Over restaurant Hotel Restaurant Waddinxveen

Kunst en gastronomie

Een wereldkeuken voor Hollandse prijzen. Dat is De Unie! Het juiste adres voor de vleeseter, maar ook voor de vegetariër. Gemoedelijk, gezellig en gastvrij. De Unie is zeven dagen per week open voor een kleine hap of een uitgebreid diner. En na het diner kunt u zich laten verrassen door kunst: de Waddinxveense Kunstkring verzorgt in De Unie elke drie maanden een nieuwe expositie. Dat is dus dubbel genieten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Waddinxveen

Maandag t/m zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Sonny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijke Gamba's met knoflook gegeten in De Unie. Mijn collega had een cordon blue, die prima was... iets meer kaas misschien. De bediening was vriendelijk en ze hebben een nieuwe huiswijn die zeer lekkeris
Jurisdictie13 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
De twee Holtkampkroketten op bruin brood zijn prima op temperatuur, jammer dat de goede dressing tussen de boterhammen wordt opgediend, hetgeen ten koste gaat van de knapperige korstjes van het brood.
Voor de rest zoals je mag verwachten in een niet inspirerende omgeving. Wel ietwat aan de dure kant misschien, maar goede kroket met een zeer vriendelijke bediening. Na de zware buien van de dag tevorendenk je lekker buiten op het terras te gaan lunchen, wat natuurlijk direct weer te warm is. Voor ons tafeltje worden door de bediening direct twee parasols opengedraaid. Als je buiten zit heb je ook nog een mooi uitzicht op de hefbrug. Kortom modaal tot modaal plus.
Alex7 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Vergane glorie in een doodse zijstraat in het centrum van Waddinxveen. De inrichting is bij elkaar geraapt en doet troosteloos aan, er zat nog kerstversiering om de lamp? Bediening merkt je bij binnenkomst niet op en zit achterin de zaak een beetje af te wachten. Wij kwamen binnenvallen voor een snelle lunch en aten vloerbrood met Holtkamp kroketten voor € 8,50 en daarbij een kleine salade met tagliatelle slierten? We kennen de omgeving niet, maar er zijn vast betere zaken te vinden in het centrum.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Met 2e kerstdag hier gegeten. Het eten was aardig maar niet echt een kerstmenu waardig. Eerder waar dit restaurant voor bekend staat: business hotel gasten. Eten was in orde maar miste net de correcte kerst touch. Voorgerecht met zalm was leuk bedacht maar de zalm zelf werd een beetje te veel naar de achtergrond verdrongen, pompoen soep smaakte eerder naar tomaten en was extreem zout, hoofgerecht was in orde. Wijn was standaard zoals men deze in een goede supermarkt kan kopen. Prijs kwaliteit voor het 4 gangen menu matig. Service was ok door de aandacht welke men schonk, jammer dat de bediening een iets mindere kerst uitstraling toonde (te joviaal) en de etiquette niet op orde had. Décor typisch een hotel uitstraling, kale tafel, weinig kerstsfeer. Jammer mede omdat het bijbehorende hotel goede recensies heft (leukste hotel van Nederland)
Jck10 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
ik kom hier geregeld aanwaaien voor een broodje of diner. De carpaccio (met heerlijke dressing) en de biefstuk (precies zo medium als ik het lekker vind) zijn mijn favoriet! De club sandwich en salades zijn ook erg lekker. De bediening vind ik erg enthousiast en gezellig. Het huiselijke en ruime is wat me ook erg aanspreekt (tafels staan niet zo dicht op elkaar)
Moontje58 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Met een jubileum met familie een high-tea geweest. Tafels niet leuk opgedekt, met 30 personen kregen we 15 droge scones (geen cream of marmelade erbij), goedkope koekjes (Jan Hagel e.d.) goedkoop zeebanket, géén bonbon erbij, geen servetten of kleden of lopers op tafel, lauwe thee. Na 1,5 uur werden de kop en schotels weggehaald en kwamen ze vragen wat we wilde drinken. Schijnbaar hadden ze nog niet genoeg verdient.
( á € 18,50 pp). Hier dus Nooit Meer!!