Hotel Restaurant Stad Munster

Markt 11 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant Stad Munster

Stad Munster in Winterswijk is een restaurant met een fijn karakter. De eigenaren Simone en Frans zijn de meest Bourgondische en gezellige hosts die je je kunt voorstellen en geven je direct bij binnenkomst het gevoel dat je bij hun thuis bent. Voel je welkom en proef de meest eerlijke en pure gerechten met ingrediënten uit de streek. Vraag de bediening zeker even naar hun wijnkaart, zodra je dit doet komt de sommelier in hen naar boven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Stad Munster

• Kom je met de auto?
    Via de achterzijde van het hotel-restaurant is voldoende parkeergelegenheid te vinden, buiten de blauwe zone. Kies in uw navigatie het adres "Torenstraat".

Maandag t/m Zondag
- High Tea 12:30 - 15:00
- Bar 21:00 - 23:30

Laura H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het eten vonden wij echt super lekker. Ook heel mooi en netjes opgediend. Daarnaast vierden wij ons jubileum dat we 6 maanden samen zijn, (wat ik heel subtiel had benoemd) en hadden ze echt aandacht aan besteed en werk van gemaakt????????????
De bediening was super vriendelijk en netjes. Verstaat zijn vak goed!
Zeer tevreden+++++
w.blom89 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Hotel restaurant Stad Munster.
We waren op de fiets en die mochten we in de fietsenstalling zetten, waar ook de hotelgasten hun fietsen hadden staan. Goede service.
De bediening was goed en het eten voortreffelijk.
Wel was het erg rustig.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Met een AH-restaurantactie geweest op zondagavond 25-06. Het was lekker rustig. Direct viel het mooie klassieke decor op met kroonluchters.
Vriendelijke en attente heer als gastheer. Gelukkig keus uit 3 opties per (voor- en hoofdgerecht) gang. Voor 5 euro extra p.p. kon er een viergangen van gemaakt worden.

Mooi opgemaakte pompoensalade met beef als voorgerecht met genoeg groen.
Als hoofd ieder de roodbaars met een pallet aan verschillende groenten (waaronder koolrabi) + rechthoekig stukje aardappelgratin.
Als na allebei een koffie en thee gekozen.

Nooit eerder geweest hier, maar deze 1ste keer is waarschijnlijk een opmaat naar toekomstige bezoeken (diner, lunch danwel alleen iets drinken, afhankelijk van het moment).
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Speciaal AH kaart - eten was smakeloos. Er werd alle moeite gedaan om het op haute cuisine te doen lijken maar faalde qua smaak totaal, zag er wel interessant uit.
dick B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben een erg prettige avond gehad bij Stad Munster, de bediening was voorkomend de gerechten zagen er prachtig uit en waren prima van smaak, met de dieetwensen werd goed rekening gehouden en er was zelfs extra aandacht voor het toetje. Kortom wij gingen met een zeer tevreden gevoel naar huis
jvdhooff .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben genoten van de smaakvolle gerechten en attente​ bediening. De smaak was zeer verrassend. We komen zeker nog een keer terug.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Geen sfeer door hoogmoedig en neerbuigend gedrag van de eigenaren naar de medewerkers toe.
Als je kritiek op een medewerker hebt dan kun je dat beter duidelijk maken buiten het zicht en gehoor van de klanten.
Zie elkaar als collega's en werk als een gezellig team dat is voor de klanten ook veel leuker.
M.J. P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben hier prima gegeten! De kok hield rekening met voedselintolleranties. Hij kwam overleggen en paste zijn gerechten hier op aan. Het heeft heerlijk gesmaakt!
C.P. A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Er is een goede rustige sfeer in hotel Stad Munster. Staat personeel klaar bij binnenkomst en niet na 1 minuut een ober aan de tafel met de menukaart. Alles gaat heel relax. Goede keus uit gerechten en alles kan op verzoek aangepast worden. Mooi gedekte tafels met wit linnen lopers en grote servetten. Een heerlijke zalmmousse met pesto olie en rondje roggebrood als amuse en groet van de keukenbrigade. Vooral dit laatste vonden we een erg leuk gebaar. Heerlijk gegeten en voldaan op de fiets weer naar huis
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Enorm veel geld voor bijzonder slecht eten. Grote hompen brood met mayonaise uit een tube, smakeloze coquilles, onhanteerbare keiharde stroopwafel-taco, een paar dikke plakken Hollandse kaas als dessert, ober die geen idee heeft van het bestaan van goede port. Ik snap niet dat een restaurant met zo'n reputatie zo verschrikkelijk achteruit kan zijn gegaan.
Wat jammer dat u ons zo be- of veroordeeld. Wij voelen daardoor genoodzaakt te reageren op uw recensie, maar liever hadden we gezien dat u terplekke iets had gemeld. Dat u ons eten “bijzonder slecht vindt”, is natuurlijk geheel uw eigen mening. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Maar had u iets hierover aangegeven, hadden we wellicht iets voor u kunnen betekenen.
Echter de volgende punten zijn niet helemaal fair:
“Hompen brood” = zuurdesembrood, erg geliefd bij de meeste gasten.
“Keiharde stroopwafeltaco” = stroop in wafel wordt hard door ijs bij dessert.
“Smakeloze coquilles” = zijn kraakvers en in smaakcombi met de aardse smaak van de bloemkool
“Dikke plakken Hollandse kaas” = Op kaart staat Proeverij van Reypenaer kaas. Reypenaer is Hollands
“Geen idee bestaan goede port” = 4 Soorten in huis: wit, tawny, ruby en vintage.
Alle gerechten staan beschreven in de menukaart. Had u iets aan ons gemeld, hadden we een saus kunnen serveren bij uw coquilles, bijvoorbeeld. Dit hadden we graag gedaan voor u.
Bernice G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het was allemaal even lekker! Wij waren zeer tevreden!
W. R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We zijn tevreden, maar ons bezoek van de vorige keer viel nog beter in de smaak!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima ontvangst, op niveau! Goed eten tegen redelijk tarief. Vast menu bij AH-bon. Uitstekend verzorgd. Prettige zaak om nog eens te bezoeken. Uiterst vriendelijk attent personeel.
Marloes P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met goede bediening die geen onderscheid maakt met AH klanten en zeer goed advies over wijnen gekregen, waardoor we zeker nog een keer terug gaan!
margahorst .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Aan mijn glutenvrije gerechten was ook veel aandacht besteed en het smaakte heerlijk. De opmaak van de gerechten was met veel zorg en aandacht gedaan. Het zag er allemaal heel mooi uit. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij houden nu facebook in de gaten over de maandgerechten.
Mirande J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteravond voor de tweede keer bij Stad Műnster gegeten. Het was wederom heerlijk! Fijne sfeer. Aanrader!
Wij komen binnenkort weer terug!
Eddie K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en verder een keurige bediening!
Naast de standaard hoofdgerechten met vlees en vis ook de
mogelijkheid om vegetarisch te eten. Daarnaast op verzoek
ook geen probleem om bv. rijst en/of bulgar e.d. te serveren.
Kortom: fijne bediening en genoten van een heerlijk 3 gangen-diner.
Wij komen zeker nog een keer terug!
M P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ambiance was prima. Vriendelijke bediening. Het 3-gangen menu van 37,50 Euro vonden we erg duur voor wat we kregen. Het voorgerecht was karig, bij het hoofdgerecht werd niet gevraagd hoe de entrecote moest worden bereid (medium of well done). Het nagerecht (strudel) was niet knapperig maar taai (waarschijnlijk magnetron).
Fransrobertbakker B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten en de ambiance waren goed! Na afloop van het eten verzocht bij de haard koffie te drinken, waar we toch wel veel gestoord werden in onze gesprekken door aan- en aflopend personeel die de boel aan het opruimen waren.
Roelie J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gastvrije gastheer drie gangen menu was top! en heerlijk gegeten. Prima locatie in winterswijk. We gaan er vast nog een keer weer naar toe