Hotel 't Boschhuis

Meer informatie over restaurant Hotel 't Boschhuis

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00

DeFijnProever66 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na het bezoek bij het klooster in Ter Apel, gingen we hier naar toe. Ik nam een cappuccino en appelgebak. Mijn vrouw verse jus. De cappuccino mocht wel iets steviger zijn. De smaken waren verder prima. Je kon prima zitten op het terras en de bediening was vriendelijk.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier de lunch gebruikt. Mooi gebouw nabij het prachtig monument "Het Klooster van Ter-Apel". Restaurant is traditioneel en gemoedelijk om het zo maar te omschrijven. Ontvangst was netjes en vriendelijk evenals de bediening. Lunch was goed maar ook weer niet om over naar huis te schrijven. Een redelijk gemiddelde maar ik moet wel aantekenen dat wij ook een "matige" lunch hadden besteld. Al met al een ruime voldoende.
Aadmaassen4 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een mooie locatie met heel vriendelijke bediening, wennen aan de bediening doe je niet want we hebben wel 6 verschillende mensen in de bediening aan tafel gehad. Het eten was goed maar niet meer dan dat. Als hoofdgerecht hadden we Lamsstoofpotje en een Tournedos met verschillende champignons. Prima vlees en goed bereid. De garnituur bestond uit sperzieboontjes (heel gewoon en een beetje te gaar) gewone patatjes en een slamengsel, niet bijzonder van smaak, ook heel gewoon.
Het eerste wijntje was een Merlot, deze gaf mij geen enkele smaakbeleving en voor de tweede heb ik om een andere gevraagd, dit werd een Italiaanse waarvan ik de naam ben vergeten maar die wel heel lekker was. De dessertkaart is beperkt maar het gekozen perzikijs en de sinaasappelpanacotta waren uitstekend. Kortom; lekker gegeten maar prijs is best wel hoog t.o.v. kwaliteit, hebben voor minder geld veel beter gegeten.
Femmie W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Lekker gegeten, mooie locatie. Prima service. Redelijk aan de prijs.
Biefstuk was mals en had lekkere saus, precies goed gegaard.
Garnituur zag er erg verzorgd uit.
Smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Super, zeer mooie ambiance (met name de kamer met de open haard) en zeer lekker eten. Erg chique! Het eten is erg lekker, ook de amuses die er van het huis bij gedaan worden. Een aanrader! Ook de locatie is erg mooi, bij het oude klooster.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na een aantal keren heerlijk te hebben geluncht in het 'café' gedeelte, gisteravond een tafel gereserveerd in het luxe restaurant gedeelte. De ene verrassing na de andere, in positieve zin. Ambiance en interieur klopt 100%. Er hangt sfeer die je buiten al proeft. Landelijk, tegenover klooster gelegen. Klassieke kaart waarin men bewust kiest voor minimaal 2 tafelbereidingen. Waar vind je dat nog? Chateau Briand met Stroganoff saus. Voortreffelijk! Tarbot met Champagne saus, idem. Kregen op verzoek, glazen wijn van flessen van de wijnkaart. Wat een gastvrijheid! Als nagerecht waren we ook benieuwd naar de Crepe Suzette. Ook aan tafel bereid. Wat een feestje. Wat een smaak. Kortom, erg goed eten met klassiek tintje!
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Na een dagreis heerlijk op het terras van Hotel 't Bosch in de watten gelegd. Onze late aankomst was geen bezwaar voor de keuken. Een 3 gangen diner is ons voorgeschoteld.
Een mooie salade met Schotse zalm vooraf met een avocado moes, tomaat fijne groene salade samen mooi gepresenteerd.
Vervolgens een mosterdsoep met uitgebakken spekreepjes. Toch mild. Een royaal bord soep.
Voldoende rusttijd tussen de gangen door. Mag ook wel van de porties zijn groot.
Een moot vis afgemaakt met een romige saus met serranoham.
De bijgerechten een keuze uit gebakken en gekookte aardappelen, een schaal sperziebonen die iets knapperig hadden mogen zijn (...).
En, het kan niet op, ook nog een frisse sla.
Genieten onder de bomen op het voor terras.
Water van het huis, een smakelijke witte huiswijn en echte espresso zonder schaal bonbons en of koekjes na. Puur koffie!

Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
We hebben met een groep van 8 personen gereserveerd in 't Boschhuis. Zonder het te weten was er ivm de bevrijdingsfeest meer te doen en met Alex Vissering en wat blazers een gezellige middag.
Eerst nog even genieten van het weer op het terras met een lekkere dr0ge wijn en daarna aan tafel. Ik heb voor een vier gangen menu gekozen. Een voorgerecht met zalm, de wel haast verplichte Groninger mosterdsoep, zeewolf, een daarna een huisgemaakt bramen ijs, aangekondigd als kersen ijs. Alle gerechten waren erg goed en smakelijk. De wijn die ik gedronken heb uitstekend en de bediening attent en gevat. Een aanrader om op een zonnige zondag een wandeling te maken, het klooster te bezoeken, daarna een goed glas wijn op het terras en afsluitend het diner. De dag kan dan niet meer stuk.
Herman-goed-eten .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Mijn moeder is 90 jaar geworden, reden voor ’n feestelijk buffet. We kozen voor de prachtige locatie van Het Boschhuis in Ter Apel. De contacten vooraf verliepen uiterst plezierig en voldeden volledig aan onze wensen. Met ruim 50 gasten konden we in het stijlvolle restaurant. De kwaliteit van het eten was van zeer goede kwaliteit. We hebben ons echt ‘gast’ mogen voelen, dat was te danken aan de gastvrijheid van het bedienend personeel en de gastvrouw van het Boschhuis. Niets dan lof. De prijs-kwaliteit is meer dan goed.
Al onze gasten hebben mogen genieten van dit prachtig feest, mede door de inzet van het Boschhuis. We kunnen het dan ook iedereen aanraden om van deze prachtige locatie en haar uitstekende keuken gebruik te maken.