Hotel Restaurant The Roosevelt

Nieuwe Burg 42 4331 AH Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant The Roosevelt

Alles zelf bereid

De passie van de chef-kok is het middelpunt van dit restaurant. Hij maakt alles zelf en dat laat hij graag aan je zien. Bekijk de fijne kneepjes van het vak en misschien bereid jij straks zelf die heerlijke gerechten. Wil je met je familie of vrienden het beste van de kaart beleven? Dan kies je voor shared-dining. Je kiest een aantal kleinere gerechten die samen een maaltijd vormen. Deze gerechten worden midden op de tafel geserveerd en delen maar.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant The Roosevelt

NS Station Middelburg op 600 m.
  • Kom je met de auto?
    U vindt ons op de Burg waar Middelburg zijn naam aan dankt midden in het centrum van de stad. U kunt voor de deur parkeren. Daarnaast bieden we Valetparking aan en is er een bewaakte parkeergarage op 5 minuten loopafstand.
  • : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt.

Donderdag, Vrijdag en Zaterdag en Zondag 18:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant The Roosevelt

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eerste gang van viergangen verrassingsmenu kwam snel, daarna moesten we te lang wachten op de tweede. Verder precies goed
Peter-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Uitstekend gegeten met zicht op de chef, deze sympathieke Italiaan houdt van pure smaken en verrassende combinaties
S1978 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wat een heerlijke plek om te verblijven. Service is uitstekend en het ontbijt heerlijk!
De kamer waar ik mocht verblijven prachtig en authentiek. Extra compliment ook voor de meiden van de housekeeping!
joahn I.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
misschien extra hapje bij de aperitief. 1 oestertje gratis ?? de bereidingen zijn van erg hoog niveau, vooral de langoustines. Chef is goed bezig. Voor herhaling vatbaar.
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Mooi 4 gangen menu, helemaal met vis. Coquilles, daarna pasta met inktvis, zonnevis en, tegen een kleine bijbetaling, kaas. Mijn man gepocheerd ei en daarna ree met truffel. Enige opmerking die ik had: de porties in het 4 gangen menu vond ik ietsnte groot, waardoor je eigenlijk voor het dessert al verzadigd bent en er zat iets teveel truffel bij jet ree. Smaken wel uitstekend. Bediening was denk ik nog in opleiding, maar zeer correct en erg vriendelijk. Best wel een aanrader dus.
Thomas O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
In 1 woord geweldig. Het heerlijke en prachtig opgemaakte eten wordt geserveerd door een opgewekte en heel professionele brigade. De schitterende inrichting maakt het plaatje compleet. Wij komen zeker nog eens terug.
Noel K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Mooie lokatie en gebouw. Tafeltjes echter vlak achter grote entree deur, waardoor toch koud elke keer als er iemand binnenkomt en toch het idee dat je in een soort hal zit. Vriendelijke bediening. Goed mediterraan entree en tussengerecht. Vis als hoofdgerecht echter te lang gebakken en daardoor te taai/stevig. Lekker dessert maar het het gehele menu in het algemeen niet boven middelmaat uitkomend. Wijnselectie per glas ook nietbijzonder. Hierdoor is prijs/kwaliteit verhouding toch matig
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerst Diner op 25-12-2017 was erg Sober in prijs kwaliteit onder de maat
Het kabeljouw menu was triest over het algemeen niet goed!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben erg! lekker gegeten. Verrassende smaken, en mooi gepresenteerd. Een van de dingen waar ik meestal op afknap is na het heerlijke eten is "het kopje koffie" dat kan zo vaak tegenvallen. Maar hier niet, ook de koffie was heerlijk!
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Pure gerechten, heerlijke wijnen, fijne entourage. Bediening was ontzettend attent, mocht wat ons betreft zelfs een beetje minder formeel en keurig in omgang.
Jane D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een heerlijk 4-gangen diner gehad. Vooraf oesters, daarna eekhoorntjesbrood met wildzwijn, tortelli met ricotta, zeebaars en crème brûlée. Het was allemaal overheerlijk, maar de zeebaars was super.
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
chef kok was even op vakantie, wel goed gegeten, volgende keer toch weer graag met de chef :-)
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eerlijk gezegd hadden wij een hogere verwachting van restaurant The Roosevelt. Prijs/kwaliteit niet in verhouding en de bediening/ontvangst te overdone. Inrichting en sfeer scoort wel hoog.
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Uitstekend restaurant. De bediening was erg vriendelijk en correct en zeer behulpzaam. Het eten was van een zeer hoge kwalitiet. Het wijnarrangement paste prima bij de gerechten. De combinatie van ingrediënten en smaken was soms verrassend, zoals panna cotta met kaviaar. De coquilles waren uitmuntend en zijn me nog het meest bijgebleven. De vis werd aan tafel gesneden, de pasta opgediend vanuit de pan, met een flair die de vreugde nog eens verhoogde. De prijs was uiteraard navenant.
Margriet G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prijs- kwaliteit verhouding was niet goed.
Heel kleine porties van een STERREN-kok en dan ben ik nog een kleine eter.
Gerecht was niet vies, maar zeker niet het beloofde niveau.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hele vriendelijke ontvangst! Restaurant ziet er gezellig uit met aparte hoekjes! Wij zijn voor het 4 gangen verrassingsmenu gegaan! Wat heel apart was dat je niet in alle gevallen hetzelfde gerecht kreeg maar men maakte 2 gerechten en dit werd dan aan de persoon gegeven welke zij dachten dat het beste paste en dat klopte wonderwel, vond ik erg leuk! Ik gaf aan dat ik erg van oesters hield en toen kregen we direct als amuse n oester! Het pastagerecht was geweldig, ben zelf helemaal niet zo van de pasta maar deze heb ik zelfs nog extra bij genomen! Het wijn arrangement was weer goed afgestemd en mijn gezelschap kreeg goede voorlichting over bier en ook whisky! Al met al n zeer gezellige avond met zeer vriendelijk personeel!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
De bediening vriendelijk, adequaat en niet opdringerig het eten esthetisch opgediend en zeer Italiaans smaakvol. We konden buiten eten en dat kwam de sfeer ten goede. De wijn sloot soepel aan, het gezelschap deed de rest.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Afgaand op de commentaren als "verdient een Michelin ster" waren onze verwachtingen hoog gespannen. Nu zijn wij niet zo bekend met de Italiaanse keuken maar als je zulke superlatieven leest denk je dat het wel heel bijzonder gaat worden. De ontvangst was (bijna overdreven) hartelijk, de ambiance gemoedelijk. Helaas vielen de alom geprezen gerechten wat tegen. Recht toe, recht aan bereide traditionele Italiaanse gerechten zonder opsmuk of extra. Bestel je Ravioli, dan krijg je een bord ravioli (en oh ja, halverwege nog een nagebracht bakje met wat blaadjes sla. Bestel je een salade van van Mozerella dan krijg je (overigens heerlijke) bolletjes Mozzerella met, oh wonder, nog wat kerstomaatjes er onder. Helaas is dan de rekening niet zo bescheiden als de gerechten. Voor ons een beetje een afknapper, Wij hadden wat meer fantasierijke gerechten verwacht waar we dan best wat meer voor over hebben, maar misschien hoort fantasie niet tot de Italiaanse keuken.
Yvet10 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Via de "Lekker" op het spoor gekomen van dit restaurant. Als vrouw alleen met de wens echt lekker (lees goed) te gaan uit eten. Ik ben een vrouw die liever en met passie geld uit geeft aan een fantastische avond uit eten, dan aan schoenen...sorry dames.
En hoe het was?
In een woord geweldig. Overtroffen. Alle verwachtingen.
Geen menu maar ` open menu` wat inhoud dat de kok op de binnenplaats een prachtige buitenkeuken heeft (ambiance!) en maakt wat die dag supervers wordt aangeboden.
Dus ik had vooraf Ierse oesters opgegroeid in Frankrijk zoals ik nog nooit oesters geproefd had (en ik heb toch echt in diverse sterren restaurants gegeten) Groot en vol zoals romige mayonaise, echt prachtig. De verse pasta die door de eigenaresse werd uitgeserveerd smaakte volgens mijn buren super (je begrijpt ik moet morgen nog in de bikini dus die gang sloeg ik over) Daarna een mixed vis met verse makreel, zeebaars (mjammm), dorade en kreeft van de grill. Echt fantastisch. de salade erbij geserveerd was er een vol wortelsalade van spaghetti met koriander en zeezout en een mozzarella niet van de buffel, maar oh zo mals, waar menig buffel van zou smullen.
De bediening is super lief, met een eventueel kleedje tegen de kou buiten (die niet kwam, het was heerlijk buiten). De bedoening maakt verbinding, is charmant en vol kennis, jong en dynamisch. Dit is passie.
De ambiance in de tuin straalt vakantie uit, hier moet je naartoe voordat je op vakantie gaat in Zeeland. Het is net of je op vakantie bent met een buitenkeuken.
Ik en de mensen om me heen waren erg enthousiast en steeds weer verrast. Ik ben fan en voldaan krom ik die avond mijn bedje in.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gisteravond gegeten in The Roosevelt, Wij hebben het 4 gangen menu gekozen. Eerst kregen we wat kleine mini pizza als starter. Voorgerecht smaakte erg lekker, gevolgd door een heerlijke pasta. Als hoofdgerecht hadden we vis, hier zou bijvoorbeeld een klein schaaltje risotto bij geserveerd mogen worden. Dessert ook heerlijk. The Roosevelt beschikt over een mooie wijnkaart. De bediening laat niets te wensen over, komen regelmatig wijn of water bijschenken. Open keuken waaraan je ook kunt eten. Wij hebben een topavond gehad en komen zeker terug!