Hotel Vue

Wolfsdriesweg 7 6325 PM Berg en Terblijt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Vue

Etenismijngrotehobby .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Fijn hotel-restaurant op een schitterende locatie. Leuk opgezet en sfeervol. Met name het lage terras met bijbehorende buitenbar is erg goed bedacht. Het eten op zich is ook in orde. De makreel als voorgerecht was lekker. Het hoofdgerecht vond ik echter het hoogtepunt. Varkenshaas met mostersaus, een supercombinatie. De bijgevoegde groente was ook erg smaakvol.

Het personeel vind ik zeer vriendelijk, ze lopen met een grote glimlach rond. Punt van verbetering is de tijd tussen de verschillende gangen, 3 gangen duurden behoorlijk lang.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na drie dagen wandelen in de Heuvelland vierdaagse gegeten bij Brasserie Vue. Ik had het voorgerecht met eendenborst en daarna de gerookte zalm. Als toetje pannekoekjes met bramen (mijn partner) en met banaan (ik). Los van de spetterende kleuren van mijn pannekoekjes (en ze waren niet warm meer) het geheel smaakte prima.
Het personeel was vriendelijk en beleefd. De zaak zelf is netjes ingericht. Aan de tuinkant is ook een groot terrasdeel. De grote van de ruimte, de aanwezigheid van een groot terras maakt dat je je als gast best wat verlaten kunt voelen. Ook dit restaurant is prima voor passanten die een behoorlijke maaltijd voor een acceptabele prijs willen.
CWE .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We zijn al een aantal keren gaan eten bij hotel Vue. Nu vond ik het eten nooit top, maar de accomodatie, speeltuin en sfeer maakt daar altijd veel goed.
Gisteren was de service echter bedroevend. Zoals zo vaak in de horeca....erg jong personeel zonder enige betrokkenheid. We zaten al een half uur aan een (niet afgeruimde tafel) en het eerste half uur werd ons geen drankje aangeboden. Vervolgens geen vriendelijke goedemiddag, maar afruimen zonder op of om te kijken. Het eten was ook gisteren niet bijzonder! Wellicht geven we hen nog een herkansing.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Van grenzeloos genieten naar zeer teleurgestelde gast.

Reeds geruime tijd bezochten we maandelijks restaurant Vue, voor grenzeloos genieten voor 23,50 euro of de heerlijke grottenribjes als hoofdmaaltijd. Helaas werd gisteravond duidelijk dat het management een hoop veranderd heeft. De prijsverhoging van 5 euro p.p in de nieuwe menukaart is stevig, maar de kwaliteit kennende accepteer je dat.
Helaas bleken veel van de aangeboden gerechtjes uitgekleed en mager:
Pomodore soep met ballen; zonder de ballen.
Quiche; een doorgesneden half zandtaartje verstopt onder gerookte zalm en veel sla.
Twee minuscule garnalenkroketjes, met 2 kommen saus.
Limburgs konijn, was een zeer klein stukje in een kommetje voor 2/3 gevuld met saus.

Wij hebben bijna 3 uur in het restaurant gezeten voor 5 kleine gerechtjes en kunnen helaas niet zeggen dat we met een voldaan gevoel naar huis zijn gegaan.
Voor ons voorlopig de laatste keer, want de geliefde grottenribjes zijn van de kaart gehaald en dus ook geen reden om terug te komen.
Jammer, het blijft een superlocatie met zeer vriendelijk personeel.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Vorige week in Hotel Vue gaan eten. Kenden de zaak al Jaren maar waren er al een tijd niet meer geweest. We wisten wel dat na een faillisement de zaak een doorstart had gemaakt en hadden al goede verhalen gehoord van kennissen over het mooie nieuwe terras en tuin. En hadden van eigenaren van een restaurant waar we kind aan huis zijn dat je er heerlijk kunt eten.

Wat waren wij blij dat we geluisterd hebben:) Ze zijn bezig met het opknappen van het hotelgedeelte maar het restaurant was zeker in deze periode erg sfeervol aangekleed en zag er mooi uit. Een zeer enthousiaste vriendelijke jongeman in de bediening wees ons op de formule die zij naast de menukaart voerden. All you can Eat uit een lijst van 25 gerechten.

Heerlijke keuzes, voor ieder wat wils. Kan maar 1 ding zeggen, heerlijk gegeten, zijn een week later met nog 3 familieleden van ons daar gaan eten die ook allen erg enthousiast waren en hebben direct gereserveerd voor na de kerst om er met vrienden uit Brabant te gaan eten.

Kan het dus alleen maar aan bevelen
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Wat een prachtige plek. Grote tuin, super terras en voor de kinderen een fantastische speelplek. Als ouders zit je lekker op het terras en van alle plekken goed zicht op de kinderen. Eten was perfect. Leuk concept en echt de moeite waard op terug te gaan. Bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Ga zo door, dan komen we zeker terug.