Hotspot Hutspot Heijprak

Zaterdag en Zondag Gesloten

Erg voordelig
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag met een groep van 9 gegeten bij Hotspot Hutspot Heijprak. Wat een leuke plek is dit toch. Het menu was vandaag een erg lekkere Gazpacho met croutons, eigengemaakte huzarensalade met merguez worstjes en eigen gebakken brood & Pannenkoek met warme appelmoes. De Gazpacho had een lekkere structuur en was niet te pittig, daarna een prima salade en als dessert waanzinnig lekker appelmoes met frisse appels in een flensje. De kok vertelde aan tafel kort waar Hotspot Hutspot voor staat en over gaat. Een mooi initiatief, win-win voor de vrijwilligers en voor de gasten. Goed gegeten voor een klein bedrag (€ 8,-). Ik neem mijn hoed af voor vrijwilligers die dit mogelijk maken! Ik hoor dat jullie gaan uitbreiden, dat is goed nieuws! Wij komen zeker terug.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik heb net heerlijk gegeten bij Hotspot Hutspot Heijprak (Heijplaat). Ik viel mij meteen op dat de bediening attent en vriendelijk was. Ook achter de bar en in de keuken vrolijke gezichten.

Hier heeft men geen keuze stress want er is een wisselend 3 gangen dagmenu. Er wordt gn alcohol geschonken, wel allerlei biologische en kleinschalig geproduceerd frisdranken.
Het gemberbier smaakte prima.

vooraf:
een heerlijke salade met o.a. div. koolsoorten,wortel rode ui bedekt met stukken gerookte makreel, geserveerd met een zelf gebakken broodje.

Hoofd:
Twee keurig opgemaakte taartjes, met o.a. Polenta, Courgette, rundertartaar, tomaat en verse tuinkruiden.

Na:
Taartje met verse pruimen.

Het geheel zou je als een goede keurig verzorgde en vooral uitgebalanceerde maaltijd kunnen omschrijven. In combinatie met de al eerder omschreven vriendelijke gastvrijheid. Kan ik niets anders doen dan deze mooie recensie achterlaten Ga zo door Hotspot hutspot grote klasse!!!!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met negen meiden in de keuken en een prachtige tapaspan en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Team HH. Barry, Joyce top gedaan en de meiden hadden er ook zin in.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zijn de afgelopen zaterdag avonden lekker wezen eten met zn tweetjes, of met een vriendin of met onze camping buurtjes. Het was altijd heel lekker en gezellig, knus en lekker laagdremprempelig. Hopelijk kunnen we in de toekomst op een andere avond gaan want jammergenoeg kan het niet meer op zaterdag.
Succes en groeten Menthe en Marja
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Prima gegeten, zeker voor de prijs. Had voor 3 gereserveerd, werden er 2 door omstandigheden. De salade was erg zuur (iets minder vinaigrette alsjeblieft!), maar verder goed te eten, leuke combinatie van smaken. Het hoofdgerecht was een goed gevuld bord met varkenshaas, bloemkool en een stamppot van pastinaak. Ten slotte het dessert, wat goed paste bij de tijd van het jaar (Sinterklaas). De bediening was vriendelijk maar liet soms wat steekjes vallen (zo zaten we twee keer zonder bestek...), en toen bleek dat het PIN-apparaat het niet deed kregen we gewoon een briefje met het rekeningnummer en het bedrag. Waar kom je zulke gastvriendelijkheid nog tegen?
Hens V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Dit is echt helemaal geweldig! Zowel de locatie - Heyplaat ligt aan de haven en heeft een bijzondere sfeer - als het eten. Gewoon een supergoed biologisch uitgebreid 3 gangen diner voor slechts €7,50! Dus als je wat leuks wilt meemaken in Rotterdam is dit een TOP-UITJE!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten.
Een bevlogen eigenaar, prima keuken en vlotte en persoonlijke bediening.
Grote porties. Uitzonderlijk goede prijs-kwaliteitsverhouding; beslist een aanrader dus!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Het was weer gewoonweg heerlijk. Wat een aanwinst voor de wijk en voor de maag. Het eten was heerlijk zoals altijd. De groentes voor "onderweg"een bonus.
Soledad .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
leuke avond gehad, fantastisch concept, als voorafje een soepje , hoofdgerecht Kip shoarma en als toetje panna cotta met warme kersen, en dat allemaal voor 7.50 euro per persoon. En na afloop een goody bag met verse groenten.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk gegeten, verse producten, drankjes voor hele schappelijke prijzen!
Met 14 man gegeten en gedronken voor 160 euro. Let op: er wordt geen alcohol geschonken, maar de verse jus maakt dat helemaal goed
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ter afsluiting van onze vriendinnendag bij Hotspot Hutspot heijprak gegeten. Terwijl mijn vriendinnen zich tegoed deden aan een heerlijke kwartel die volgens hun uitzonderlijk goed smaakte, genoot ik van de vegetagische variant. Een overheerlijke puree van aardappelen en venkel met diverse groenten en champignons. En weer zo'n lekker voorgerecht, een pittig tomatensoepje opgedient in een"truttig" kopje wat de sfeer bevorderde. Heel huiselijk, kreatief en gezellig. Ik verbaas mij elke keer weer dat er voor zo weinig zoveel lekkers op tafel komt. Ook door de de ongedwongen en prettige sfeer die door het personeel gecreeert wordt is het goed vertoeffen in Heijprak. Een erg leuke lokatie daar op Heijplaat en veel te zien.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Na een gezellige vriendinnendag in Rotterdam, hebben we heerlijk gegeten bij Hotspot hutspot Heijprak. De bediening was zo aardig om een foto van ons te maken, toen ik dat vroeg. Voor mij de eerste keer dat ik kwartel hebt gegeten, smaakte geweldig.Voor een leuke prijs, een goede maaltijd Super hoor!!!!
Proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Weer gegeten bij de Hotspot Hutspot Heijprak. Vooraf kregen we een lekker zachte asperge in een heerlijk sausje. Het hoofdgerecht was een pizza met asperges. ik wist niet dat dat zo lekker kon zijn. Ook het nagerecht was om je vingers bij af te likken, aardbeien met mascarpone. Dus weer heerlijk gegeten met een fantastische bediening.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Een erg leuk restaurant op een leuke locatie, waar je voor een vriendelijke prijs lekker kunt eten. Alles is biologisch en met veel liefde klaargemaakt. Ook de drankjes zijn erg lekker, verse muntthee met zoethout als lepeltje. Heerlijke noedels met beefreepjes. Kijk wel even van te voren op de internetsite wat het menu van de avond is om tegenvallers te voorkomen.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Weer erg lekker gegeten. Vooral het vooraf was erg smakelijk, die lust ik wel iedere dag. Een heerlijke salade met een erg lekkere dressing. Ook de noedels met peultjes en broccoli was erg lekker. De appeltaart met verse vijgen vielen ook goed in de smaak. Waar ik vooral erg verrast over was, was de heerlijke bak koffie.
Suzanvanpelt1 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Vanavond met 4 personen bij Hotspot Hutspot gegeten. Er is 1 menu voor iedereen, het bestaat uit 3 gangen. Vooraf hadden we heerlijk malse inktvis met knoflook en daarbij lekker huisgemaakt brood. Het hoofdgerecht bestond uit noedels met biefstukreepjes en gebakken banaan. Een bijzondere combinatie die heerlijk was en precies de juiste hoeveelheid, erna paste nog mooi een stukje taart en koffie als dessert. Leuke formule en zeker om terug te komen!! Alles liep op rolletjes en we werden vriendelijk bediend. Een echte aanrader!!
Hens V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk en gezellig gegeten bij Heijprak. Geweldig project én een bijzondere ervaring. Goede bediening met aandacht voor mensen en voedsel. Alles biologisch. Geweldige prijs - kwaliteitsverhouding. En uitzicht op de kade.....wat wil je nog meer. De heenweg deden we met de waterbus, een leuke boottocht van 15 minuten. Dat maakte het op zich al speciaal. Keep going Heijprak. Wij komen in ieder geval snel terug!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wat een sfeer en hoe leuk is het om de kinderen te zien genieten van hun eigen kunsten. Het blijft een TOP concept waarbij het eten heel erg lekker en gezond is. Een aanrader en een aanwinst voor Heijplaat. Met de waterbus, watertaxi, fiets bus of auto het is allemaal goed te doen.
Proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Het voorgerecht, loempia van rijstpapier gevuld met groente was erg smakelijk. Daarna het hoofdgerecht, kreeftrisotto, was ook erg lekker maar mijn favoriet was het toetje nl. perentaart. Heerlijk. De bediening door de kinderen was top. Een geslaagde avond.
Will T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
We hebben op de openingszondag heerlijk gegeten, een voor- hoofd en nagerecht allemaal even heerlijk. We werden vrolijk en keurig bediend en alles werd uitgelegd. Gedurende de maaltijd kwam er ook nog een meisje vragen of we nog iets wilde drinken, geweldig!! Dank jullie wel!