Hotel Restaurant Van der Valk in Vught

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Van der Valk in Vught

One V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vanavond in restaurant van de Valk in Vught gegeten, prijs/kwaliteit is niet met elkaar in verhouding.
Tomatensoep smaakt hetzelfde als van de Aldi uit blik, soepballen zeker uit blik, croutons wel uit eigen keuken???? na hierover een opmerking te hebben gemaakt werd het niet in rekening gebracht. Maar hiervoor gaan we niet uit eten om een soepje die uit een blikje komt te eten. Dat doen we thuis ook niet.
Goed ergernis was er al????
Hoofdgerecht, met de schnitzel en de ossenhaas was niets mis, maar de geb aardappels koud, de salade bestond uit hoofdzakelijk kool/ en sojasaus in een bakje gegooid , de groenten op het bord leek uit een gaarkeuken te komen en de witlof zo uit de pan in een bakje, kijk en dan is prijs/ kwaliteit niet met elkaar in verhouding want 22 euro voor een ( senioren) biefstuk en de rest echt smakeloos is duur betaald.
De avond inmiddels culinair echt verpest. Personeel wel heel vriendelijk maar het was niet meer goed te maken, inmiddels voel je een lastige klant.
Ik vond het een aanfluiting bij van de valk in Vugt, jammer
K S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De bediening was op zich vriendelijk. De kwaliteit van het vlees was zeer onder de maat. Ik had een entrecote van 22 euro. Deze was taai en slecht gebakken. Nadat de ober vroeg of het gesmaakt had en ik uitgelegd had dat het eigenlijk niet gesmaakt had en waarom, zei hij dat hij het door zou geven aan de chef. Toen ik uiteindelijk zelf moest terug vragen wat de reactie van de chef was zei hij; de chef zal er op letten. Verder geen service of oplossing. Een vervelend gevoel aan over gehouden. Jammer.....
K S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Met de familie (8 personen) gedineerd bij dit restaurant (en geslapen in het hotel). Ontvangst door het personeel was correct, vlot en vriendelijk. Dat bleef de hele avond zo.
We zijn begonnen met een borrel op het terras. We vroegen daar de kaart om het eten uit te kiezen. Wat vreemd was, was dat we niet buiten het eten konden bestellen en het binnen opeten. Dat was qua service het enige minpuntje.
De voor- en hoofdgerechten waren smakelijk, niet superverfijnd maar wel smakelijk. De desserts vielen ons erg tegen. Het waren grote, vrij saaie standaard porties.
Het restaurant binnen vonden we wat gedateerd, wat meer inrichting uit deze tijd zou op zijn plaats zijn.
Al met al hebben we een plezierige avond gehad, gewoon zoals je bij een Restaurant van de keten van Van der Valk kunt verwachten.
TimRij .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Bij binnenkomst zeer netjes ontvangen voor onze reservering. Genoten van de nieuwe mosselen met een glaasje pinot. Komen hier al jaren en blijft een toplocatie. Door het vele houtwerk is het een enorm sfeervol hotel.
Donny V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten tijdens de live cooking.. personeel was erg zorgvuldig en correct maar daarnaast gastvrij op z'n Brabants.
De buffetkok eas zeer attent en serveerde mij ossehaaspuntjes zachter als boter.. niet eerder zo zitten smullen.. al met al top!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op zondag met een groep (circa 20 personen) hier een live cooking brunch gehad. De keuze aan koude voorgerechten was standaard, echter wel prima. Keuze uit 2 soepen welke goed smaakte. Het warm deel, bij de plaat het "live cooking" was wat minder er was al het e.e.a. voor gebakken wat alleen even opgewarmd moest worden. De smaken waren prima. Ook de ander warme gerechten waren prima. Het nagerechtenbuffet bestond met name uit taartjes, fruit ijs en chocoladefontein en werd traditioneel geopend met vuurwerk. We misten wel iets van mousse. Het eten was prima echter voor de hogere prijs was er meer verwacht. De bediening was prima alleen konden de borden net iets sneller worden afgehaald. De zaal waarin we zaten was modern en netjes ingericht. Ruime opzet waardoor je makkelijk langs elkaar heen kon lopen.
Daanvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Bij binnenkomst zijn we hartelijk ontvangen door het bedienend personeel.
De sfeer in het restaurant was erg goed en we werden meteen van een drankje voorzien.
Het eten was erg lekker en service was goed en snel.
Hier ga ik zeker nog eens een tafeltje reserveren en ik zou u adviseren om het zelfde te doen!
jokie1 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Zondag jl met een groep vrienden gedineerd. Door een paar mensen van onze groep werd geklaagd over de bediening, deze zou traag zijn. Ook het eten werd door een paar mensen niet gewaardeerd. Er werd iemand van de leiding geroepen. Deze heer was zeer empathisch, bood zijn excuses aan, i.v.m. 'onze' slechte ervaring, en trakteerde ons op een kop koffie van het huis. Mijn partner en ik willen de medewerkers langs deze weg laten weten, dat wij het heel goed naar ons zin hadden, heerlijk gegeten hebben, en de mening van deze paar mensen, totaal niet deelden!!!
Sharonabeelen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wij zijn 1 nacht in het van der Valk blijven slapen en hebben hier ook gegeten. Voorgerecht was heerlijk. Ik had een visplateau en mijn man de scampi's. Als hoofdgerecht had ik sliptongetjes maar die vond ik minder. Weinig smaak helaas. Mijn man had de mixed grill maar ook die was niet heel spannend. Toetje was heerlijk! Mij man had de bananen royale en het ijs was geweldig! Bediening was vriendelijk en snel maar konden misschien wel iets meer letten op de lege glazen op onze tafel.
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Vlot en snel naar onze tafel begeleid, waar we na een vergadering met vier personen zullen eten. Vanwege het late tijdstip kiezen we voor alleen een hoofdgerecht, wat geen probleem is. Aan tafel 2x schnitzel, 1 x tonijn en 1 x tournedos. Zelf had ik de schnitzel (daar kan je echt zin in hebben) en die was, ongelogen, heerlijk. Waarschijnlijk zijn het de verwachtingen die het 'm doen, maar Van der Valk Vught heeft een prima restaurant waar je ongecompliceerd eet. Vlees, groenten, friet en gebakken aardappeltjes, soms wil je niet meer. En dat kan je dan heel goed in Vught gaan eten :-)
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Samen met mijn gezin gegeten. De bediening was goed en het eten heerlijk. Een gezellige sfeer zeker voor herhaling vatbaar.
Ldgr .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Omdat oma jarig was hebben we met onze familie het live cooking buffet gedaan. Normaal gaan we elk jaar brunchen maar dit was ook heel erg lekker. We komen elk jaar en hopelijk nog heel lang!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De tafel in het restaurant en de bediening was geweldig. Een bezoek aan dit restaurant is een aanrader.
J R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hadden een wild buffet met hertenbiefstukjes die werden ter plaatse bereid, het was met show-cooking daar bleef het bij. Verder zeer uitgebreid buffet met zwijn kalkoen konijn haas, alles goed op smaak. Bediening verliep wat chaotisch; rommelig. Ook was het behoorlijk rumoerig.
Maar het buffet was uitstekend daarna kwam er nog een uitgebreid dessert buffet met vuurwerk
Leuk om een mee te maken
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Afgelopen weekend met mijn partner wezen eten. Bij binnenkomst een gezellige sfeer, mooie entourage. Wij werden naar onze tafel begeleid, wat ik zelf erg op prijs stelden. Hebben vervolgens met zijn tweeen heerlijk gegeten, halverwege de avond is de kok aan onze tafel gekomen met de vraag of alles naar wens was. Dit is in dank door ons afgenomen en stelden dit erg op prijs. Zeker een aanrader!
info22 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Het betreft hier de (overdag) Hotelbar van van der Valk Vught (dus niet de Pianobar)
Wij bezoeken zèèr regelmatig menig Hotelbar van van der Valk, veelal voor een hapje en een drankje. Vrijwel altijd is dat gewoonweg "super goed" !
Alleen Hotel Vught is daar ècht een buitenbeentje in. Wanneer je daar stilletjes binnenkomt en ergens achterin gaat zitten, kan je wachten tot je een ons weegt ! Je wordt ècht niet geholpen.
Je moet daar steevast wachten tot je überhaubt een ober/serveerster ziet en vervolgens meerdere malen opvallend roepen/zwaaien voordat ze komen.
Advies om direct af te rekenen, anders kan je opnieuw langdurig wachten !
Als je ergens makkelijk zonder te betalen weg wandelt is het daar wel.
Nu zal dat laatste waarschijnlijk wel meevallen, omdat de gemiddelde van der Valk klant dat nooit zal doen.
Maar qua service is de Hotelbar van "van der Valk Vught" ècht een buitenbeentje vergeleken met de andere "van der Valk Hotelbar's"
Deze bovengenoemde "klacht" is met pijn in het hart geschreven door een èchte ras-èchte van der Valk / familie van der Valk fan"
paulb01 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
chateau briand voor 2 personen. Met eten was niet veel mis mooie ossenhaas, garnering was wat lauwig frieten wel eens betere gehad, klef en slap en lauw; met bediening wel heel veel mis. Onpersoonlijk. Plate werd neergekwakt, "schept u niet op"? "kunt u dat zelf niet dan? " Dieptepunt was mededeling aan personeel van mijn tafelgenoot dat ie iets knoeide naast zijn bord, paar champignons; toen de borden werden afgehaald. Je gelooft het niet antwoord "we zullen het niemand vertellen" ipv het even op te ruimen en ze liet het gewoon liggen bij dessert en koffie. Typisch "oude "VDV vreetschuur met duidelijk veel voor weinig. helemaal niet duur eten niet echt slecht maar het staat je op een of andere manier net allemaal tegen. Het feit dat er tot drie keer hoor- en zichtbaar iemand een bord met servies liet vallen droeg duidelijk aan de "Fawlty towers" uitstraling bij.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Hier op vrijdag 16 oktober gegeten. We hadden een arrangement voor 2 nachten waarbij ook een 3-gangen diner was inbegrepen. We hadden een tafel gereserveerd om 20.00 uur, maar er was toen alleen nog een tafel bij de drukke doorgang/uitgang/ingang. Dat was niet echt om vrolijk van te worden en rustig te kunnen eten, dus vriendelijk gevraagd voor een andere tafel, maar moesten daarop wel nog een half uurtje wachten.( geen enkele tegenprestatie???)
Eindelijk een tafel. Netjes en simpel gedekt. Kenbaar gemaakt dat wij een voucher hadden voor een 3-gangen diner en we mochten deze uitkiezen uit het maandmenu. Menu zag er goed en de keus is gevarieerd. Gekozen voor Gerookte forelfilet met een crème op een salade van Rettich. Het gehele gerecht was ijs-en ijskoud. Niet echt smaakverrijkend. De forel was een klein stukje vis van ongeveer 2 bij 2 centimeter gedrapeerd op een blad krul sla met uienringen, komkommerringen en een sausje van Vadouvan. Alles smaakte goed, maar de hoeveelheid was echt hemelschreiend weinig. Maar de sla was weer overduidelijk aanwezig. Mijn partner had een Radijssalade met kaassnippers en truffeldressing. Op zich smaakvol, maar ook veel te koud en waar de truffelsaus was of niet naar smaakte was haar niet bekend. Maar truffel(smaak) heeft ze niet aangetroffen.
Als hoofdgerecht hadden we beiden een Black Angus Burger met gekonfijte uien , kaas en bacon. De burger was door en door gebakken, zodat deze bijna van ellende uit elkaar viel. Door het doorbakken was de smaak en de structuur totaal verdwenen en proefde het nergens naar. de gekonfijte uien waren erg lekker. Omdat dit alles met patat en gebakken aardappelen werd geserveerd, vroegen we naar een beetje mayonaise. Wat bleek later. Er werd €1,25 hiervoor in rekening gebracht. Ik vind dat dit niet kan en mag. Maar het zal wel de policy van Van der Valk zijn.
Het dessert hebben we afgeslagen en hiervoor kregen we wel een kop koffie aangeboden. Dat was dan ook wel het enige pluspuntje.
Bij de gerechten hebben we een fles rode Doppio Passo genomen. De wijn smaakte goed en daar is niets mis mee, maar als je dan kijkt hoe de ober deze fles moet openmaken, dan mag hij eerst nog wel eens in de leer gaan. Hij wilde de kurk door het lood/plastic heen verwijderen. Dit kan echt niet en we hebben hem vriendelijk een klein lesje flessen open maken gegeven. Maar dat is toch niet onze taak??
Het personeel is erg jong en zeer onervaren, maar doet wel zijn/haar best om je zo veel mogelijk naar de zin te maken, maar als het eten dan echt ondermaats is, kan deze jongen of meid hier niets aan doen.
We zullen ons wel een tweede keer bedenken voordat we weer bij Van der Valk gaan eten. Jammer.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Brunchen bij Van der Valk is qua prijs/kwaliteit verhouding fantastisch. Je kan je ongans eten aan het uitgebreide buffet en voldaan afrekenen met een lekker biertje in je kraag zonder dat het een aanslag doet op je portemonnee. Het decor en de matige bediening zijn geen sta in de weg, je komt er om lekker te bikken.