Hotspot Hutspot Heijprak

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hotspot Hutspot Heijprak

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Uitgenodigd door familie en hierdoor kennis gemaakt met restaurant Hotspot Hutspot. Ligt aan een mooie locatie en door de nieuwe locatie heeft het een prachtige uitstraling. Het concept spreekt ons aan. We werden vriendelijk ontvangen en bediend. Lekker eten. Een pindasoep, zoals die hoort te smaken. Een lekker hoofdgerecht en het dessert was echt het toetje. Huisgemaakte Spekkoek met Bananenijs. Om je vingers bij op te eten. We hebben onze agenda’s getrokken, zodat we zeker terugkomen. O, ja. De bediening was geweldig. Hulde!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Supergoed eten en dat voor maar 8 euro voor 3 gangen.Alles versgemaakt, tot aan de spekkoek toe!
Echt een aanrader....De bediening is erg leuk en iedereen doet zijn best het je naar de zin te maken.
Helen F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten in de hotspot hutspot. Het kerstmenu met heerlijke spruitjes . De aardappelschijfjes en boerenkoolchip was overheerlijk,puree mocht iets warmer zijn evenals de omgevings temperatuur. Maar wat een fijne sfeer prima bediening en concept van dit restaurant is toe te juichen. Komen zeker terug.
Hannekr V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig initiatief in Rotterdam. Goed eten voor een vooroorlogse prijs van 8 euro. Vrijwilligers en kinderen die koken en bedienen ook top!!!
djacky .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was weer heel lekker vooraf geroosterde ananas met serano ham en een zelfgemaakt broodje. Het hoofdgerecht was chili com carne met guacamole en knoflooksaus. En als heerlijk toetje een flensje met appel kaneel ijs( het smaakte een beetje naar pepernoten) ????heerlijk .
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gisteravond met familie gegeten in hotspot hutspot Heijprak. Leuke, onderhoudende bediening. Verrassende, smaakvolle gerechten. Een aanrader.
proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vanavond weer gegeten in hotspot hutspot Heijprak. Vooraf een heerlijke pizza (geitenkaas en druif), daarna courgette salade. Het hoofdgerecht was een erg lekkere pasta carbonara met daarna een te lekker toetje (maasmodder). Het smaakte weer uitstekend.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Deze week stonder en tapa's op het (vaste) menu. Werkelijk een tafel vol heerlijke, gevarieerde hapjes met smaken die van links naar rechts schoten over het smakenpallet en van warm naar koud. Allemaal kleine verrassinkjes. Super ook dat ze nog even iets langer wilde openblijven voor de gasten die wat later kwamen. Erg sympathieke bediening.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Voor: Gazpacho
Hoofd: Bavette met aardappelsalade
Na: Appel met mango en sabayon
De bediening door de kinderen uit de wijk onder begeleiding was genieten.
Mooi project.
djacky .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was heerlijk. Vooraf hadden we sushi met een oester en andere schaaldieren. Als hoofdgerecht Mexicaans,tortilla met pulled beef en zoete aardappel en na een super lekker perentaartje.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Echt een aanrader. Heerlijk gegeten, 3 gangen menu voor 8 euro wat je nog meer. Mooie biologische en duurzame producten.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
leuk concept mag beloond worden.
8 euro voor een 3 gangen maaltijd is geen geld en de atmosfeer is geweldig! elke week een ander menu en tot nu toe geen tegenvaller gehad.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag met een groep van 9 gegeten bij Hotspot Hutspot Heijprak. Wat een leuke plek is dit toch. Het menu was vandaag een erg lekkere Gazpacho met croutons, eigengemaakte huzarensalade met merguez worstjes en eigen gebakken brood & Pannenkoek met warme appelmoes. De Gazpacho had een lekkere structuur en was niet te pittig, daarna een prima salade en als dessert waanzinnig lekker appelmoes met frisse appels in een flensje. De kok vertelde aan tafel kort waar Hotspot Hutspot voor staat en over gaat. Een mooi initiatief, win-win voor de vrijwilligers en voor de gasten. Goed gegeten voor een klein bedrag (€ 8,-). Ik neem mijn hoed af voor vrijwilligers die dit mogelijk maken! Ik hoor dat jullie gaan uitbreiden, dat is goed nieuws! Wij komen zeker terug.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik heb net heerlijk gegeten bij Hotspot Hutspot Heijprak (Heijplaat). Ik viel mij meteen op dat de bediening attent en vriendelijk was. Ook achter de bar en in de keuken vrolijke gezichten.

Hier heeft men geen keuze stress want er is een wisselend 3 gangen dagmenu. Er wordt gn alcohol geschonken, wel allerlei biologische en kleinschalig geproduceerd frisdranken.
Het gemberbier smaakte prima.

vooraf:
een heerlijke salade met o.a. div. koolsoorten,wortel rode ui bedekt met stukken gerookte makreel, geserveerd met een zelf gebakken broodje.

Hoofd:
Twee keurig opgemaakte taartjes, met o.a. Polenta, Courgette, rundertartaar, tomaat en verse tuinkruiden.

Na:
Taartje met verse pruimen.

Het geheel zou je als een goede keurig verzorgde en vooral uitgebalanceerde maaltijd kunnen omschrijven. In combinatie met de al eerder omschreven vriendelijke gastvrijheid. Kan ik niets anders doen dan deze mooie recensie achterlaten Ga zo door Hotspot hutspot grote klasse!!!!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met negen meiden in de keuken en een prachtige tapaspan en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Team HH. Barry, Joyce top gedaan en de meiden hadden er ook zin in.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zijn de afgelopen zaterdag avonden lekker wezen eten met zn tweetjes, of met een vriendin of met onze camping buurtjes. Het was altijd heel lekker en gezellig, knus en lekker laagdremprempelig. Hopelijk kunnen we in de toekomst op een andere avond gaan want jammergenoeg kan het niet meer op zaterdag.
Succes en groeten Menthe en Marja
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Prima gegeten, zeker voor de prijs. Had voor 3 gereserveerd, werden er 2 door omstandigheden. De salade was erg zuur (iets minder vinaigrette alsjeblieft!), maar verder goed te eten, leuke combinatie van smaken. Het hoofdgerecht was een goed gevuld bord met varkenshaas, bloemkool en een stamppot van pastinaak. Ten slotte het dessert, wat goed paste bij de tijd van het jaar (Sinterklaas). De bediening was vriendelijk maar liet soms wat steekjes vallen (zo zaten we twee keer zonder bestek...), en toen bleek dat het PIN-apparaat het niet deed kregen we gewoon een briefje met het rekeningnummer en het bedrag. Waar kom je zulke gastvriendelijkheid nog tegen?
Hens V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Dit is echt helemaal geweldig! Zowel de locatie - Heyplaat ligt aan de haven en heeft een bijzondere sfeer - als het eten. Gewoon een supergoed biologisch uitgebreid 3 gangen diner voor slechts €7,50! Dus als je wat leuks wilt meemaken in Rotterdam is dit een TOP-UITJE!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten.
Een bevlogen eigenaar, prima keuken en vlotte en persoonlijke bediening.
Grote porties. Uitzonderlijk goede prijs-kwaliteitsverhouding; beslist een aanrader dus!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Het was weer gewoonweg heerlijk. Wat een aanwinst voor de wijk en voor de maag. Het eten was heerlijk zoals altijd. De groentes voor "onderweg"een bonus.