Hotspot Hutspot Krootwijk

9,1
Erg gunstig
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Afgelopen vrijdag hier gegeten.Super menu en heel mooi opgemaakte borden.Een feestje!Leuke, enthousiaste bediening.Zeker een aanrader...
Jolente R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een inspirerende omgeving met een informele sfeer. De liefde en het enthousiasme was in het eten te proeven! En mooi dat je iets door kan geven door een dinnertje voor een ander te betalen!
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Eerste keer geweest vandaag. Vrolijke aankleding midden in de wijk. Wel wat moeilijker te bereiken met ov. Vriendelijke medwerkers en lekker eten. De producten zijn grotendeels biologisch en worden op zo'n manier verzameld dat er zo min mogelijk verloren gaat. Fantastisch!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Al meerdere keren hier geweest en elke keer is het weer een feestje! De staf is vriendelijk en niets is ze teveel. Leuk initiatief!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Joyce en haar geweldige team hebben ons een bijzonder leuke en vooral gezellige midzomernacht bezorgd afgelopen woensdag. We waren met een groep van 24 personen en het eten liep " vlot" door. In verband met het mooie weer hadden ze de tafels buiten neergezet.
Kortom het was een geslaagde avond en we komen snel weer terug.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
wat een geweldige plek. drie gangen menu voor 8 euro, heerlijk eten. bediening door jongeren, en zelfs een privé dansvoorstelling door de jongeren die ons bedienden. absolute aanrader
Els K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Geen betere plek om je verjaardag te vieren met dierbare vrienden. Heerlijk gegeten, gastvrij onthaal. Zoals elke keer. Tot gauw.,
Tinie B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
vanavond bij Hotspot Hutspot gegeten. Door het fijne weer konden we buiten zitten. Lekkere uiensoep, heerlijk quiche en een salade van rucola en spinazie. Als toetje limoen bavarois. Top eten voor een lage prijs. Het eten komt snel. Dus ga zo door!!
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
GEWELDIG initiatief :~))) Super eten voor haast niks en gezelligheid ten top. Vooral de kinderen zijn heel attent en behulpzaam. Ze gebruiken heel veel seizoen groente en zijn vindingrijk met de gerechten. We gaan er vaak heen :~)
renske.de.jonge .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Op een woensdagavond bij Hotspot Krootwijk aangeschoven voor een 3 gangen menu. De ontvangst is hartelijk en je wordt snel geholpen. Het eten is heerlijk, terwijl je maar 8 Euro voor een 3 gangen menu betaalt! Met een paar drankjes erbij en een kopje koffie na afloop, waren we voor minder dan 25 Euro met zijn 2-en klaar.
Het menu was verassend goed met een spruiten salade vooraf (zelfs lekker voor een niet spruiten liefhebber), kip met geitenkaas en bloemkoolpuree als hoofdgerecht en arretjes cake toe.
De bediening is af en toe nog iets klungelig, maar daar is dit restaurant juist voor bedoeld.
Al met al een aanrader om te gaan eten. Wij komen zeker nog eens terug!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Afgelopen vrijdag 2 december wezen dineren bij Hotspot Hutspot Crooswijk. We hebben heerlijk gegeten drie-gangen voor een leuk prijsje. We hadden een tomaat zalm tartaartje vooraf en als hoofdgerecht versgebakken broodje met zuurkool/curry braadworst met spruiten en aardappel andijvie salade als toetje deze was echt een caloriebom hahaha versgebakken kruidnoten, met warme chocolademelk met slagroom. Na de drie gerechten zat ik echt tjokkie vol en was zeker wel verzadigd. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
es E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
met mijn klas hier gegeten. Wat een geweldig initiatief! Ik heb echt genoten; de gehele sfeer, concept, betrokkenheid en lieve mensen. Naast dit alles hebben we ook super lekker gegeten! echt een aanrader!
Joëlle F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik heb hier gisteravond met mijn zusje en moeder gegeten, wat een geweldig initiatief! Enthousiaste en fijne mensen, gemotiveerde kinderen en wat een heerlijk relaxte en warme sfeer. Je betaalt 8 euro voor een 3 gangen menu bestaande uit verse ingredienten. Geen pasta bolognese of andijviestamppot, nee het zijn hele creatieve gerechten, prachtig geserveerd en heerlijke smaakjes!
Ik kan het iedereen aanraden om hier een hapje te eten, of ze door middel van donaties te steunen. Ik kom zeker terug!
Vita B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn hier gisteren met een groep van 24 personen gaan eten. Waanzinnig hoe op zo'n korte termijn er zo'n fantastische avond hebben neer gezet voor een groot internationaal gezelschap!
Isabel N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Alle Hotspots zijn en blijven de moeite waard! Of je nu komt voor de relaxte sfeer, je kids graag mee willen koken, je een supergoed sociaal initiatief wil steunen of gewoon heerlijk eten tegen een bijna te lage prijs... Er is altijd een reden om naar HotspotHutspot te gaan!

En deze heeft als bonus een fijne buitenruimte :)
Isabel N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Alle Hotspots zijn stuk voor de stuk de moeite waard! Echt goed eten, mooie producten, een eigen te lage prijs en een enorm sociaal hart. Hoe gaaf is dat!
AdrieKok .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We genieten van alles. De kids, het eten, het 4 keer vragen of het lekker is, het 8 keer vragen of dat lege glas mee terug mag, het verbaasd kijken als je fooi geeft. We voelen dat er op zo'n avond alleen maar winnaars zijn.
Bart_rdam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen week heerlijk met twee personen gegeten bij Hotspot Hutspot. Het restaurant heeft een open sfeer en een leuk plein voor de deur met een aantal tafels buiten. De bediening werd met groot enthousiasme gedaan door de kinderen. We kregen een tomaten soep met zelf gemaakt brood, rip-eye met boontjes in spek en ananas taart na. Alles was ook goed op smaak. Voor 8 euro is dat een goede maaltijd. Leuk initiatief dit Hotspot Hutspot. De moeite waard om vaker eens te gaan.
Ien W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten met vijf personen. De bediening was vriendelijk en enthousiast. We kregen een ware dansshow na het eten van de meisjes die voor deze gelegenheid hun bedieningsschort hadden afgedaan.
Het menu was tapas van veel groenten en ook vlees en vis. Hierna een bordje met verschillende zoete lekkernijen. Zeker de moeiite waard om daar te eten!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Leuk concept dat kinderen uit de wijk de bediening doen, ze zijn heel enthousiast. Het personeel is vriendelijk en maakt graag een praatje. Het eten is heel lekker en wordt (deels) gemaakt met producten uit hun eigen tuin. Voor 3 gangen betaal je €8,- en dat is heel goedkoop voor wat je krijgt.
Er is een gemoedelijke sfeer. Het decor is niet heel speciaal maar dat is ook niet te verwachten bij een buurtinitiatief.