Hotel Restaurant Talens

Sallandsestraat 51 7741 HN Coevorden Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Restaurant Talens

Rust, natuur en gezelligheid

Wil je er eventjes lekker tussenuit? Wandelen op het unieke Pieterpad of gewoon genieten van rust, natuur en gezelligheid? Zet dan koers naar Coevorden en laat je in Hotel Talens culinair in de watten leggen. Dit hotel beschikt namelijk over een gezellig restaurant waar de sterren van de hemel worden gekookt en waar de gastvrijheid grenzeloos lijkt te zijn! Ontspan en geniet!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Talens

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag 16:00 - 21:00

• Toegankelijk voor rolstoelen
Margot1960 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Bediening was heel vriendelijk. Mijn gerechten waren goed maar mijn man vond de entrecote te flauw. De inrichting mag wel wat vrolijker. Is allemaal nogal bruin. Zeg maar jaren 70/80 Maar we hebben wel genoten.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Vorige week verbleef ik samen met mijn vriend 3 nachten in Hotel Talens. Omdat wij hier met een Holidayconcept bon verbleven, moesten we verplicht ontbijt en diner afnemen bij ons verblijf. Het eten was alle 3 de dagen heerlijk. De eerste dag kregen we carpaccio, wat ik helaas niet luste, vervolgens varkensoester en als toetje dame blanche. De kok wist precies hoe hij alles moest bereiden en voegde een heerlijke pestodressing en pijnboompitten toe aan zowel het voor- als het hoofdgerecht. De tweede dag kregen we als voorgerecht 3 soorten ham met galiameloen, pijnboompitten en de pestodressing. Als hoofdgerecht kregen we wederom varkensoester, omdat wij geen kabeljauw lusten. Als dessert kregen we tarte tatin met peer, ijs, slagroom en een aardbei, wat van alle dagen mijn persoonlijke favoriet was. De laatste dag kregen we als voorafje een caesarsalade, waarop een steak volgde en waarbij we afsloten met een creme brulee. Elke dag kregen we ook 4 sneetjes toast met kruidenboter bij het voorgerecht en afwisselende groenten, aardappeltjes en een salade bij het hoofdgerecht. Na de gerechten was ik telkens verzadigd en keek ik weer uit naar het volgende diner. De borden waren elke dag netjes opgemaakt en nodigde je ook daadwerkelijk uit om te gaan eten. Ik ga hier zeker nog eens eten en dat zou ik ieder ander ook aanraden!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Een restaurant met een eenvoudige maar goede keuken.
De tomatensoep was heerlijk, de varkenshaas een beetje aan de droge kant. Frieten en gebakken aardappeltjes lekker krokant. Wijn prima.
Een minpuntje, geen kraanwater.
Toch een herhaling waard.