Hotel-Restaurant Zeeland

Kaaij 6 4691 EE Tholen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

Onvervalste gastvrijheid

Als je Hotel-Restaurant Zeeland met één woord zou moeten omschrijven, dan is "gastvrijheid" hoogstwaarschijnlijk je eerste keus. Door de gezelligheid, goede sfeer en bijzondere gerechten is een etentje hier iets om echt naartoe te leven of over te dromen na afloop. Als je een fervent visliefhebber bent en geniet van een dagje in het Zeeuwse, reserveer dan zeker je tafel!

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

Lia O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
adluijks .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het voorgerecht was een heerlijke vissoep en het hoofdgerecht 3 in roomboter gebakken sliptongetjes. We hebben er alle vier van genoten.
jsico .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hoeveelheid eten was best veel. We hebben er heerlijk gegeten.nette en vlotte bediening. Was echt genieten! We komen er zeker nog een keer terug.
thijskoppers .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Prima keuken, grote porties, heerlijk gegeten van het wildmenu. Was op maandagavond zeer rustig in het restaurant alleen enkele hotelgasten aan tafel.
verhulst1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hotel-Restaurant Zeeland staat bekend om z'n vis-specialiteiten...toch hebben wij , met z'n zessen, gekozen voor het wildmenu. Een prima keuze, wij hebben heerlijk gegeten!
pjfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was gemiddeld. Zeker niet slecht. De sfeer en de aandacht van het aanwezige personeel was onaangenaam. Te veel mondelinge info over gerechten. Dit op papier rustig bekijken was niet mogelijk. Serveerster was kortaf in het contact en iedere vraag rondom wensen werd beantwoord met " even wachten, dadelijk. We hadden het gevoel dat ze blij waren dat we weg gingen. Voordat we weg gingen was de tafel al leeg en tijdens het weggaan gingen de lichten al uit. Het was toen 21.00 uur.
Kortom voldoende gegeten, gezellig gehad met de vrienden maar behoorlijk onprofessioneel. Dit zullen wij zeker niet meer doen.
Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zaterdag heerlijk gegeten, ondanks dat onze reservering voor zeven personen via Iens niet doorgekomen was bij het restaurant..... zeer gastvrij ontvangen (gelukkig was er nog plek). Genoten van het wildmenu, diverse visgerechten en het verrassingsdessert. We komen hier zeker terug !
colorado-inn .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geweldig Voor herhaling vatbaar!!
Gaan daar zeker nog wel een keer terug naar toe!!
Ontvangst was perfect Leuke dames
Heerlijk gegeten
capri20s .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel, wij waren er voor de derde keer om te genieten van het heerlijke eten aldaar.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ondanks gebruikmaking van de AH-actie, kon van de normale menukaart gekozen worden. Het werd als voorgerecht een trio van vis en hoofdgerecht de kreeft. Beide gerechten waren voortreffelijk. Helaas was er geen plaats meer voor een dessert, maar dat was gelukkig geen probleem. Een perfecte service.
lodeva46 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk,bediening vlot en heel vriendelijk en het was leuk in gericht met gedeeltelijk uit grootmoeders tijd.Wel wat rumoerig en dat was jammer maar het was druk bezocht die avond.Maar alles bij elkaar was het goed.
Wendy F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben keurig gegeten (AH actie). Ontvangst was goed, bediening ook. Wij hadden gekozen voor het vismenu. Alles was goed, zowel het voor- als het hoofdgerecht als het dessert. Vis was goed klaargemaakt met een lekker mossel sausje. De aardappel gratin was verrukkelijk. En bij het toetje heeft iedereen zijn vingers afgelikt. Uitstekend eten voor een keurige prijs (ook zonder AH actie).
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Hotel-restaurant Zeeland is een rustig en gemoedelijk adres. De nadruk ligt op vis en schaal/schelpdieren wat uiteraard niet zo vreemd is gezien de locatie. Bediening vriendelijk en attent, eten lekker en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden het vismenu genomen. Zeer aan te bevelen. Was heerlijk, zag er ook chic uit. We waren gaan eten met de AH zegels. Met z'n tweeën voor 45€ met ieder 2 glazen wijn. Kwaliteit, prijs. Uitstekend.
L B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was prima maar de inrichting is erg rommelig en ouderwets.
Ook de service was matig , bij het weggaan werd je jas niet aangegeven en bij de deur stond
iemand van het personeel op haar mobiel en deed de deur niet voor ons open.
gnmvanmulken .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima ontvangst, goed meegedacht met dieetbeperkingen en voortreffelijk menu gegeten. Top.
Leuk, klassiek ingericht restaurant. Prettige bediening.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De rekening klopte niet met de AH akte. Bij thuiskomst lazen wij dat we teveel betaald hadden .Bij het tournedous gerecht werd niet gevraagd hoe wij onze biefstuk gebakken wilden hebben,deze was heel erg rauw en hadden liever medium gehad.Bediening was vlug en complimenten aan de kok
Jacobine M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heb ouders laten gaan, ze hadden niks negatiefs. Ze waren blij met de sfeer, met het eten en ze vonden het heel fijn dat er rekening was gehouden met de allergie van mijn moeder. In 1 woord super! Alleen qua prijs schrok ik wel een beetje :)