Hotel-Restaurant Zeeland

Kaaij 6 4691 EE Tholen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

Onvervalste gastvrijheid

Als je Hotel-Restaurant Zeeland met één woord zou moeten omschrijven, dan is "gastvrijheid" hoogstwaarschijnlijk je eerste keus. Door de gezelligheid, goede sfeer en bijzondere gerechten is een etentje hier iets om echt naartoe te leven of over te dromen na afloop. Als je een fervent visliefhebber bent en geniet van een dagje in het Zeeuwse, reserveer dan zeker je tafel!

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant Zeeland

nijlpaard .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hoewel ik best kritisch ben, heb ik weinig aan te merken op dit restaurant, alles was top, we waren met 4 personen en de keuze voor het AH menu was beperkt, vlees of vis, maar iemand van ons die geen vis eet, lust geen lamsvlees. Geen probleem, die mocht gewoon van de kaart kiezen! Voorgerecht in ruime hoeveelheid, hoofdgerecht kon je niet op, en voor het nagerecht waren de stoelen te laag om eroverheen te kijken. Voor mensen die geleerd hebben dat ze hun bordje leeg moeten eten....tja...die komen hier slecht weg! Toprestaurant!
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was heel smakelijk en goed. Ruim voldoende we zaten goed vol. Vriendelijke bediening. Met andere woorden voor herhaling vatbaar.
wilschilder S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij waren er voor de derde keer, zoals we eigenlijk al wisten was het evenals de vorige keren weer prima!!!!
Goede ontvangst, onze jassen werden aangenomen en we konden een keuze maken welke tafel we graag wilde.
Lekker voorgerecht en prima hoofdgerecht (vispannetje) met als heel lekker sorbet als nagerecht!!!
We gaan zeker terug om nog een keer van deze lekkernijen te genieten. De AH aktie was weer prima!!!
Fam. Schilder Etten-Leur
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het hoofdgerecht was teleurstellend, het stoofpotje bestond voornamelijk uit wortel ui en champignons. Er zaten letterlijk 3 hele kleine stukjes vlees in. De aardappelgratin was te laat in de oven gezet, deze was ook niet echt warm bij het opdienen en had geen korstje.
Het voorgerecht was prima en het nagerecht groot en lekker.
tufglass33 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Verleden jaar hier gegeten met de ah actie en konden toen
a la carte eten. Nu had je alleen een keuzemenu van vis of vlees. I.v.m. alergie mocht toch 1 persoon a la carte kiezen. Het eten was, net als verleden jaar overheerlijk en de bediening vriendelijk.
Mariadel .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten, alleen wat te veel van alles. De blauwe bloemetjes bleken komkommerbloemen te zijn, zag er leuk uit en hebben we heerlijk opgegeten. Nagerecht was de kers op de taart. Heerlijk, maar ook erg groot.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk eten, hier wordt niet bezuinigd op boter???? Echte smaak zoals het hoort. Royale porties met als klapstuk een toetje waar je met een gezin van zou kunnen genieten !
jjpriem .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
de keuze was niet groot vispotje en vleespotje wij hebben gekozen voor vispotje was niet lekker aardbeien coup was veel te groot en zoet was wel eens beter bij hotel restaurant zeeland hebben er altijd lekker gegeten maar nu niet toen konden we gewoon van de kaart kiezen
Sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hadden genoeg aan eten, het was prima. De bediening was goed en er werd snel gehandeld zodat je niet lang hoefde te wachten op je eten en we hebben er toch 2 uur geweest.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met vrienden een hele gezellige maar vooral lekkere avond gehad.
Wij kozen met zijn allen voor het AH vismenu.
Zeer aan te bevelen, voor herhaling vatbaar.
Corrie P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Hele leuke ontvangt en super lekker gegeten. Vooral het sausje bij de vis was heerlijk.
Verder was het veel te veel vooral toen er daarna nog een hele grote sorbet met aardbeien kwam maar lekker!!!
Jan Ans E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een drie gangenmenu vis gegeten vooraf heerlijke mossel-paling kroketjes, hoofdgerecht vispotje verschillende soorten vis met daarbij asperges en zeekraal, een lekkere salade en frietjes. En aardbeien sorbet als dessert. Er was ruim voldoende alles smaakte voortreffelijk, de sorbet was erg groot dus konden we de helft er maar van op.
gdk44 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was goed en erg lekker, het was een apart keuzemenu met een vis menu en en een vleesmenu van de AH restaurant actie
we hebben er van genoten.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening. Voorgerechten waren heerlijk! Hoofdgerecht vlees lekker, hoofdgerecht vis (stoofpotje) viel tegen, in het bijzonder de kabeljauw. Friet was top, aardappelgratin niet lekker. Nagerecht was een positieve verrassing! Veel en heerlijk!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Dit restaurant kan aan een ieder aanbevolen worden ,wij hebben een perfecte avond gehad en zijn zeer tevreden. m.v.g.Bram
AM R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
seizoensgroente in dit geval asperges/zeekraal, lekker. als dessert een giga sorbet. goede bediening.
beperkte keus, uit 1 vlees of 1 vis hoofdgerecht.
J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was in 1 woord geweldig. Heerlijk gegeten en attente bediening. We konden kiezen uit vlees of vismenu die beiden erg goed waren. De sorbet was voorzien van heerlijke slagroom en aardbeien.

Hans
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hebben gisteren perfect gegeten. Het voorgerecht was heerlijk (eigen gemaakte croquetjes), daarna lekker portie vis en tot slot een verrukkelijk dessert (ijs met verse aardbeien). Samen met een lekker glas Chardonay was het prima voor elkaar! Komen beslist binnenkort weer eens terug.
Ydo B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Verrassend etentje met de AH kortingbonnen. Speciale menuutje was heerlijk.
Alles klopte, goede atmosfeer en we komen zeker terug.
Pl G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Leuke bediening,lekker eten,gezellige sfeer het is goed restaurant.Lekker toetje en koffie met bonbon na.
Wat wilje nog meer voor herhaling vatbaar.
P.G