Hotel Voncken

Walramplein 1 6301 DC Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Voncken

Plof neer na een dagje Valkenburg

Dit hotel-restaurant bevindt zich aan de rand van het bruisende centrum van Valkenburg met vele bezienswaardigheden in de omgeving. Ze maken hier creatief gebruik van seizoensproducten waarmee ze prachtige Frans specialiteiten uit de keuken toveren. Met zonnig weer zit je overdekt en comfortabel op het verwarmde terras.

Meer informatie over restaurant Hotel Voncken

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

H E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bediening vriendelijk en attent. Gerechten: eendenlever met bloedworst en appeltjes, geweldig lokaal gerechteje in haute cuisine jasje. Vis van de dag: Skrei, goed op smaak met een fantastische botersaus ,alles goed warm waardoor de smaken er goed uitkwamen .
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De prijzen van de gerechten zijn absurd hoog, zeker niet in verhouding met datgene wat je voorgeschoteld krijgt.
De wachttijden waren ook absurd lang, tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim 1,5 uur moeten wachten.
Wel werden andere gasten(meer dan 2 personen)wel direct en achter elkaar geholpen. Ja daar liepen ze hard voor met zijn allen. Erg vervelend dat je dat voor je ogen ziet gebeuren allemaal.
Bij het hoofdgerecht werd er alleen een schaaltje zeer zoute patat neergezet. Ondanks ik bij reserveren gevraagd had om minder zout, omdat ik hartpatient ben. Geen notie hiervan genomen, ook bij afruimen van de tafel dit aangekaart, maar er werd nochalant erop gereageerd. Voor ons daar nooit meer gezien de gehele ervaring die avond.
jmkessels .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Grote keuze in voor- en hoofdgerechten en desserts. Borden waren mooi opgemaakt. Bediening heel vriendelijk.
Amuse vooraf. Goede sfeer en rustige muziek.
jack-bionda.van.kleef .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Menukaart gaf voor elk wat wils. Personeel erg vriendelijk en niet opdringerig. Namen alle tijd voor ons. Een aanrader. We gaan er zeker nog eens terug, ook zonder Albert Heijn kaart.
TidW .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Weer een perfect menu mogen eten, met grote porties, super verse ingrediënten.
Doordat er ditmaal een hele grote groep was hebben we iets moeten wachten.
Dit werd ons ook netjes verteld!
Anders is het altijd helemaal perfect onder de super leiding van de heer Pijls!
Nu een heel klein beetje minder vlot en niet direct compleet maar zelfs deze keer was het niveau zeer hoog en zo kom je het eigenlijk nergens meer tegen. Dus TOP!
leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer lekker gegeten in een mooi decor met AH-restaurantactie. We mochten vrij van de menukaart kiezen. Spijtig dat het eten iets meer gezouten was dan wij gebruikelijk vinden. Spijtig want zout is een ingrediënt dat altijd nog na het koken kan toegevoegd worden naar eigen smaak. Na de maaltijd bestelden we nog een koffie, deze werd geserveerd met heel wat versnaperingen. Bij de afrekening kwam dan de verrassing 5,25 € per koffie, terwijl we eigenlijk alleen maar een koffie wensten, eventueel met 1 koekje, we hadden toch al een heerlijk dessert gehad. Verder was de bediening perfect.
kooperberg.mark .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Smaakvolle inrichting. Met gastvrijheid en kwaliteit die je niet veel meer ziet. Een aanrader. Je hebt de keuze uit drie gangen of vier als je hier voor kiest
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Valkenburg was al helemaal in kerstsfeer. Na de Christmasparade hier neergestreken. We hadden de AH actiekaart bij ons en konden van de hele kaart kiezen. Het personeel is uitermate vriendelijk en attent. De kaart ziet er goed uit. Als voorgerecht had ik (meerprijs € 7,50) een halve kreeft met gepocheerd ei. Uit de kunst. Als hoofdgerecht hertenfiltet. Perfect bereid en mooi gepresenteerd op een bedje van aardappelpuree, een asperge en haricot vert. Wat was dat lekker. Prachtig vlees en perfect klaargemaakt. Als dessert een kaasplateau (meerprijs € 2,50). Het voortreffelijke diner werd begeleid door een heelijke Nero d'avola uit Sicilië.
We hadden een mooie plaats aan het raam zodat we de terugkomst van de parade nog konden zien. Al met al een fantastische avond!
echtpaar-nuth .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gegeten met de ah actie, Keuze uit het reguliere menu.
alle gangen waren perfect bereid. goede vriendelijke bediening.
een echte aanrader, ook zonder ah actie.
prijsniveau is wat hoger, maar de kwaliteit en ambiance maakt dat meer dan goed
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Klassieke inrichting.
Vriendelijk personeel.
De zaal was bijna leeg.
Zeer weinig visgerechten, vooral een vleesrestaurant.
EddyVreuls .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Voor de 2de maal hier gaan dineren met AH-bon. Eerste maal in de serre ( in de nazomer ); deze tweede keer in het oorspronkelijke restaurant. Laatstgenoemde locatie heeft een hele warme, fin de siecle-achtige uitstraling mede door inrichting en verlichting. Dit soort gelegenheden ziet men niet meer veel. Mede hierdoor en de goede, degelijke keuken hebben wij een voortreffelijke avond gehad.
martin H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
alles was naar wens het was een top avond . gr Martin en Marlies WE gaan het door vertellen . We zullen het door aanbevelen
Geertruid .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Afgelopen donderdag met 2 personen middels de AH actie gegeten. Er was geen speciaal menu hiervoor samengesteld en wij konden dus vrij kiezen van de kaart.(wat een enorm voordeel is). Voorgerecht: Eendelever met bloedworst( + supplement) fantastische smaken en goed bereid.
Hoofdgerecht: Hertenbiefstuk met toebehoren, een heerlijk mals stukje vlees met voldoende (verse) groenten en een romige puree. Nagerecht: Perziksoepje met ijs en fruit en tafelgenoot had een kaasplankje besteld. Lekkere kaasjes, maar er werd geen uitleg bij gegeven, jammer.
Zolang de AH actie nog loopt is dit restaurant zeker de moeite waard om te bezoeken.
jeannette_hartenhof .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We waren aangenaam verrast over kwaliteit van de gerechten en de manier waarop het serveert werd. Een echte aanrader in een sfeervolle omgeving. Wel nog een tip. We zouden de tafels iets verder van elkaar zetten voor wat wat meer privacy.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima keuze! Met AH bon. Aanrader, ouderwetse gastvrijheid! Rustige sfeer, echt om eens even lekker samen te eten. Mooi oud gebouw, goed onderhouden en plezierige ontvangst. Je voelt je echt welkom en gast!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Op een erg rustige dinsdagavond. Eten was prima, maar niet spectaculair, prijzen zijn fors. Zeker ook een glaasje huiswijn is behoorlijk geprijsd (maar wel prima wijn). Netjes en vriendelijk bediend, ambiance wat gedateerd maar dat is ook weer deel van de charme. Zeker een prima restaurant, wat ons betreft wel te duur. Voor die prijzen verwacht ik meer spektakel.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Prima restaurant. Via de AH restaurantactie hier uitgekomen, maar geen spijt gehad. Volledige kaart ter beschikking.
Attent personeel. Na een hoestbuitje van een van de tafelgenoten kwam er direct iemand met een glaasje water. Top.
maria.masud .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Fijn restaurant , waar ons dochtertje van 2 zich ook op gemaak voelde. Eten was lekker, alleen bij het hoofdgerecht hebben we verse groente een beetje gemist. Serveren met schitterend zilveren bestek draagt mee aan bijzondere sfeer van het restaurant. Bediening is professionel en vriendelijk , die liet maar enkele druppeltjes naast de wijnglas vallen bij het inschenken . Gevraagde bij de reservering verrassing voor de jarige kwam tot uiting in het met vloeibare chocolade versierde dessertbord en een kleine lichtfontaintje. Kortom, dat is een aanrader, vooral voor de speciale gelegenheden
jptbonte .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker eten, aardige bediening (beetje chique zelfs).
Met AH actie gegeten. Je kunt van de hele kaart kiezen. Zeker een aanrader.
Enige minpuntje (vonden wij) het zit niet direct aan de hoofdstraat, dus is wat rustiger. ( anderen zullen dit juist fijn vinden)
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekker aperitiefje van het huis.
Voor iedereen aan te bevelen.
1 klein minpuntje was, dat er weinig groente geserveerd werd.