Hotel Voncken

Walramplein 1 6301 DC Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Voncken

Plof neer na een dagje Valkenburg

Dit hotel-restaurant bevindt zich aan de rand van het bruisende centrum van Valkenburg met vele bezienswaardigheden in de omgeving. Ze maken hier creatief gebruik van seizoensproducten waarmee ze prachtige Frans specialiteiten uit de keuken toveren. Met zonnig weer zit je overdekt en comfortabel op het verwarmde terras.

Meer informatie over restaurant Hotel Voncken

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Valkenburg was al helemaal in kerstsfeer. Na de Christmasparade hier neergestreken. We hadden de AH actiekaart bij ons en konden van de hele kaart kiezen. Het personeel is uitermate vriendelijk en attent. De kaart ziet er goed uit. Als voorgerecht had ik (meerprijs € 7,50) een halve kreeft met gepocheerd ei. Uit de kunst. Als hoofdgerecht hertenfiltet. Perfect bereid en mooi gepresenteerd op een bedje van aardappelpuree, een asperge en haricot vert. Wat was dat lekker. Prachtig vlees en perfect klaargemaakt. Als dessert een kaasplateau (meerprijs € 2,50). Het voortreffelijke diner werd begeleid door een heelijke Nero d'avola uit Sicilië.
We hadden een mooie plaats aan het raam zodat we de terugkomst van de parade nog konden zien. Al met al een fantastische avond!
Echtpaar-nuth .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gegeten met de ah actie, Keuze uit het reguliere menu.
alle gangen waren perfect bereid. goede vriendelijke bediening.
een echte aanrader, ook zonder ah actie.
prijsniveau is wat hoger, maar de kwaliteit en ambiance maakt dat meer dan goed
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Klassieke inrichting.
Vriendelijk personeel.
De zaal was bijna leeg.
Zeer weinig visgerechten, vooral een vleesrestaurant.
EddyVreuls .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Voor de 2de maal hier gaan dineren met AH-bon. Eerste maal in de serre ( in de nazomer ); deze tweede keer in het oorspronkelijke restaurant. Laatstgenoemde locatie heeft een hele warme, fin de siecle-achtige uitstraling mede door inrichting en verlichting. Dit soort gelegenheden ziet men niet meer veel. Mede hierdoor en de goede, degelijke keuken hebben wij een voortreffelijke avond gehad.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
alles was naar wens het was een top avond . gr Martin en Marlies WE gaan het door vertellen . We zullen het door aanbevelen
Geertruid .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Afgelopen donderdag met 2 personen middels de AH actie gegeten. Er was geen speciaal menu hiervoor samengesteld en wij konden dus vrij kiezen van de kaart.(wat een enorm voordeel is). Voorgerecht: Eendelever met bloedworst( + supplement) fantastische smaken en goed bereid.
Hoofdgerecht: Hertenbiefstuk met toebehoren, een heerlijk mals stukje vlees met voldoende (verse) groenten en een romige puree. Nagerecht: Perziksoepje met ijs en fruit en tafelgenoot had een kaasplankje besteld. Lekkere kaasjes, maar er werd geen uitleg bij gegeven, jammer.
Zolang de AH actie nog loopt is dit restaurant zeker de moeite waard om te bezoeken.
Jeannette_hartenhof .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We waren aangenaam verrast over kwaliteit van de gerechten en de manier waarop het serveert werd. Een echte aanrader in een sfeervolle omgeving. Wel nog een tip. We zouden de tafels iets verder van elkaar zetten voor wat wat meer privacy.
Robert317 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima keuze! Met AH bon. Aanrader, ouderwetse gastvrijheid! Rustige sfeer, echt om eens even lekker samen te eten. Mooi oud gebouw, goed onderhouden en plezierige ontvangst. Je voelt je echt welkom en gast!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Op een erg rustige dinsdagavond. Eten was prima, maar niet spectaculair, prijzen zijn fors. Zeker ook een glaasje huiswijn is behoorlijk geprijsd (maar wel prima wijn). Netjes en vriendelijk bediend, ambiance wat gedateerd maar dat is ook weer deel van de charme. Zeker een prima restaurant, wat ons betreft wel te duur. Voor die prijzen verwacht ik meer spektakel.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Prima restaurant. Via de AH restaurantactie hier uitgekomen, maar geen spijt gehad. Volledige kaart ter beschikking.
Attent personeel. Na een hoestbuitje van een van de tafelgenoten kwam er direct iemand met een glaasje water. Top.
Maria.masud .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Fijn restaurant , waar ons dochtertje van 2 zich ook op gemaak voelde. Eten was lekker, alleen bij het hoofdgerecht hebben we verse groente een beetje gemist. Serveren met schitterend zilveren bestek draagt mee aan bijzondere sfeer van het restaurant. Bediening is professionel en vriendelijk , die liet maar enkele druppeltjes naast de wijnglas vallen bij het inschenken . Gevraagde bij de reservering verrassing voor de jarige kwam tot uiting in het met vloeibare chocolade versierde dessertbord en een kleine lichtfontaintje. Kortom, dat is een aanrader, vooral voor de speciale gelegenheden
Jptbonte .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker eten, aardige bediening (beetje chique zelfs).
Met AH actie gegeten. Je kunt van de hele kaart kiezen. Zeker een aanrader.
Enige minpuntje (vonden wij) het zit niet direct aan de hoofdstraat, dus is wat rustiger. ( anderen zullen dit juist fijn vinden)
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekker aperitiefje van het huis.
Voor iedereen aan te bevelen.
1 klein minpuntje was, dat er weinig groente geserveerd werd.
Moniquetimmer13 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een prettige ontvangst een mooie locatie, de eerste indruk is al goed! Gelukkig geen apart AH-menu maar gewoon kiezen van de kaart. Een super voorafje en een evenzo goed hoofdgerecht, geserveerd onder een zilveren deksel... Zo heerlijk om je gast te voelen in een goed restaurant! Zo hoort het!! De huiswijn was ook prima trouwens... :-)
B.luikinga .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hadden gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie. Het eten was echt heel goed. Een amuse vooraf ( buiten het 3-gangenmenu, dus gewoon aangeboden ). Voorgerecht en hoofdgerecht waren buitengewoon goed. Nagerecht sorbet met vers fruit was ook prima. De bediening was uitstekend. Minpuntje was de wachttijd tussen de gangen. We hebben 2 uur gezeten voor het wegwerken van een 3-gangenmenu en een amuse vooraf. Was wel een beetje lang.
Roywierda .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Top gegeten en Zeer goede service. Het was een chique aangekleed restaurant met luxe gerechten. Zeker coor herhaling vatbaar met de wetenschap dat het 2 uur rijden is.
Macvanbaasbank .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Voorgerecht uitmuntend !!! Dus een 10
Hoofd en nagerecht keurig verzorgd maar hééél vlak van smaak, zonde van de goede basis producten. De sausen ronduit smakeloos !! Waren ze wel smakelijk geweest dan was de hoeveelheid saus vééél te weinig. De bediening uitermate correct! De volgende keer neem ik alleen 2 voorgerechten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Met 7 personen gegeten via de AH restaurant aktie. Het eten was prima verzorgd. Alleen bij het Provençaalse lamsvlees menu, deed de tomatensaus een beetje goedkoop aan.
Koffie was niet echt lekker. De wachttijden tussen de verschillende gerechten was extreem lang.
Paarapart .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
wederom weer heerlijk gegeten! mijn man heeft hetzelfde als de vorige keer genomen, ik ben voor andere gerechten gegaan.
mijn keuze was de kalfs carpaccio, de runder entrecote en de vruchten. alles was prima.
bediening was weer super. zodra we weer in Valkenburg zijn komen we hier zeker terug. Om ook de andere gerechten te gaan proberen.
Hartelijk dank voor uw recensie en tot de volgende keer!
Avannoort .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Bij hotel Voncken een drie-gangen menu genuttigd. Een prima bediening, ietwat chique maar niet overdreven. Vooraf een gerookte zalm; ruime portie en heerlijk. Hoofdgerecht biefstuk. Vond ik aangenaam maar niet heel bijzonder. Jammer ook dat over de groenten nog een klontje boter was gedaan vóór het uitserveren. Persoonlijk houd ik niet van de smaak van roomboter en aangezien dit tegenwoordig zelden nog wordt gedaan, had ik er geen rekening mee gehouden (vroeger was dit meer uitzondering dan regel).
Doordat mijn tafelgenote na het hoofdgerecht vanwege pijn naar huis wilde, hebben wij het dessert overgeslagen. Ik vond het jammer dat er niet iets van de rekening afging....