Hotel-Restaurant Tjongervallei

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Restaurant Tjongervallei

René K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Na onze boottocht hebben we op zondagavond 15 juli 2018 aangemeerd voor het restaurant. Het buitenterras zag er ruim en gezellig uit dus streken we neer voor ons diner. We werden vlot en op een gastvrije manier bediend. Na een verrassende amuse koos ik voor de verse vissoep en deze was heerlijk bereid. Daarna volgde drie verse vissoorten als hoofdgerecht, vooral de kabeltouw was zalig. We lieten ons allemaal overhalen de "natte chocolade" als dessert te nemen en die was geweldig en de kroon op het werk van de kok. Na afloop lekkere hete koffie met diverse lekkernijen, kortom het was helemaal AF. We hebben na afloop alle zeven de kok gecomplimenteerd.
WillemdeEter .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Ligging aan het water is op zomerdagen mooi en dat is hun redding. De zonnewering en meubels zijn oud, er ligt veel eendenpoep. Bediening is vriendelijk, maar niet heel snel of kundig. Prijs-kwaliteit van het eten is op zijn best een krappe voldoende. Prijzen website en kaart komen niet overeen. Als je er wat van zegt wordt er niet goed mee omgegaan.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Combinatie vergaderen en een lunch, thee, borrel is hier heel goed te doen. De mensen zijn gastvriendelijk en bescheiden aanwezig. De lunch is meer dan prima; allerlei hapjes, kleine broodjes, klein soepje en vers fruit. Tussendoor is een een keur van koekjes, taartjes, smoesjes en snoepjes. Kleine beetjes, maar het geeft je de gelegenheid om van alles wat te proeven. Aan het eind van de middag weer een verwennerij van hartige hapjes. Allemaal te lekker om te laten staan. Hier komen we nog eens weer.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij kwamen zondagavond pas rond half 9 aan, maar konden toch nog menuutje eten. In tegenstelling tot wat andere recensenten eerder meldden vonden wij de bediening uitermate vriendelijk (alle 3 serveersters). Na een verrassende amuse (wild-"bitterbal" en Friese worst-taartje) vonden wij de pastinaakdonuts (gefrituurd) en de ganzenborst-carpaccio zeer lekker. Ook beide hoofdgerechten, ganzeborstrollade en haasbiefstuk in Beerenburgersaus, vonden wij erg smaakvol. En de natte chocoladetaart met vanille-eis was als besluit ook verrukkelijk. Toen wij later naar een ander tafeltje wilden (iets meer in de luwte) was dat totaal geen probleem en kregen we ongevraagd zelfs nog een fleecedeken aangeboden. Over de bediening dus niets dan goeds. tenslotte deed de eigenares nog een verhaal over de historie van het pand (een voormalige melkfabriek). En dat na een zeer drukke zomerse zondag... Daardoor aten wij ook op het gezellige stijlvolle terras aan het water. Wij komen zeer nog een keer terug.