Hotel Wieringermeer

Meer informatie over restaurant Hotel Wieringermeer

7,1
Poezengek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik had de fish en chips en mijn broer had een schnitzel met ananas.
De fish en chips was lekker, ook de gekruide friet.
Mijn broer was ook tevreden, het was wel veel.
Als toetje de Dame Blanch was een verrassing, erg leuk.
Dus het was erg lekker en de bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.
Ik zou alleen willen zeggen, doe de mayonaise er standaard bij als er friet besteld is.
Marcia D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vandaag een moederdagbrunch aangeboden gekregen. Helaas viel het eten erg tegen. De keuze was niet bijzonder, zeker niet voor de gelegenheid en in verhouding te duur. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Heerlijk gelunched, de kwaliteit was goed tegen een zeer acceptabele prijs. Bediening was goed en netjes. De inrichting een beetje oud bollig. Zeker voor herhaling vatbaar
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Vandaag hier even geluncht. Op de kaart natuurlijk de bekende klassiekers, zoals uitsmijter en omelet, maar ik nam een aangeklede huzarensalade met vleeswaar. Die kwam mooi opgemaakt met keurig getoast brood en was prima in orde. Heel smakelijk. Ik zag ook twaalfuurtjes langskomen die er netjes uitzagen.
De ober was keurig hoffelijk en attent (en dat zag ik ook bij andere tafels). De sfeer is een tikje oubollig en het trekt dan ook vooral grijze hoofden aan (hoor ik zelf ook een beetje bij), maar dáár is niet zo veel mis mee: een echt linnen servet geeft toch wat cachet. Mocht ik weer eens rond de lunch trek krijgen, dan strijk ik hier zo weer neer.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Met collega's gegeten; een handige locatie langs de snelweg. De bediening was adequaat en prettig ontspannen en attent. De receptie vooral druk met ...? In de nette omgeving van Hotel Wieringermeer (v.d. Valk) is gezellig en goed gezelschap van belang: en dat was helemaal goed. Het eten; opgediend op goed verwarmde borden (heel prettig) en verder weinig op aan te merken: mixed grill, biefstuk en confit canard. De puree bij de confit canard werd opgediend in een plat schaaltje: snel koud. Dat de confit canard op het "Wild menu" staat verbaasde mij: het is vast tamme eend, maar dat is verder een detail. Nagerechten: royaal. Al met al: niets mis met het eten, maar tegen een wat hoge prijs.
ps: glazen wijn worden royaal geschonken.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We komen binnen en werden volkomen genegeerd door de twee receptionisten, die druk met elkaar in gesprek waren. In het restaurant zelf, zo'n 20 meter van de receptie verwijderd, kon den we nog letterlijk horen waar ze het over hadden. Tegen de aardige bediening heb ik iets over het geluid gezegd.
We bestelden koffie en broodje zalm. Helaas, de koffie was super slap, er zat maar één zakje suiker bij dat was dus voor mijn gezelschap. Ik gebruik zoetjes en die had ik bij me. De broodjes zalm; de zalm was ok, de lenteui en de kappertjes ook, beetje weinig creme fraiche en drie dotjes mayonaise, waarvan één uitgesmeerd over het bord. De helft van het broodje was niet besmeerd en dus erg droog, daar heb ik de mayonaise voor gebruikt. Het mooie ovale bordje was een beetje vies; druppetjes zalm sap(?) en vettigheid. De servetten waren van memory linnen, die waren zo stijf gesteven dat ze bijna niet uitgevouwen konden worden. Ik kom hier echt nooit meer terug.
Gerlind W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Wij hebben sinds lange tijd weer eens bij Valk Wieringermeer gegeten, omdat het eten in het verleden alleen maar slechter werd. Moet toegeven het eten was verrukkelijk, maar prijs en kwaliteitsverhouding klopt niet. Voor een dessert alleen maar ijs, ijs, en ijs, dus het dessert maar overgeslagen. Het personeel was niet accuraat, en het welkomstgesprek was kortom lomp. Het serveren ging niet van leien dakje, en niet alleen bij ons. Dan nog moeten vragen of we nog een drankje konden bestellen bij het eten, en terwijl we nog aan het eten waren, vragen of wij klaar waren, niet te geloven. Gaan er nu dus echt niet meer heen. Hebben ook nog nooit zo n negatieve recentie geschreven, jammer hoor.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Hier met vrouw en kind de lunch gebruikt.
- 2 kroketten met brood
- uitsmijter speciaal
- 12-uurtje

Was prima, smaak is goed en goede porties.
Korte wachttijden.
Redelijke prijzen.

Voor herhaling vatbaar. Zoals een lunch behoort te zijn.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Afgelopen maand gegeten bij het van der Valk hotel. Het is keurig restaurant, waarbij er duidelijk werd aangegeven dat er heerlijke asperges buiten de kaart om waren. De kwaliteit van het eten is degelijk en qua prijs verhouding netjes.

De service was ook netjes, misschien nog iets meer attent proberen te zijn. Qua inrichting is het modern en ruim opgezet.
Sousmarine .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Dit kan echt niet voor deze prijs. Meer dan 16 euro voor een droge harde cordon bleu,bakje met10 koude droge patatjes (voor 2 pers !!), schoteltje kleine dobbelsteentjes als gebakken aardappels opgediend, 2 micro tomaatjes en als klapstuk : een schaaltje dobbelsteentjes rode biet. Patat werd na klacht goedgemaakt,maar :Waar is de tijd van vroeger gebleven?? Zoals een mals stukje vlees met verse groenten en geen bakjes ver vooraf gesneden diepvriesvoedsel uit de magnetron, want die indruk gaf deze maaltijd.
Josefien V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Schitzel was goed,maar wat een kleinbakje droge gbakken aardappeltjes met 3 roosjes bloemkool en paar schijfjes komkommer in saus en dat voor de prijs van 17,00 pp is veel veel te duur.En echt zat waren we ook niet.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Zo zie je maar weer lekker eten hoeft niet duur te zijn. Zalmduo mixed grill en lekker wild , daarbij ruime bijgerechten . Smaakvol.
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Prima gegeten hier langs de snelweg, jodenhaas (veredelde tartaar) met garnituur en een ijscoupe als dessert.
Inrichting ziet er goed uit, recentelijk gerenoveerd.
Bediening attent.
Dus al met al gewoon goed.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Wij hebben in dit restaurant prima gegeten. Ik had een varkenshaasje met champignon sauce en mijn vrouw een schnitzel met champignon sauce. De champignon sauce was heerlijk en de gerechten waren prima klaar gemaakt. De prijzen zijn zeer redelijk en zeker niet duur te noemen. De bediening was vlot en gezellig. Het restaurant is denk ik net opgeknapt en is gezellig ingericht. Het toetje was ook prima verzorgd.
Wouter J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Samen met mijn vriendin gegeten. Qua decor ziet het er allemaal prima uit. Buiten zit je erg lekker. Zeker gezien het feit dat je vlak naast de snelweg zit. De service is simpel gezegd goed. Voorgerechten waren redelijk goed (zalm trio en garnalen cocktail). De zalm op oosterse wijze was heerlijk. De risotto waardeloos. Opmerkelijk. Wellicht iets teveel keuze op de kaart? Zonder problemen goed opgelost want van de rekening gehaald. Qua wijn hadden we eerst een huiswijn chardonnay. Was niet onaardig. Maar na het arriveren van de wijnkaart over gestapt op de 'premium' chardonnay uit Californië en die was geweldig! Zelf geen nagerecht genomen maar mijn vriendin had de dame blanche 2014 en deze was origineel en lekker. Al met al redelijke ervaring.
Marieke3112 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Ik eet hier regelmatig wanneer ik uit mijn werk kom, kan niet anders zeggen dan dat het prima vertoeven is. prima eten voor een prima prijs. mijn favoriet is de varkenshaas Jakarta. of de garnalen spies. maar zo als nu in de wintermaanden heb ik ook genoeg aan de overigens heerlijke erwtensoep.
Sietse2703 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Je zou zeggen, een Van der Valk hotel/restaurant staat garant voor een goeie slaap plaats en lekker eten. Niets is minder waar in dit restaurant. Wij hebben daar 2 keer gegeten afgelopen week.
De eerste keer was de entrecote niet goed gebakken, bij het taaie af. Hebben ook een deel laten staan. De spareribs leken net of ze zo uit de vriezer de oven in gingen.
De tweede keer hadden we sate besteld, ik kreeg voor 17.75 euro 1 stokje varkenshaas sate waar net 4 smakeloze stukjes vlees aanzaten en de satesaus uit een pakje kwam.

Wij waren bijzonder teleurgesteld toen de bediening mijn beklag niet serieus nam.

Wij komen hier nooit weer.
Fransboumans .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
afgelopen weekend langs de snelweg gegeten bij Van der Valk Wieringermeer. prima gegeten, voorgerecht een vis duo, zalm was zeer zacht en super mooi opgemaakt, kunnen ze in zogenaamde "culinaire" restaurants nog een voorbeeld aannemen. Als hoofdgerecht een zalmspies met garnalen, de zalm was gemarineerd en daardoor heerlijk op smaak. voor een dessert had ik geen ruimte meer, afgsloten met een kop koffie. restaurant ziet er modern en fris uit.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Hier gedineerd met vier personen,inrichting wat lichter gemaakt wat ook gelijk opviel.Het eten viel toch wel een beetje tegen ten opzichte van andere v.d valk restaurants,daar in tegen was de bediening weer super vriendelijk.Toiletten superschoon(chapeau)De prijs voor het eten viel mee.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Eten: eigenlijk verwacht je bij elke van der Valk hetzelfde. Maar hier waren de spareribs toch echt wel veel minder dan bij van der Valk Akersloot. Het lijkt wel of ze uit de diepvries komen. Voor de koks daar: indien het vlees niet vrijwel van de ribs afvalt, zijn het geen goede spareribs. De biefstuk was wel rood, zoals gevraagd, dus lekker.
Service: deze was weer ouderwets goed. De bediening is altijd erg vriendelijk, komt terug op beloftes (zoals: ik kom er zo aan, en dat dan ook doen). Daarnaast ook erg correcte kleding. Wel werken ze met een tafelblokken systeem, zodat iedereen zijn eigen blok heeft. Dat is soms even wennen met bestellen, de serveersters lopen wel langs, maar zijn niet van jou blok...
Decor: ook hier weer: dit is echt de nieuwe van der Valk look. De stoelen zitten lekker. Ook een groot buiten terras.
Locatietip: komende vanaf de afsluitdijk ligt het restaurant links naast de snelweg. Het is opzich makkelijk bereikbaar door over het viaduct te gaan. Alleen kan je dan vrij lastig terug. Je moet dan geluk hebben dat je achter het restaurant langs kan rijden. Dit omdat de gemeente daar een stuk weg met een slagboom heeft afgesloten, waarschijnlijk tegen sluipverkeer. Afijn, de tip is dus: parkeer rechts naast de snelweg, en loop via de tunnel naar het restaurant.
En dan nog een tip voor iens: waarom staat dit hotel niet ook met de naam: van der Valk in de titel?