Hotel Spoorzicht & SPA

- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Lunch vanaf 12:00

Miekerenee .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat een sfeer in dit hotel Spoorzicht en wat een heerlijke ontspannende Spa. Het heeft een oude warme aankleding, maar hotelkamers zijn nieuw. Zijn met een vriendengroep een weekend hier geweest en het was een feestje. Heerlijke voorgerechten, goede hoofdgerechten en dan het dessert. Voorgerecht een eigen gerookte zalm, super! Mooie lichte smaak en niet te zout. Hoofdgerecht roodbaars met zwarte knoflook, verrassend smaak en mooi opgediend. En dan het toetje.... eigen gemaakt ijs , 3 soorten. Alleen daarvoor al ga ik er zeker weer naartoe. Heb ook geproefd van mijn vrienden en het was gewoon echt goed allemaal. Lekkere Merlot gedronken, prima prijs kwaliteit wijntje en de bediening is zo aardig, gezellig en met een grote glimlach. Je voelt je welkom. Aanrader zeker de zalm nemen als voorgerecht en natuurlijk het IJS :-)
Didystaal .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. In tegenstelling tot de meeste restaurants in Groningen, heb je hier ruime plaatsen. Je zit niet allemaal boven op elkaar, vond ik dus heel plezierig, De bediening was uitstekend, vriendelijke mensen. Niet overdreven veel gerechten op de kaart, maar voor elk wat wils. Het maakt de keuze wat mij betreft ook eenvoudiger. De mosterdsoep was opnieuw een verrassende variatie die ik nog niet kende, maar echt overheerlijk! Ook de kabeljauw als hoofdgerecht was prima klaargemaakt. Er was een salade bij, met verschillende groenten en ook de gekookte groenten waren lekker en gevarieerd. Er waren gebakken aardappelstukken in de schil (waar ik dan persoonlijk niet zo van houd), maar ze waren goed klaargemaakt) en frietjes konden we er bij bestellen. Het toetje dat ik gekozen heb was de crème brûlée met een bolletje frambozenijs en slagroom, was ook een succes. Lekkere rode wijn gedronken (naar ik meen een merlot) en de irish coffee was een heerlijke afsluiting van een geslaagd avondje uit in Loppersum!
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het hotel zelf is prima, heerlijke spa en rustige kamers. Met het eten waren we minder blij. Voor de lunch een verder prima salade met tonijn, partner had zalm. Erbij werd brood met... margarine geserveerd! Dit kan echt niet. De dag daarop gevraagd om echte boter (dit lag overigens wel bij het ontbijtbuffet). De Sauvignon Blanc smaakte mij te zuur. Heel keurig werd aangeboden een andere fles te openen. Ik koos echter voor een, niet onaardige Merlot. (Het glas werd overigens niet gerekend vandaar de 7 voor service). Diner: de mosterdsoep en het gerookte buikspek waren prima. Het hoofdgerecht een zware teleurstelling: biefstuk wat pezig, erbij mini aardappelblokjes uit een pak en...winterwortel geheel fantasieloos alleen in water gekookt! Wij zijn dol op verse groente dus dit was een zware domper. Met deze nederige groente kan je zoveel meer: wokken, smoren in (echte!) boter met honing mosterd dille, in de oven grillen, een wortelsouflé...enz enz. De volgende avond ergens anders gegeten. Wil je hier eten speel dan op safe door voor frituur te kiezen.
Wendy_ .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
In het sfeervolle restaurant hebben wij genoten van het 3-gangen Paasdiner. En het was heel betaalbaar. Vriendelijk personeel en erg gastvrij. Wij komen hier zeker nog een keer, maar dan om a la carte te eten. Ik wist niet dat er op slechts 20 minuten van de stad Groningen zo'n leuk en goed restaurant zat.