Hotel Restaurant Tante Sien

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Hoopvol .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het gebouw en het terras zijn mooi en goed gelegen. Reden om de auto te parkeren. De menukaart is afwisselend. Ook de desserts.
Het had net geregend maar temperatuur nog 25?. De bediening was niet blij met ons verzoek om buiten te mogen eten. Binnen was t nog erg benauwd. Maar het is gelukt.
De rode wijn was te warm. De gegrilde zalm op de huid taai en de andere kant nietvgaar en te lauw. Schnitsel was taai. Aardappelpuree smakeloos. Spitskoolsalade niet zelf gemaakt. Heerlijke frites. Echt super lekker. Maar een dessert durfden we niet aan. Appelbroodpudding of creme brulee.... dat kan erg mislukken. We waren erg teleurgesteld. Jammer. Het terras is mooi en de kaart afwissrlend maar daar moet een chef meer zijn best doen en de bediening ook.
Jeanet N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Net met z'n 5en bij tante Sien gegeten. 3 van ons namen de bloemkoolrisotto. We vonden het verrukkelijk! De patat was ook heerlijk. De bediening was snel en erg
vriendelijk. Het was een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Vandaag geluncht op het terras van tante Sien. Ingewikkelde wensen werden bereidwillig, maar helaas niet correct doorgegeven aan de keuken, met tot gevolg dat 3 van de vier maaltijden terug naar de keuken moesten. De bediening bleef overigens zeer vriendelijk en correct. De pannenkoek smaakte prima, de mosterdsoep ook; de uitsmijter en omelet waren niet bijzonder, maar smaakten ook goed. De frieten waren van Belgisch formaat. De omgeving is prachtig, Op zo'n terras is het op een dag als deze goed toeven.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
We hebben verschillende keren naar alle tevredenheid bij jullie restaurant gegeten. Gisteren had ik een bloemkool 'risotto' besteld waar ik meer dan een uur op heb moeten wachten. Ik had me echt verheugd op dit gerecht. Het was echter niet te eten, de bloemkool was zelfs taai net zoals het hele gerecht. Ik denk dat men onze bestelling was vergeten en dat het vervolgens te lang en op een te hoog voltage in de magnetron is opgewarmd. Anders kan ik de taaiheid van het gerecht niet verklaren. Een gemiste kans.
Albertje .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Vorige week geluncht. Mooi weer, dus we konden lekker buiten zitten. We bestelden een uitsmijter en een broodje zalm. Voor de uitsmijter kon gekozen worden uit wit of bruin brood. Het broodje zalm wilde ik ook graag op een bruine bol, maar dat kon niet. Ik vind dat dit niet kan in deze tijd! Ook het bruin brood kwam volgens ons uit de supermarkt. De opmaak van beide lunch gerechten was zeer sober. De plek is prima, alleen misschien de parasols wat eerder uitdraaien.
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Hier 2 nachten overnacht met arrangement waar 3 gangen keuzemenu bij zat. De eerste avond kregen we opgesomd wat het driegangen menu was, maar de keuze ontbrak. Na een hele discussie kregen we uiteindelijk per gang 2 keuzes. Met de "belofte" dat ze dat de dag erna echt niet nog eens gingen doen. Na het zakken van de ergernis over zoveel klantonvriendelijkheid en gewoon niet bieden wat wel in het arrangement stond, viel het eten niet tegen. Een goede mosterdsoep, kipfilet met saus, eenvoudig garnituur, alles wat aan de zoute kant, maar heerlijke frietjes. Tenslotte een dessert van sinaasappelbavarois voor de heren en vers fruit met sabayon voor de dames. Pas na bellen met de reisorganisatie werd ons ook op de 2e dag een keuzemenu geboden. Zo jammer dat dat dan zo moet en dat daar nog niet eens excuses voor worden aangeboden! Bospaddenstoelsoep, goed van smaak en goed gevuld, sucadevlees, lekker gaar maar had iets meer op smaak mogen zijn en met iets meer saus. Jammer genoeg hetzelfde garnituur als de dag ervoor, waarbij de frietjes vervangen waren door een niet al te beste aardappelgratin. Een goed dessert van chocoladetaart of crème brulee. Het was zeker de laatste avond druk op het terras en in het restaurant en de bediening kon het dan ook niet goed bijhouden. We hebben ook 2 keer ontbijt gehad. Een stuk eenvoudiger dan in de meeste hotels. Weinig keuze in verschillende soorten brood, geen luxe zoals krentenbrood o.i.d. en heel eenvoudig broodbeleg. Jammer! De eigengemaakte appeltaart is wel een aanrader!
Het restaurant is heel eenvoudig ingericht en zeker als het druk is en als er ook nog kinderen rondlopen erg rumoerig!
Delacroix .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Toen wij kwamen was het mudjevol. Nog wel een tafel voor 2 gekregen. Bij zoveel gasten viel de vlekkeloze organisatie op. Twee meisjes bedienden met grote vrolijkheid/vriendelijkheid. De afstandelijkheid van de ober stak hierbij wat af.
Prima eten. Wellicht alleen een vraagteken bij de wat hoge prijzen.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Met een groupon-arrangement hier overnacht inclusief een 3-gangen menu. We kregen als enige optie het Tubantia driegangen menu aangeboden. Op zich geen slechte deal. De presentatie van de gerechten was goed. Maar de smaak sprong er niet echt uit, hoewel je zag en proefde dat men zijn best gedaan had. Als voorgerecht kregen we een gevogelte-proeverij. Met name de 'crème brûlée' van gevogelte-paté was verrassend en lekker. Het hoofdgerecht was een sukade-stuk van Twentsche weiderund met een smaakvolle jus. Het vlees had lang gesudderd en dus lekker mals. Wel zat er nogal wat vet tussen hier en daar. Het geheel werd gegarneerd met 'stroganoff-loempia's' op een bedje van puree. Wat de 'stroganoff'-component' precies was, ontging mij eigenlijk, maar het zag er leuk uit op het bord. De erbij geserveerde (smakelijke, eventueel aan te vullen) friet en simpele gesneden tomaten-komkommersalade deden voor mij afbreuk aan het culinair ogende gerecht en waren voor mij in elk geval een overbodig supplement. Het nagerecht was origineel met bavarois van sereh, champagnegelei en huisgemaakt ijs. De erbij geserveerde witte wijn daarentegen, smaakte goedkoop en 4 euro voor een glas, vond ik echt over de top. Voor die prijs verwacht ik op z'n minst een wijnkaart te zien, om te kiezen. Hinderlijk waren de luidruchtig spelende kinderen. Op de bediening was niet veel aan te merken, behalve dat we ruim 20 minuten tegen de leeggegeten borden van het hoofdgerecht moesten aankijken terwijl het personeel regelmatig met lege handen richting keuken liep.
Jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Hier gegeten het Tubantia lezersmenu Het zag er op papier veel belovend uit
Maar o wat viel dat tegen De smaken waren erg oppervlakkig Het smaakte als of het niet af was
Schaaltje rauwkost grofgesneden tomaat en komkommer met een niets zeggende dressing
Friet waarop het zout vergeten was????
In de bediening zat totaal geen organisatie
Jammer Tante Sien Bij het lezers menu gaat het er toch ook om, om je op de kaart te zetten
En dat de mensen terug komen Ik zou zeggen kans gemist !!!!!!!

Mayo12345 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Na een middag lekker wandelen bij de Molen van Bels bij Tante Sien beland. Vier volwassenen, drie kinderen en een baby. Eten was prima, decor is leuk. Bediening dramatisch! Eigenaresse heel onaardig naar personeel en klanten. Haar blikken die ze uitwisselt met andere personeelsleden spreekt boekdelen. Heel onplezierig. Bij weggaan wordt niet bedankt. Al met al geen leuke ervaring!
Marie Jose V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Prettige sfeer, vlotte vriendelijke bediening. Via een groupon-arrangement kregen wij lekkere tomatensoep, lekker brood, een flinke sucadelap met wat vet erin, samen 1 zakje patat en crème brûlée toe. Minpuntje was 3,75 voor een klein glaasje wijn.
Over het eten en het personeel waren wij wel tevreden. En we waren blij met het ontbijt: lekkere broodjes en croissantjes, vers fruit en vers geperst sinaasappelsap.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Fijne plek om te logeren. Grote schone kamer/badkamer met bad en balkon. Zeer vriendelijke medewerkers, lekker ontbijt en vooral een prima keuken. We hebben enorm genoten van de smaakvolle diners. Voor herhaling vatbaar. Ook de omgeving is erg mooi met veel mogelijkheden.
Cody .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
wij hebben zondag 28-07-2013 gegeten ,eten was goed alleen moet je alles erbij bestellen wat ons niet direct duidelijk was .
Vroegen om kinderkaart dat stond op menukaart maar er werd gezegd dat de keus was fricadel kroket kipnuggets en een klein zakje frites erbij ,zelf voor drie personen een zak voor 1 persoon ,
en dan met twee glazen wijn en twee fristie en een appelsap prijs €75. erg aan de dure kant zal hier niet snel terugkomen had beter naar de cafetaria kunnen gaan.
We hebben in de ijssalon iets verderop een heerlijk ijsje gehaald waar een heel nette prijs werd gevraagd
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
De afgelopen drie nachten mogen overnachten en eten bij Tante Sien. Zowel het ontbijt als het avondeten waren goed verzorgd. Heerlijk gegeten. Het eten was goed en met zorg- en huis bereid.

Zowel de parelhoen als de runder-sukade waren heerlijk. En het grand dessert is echt een aanrader!!

Het personeel is uitermate vriendelijk en beleefd. Een klein verbeterpuntje is wel dat ze het terras nog beter in de gaten kunnen houden.
VUrki .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Omdat tante Sien, naar wie ik ook nog eens vernoemd ben, mij een keer zeer heeft verrast met een 3-gangendiner tijdens een hotelarrangement, keerde ik hier terug tijdens een vakantie. Jammer, dat had ik niet moeten doen!
Voorgerechten:Romige pomodorisoep voor mijn tafelgenote: was oké, Champignons Dordogne voor mij. Ik denk dat ze warm zouden moeten zijn, dat waren ze niet. Een paar fantasieloze, weinig smaak hebbende champignons op veel te veel sla zonder dressing. Hoofdgerecht: Sukade van rund: veel te veel zeen!! De bediening nam de klacht serieus op, maar kwam terug met de mededeling dat een randje vet de sukade juist smakelijk zou maken. Asperges lams-stoof: goed bereid, maar verre van bijzonder. Nagerecht: huisgemaakt ijs: prima volgens mijn gast en chocoladetaart-ijs: de chocoladetaart was heerlijk!
De prijzen zijn niet te hoog, maar de ervaring toch niet voor herhaling vatbaar, helaas.
Jipie .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Bij Tante Sien worden eenvoudige gerechten zonder veel poespas geserveerd. Het is voornamelijk vlees of vis met frites wat op het beperkte menu staat. Daarbij kan er als bijgerecht voor groente en/of gemengde sla gekozen worden, maar daar moet dan wel extra voor betaald worden. De bediening is uitermate vlot en vriendelijk en dat maakt hier veel goed.
Nienke T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Interieur is redelijk opgeknapt maar is nog niet helemaal van deze tijd. Service was prima, leuke vlotte (twentse) meiden in de bediening. Eten is wat je van een eetcafe verwacht, niet bijzonder maar oké. Kaart is redelijk standaard en misschien een beetje oudbollig.