Hotel Restaurant 't Veerhuis

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
5,2
5,6
5,9
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant 't Veerhuis

May S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
We zaten buiten op het terras. Op zich was daar niks mis mee we genoten van het prachtige uitzicht. Maar toen ik naar binnen keek zag ik allerlei vliegen op de vensterbank liggen.
We werden niet verrast door. de menu's, het was een karige opmaak. Mijn vriend bestelde de zalm vooraf, hij kreeg 3 rolletjes zalm, 3 plakjes tomaat en 3 plakjes komkommer.
Ik bestelde een ice tea, maar ze hadden geen ijs.
Er was geen sfeer op het terras, geen achtergrondmuziekje, geen gezellige bediening en het eten was ruim onder de maat voor de 100,00 die we moesten betalen.

Hoewel de locatie prachtig gelegen is, hier gaan we niet
ons zuur verdiende centjes nog een keer uitgeven
May S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Ik bestelde een ice tea, maar ze hadden geen ijs.

Hoewel de locatie prachtig gelegen is, hier gaan we niet
ons zuur verdiende centjes nog een keer uitgeven
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Mooie locatie maar ga niet meer terug
Elly .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Ronduit smerig! Voorgerecht een klassieke garnalencocktail, was vooral veel te duur en bleek een bodempje whiskycocktail saus met de goedkoopste garnalen die je kunt kopen denk ik. Tonijn en Entrecote zwart en droog van buiten en binnenin koud en bevroren. Hamburger bleek karige gehaktbal. Bijlage was eveneens schandalig vieze andijviestamppot. Dat was hun vormgeving van een aardappel- en groentegerecht. We hebben alles teruggegeven en zijn vertrokken. De eigenaresse bood haar verontschuldigen aan,. Had nooit mogen gebeuren en we hoefden niet te betalen was haar antwoord. Schandalig om zo’n vies eten te durven serveren. Wij waren met z’n vijven vanwege familieomstandigheden, we kwamen hier al als kind. Goede herinneringen aan deze plek. Ik ga nooit meer terug totdat de nieuwe eigenaresse zorgt voor fatsoenlijk eten met normale prijzen. Oh ja de prosecco kregen we in onsmakelijk natte wijnglazen. Ik ben verbijsterd!
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Helaas zeer slecht gegeten op deze mooie plek. De mixed grill leek regelrecht uit een voorverpakte zak van de goedkopere supermarkt te komen; een worstje, speklap en een vettig stuk kip (bbq-zak?)
Het geheel wordt geserveerd met een karig schaaltje broccoli en als garnering een half tomaatje met een stukje kaas erop. Beiden verre van smaakvol te noemen. Het personeel is vriendelijk echter zou niemand met een beetje hart voor zijn zaak dit moeten willen serveren. Voor deze prijs mag je kwalitatief beter vlees en iets meer geïnspireerd koken verwachten. Erg jammer.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Broodje brie was niet lekker, broodje gezond was niet verkrijgbaar met een pistoletje, we kregen alleen earl-grey thee, andere smaken waren er niet. Bijzonder slecht
mariannefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Uit de ruime lunchkaart kozen we een salade zalm/garnalen en een uitsmijter. Gewoon goede klassiekers; goed klaargemaakt. Fijn dat je uit verschillende soorten wijn kunt kiezen.
We zaten hier heerlijk op het mooie terras. Onvoorstelbaar rustige plek (dat werkt vast ook prima als je hier blijft slapen in het hotel!). Subliem panorama over de Waal met uitzicht op Tiel aan de overkant.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Aah, een verademing.
Ouderwets goede bediening, gunstig prijsniveau, voldoende keus, leuk decor naast/over het water en smakelijk.
De tong werd op vakkundige wijze aan tafel gefileerd met twee lepels.
De asbak van mijn vriendin werd regelmatig geleegd en de drankjes goed gevuld.
Prima ervaring
Perry J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Prima gegeten gisteravond. Asperges met lam en asperges met zalm voor mijn vriendin. Heerlijk bereid!
Buiten gezeten in het zonnetje met een prachtig uitzicht op de Waal.
Bediening is gastvrij, vriendelijk en professioneel. We komen hier graag terug!

Eddie & Lola
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Voor de tweede maal hier gegeten. Maandagavond dus heel rustig. Het eten is lekker, precies wat het moet zijn, maar verwacht geen haute cuisine. Wij hadden geen last van wachttijden, waarom ook? Het zat lang niet vol. Vriendelijke bediening. Aardig praatje. Het hotel/restaurant ligt helemaal vrij, met een prachtig uitzicht op de overkant van de rivier. Bijzondere locatie die het 's winters en 's zomers goed doet.
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
we logeerden een nachtje in dit unieke hotel met uitzicht op de Wal en Tiel, en kozen als diner voor het maandmenu (19,75). Vóór een vispakketje in filodeeg, en voor T een geitenkaassalade. als hoofdgerecht alletwee fish en chips waarbij de chips huisgemaakte (luie wijven-)patat was, dwz met de schil er aan. vond 1 van ons wel en de ander niet zo lekker. Vis in een luchtig deegbeslag was heerlijk. Saladebuffet was eenvoudig en niet zo inspirerend, jammer ook dat we pas op het saladebuffet gewezen werden toen het hoofdgerecht al gebracht was. Toe: 1x wafel warme kersen en 1x hoorntje met ijs en pudding, allebei heerlijk. Gratis brood + kruidenboter en kraanwater. Koffie bij de open haard. Lekker en erg ontspannen.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Verse ingrediënten en mooi geserveerd. Prima biefstuk. Mooi saladebuffet als extra (inclusief). Bediening attent en professioneel. Mooie, warme entourage om te zitten.
Zeer betaalbaar.
Enige minpunt: als de koeling van het saladebuffet aanslaat (wij zaten er net naast).