Hotel-Restaurant Zeeland

Kaaij 6 4691 EE Tholen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

Onvervalste gastvrijheid

Als je Hotel-Restaurant Zeeland met één woord zou moeten omschrijven, dan is "gastvrijheid" hoogstwaarschijnlijk je eerste keus. Door de gezelligheid, goede sfeer en bijzondere gerechten is een etentje hier iets om echt naartoe te leven of over te dromen na afloop. Als je een fervent visliefhebber bent en geniet van een dagje in het Zeeuwse, reserveer dan zeker je tafel!

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

• Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wat een gezellige familie avond had moeten worden werd teleurstellend.
Het is geen restaurant voor ouders met kinderen.
Wanneer een kind van 5 jaar om zes uur binnen komt en zijn frietjes met twee frikadellen om half negen krijgt
probeer dat dan maar eens uit te leggen. en dan is er al 4 keer van te voren gevraagd of het eerder kon.
Zeg niet het was druk, je moet van te voren reserveren dus weet de keuken wat ze te wachten staat.
Geen aanrader voor klanten met een AH kaart, keuze was zeer beperkt.
wil S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De eerste keer dat wij daar gegeten hebben (van de kaart) was prima!! Nu van het vooraf opgestelde menu was een grote teleurstelling! We hadden het vismenu, in een potje was voldoende en in het andere potje zat een mosseltje en een stukje witvis, bij elkaar nog niet een eetlepel, grote schande dat je zoiets durft te serveren!!!!Er waren 33 personen aanwezig dus we moesten heel lang wachten, IK bestelde om 19.00 uur het dessert en om 19.30 hadden we nog steeds geen dessert. Ik heb afgerekend en we zijn toen weggegaan. zonder dessert. Als dank konden we zelf onze jassen zoeken tussen de andere 35 jassen. Personeel was zeer ondeskundig, de ober gaf een glas met zijn vinger in het glas bah,bah!! Nee dit was de laatste keer, wij willen hier nooit meer eten. DANK U. W. Schilder Etten-Leur
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Lekker gegeten en gedronken. Bediening en sfeer prima. Zowel vis- als vleesmenu voldeden volledig aan onze verwachtingen.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Uit de AHrestaurantactie dit restaurant gekozen. We hebben gekozen voor het vismenu. Helaas de viskroketje waren koud en smakeloos. De aardappelgratin was niet gaar en eveneens smakeloos. Ook het visstoofpotje niet bijzonder. Zeker geen € 31,50 waard per menu (2e gratis). Zeker niet de manier om je restaurant te promoten.
hilzout .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij wachtten buiten op terras, maar er kwam geen bediening. Het 3-gangenmenu was absoluut niet lekker. Het vispotje en de groenten bremzout, aardappelgratin slap en smakeloos.
wjbolier1 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
het eten was heel goed en niet al te lang moeten wachten gaan zeker nog eens een keer terug reaturant zag er goed uit personeel heel vriendelijk
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was lekker en leuk gepresenteerd ,wij zaten voor het lege aquarium en het personeel en de gasten moesten altijd langs onze tafel dat gaf geen rust aan onze tafel helaas.
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
we hebben lekker en goed gegeten goede service en klantvriendelijk
de gerechten waren goed en voldoende ook goede service van de bediening
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. De prijs is laag voor de kwaliteit die je krijgt. Het was super. Ik ga hier zeker nog een keer eten.
nijlpaard .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hoewel ik best kritisch ben, heb ik weinig aan te merken op dit restaurant, alles was top, we waren met 4 personen en de keuze voor het AH menu was beperkt, vlees of vis, maar iemand van ons die geen vis eet, lust geen lamsvlees. Geen probleem, die mocht gewoon van de kaart kiezen! Voorgerecht in ruime hoeveelheid, hoofdgerecht kon je niet op, en voor het nagerecht waren de stoelen te laag om eroverheen te kijken. Voor mensen die geleerd hebben dat ze hun bordje leeg moeten eten....tja...die komen hier slecht weg! Toprestaurant!
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was heel smakelijk en goed. Ruim voldoende we zaten goed vol. Vriendelijke bediening. Met andere woorden voor herhaling vatbaar.
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het hoofdgerecht was teleurstellend, het stoofpotje bestond voornamelijk uit wortel ui en champignons. Er zaten letterlijk 3 hele kleine stukjes vlees in. De aardappelgratin was te laat in de oven gezet, deze was ook niet echt warm bij het opdienen en had geen korstje.
Het voorgerecht was prima en het nagerecht groot en lekker.
tufglass33 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Verleden jaar hier gegeten met de ah actie en konden toen
a la carte eten. Nu had je alleen een keuzemenu van vis of vlees. I.v.m. alergie mocht toch 1 persoon a la carte kiezen. Het eten was, net als verleden jaar overheerlijk en de bediening vriendelijk.
Mariadel .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten, alleen wat te veel van alles. De blauwe bloemetjes bleken komkommerbloemen te zijn, zag er leuk uit en hebben we heerlijk opgegeten. Nagerecht was de kers op de taart. Heerlijk, maar ook erg groot.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk eten, hier wordt niet bezuinigd op boter???? Echte smaak zoals het hoort. Royale porties met als klapstuk een toetje waar je met een gezin van zou kunnen genieten !
jjpriem .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
de keuze was niet groot vispotje en vleespotje wij hebben gekozen voor vispotje was niet lekker aardbeien coup was veel te groot en zoet was wel eens beter bij hotel restaurant zeeland hebben er altijd lekker gegeten maar nu niet toen konden we gewoon van de kaart kiezen
Sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hadden genoeg aan eten, het was prima. De bediening was goed en er werd snel gehandeld zodat je niet lang hoefde te wachten op je eten en we hebben er toch 2 uur geweest.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met vrienden een hele gezellige maar vooral lekkere avond gehad.
Wij kozen met zijn allen voor het AH vismenu.
Zeer aan te bevelen, voor herhaling vatbaar.
Corrie P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Hele leuke ontvangt en super lekker gegeten. Vooral het sausje bij de vis was heerlijk.
Verder was het veel te veel vooral toen er daarna nog een hele grote sorbet met aardbeien kwam maar lekker!!!
Jan Ans E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een drie gangenmenu vis gegeten vooraf heerlijke mossel-paling kroketjes, hoofdgerecht vispotje verschillende soorten vis met daarbij asperges en zeekraal, een lekkere salade en frietjes. En aardbeien sorbet als dessert. Er was ruim voldoende alles smaakte voortreffelijk, de sorbet was erg groot dus konden we de helft er maar van op.