Hotel Restaurant 't Holt

Hengevelderweg 1A 7478 PE Diepenheim Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant 't Holt

Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Met een leuke actie hebben we hier twee nachten overnacht en tevens zat er een drie gangen diner bij inbegrepen. Van tevoren wilden we geen hoge verwachtingen hebben, omdat we echt budget op een prima locatie te Diepenheim konden vertoeven. Meteen bij aankomst gingen we voor de drie gangen en namen daarvoor plaats buiten met uitzicht op het pitch and putt terrein. Niks mis mee dus. De eerste gang was een tomaten crème soepje, welke erg instant poedersoep aandeed. Het hoofdgerecht was een Panga fillet met worteltjes, rode bietjes, bladspinazie met ei en gebakken aardappelkrieltjes. Van de structuurloze vis viel niet echt iets moois te maken en vermoedelijk waren alleen de spinazie en de worteltjes vers. Tot onze verbazing werd eenzelfde Panga filet aangeboden op een krijtbord in het hotel voor 19,50 Euro, wat een absurde prijs is voor deze "vis"soort. Het toetjes was een chocolade bavarois met slagroom. Het was niet een hoogstaande afsluiter, maar was zeker niet het minste van de drie gangen. Wel was de bediening vriendelijk en hebben we het geheel opgegeten zonder ons beklag te doen. Dit was ook mede omdat we van tevoren geen verwachtingen hadden. Als je echter van een echt restaurant drie gangen diner uitgaat, is dit zeker geen aanrader.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Hebben hier twee nachten doorgebracht en afgelopen donderdag gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en werkt keihard om het gasten naar de zin te maken. De ligging is prachtig in de natuur. Talloze vogelgeluiden klinken er op, terwijl regelmatig vogels vanuit het restaurant te zien zijn (bijv. boomkruiper, boomklever, nachtegaal, kleine bonte specht). Het diner betrof een verrassingsmenu: groentensoep, gevulde karbonade (Berdientje), een bavarois als nagerecht. De soep was lekker, goed gevuld met verse groenten en goed van smaak. Het hoofdgerecht smaakte uitstekend, met een smakelijk verfijnde saus en een ruime hoeveelheid groenten (andijvie in een rolletje spek, heerlijke in bierbeslag gefrituurde bloemkool, sperciebonen en een lekker frisse witte koolsalade. Het nagerecht was eveneens prima. Al met al een prima maaltijd voor een milde prijs.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Echt Twente.
Nostalgisch restaurant met zeer goede keuken. Smaakvolle gerechten, uitgebreide kaart voor elk wat wils.
Heerlijke biefstuk met truffelsaus, begeleid met tuinboontjes en andijvierolletjes. Niet alledaags. Heerlijk eten.
Kamer keurig, schoon. Eenvoudig, strak en modern.
Noudelous .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2012
Hotelkamers zijn erg warm. Ventilatortje in kamer. Kamers zijn sober, goede beddenm douche, toilet, wastafel. Invalide badkamer en aparte toilet op de gang. Hotel goed rolstoel toegankelijk. Eten prima, afwisselend en leuk geserveerd. Prachtig terras met uitzicht op golfbaan. Je voelt je in Twente, gezellig.