Hotel restaurant Waddinxveen

Kerkweg-Oost 226 2741 HA Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel restaurant Waddinxveen

Restaurant Waddinxveen serveert heerlijke Hollandse en Franse gerechten op ambachtelijke wijze gemaakt met streek- en seizoensgebonden producten. Alle gerechten komen uit eigen keuken. Je bent welkom voor ontbijt, (zakelijke) lunch en diner. Voor groepen zijn er veel mogelijkheden met heerlijke buffetten of uitgeserveerde diners. Gratis parkeren rondom het restaurant.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel restaurant Waddinxveen

NS Station Waddinxveen - Bus Lijn 175 Rotterdam Alexander - Waddinxveen
  • Kom je met de auto?
    Vlakbij de brug en De Gouwe. Gratis parkeren.

Dagelijks 08:00 - 21:00

• Cheque , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hotel restaurant Waddinxveen

Wout V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Ongedwongen sfeer. Leuke bediening en lekker eten. Op de kaart staan toch weer nieuwe gerechten. De klanten zijn een mix van hotelgasten en stelletjes.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hebben heerlijk gegeten in een rustige ambiance met vriendelijke bediening. We hadden voor de sate gekozen die was heerlijk.
Jetty C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
met GoodnFoods spaaraktie Waddinxveen genoten van de menukaart.
Alles goed met verse groenten en frites tegen zeer schappelijke prijzen.
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Eten was heel goed! Mensen waren zeer gedienstig.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijke gegeten. Werden snel geholpen omdat we haast hadden...zeer prettig en uitstekende kaart. Echt een aanrader. Ik kom regelmatig in Waddinxveen en altijd gedacht dat het hotel en restaurant z'n beste tijd gehad hadden. Maar het tegendeel is waar, zeker voor mijn zakelijke lunch kom ik hier vaker terug.
Beste Esther, Hartelijk dank voor je mooie reactie en de prachtige punten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
De schnitzels waren weer prima. Deze hadden we al eerder bij l'Unie en was nu weer een goede keus.
De bediening was vriendelijk en vlot. Door het goede weer konden we buiten zitten. Dit is overigens niet altijd een aanrader door de drukke weg naar de hefbrug, maar we waren laat dus was het rustig op de weg.
Andere keren aten we binnen en met de gezellige inrichting is dat ook prima.
Beste Wim,

Hartelijk dank voor je mooie recensie. Dit wordt zeer gewaardeerd.

Team L'Unie
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
vergeten worden door bediening terwijl er weinig of geen andere klanten zijn kan er bij ons niet in onbegrijpelijk!
en een snitzel frituren in plaats van vers gebakken dat is de plank mis slaan zeker als er 20 euro voor gerekend wordt.
slecht meer kan ik er niet van maken!
P. J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was alweer even geleden dat we zo'n lekkere carpaccio hebben gegeten, echt top! De huisgemaakte friet was ook iets wat eruit sprong, zelfs bij de kinderen. We hebben heerlijk gegeten en kunnen dit iedereen aanbevelen.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten super geregeld en alles zeer vriendelijk
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Alles stond klaar toen we kwamen met 14 personen. Lange gezellige tafel. Goed gegeten en allemaal tegelijk. Vriendelijke bediening. Te vreden over het geheel.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Restaurant de Unie in Waddinxveen is vernieuwd. We hebben daar genoten van een prima pettig geprijst driegangenmenu. De staf doet erg zijn best om je op je gemak te stellen. Vriendelijke bediening en goed eten. Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor de lekker gebakken slibtongetjes met verse groenten en de steak met huisgemaakte stroganofsaus. Heerlijk met de eigen gemaakte frites.
Inez H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
We hebben lekker gegeten en werden leuk geholpen
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten carpaccio super zoals het hoort goed koud en bord ook koud ! Bij veel restaurants krijg je lauwe carpaccio. Schnitzel past net op je bord !!!!! Echt een aanrader.
René Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was heerlijk, goede sfeer en de bediening (Sandra) was erg scherp, oplettend en servicegericht. Prima tent om nog eens naar terug te gaan, ook buiten de Iens Festivalweek.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben gisteravond voor het eerst hier gegeten, maar zeker niet voor het laatst.
Heerlijke, krokante eigengemaakte frieten, vlees en vis prima, en heerlijke huiswijn. Absolute aanrader.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs!
pavami .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zondag 25 maart samen met mijn echtgenote gedineerd bij L'Unie. Het betrof een aanbieding, een 3-gangen diner voor € 15,95
Na een vriendelijke ontvangst werden we naar ons 2-persoonstafeltje gebracht in het mooie en gezellig ingerichte restaurant. Bij de redelijk geprijsde drankjes werd een mandje bruinbrood met een schijf boter en een bakje met mini augurkjes op tafel gezet. Lekker!
Als voorgerecht bestelden wij een huisgemaakte tomatensoep en een caesarsalade. Beide gerechten smaakten prima. Mijn echtgenote nam als hoofdgerecht sliptong. Het bleken er twee te zijn: goed gebakken en heerlijk van smaak. Er werd een vismesje en een bordje voor de graten bijgeleverd. Ik zelf nam fish and chips. Het bleek te gaan om een heerlijk stuk heekfilet, gepaneerd en lekker krokant gebakken. Bij beide gerechten werd huisgemaakte friet geserveerd, een echte lekkernij! Het verrassingsdessert bleek een mooi opgemaakt bord te zijn met een stukje warme appeltaart, een bolletje vanille-ijs en een flinke toef slagroom. Dit alles bestrooid met een lekkere crumble. Behalve voor het oog was het dessert ook voor de smaakpapillen een -lekkere- verrassing. We sloten het diner af met een kopje koffie.
We zijn na de meevallende rekening betaald te hebben, de zaak verlaten met een voldaan en uitermate tevreden gevoel. We gaan zeker nog eens terug!
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gebruik gemaakt van de 50% korting op je rekening actie van IENS. Wat een leuke aktie en het restaurant behandelt je niet anders dan andere gasten, wat fijn is. Dan kom je nog een terug. De kaart is een cafe kaart met alle standaard gerechten erop, zoals hamburger, sate, spareribs etc. Wij kozen voor de schnitzel. Wat een enorme lap vlees, niet gewoon meer. Heerlijk krokant korstje, echt een smaakvolle schnitzel. Het is een no nonsense restaurant, standaard ingericht, maar wel prima.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was goed, en ook buiten het Iens-festival om was het niet duur geweest. Het personeel was erg vriendelijk, maar had het duidelijk ook erg druk. De combinatie hotel en gewoon restaurant doet af aan de sfeer.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima gegeten en heel vriendelijke bediening