Hotel-Restaurant Zeeland

Kaaij 6 4691 EE Tholen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

Onvervalste gastvrijheid

Als je Hotel-Restaurant Zeeland met één woord zou moeten omschrijven, dan is "gastvrijheid" hoogstwaarschijnlijk je eerste keus. Door de gezelligheid, goede sfeer en bijzondere gerechten is een etentje hier iets om echt naartoe te leven of over te dromen na afloop. Als je een fervent visliefhebber bent en geniet van een dagje in het Zeeuwse, reserveer dan zeker je tafel!

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

Jan Ans E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een drie gangenmenu vis gegeten vooraf heerlijke mossel-paling kroketjes, hoofdgerecht vispotje verschillende soorten vis met daarbij asperges en zeekraal, een lekkere salade en frietjes. En aardbeien sorbet als dessert. Er was ruim voldoende alles smaakte voortreffelijk, de sorbet was erg groot dus konden we de helft er maar van op.
gdk44 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was goed en erg lekker, het was een apart keuzemenu met een vis menu en en een vleesmenu van de AH restaurant actie
we hebben er van genoten.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening. Voorgerechten waren heerlijk! Hoofdgerecht vlees lekker, hoofdgerecht vis (stoofpotje) viel tegen, in het bijzonder de kabeljauw. Friet was top, aardappelgratin niet lekker. Nagerecht was een positieve verrassing! Veel en heerlijk!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Dit restaurant kan aan een ieder aanbevolen worden ,wij hebben een perfecte avond gehad en zijn zeer tevreden. m.v.g.Bram
AM R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
seizoensgroente in dit geval asperges/zeekraal, lekker. als dessert een giga sorbet. goede bediening.
beperkte keus, uit 1 vlees of 1 vis hoofdgerecht.
J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was in 1 woord geweldig. Heerlijk gegeten en attente bediening. We konden kiezen uit vlees of vismenu die beiden erg goed waren. De sorbet was voorzien van heerlijke slagroom en aardbeien.

Hans
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hebben gisteren perfect gegeten. Het voorgerecht was heerlijk (eigen gemaakte croquetjes), daarna lekker portie vis en tot slot een verrukkelijk dessert (ijs met verse aardbeien). Samen met een lekker glas Chardonay was het prima voor elkaar! Komen beslist binnenkort weer eens terug.
Ydo B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Verrassend etentje met de AH kortingbonnen. Speciale menuutje was heerlijk.
Alles klopte, goede atmosfeer en we komen zeker terug.
Pl G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Leuke bediening,lekker eten,gezellige sfeer het is goed restaurant.Lekker toetje en koffie met bonbon na.
Wat wilje nog meer voor herhaling vatbaar.
P.G
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Uitermate tevreden! We kwamen hier voor het eerst op een maandag om vijf uur en nu met de AH-actie. Er waren 2 tafels bezet in de ruime gelegenheid en we kregen een mooi plaatsje aan het raam aan de voorzijde. We konden kiezen uit een vleesmenu en vismenu. Partner nam vis en ik vlees. Vooraf kroketten met asperges en lamsoor, daarna vis- of lamsstoofpot met salades en frites en gekookte aardappels, afgesloten door een ruime hoeveelheid ijs met aardbeien en slagroom. De asperges waren goed van smaak, net als de kroketten. De stoofpot van lam was zeer goed van smaak. De vis (kabeljauw) was ook goed. We namen er een fles rose bij en waren nog geen 60 euro kwijt. Fijne ambiance, leuke inrichting, goede service en dus een fijne eerste kennismaking. Goed om vaker te proberen!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH-actie. Een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het is een aanrader voor iedereen. We komen zeker nog een keer terug!
LauRan D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Tip: op zondagmiddag lekker relaxed met je maatje lunchen bij De Zeeland.
Gezellig, gastvrij, klantgericht en ook nog eens zo'n twaalf andere gasten aan vier tafeltjes die aangenaam met elkaar konden converseren en dat ook werkelijk deden. Zelfs in het Frans, met de vier toeristen uit Lille. Wij gaan beslist binnenkort nog eens onze zondagmiddag daar opsouperen.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een relatief gunstige prijs. Gezellig Thools restaurant met een goede menu kaart met daarnaast nog de mogelijkheid om uit een aantal week menu's te kiezen van het seizoen.
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na even wachten in het restaurant kwam er personeel uit de keuken die ons naar onze tafel begeleide.
Leuke menu kaart. Ook speciaal en voor de AH actie. Maar als we van de grote kaart uitwilden zoeken kon dat ook.
Dat hebben wij gedaan. Voorgerecht 3 soorten vis was prima en werd mooi geserveerd. De Gamba's die volgden waren op een na ook smakelijk.
chriwi1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met de ah restaurant actie hier wezen eten. Het was druk, konden alles van de kaart kiezen. Duurde even voordat het voorgerecht kwam en tijd tussen voor en hoofd was ook wel wat lang. Verder prima gegeten het was voldoende.
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en hopen dit restaurant zeker nog eens te bezoeken!
Ook de ontvangst en bediening was prima in orde.
adluijks .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het voorgerecht was een heerlijke vissoep en het hoofdgerecht 3 in roomboter gebakken sliptongetjes. We hebben er alle vier van genoten.
jsico .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hoeveelheid eten was best veel. We hebben er heerlijk gegeten.nette en vlotte bediening. Was echt genieten! We komen er zeker nog een keer terug.
thijskoppers .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Prima keuken, grote porties, heerlijk gegeten van het wildmenu. Was op maandagavond zeer rustig in het restaurant alleen enkele hotelgasten aan tafel.
verhulst1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hotel-Restaurant Zeeland staat bekend om z'n vis-specialiteiten...toch hebben wij , met z'n zessen, gekozen voor het wildmenu. Een prima keuze, wij hebben heerlijk gegeten!