief. Een heerlijke ongedwongen sfeer met top eten voor €8,-.
Poppedijntje83 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten gisteren bij Hotspot Hutspot Lomba. Super initiatief! de kinderen en de koks hebben het super gedaan en alle gerechten waren lekker! Ik raad het iedereen aan om een keer langs te gaan. Wij komen zeker terug.