Hotel-Restaurant Wilhelmina

Kaldenkerkerweg 1 5913 AB Venlo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van rosbief met rucola sla, pijnboompitten en Parmezaanse kaas
  • Hoofdgerechten
    • .Varkenshaas met een rode wijnsaus
  • Nagerecht
    • .Dessert van de Chef

Over het restaurant Hotel-Restaurant Wilhelmina

Traditionele gastvrijheid

Hotel Wilhelmina is een traditioneel bedrijf waarbij gastvrijheid en sfeer nog hoog in het vaandel staat. Vooral het restaurant roept de nodige bewondering op. Hier wordt de Limburgse gastvrijheid vertaald in heerlijke streek- en wildgerechten. Heb je moeite om een keuze te maken? Laat je dan verrassen door een van de menu’s speciaal samengesteld door de kok.

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant Wilhelmina

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Restaurant Wilhelmina

Carel S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wilhelmina is een klassiek restaurant , medewerkers niet allert (beetje stijf) wat niet inhoud dat ik er niet meer zou willen eten
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg leuk om eens ergens te gaan eten waar je normaal gesproken niet zo snel aan denkt! Een superleuke avond gehad, lekker rustig kunnen bijkletsen en HEERLIJK gegeten!
Een echte aanrader voor iedereen uit Venlo en omgeving.
PJM M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Gezellig, goede, vriendelijke bediening en goed eten, mooie prijs/kwaliteit verhouding
Will J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vlees was erg droog. Zeer weinig saus. Sober bijgerecht en frites zeer voor verbetering vatbaar. Eerste portie teruggegeven, was hard en zeer bruin doorbakken. Kan hier verder niets over melden. Hebben vastgesteld dat het menu zonder ah arrangement uitgebreider was. Hebben dat dus aangepast voor de ah klanten.
Niet goed! Slechte beurt!
René E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij hebben heel smakelijk en voldaan gegeten en komen graag weer keer terug
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Leuke plek om gezellig te tafelen. Foutje gemaakt bij besteld eten, wel snel opgelost en zeer vriendelijk!
Gina D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Wilhelmina met een vriendin. Gezellig avond gehad. Het Iens-menu sloot precies aan bij onze wensen. Een lekkere vitello tonato vooraf, daarna een mooi stukje vis en een heerlijk toetje. Goed met ons meegedacht toen bleek dat de gewenste fles Sauvignon niet meer op voorraad was. Als alternatief werd een droge Riesling aangeboden en die smaakte inderdaad heel goed: lekkere, frissen wijn met een klein bubbeltje. Top!!
Janny L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten en de bediening was ook goed.
Beerdael B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Beperkte keus .Voorgerecht vervangen door een ander.
Varkenshaas nogal droog.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We gezellig gezeten Bij het raam ,altijd leuk
En het eten was heerlijk.onze complimenten.
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zelfs met de AHkorting kom ik tot de beoordeling 'redelijk' voor de prijs-kwaliteitsverhouding van het gebodene.
Tijdens de maaltijd is direct opgemerkt dat twee halve worteltjes en een enkel boontje toch onvoldoende zijn om als begeleiding door te gaan voor groenten bij de maaltijd. De moot kabeljauw was van mini-omvang, maar wel prima gegaard. Frieten waren ruim voor handen.
Lily D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ik kom hier zeker nog terug! TOP!!!!
Dorine D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
eten top, alleen jammer dat de AH-actie niet goed word uitgelegd waardoor je misleidt word. Je mag ook uit de kaart kiezen is een goed verhaal maar vertel dan wel wat het bedrag is wat er in mindering word gebracht en dat je de meerprijs zelf betaald. Nu schrik je van de nota.
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mooie lokatie
Petrus S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gereserveerd voor AH menu, was vrijdagavond niet beschikbaar, wel werd het bedrag afgetrokken als je een menu van de kaart nam.
Vonden wij jammer daar we vrijdag het AH menu wilden en zaterdag van de kaart wilden eten.
We hebben vrijdag dus van de kaart gegeten en de zaterdag derhalve geannuleerd..
Het eten was goed en de bediening ook, het was wel even wachten daar er 1 personeelslid in een ander restaurant was ingezet.
Annelie B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Koud eten, ze kunnen nog geen friet bakken zelfs die was hard. onvriendelijk en ongeinïeresseerd personeel. Auto stond muurvast op de parkeerplaats, hulp gevraagd aan het personeel. Geen interesse om hulp te bieden. Iemand moeten laten komen om te helpen.
Heleenlengkeek B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
De navigatie verwees ons naar hetzelfde adres in Tegelen....Dus we hebben nogal moeten zoeken eer we het gevonden hadden
Maar hetwas de moeite waard!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het beste woord, dat in mijn gedachten komt, is "ach". Het restaurant wil wellicht graag scoren, maar op zo'n manier moet je niet meedoen aan de AH-actie. Want dit diner is te simpel voor woorden. Toon wat de chef (eventueel) kan en laat creativiteit zien in de bereiding van de gerechten. Nu had ik het gevoel van "ach, was ik maar bij moeder thuis gebleven". Dan had ik meer genoten van wat mij dagelijks wordt voorgeschoteld.
Janette H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We kwamen vanuit de albert heijn actie. Het menu wat ons aangeboden werd was vrij karig. Mijn vriend heeft daarom voor een ander menu gekozen. De prijs kwaliteit ligt niet goed op een lijn. De groente die we kregen waren koud. Tevens heb ik zelf om alternatieven moeten vragen voor bepaalde dingen omdat ik zwanger was...