Hotspot Hutspot Krootwijk

Meer informatie over restaurant Hotspot Hutspot Krootwijk

Erg voordelig
Es E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
met mijn klas hier gegeten. Wat een geweldig initiatief! Ik heb echt genoten; de gehele sfeer, concept, betrokkenheid en lieve mensen. Naast dit alles hebben we ook super lekker gegeten! echt een aanrader!
Joëlle F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik heb hier gisteravond met mijn zusje en moeder gegeten, wat een geweldig initiatief! Enthousiaste en fijne mensen, gemotiveerde kinderen en wat een heerlijk relaxte en warme sfeer. Je betaalt 8 euro voor een 3 gangen menu bestaande uit verse ingredienten. Geen pasta bolognese of andijviestamppot, nee het zijn hele creatieve gerechten, prachtig geserveerd en heerlijke smaakjes!
Ik kan het iedereen aanraden om hier een hapje te eten, of ze door middel van donaties te steunen. Ik kom zeker terug!
Vita B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn hier gisteren met een groep van 24 personen gaan eten. Waanzinnig hoe op zo'n korte termijn er zo'n fantastische avond hebben neer gezet voor een groot internationaal gezelschap!
Isabel N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Alle Hotspots zijn en blijven de moeite waard! Of je nu komt voor de relaxte sfeer, je kids graag mee willen koken, je een supergoed sociaal initiatief wil steunen of gewoon heerlijk eten tegen een bijna te lage prijs... Er is altijd een reden om naar HotspotHutspot te gaan!

En deze heeft als bonus een fijne buitenruimte :)
AdrieKok .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We genieten van alles. De kids, het eten, het 4 keer vragen of het lekker is, het 8 keer vragen of dat lege glas mee terug mag, het verbaasd kijken als je fooi geeft. We voelen dat er op zo'n avond alleen maar winnaars zijn.
Isabel N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Alle Hotspots zijn stuk voor de stuk de moeite waard! Echt goed eten, mooie producten, een eigen te lage prijs en een enorm sociaal hart. Hoe gaaf is dat!
Bart_rdam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen week heerlijk met twee personen gegeten bij Hotspot Hutspot. Het restaurant heeft een open sfeer en een leuk plein voor de deur met een aantal tafels buiten. De bediening werd met groot enthousiasme gedaan door de kinderen. We kregen een tomaten soep met zelf gemaakt brood, rip-eye met boontjes in spek en ananas taart na. Alles was ook goed op smaak. Voor 8 euro is dat een goede maaltijd. Leuk initiatief dit Hotspot Hutspot. De moeite waard om vaker eens te gaan.
Ien W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten met vijf personen. De bediening was vriendelijk en enthousiast. We kregen een ware dansshow na het eten van de meisjes die voor deze gelegenheid hun bedieningsschort hadden afgedaan.
Het menu was tapas van veel groenten en ook vlees en vis. Hierna een bordje met verschillende zoete lekkernijen. Zeker de moeiite waard om daar te eten!
Koets91 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Leuk concept dat kinderen uit de wijk de bediening doen, ze zijn heel enthousiast. Het personeel is vriendelijk en maakt graag een praatje. Het eten is heel lekker en wordt (deels) gemaakt met producten uit hun eigen tuin. Voor 3 gangen betaal je €8,- en dat is heel goedkoop voor wat je krijgt.
Er is een gemoedelijke sfeer. Het decor is niet heel speciaal maar dat is ook niet te verwachten bij een buurtinitiatief.
MiekeHS .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Een vriendin trakteerde mij op een etentje bij Hotspot Hutspot Krootwijk. Ik vond het hier heel leuk. De sfeer is ongedwongen. De kinderen zijn enthousiast en zorgden ervoor dat we niets tekort kwamen. En last but not least.. het eten is gewoon lekker. Super, ik kom zeker nog eens terug.
Jackie33 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We werden gastvrij ontvangen door de kinderen uit de wijk. De sfeer is heerlijk ongedwongen! De bediening is goed, de kinderen doen echt hun best. Leuk om te zien! En het eten is heerlijk! Kortom, we hebben genoten en we komen zeker terug!
Sannie F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat een heerlijke sfeer. We werden gelijk gezellig ontvangen, je krijgt een soort vibe van een grote huiskamer. Heerlijk voor mijn 2-jarige die hierdoor ook (zonder anderen te storen) toch een beetje kon lopen. Eten was echt heerlijk (ook voor kind ). Wij gaan hier volgende week weer heen.
Bediening lief en vriendelijk, eten vers en gezond (en lekker) en laagdrempelig en gezellige omgeving
Gek_op_lekker_eten .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Geweldig concept!! Heerlijke 3-gangenmaaltijd gegeten voor slechts 8 euro, lekker in het zonnetje op de binnenplaats. Bediening en hulp in de keuken is door kinderen in de wijk, gesteund door vrijwilligers. Eten was lekker en je kunt buiten zitten tussen de moestuin en in de zon. Er zaten ook wat buurtbewoners op de binnenplaats die lekker met elkaar hun eigen eten aten, spelende kinderen; alles kan! Enorme plus voor de wijk!
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Ik vond het een hele gezellige en fijne sfeer hebben het eten was verrukkelijk en ik kan niet wachten tot we hier nog een keer heen gaan.
Ook is het leuk voor mij dat de obers, kokken en kokkinnen kinderen zijn. Voor hun en voor ons een leuke ervaring.
Corencoby .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Hallo, waren hier met 8 personen van de uitbus 55 plus uit nieuwenkerk aan den ijssel.
Enkele mensen van ons wisten wat ze kregen, voor anderen was het een verrassing
Allen vonden het eten geslaagd, vis uit noorwegen, pindasoep en een heerlijk toetje.
De kinderen deden hun best, en waren zeer beleeft en geduldig, ook de wat ouderen deden het goed. Na ongeveer twee uurtjes lekker gegeten te hebben en veel gekletst, en dat voor 8 euro, waar vind je dat nog? Dit is zeker voor herhaling vatbaar, en ik raad iedereen die dit leest er eens een keer gebruik van te maken. O ja we kregen goede uitleg over het eten, en hoe het allemaal in elkaar zit, van de eigenaar. Onderweg naar huis gaven de mensen allemaal een ruime voldoende
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Verrassend lekker. Een restaurant voor de minima waar je voor € 8,00 een driegangenmaaltijd nuttig. Als voorgerecht Skrei van Schmidt zeevishandel, Hoofdgerecht een aangeklede pindasoep en als dessert bloedsinaasappel met honing en munt. Ze werken met stagiares om ze een goede kans te geven en kinderen uit de buurt komen helpen met serveren. Heel leuk concept. Ze zijn woensdag en donderdag open. Er is maar 1 menu dus je eet wat de pot schaft.
Kevinve .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Dit was de derde keer dat ik er heb gegeten en het was voor de derde keer op rij een zeer prettige ervaring. Het concept is erg gaaf, vooral de sociale achtergrond van de organisatie, de bediening is dik in orde en de maaltijden zijn zeer goed van kwaliteit ten opzichte van de prijs. Als je voor € 8 een biologische en kwalitatief hoogwaardige drie-gangen maaltijd van lokale ondernemingen en uit lokale bodem kunt krijgen weet je dat je goed zit. Een absolute aanrader!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijk gegeten samen met mijn dochtertje van 10 jaar. Ik had er veel over gehoord en gelezen. Als je in een gemoedelijke sfeer wil eten en toch een drie gangen menu voor een prikkie (8euro) moet je hier zijn. De bediening wordt door de kinderen gedaan en ze koken ook zelf en dat vind ik een super initiatief! Super vriendelijk, mijn dochter kon niet alles opeten en we mochten een kommetje van hun meenemen (omdat ze géén meeneembakje hadden) mits ik het de volgende dag zou terugbrengen. Toppie. Lekkere biologische drankjes, de muntthee ook een aanrader. Eten smaakte erg goed en de brood met kruidenboter was verrukkelijk! We komen zeker weer terug!
Sjors K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Een heel erg leuk concept alleen daarom al is het, het bezoeken waard! Een chef-kok wordt geholpen door een tiental basisschool kinderen die met plezier de leukste gerechten maken. Het eten is verbazing wekkend genoeg nog super lekker ook. En dat voor een schijntje. Ik raad dit iedereen aan.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wat een verademing! Wat een verrassing! Wat een feestje!
De liefde voor het eten, de mede mens (kinderen en volwassenen) . Het bestaat , en is heel toegankelijk. voor maar 8 eurotjes 3 gangen. Ik dacht echt enkel een ,hutspotachtig, gerecht te krijgen, maar we starten met een heerlijke oester. Het ene was nog verrassender dan het andere gerecht. Werkelijk een GROOT dank jullie wel lieve mensen van de Hutspot!