Hotspot Hutspot Krootwijk

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hotspot Hutspot Krootwijk

Myra L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ontzettend goed en leuk concept, heel gezellige avond gehad met goed eten en leuke bediening (en dat voor zo'n vriendelijke prijs!). Wij konden niet anders dan met een glimlach weer naar buiten komen. Ontzettende aanrader!
Joëlle E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vandaag een heerlijk drie gangen menu gegeten, zelfs de spuitjes waren verukkelijk! De reservering was niet helemaal goed doorgekomen en daardoor was het alleen mogelijk vegatarisch te eten, uiteindelijk heeft het personeel er toch voor gezorgt dat we een lekker stukkie vlees bij ons gerecht kregen, wat een service! Dit is aan te raden voor iedereen (vooral voor de wat armere studenten zoals ik) want zeg nou zelf, wie wil er nou niet een driegangen menu voor 8€? Mijn complimenten voor het goede concept!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten (kaasfondue van geitenkaas - met druiven, ananas verschillende vleeswaren, broccoli, spruiten, vergeten groeten (ik ben vergeten hoe ze heten) champignons, zoete aardappel, aardappel, en nog veel meer - echt) , heerlijk gegeten (beste kaasfondue die ik ooit heb gegeten), hele goede sfeer, heel klantvriendelijk, ook heel kindvriendelijk (speelplekken, boeken en een grote tuin waar ze kunnen spelen) het initiatief geeft heel veel mensen kansen (ex-verslaafden kunnen er mee te werken, vluchtelingen kunnen er koken, kinderen mogen serveren - wat niet altijd helemaal goed gaat maar ze lossen het ook weer op en het is heel leuk om te zien), en dat voor 8 euro! Het menu veranderd iedere week want ze krijgen vaak ingrediënten gedoneerd - de gerechten zijn altijd hoog op smaak. Let op: er wordt geen alcohol geserveerd. Absoluut een aanrader!
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gisteren weer bij Hutspot gegeten. Het is altijd gezellig en verrassend. Een geweldig social initiatief waar asielzoekers, werklozen ervaring op kunnen doen met koken, Nederlands leren of re-integreren in de maatschappij. Kindeer leren dat wortels niet in bomen grooien en hun sociale vaardigheden worden gestimuleerd :~) Er 'werken' veel vrijwilligers aan het project. Het menu is altijd spannend want ze krijgen vaak ingrediënten gedoneerd van bedrijven in de stad en moeten daar creatief mee omgaan. Gistern b.v. Venkel soep, Hartige taart met kip, een Citroen cake toe.Hulde aan de professionele koks die daar heerlijke dingen mee verzinnen. PLUS een drie gangen menu kost maar 8,-- !!! Je kan ook een bon kopen voor 10,-- voor iemand uit de buurt die geen geld heeft om uit eten te gaan, Via hun 'giftshop' kan je op meerdere manieren donaties doen.
Anneloes C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ontzettend fijne sfeer! Iedereen zet zich vrijwillig in en wil het heel erg goed doen. Lieve mensen! Creatieve, pure gerechten. Tempo is perfect en voor een heel klein prijsje. Je kan ook menu's weggeven voor mensen die minder te besteden hebben. Echt een aanrader!! Kom gewoon eens kijken en proeven.
Madelonn .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wat een fantastisch concept bij Hotspot Hutspot. Laat je vooral informeren door het leuke personeel!
Maar we kwamen voor het eten en dat was heerlijk! Verrassend, vindingrijk en erg smaakvol. We hebben genoten en persoonlijk mis ik het niet dat er geen alcohol wordt geschonken.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Afgelopen vrijdag hier gegeten.Super menu en heel mooi opgemaakte borden.Een feestje!Leuke, enthousiaste bediening.Zeker een aanrader...
Jolente R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een inspirerende omgeving met een informele sfeer. De liefde en het enthousiasme was in het eten te proeven! En mooi dat je iets door kan geven door een dinnertje voor een ander te betalen!
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Eerste keer geweest vandaag. Vrolijke aankleding midden in de wijk. Wel wat moeilijker te bereiken met ov. Vriendelijke medwerkers en lekker eten. De producten zijn grotendeels biologisch en worden op zo'n manier verzameld dat er zo min mogelijk verloren gaat. Fantastisch!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Al meerdere keren hier geweest en elke keer is het weer een feestje! De staf is vriendelijk en niets is ze teveel. Leuk initiatief!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Joyce en haar geweldige team hebben ons een bijzonder leuke en vooral gezellige midzomernacht bezorgd afgelopen woensdag. We waren met een groep van 24 personen en het eten liep " vlot" door. In verband met het mooie weer hadden ze de tafels buiten neergezet.
Kortom het was een geslaagde avond en we komen snel weer terug.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
wat een geweldige plek. drie gangen menu voor 8 euro, heerlijk eten. bediening door jongeren, en zelfs een privé dansvoorstelling door de jongeren die ons bedienden. absolute aanrader
Els K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Geen betere plek om je verjaardag te vieren met dierbare vrienden. Heerlijk gegeten, gastvrij onthaal. Zoals elke keer. Tot gauw.,
Tinie B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
vanavond bij Hotspot Hutspot gegeten. Door het fijne weer konden we buiten zitten. Lekkere uiensoep, heerlijk quiche en een salade van rucola en spinazie. Als toetje limoen bavarois. Top eten voor een lage prijs. Het eten komt snel. Dus ga zo door!!
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
GEWELDIG initiatief :~))) Super eten voor haast niks en gezelligheid ten top. Vooral de kinderen zijn heel attent en behulpzaam. Ze gebruiken heel veel seizoen groente en zijn vindingrijk met de gerechten. We gaan er vaak heen :~)
renske.de.jonge .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Op een woensdagavond bij Hotspot Krootwijk aangeschoven voor een 3 gangen menu. De ontvangst is hartelijk en je wordt snel geholpen. Het eten is heerlijk, terwijl je maar 8 Euro voor een 3 gangen menu betaalt! Met een paar drankjes erbij en een kopje koffie na afloop, waren we voor minder dan 25 Euro met zijn 2-en klaar.
Het menu was verassend goed met een spruiten salade vooraf (zelfs lekker voor een niet spruiten liefhebber), kip met geitenkaas en bloemkoolpuree als hoofdgerecht en arretjes cake toe.
De bediening is af en toe nog iets klungelig, maar daar is dit restaurant juist voor bedoeld.
Al met al een aanrader om te gaan eten. Wij komen zeker nog eens terug!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Afgelopen vrijdag 2 december wezen dineren bij Hotspot Hutspot Crooswijk. We hebben heerlijk gegeten drie-gangen voor een leuk prijsje. We hadden een tomaat zalm tartaartje vooraf en als hoofdgerecht versgebakken broodje met zuurkool/curry braadworst met spruiten en aardappel andijvie salade als toetje deze was echt een caloriebom hahaha versgebakken kruidnoten, met warme chocolademelk met slagroom. Na de drie gerechten zat ik echt tjokkie vol en was zeker wel verzadigd. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
es E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
met mijn klas hier gegeten. Wat een geweldig initiatief! Ik heb echt genoten; de gehele sfeer, concept, betrokkenheid en lieve mensen. Naast dit alles hebben we ook super lekker gegeten! echt een aanrader!
Joëlle F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik heb hier gisteravond met mijn zusje en moeder gegeten, wat een geweldig initiatief! Enthousiaste en fijne mensen, gemotiveerde kinderen en wat een heerlijk relaxte en warme sfeer. Je betaalt 8 euro voor een 3 gangen menu bestaande uit verse ingredienten. Geen pasta bolognese of andijviestamppot, nee het zijn hele creatieve gerechten, prachtig geserveerd en heerlijke smaakjes!
Ik kan het iedereen aanraden om hier een hapje te eten, of ze door middel van donaties te steunen. Ik kom zeker terug!
Vita B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn hier gisteren met een groep van 24 personen gaan eten. Waanzinnig hoe op zo'n korte termijn er zo'n fantastische avond hebben neer gezet voor een groot internationaal gezelschap!