Hotel Restaurant 't Veerhuis

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00

Mariannefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Uit de ruime lunchkaart kozen we een salade zalm/garnalen en een uitsmijter. Gewoon goede klassiekers; goed klaargemaakt. Fijn dat je uit verschillende soorten wijn kunt kiezen.
We zaten hier heerlijk op het mooie terras. Onvoorstelbaar rustige plek (dat werkt vast ook prima als je hier blijft slapen in het hotel!). Subliem panorama over de Waal met uitzicht op Tiel aan de overkant.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Aah, een verademing.
Ouderwets goede bediening, gunstig prijsniveau, voldoende keus, leuk decor naast/over het water en smakelijk.
De tong werd op vakkundige wijze aan tafel gefileerd met twee lepels.
De asbak van mijn vriendin werd regelmatig geleegd en de drankjes goed gevuld.
Prima ervaring
Eddie1958 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Prima gegeten gisteravond. Asperges met lam en asperges met zalm voor mijn vriendin. Heerlijk bereid!
Buiten gezeten in het zonnetje met een prachtig uitzicht op de Waal.
Bediening is gastvrij, vriendelijk en professioneel. We komen hier graag terug!

Eddie & Lola
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Voor de tweede maal hier gegeten. Maandagavond dus heel rustig. Het eten is lekker, precies wat het moet zijn, maar verwacht geen haute cuisine. Wij hadden geen last van wachttijden, waarom ook? Het zat lang niet vol. Vriendelijke bediening. Aardig praatje. Het hotel/restaurant ligt helemaal vrij, met een prachtig uitzicht op de overkant van de rivier. Bijzondere locatie die het 's winters en 's zomers goed doet.
P V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Al vaker hier geweest voor een lunch of koffie. Nooit heel bijzondere gerechten ,maar constante kwaliteit. Ook vaker de ervaring dat je lang moest wachten. Werd wel weer goed gemaakt door de uiterst vriendelijke bedrijfsleider. Het restaurant heeft iets ouderwets, en/maar gezellig. Het terras zomers in heel mooi met uitzicht op de rivier. Een pleisterplaats die je niet voorbij moet fietsen !
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
we logeerden een nachtje in dit unieke hotel met uitzicht op de Wal en Tiel, en kozen als diner voor het maandmenu (19,75). Vóór een vispakketje in filodeeg, en voor T een geitenkaassalade. als hoofdgerecht alletwee fish en chips waarbij de chips huisgemaakte (luie wijven-)patat was, dwz met de schil er aan. vond 1 van ons wel en de ander niet zo lekker. Vis in een luchtig deegbeslag was heerlijk. Saladebuffet was eenvoudig en niet zo inspirerend, jammer ook dat we pas op het saladebuffet gewezen werden toen het hoofdgerecht al gebracht was. Toe: 1x wafel warme kersen en 1x hoorntje met ijs en pudding, allebei heerlijk. Gratis brood + kruidenboter en kraanwater. Koffie bij de open haard. Lekker en erg ontspannen.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Verse ingrediënten en mooi geserveerd. Prima biefstuk. Mooi saladebuffet als extra (inclusief). Bediening attent en professioneel. Mooie, warme entourage om te zitten.
Zeer betaalbaar.
Enige minpunt: als de koeling van het saladebuffet aanslaat (wij zaten er net naast).