Hotel Royal

Brink 94 7411 BZ Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Royal

BrendaEngelien .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben hier gedineerd en naast het eten gevraagd om een caraf water. Vrolijke fijne bediening. Tot dan toe alles prima. De aardappels en salade bij het eten was wat aan de krappe kant. We vroeger of we meer konden bestellen en of dit in of exclusief de prijs was. De serveerster zei inclusief. Na 5 min te wachten kwam de eigenaar van het restaurant en dat dit niet inclusief was en veroordeelde ons dat wij alleen maar water bestelden!!!
We hebben snel afgerekend en zijn weg gegaan. Zeer onprofessioneel em onvriendelijk! Mijn tip niet naar toe gaan!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
we hebben hier allebei een twaalf uurtje dat werd un een uurtje,
die bestond uit 4 broodjes en een kop boelion .
de broodjes waren belegd met vis, rosbief kaas en een cas spijkers croket .
dat was allemaal heel lekker .
de bediening was erg vriendelijk ,
de inrichting was erg gewoontjes voor een hotel .
het teras was leuker je keek uit op de brink.
rik en ben
Steve .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Het was gisteren redelijk druk. Bediening was snel en vriendelijk. Eten werd snel geserveerd en iedereen aan tafel was zeer tevreden. Zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding, is het hier goed vertoeven.
David B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Op een drukke marktdag stappen we het recentelijk gerenoveerde restaurant binnen (nieuw behang, bijzonder comfortabele nieuwe stoelen) waar het heel gezellig vol is, maar met net een plekje voor ons.
De bediening is snel, vriendelijk en vrolijk.
Het eten is vers, prima geportioneerd en heel schappelijk geprijsd.
We kiezen boerenomelet, ik zonder spekjes, en frietjes in plaats van brood.
Zelfs met de heerlijk dunne frietjes kost dit gerecht slechts €6,50.
Thee €2,- en verrukkelijke, romige cappuccino €2,20.
Dit is een betrouwbare locatie met eten van blijkbaar constante kwaliteit, attente bediening en waar voor geld.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Typisch een situatie dat je door het decor en de ambiance heen moet kijken. Die is er namelijk amper. Uiterst doorsnee decor met goedkope smaak en gevoel voor massa ingericht. Echter, de maaltijd verastte ons zeer zeer. Niet de bediening; die was saai en vlak. Maar de pompoensoep was niet te versmaden en het broodje gezond was zeer goed en ruim opgemaakt met eerste klas ingredienten. De keuken maakt dus veel goed.
Het hotel verdient een betere ambiance en decor. Eerder een overigens nog weinig te vinden oude grandeur dan de goedkope massa-inrichting die het nu is.
Lvl4 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ik kom graag eten bij Royal. Het eten en de service is altijd goed. De prijzen zijn verrassend laag, maar de kwaliteit is erg goed. De spareribs zijn mijn favoriet: het vlees is zo mals dat het van het bot valt. De wijnen maken het helemaal af, want die zijn top!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Met zijn zessen hebben we hier afgelopen zaterdag een heerlijke avond gehad. Je komt binnen in een modern, maar gezellig restaurant, met een leuk, verwarmd buitenterras, gelegen aan de gezellige markt midden in het centrum. Het personeel was correct en vriendelijk. Het eten was zeer smakelijk . We hadden een uitstekende wijn, waar we drie flessen van hadden verorberd. Ook werd er een karaf water bij geserveerd en vooraf een mandje (uitstekende) broodjes met kruidenboter.Het etentje werd afgesloten met een goede koffie, en we gingen tevreden naar huis. Het was voor ons niet de eerste keer hier, en zeker ook niet de laatste keer!
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Voor een snelle hap hier gaan eten.
Vooraf hadden we brood met kruidenboter.
Echter het brood was oud. Toen we dat zeiden voelde de serveerster er aan, mompelde wat en liep er mee weg.
De pasta onder de zalm was koud en de vis warm maar niet smaakvol.
De saté was redelijk.
We hebben hier beter gegeten.
Rojomase .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Na een dagje shoppen met mijn zussen waren we neergestreken op het zeer uitnodigend terras.
Aanvankelijk alleen voor een drankje maar omdat we eigenlijk heerlijk zaten, besloten we hier ook een hapje te eten. De kaart zag er goed uit. Ik koos voor een maaltijdsalade met geitenkaas, de anderen voor een proeverijtje van voorgerechten en voor een biefstuk.
De bediening was niet echt onvriendelijk maar, misschien vanwege het warme weer, wat ongeïnteresseerd. Daarbij dronken we een glas droge witte huiswijn. Behalve de biefstuk, was het eten van abominabele kwaliteit. De wijn lekker koel maar dat was het enige goede.
Nog een zéér belangrijk minpuntje waren de onverzorgde toiletten. Enfin, niet voor herhaling vatbaar.
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Vandaag hier gegeten, inderdaad voor weinig maar het is ook niet veel. Ligging en inrichting scheppen verwachtingen, men vroeg ook of wij kwamen dineren. Gerechten bleken echter van vreetschuurkwaliteit. Bediening vriendelijk maar liep elkaar in de weg. Moeilijke tijden voor de horeca en toch, bij zo'n pand hoort een betere keuken.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Prijs/kwaliteit is voornaamste troef van dit Grand Café. Lunch smaakte goed, broodjes wel wat slap, dat was jammer. Inrichting netjes, maar met weinig gevoel voor sfeer. Hetzelfde geldt voor de bedieninig, je voelt je niet echt een welkome gast. Maar misschien is dat ook niet het doel. Kortom, prima adresje voor een snelle hap zonder al te hoge verwachtingen.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Voordelige keus als je goed wilt eten met een klein budget. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker gegeten en voldoende. Bediening is vriendelijk en je zit er gezellig.
Aanrader is ook om hier te gaan lunchen, voor een tientje p.p. (zo uit mijn hoofd) bestel je een 12uurtje, lekkere broodjes met een kopje bouillon en koffie of thee, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wim_ams .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Goed eten tegen een erg lage prijs. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik erg goed. En het terras is heerlijk: mooi uitzicht op de Brink.