Hotel-Restaurant Roerdalen

Heinsbergerweg 1 6061 AG Posterholt Nederland Kaart

Over restaurant Hotel-Restaurant Roerdalen

Dineren in Midden-Limburg

Omringd door uitgestrekte velden, bossen en landerijen van de Roerstreek ligt het hotel-restaurant Roerdalen. In het hotel bevindt zich een sfeervol restaurant waar je altijd terecht kan voor ontbijt, lunch en diner! Dineren op de overdekte veranda is ook erg aan te raden, zelfs bij mindere weersomstandigheden kan je nog altijd buiten genieten met uitzicht op de prachtige tuin. Kom langs en ontdek de Limburgse gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant Roerdalen

Edgar A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten met het hele gezin. Een mooi gevarieerd menu, dus voor ieder wat wils. Goed geholpen door het vriendelijke personeel.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Hier weet men wat koken is! Alles wordt vers aangemaakt, en dat proef je!
De eigenaar en zijn vrouw stralen uit dat dit werk hun lust en hun leven is.
Wij hebben het asperge menu genomen. Alles was met zorg bereid.
Ook de huiswijn is van prima kwaliteit.
De ambiance komt gezellig en warm over
Jammer dat we zo ver weg wonen anders gingen we hier heel vaak eten.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Dinsdagavond genoten van een heerlijk diner. Gastvrij en vriendelijk ontvangen. Genoten van de asperges, Angus kogelbiefstuk en saté. Super! Morgenavond weer!!
Max V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Zondagmiddag met gezin binnengewandeld en zeer vriendelijk ontvangen. Fijne tafels en stoelen. Kaart was vrij simpel en wat traditioneel. Snel bediend met wat brood en gekruid boter en verschillende drankjes. Varkenssaté was redelijk, maar de saus wat dun. Sommige krieltjes waren niet lekker, wat ongaar. Verder een goede schnitzel met pepersaus en een vegetarische salade. Bediening de hele avond vlot en aardig. Opgezette zwijnen en fazanten aan de muur. Echt iets voor deze streek.
W-vd-P .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
We werden blij verrast door de gastvrijheid en gezellige sfeer. Hartelijke ontvangst en er werd meegedacht om een gerecht zo aan te passen dat het voor mij i.v.m. mijn zwangerschap ook geschikt was. Dat was absoluut geen probleem. Heerlijke varkenslende gegeten, ondanks doorbakken toch heerlijk mals. Het wild was ook erg lekker. Gezellig aangekleed, nieuw interieur, ze hebben zelfs een (gas)haard. Kortom, zeker een aanrader!
Bjvdbeek .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Uitstekende kwaliteit en grote portie; als hoofdgerecht hadden we de 'zalmmoten'. Prima garnituur werd erbij geserveerd.
Zonder meer een aanrader!!
Vrijheidblijheid .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Wij aten als voorgerecht een heerlijke zelf gemaakte bospaddenstoelensoep, als hoofdgerecht eend met een heerlijke pruimensaus, biefstuk met een Stroganoff saus zoals die moet zijn. Als nagerecht hadden de verrassing van de Chef, combinatie van chocolade mousse met vanilleijs en chocolade. Chef kok Kenny, die de culinaire gerechten naar een hoog niveau brengt en dat voor een betaalbare prijs.
Prijs, kwaliteit, service, gastvrijheid en sfeer staan hier in een goede verhouding. Wij durven ook iedereen aan te bevelen, om hier eens een heerlijk hapje en een drankje te nuttigen. Reserveren is wel gewenst.