Over het restaurant Hotel Restaurant Rodenbach

Op een steenworp van het centrum, maar toch bedekt door al het groen van Enschede ligt restaurant Rodenbach. Waar ze het niet alleen een uitdaging, maar echt een missie maken om jouw avond tot in perfectie te verzorgen. Van heerlijke malse vis, die bijna uit elkaar valt, tot perfect bereid vlees waarvan je de nasmaak heerlijk in je mond voelt zitten de hele avond. Wat je ook kiest, je weet dat de avond een hoogtepunt is als je hem begint of eindigt met een diner bij Rodenbach. Ik Enschede al uitgegroeid tot een waar begrip op het gebied van gastronomie, maar voor iedereen buiten de stad een echt oosters pareltje.

Laat je verrassen door de perfect bereidde producten en prachtig opgemaakte borden bij restaurant Rodenbach in Enschede.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Rodenbach

- High Tea 14:00 - 17:00

9,4

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Rodenbach

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Goede uitleg van gerechten. Bijzonderheid: kaart van kleine gerechten (ongeveer omvang tussengerecht), waarvan we er samen drie besteld hebben. Vooral rose ( langzaam) gegaarde sukade van erg goede kwaliteit. Goede bijpassende huiswijnen. Sfeervol interieur.
hequi V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
In Restaurant Rodenbach wandel je een andere tijd in, dat heeft wel wat. Ik heb er een prima gerecht gegeten (boerderij-eend) met een heerlijke wijn erbij. Het gerecht is met veel zorg klaargemaakt, velletje van het eend licht knapperig, filet nog een beetje rosé. Mooie originele groenten erbij. In een wonton een zacht gegaarde kalfswang, echt bijzonder. Gebakken aardappeltjes erbij had voor mij niet gehoeven, zo ook de sla. Allebei goed klaargemaakt, maar in stijl past het niet bij het verfijnde van het eendje.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wij hadden in dit hotel een arrangement geboekt. De daarbij behorende verrassingsmaaltijd vonden wij zo goed, dat wij de volgende avond ook in deze gelegenheid gingen eten. En daar hadden wij zeker geen spijt van. Het restaurant oogt gezellig binnen, de tafeltjes staan niet te dicht op elkaar. Het menu bleek gevarieerd en wisselend. Zo was er ook een valentijnsmenu. De verschillende gerechten worden fraai opgedist. Dat gold ook voor het voorgerecht courgettes met geitenkaas. Het bleek een smaakvolle combinatie. De kalfsribeye smaakte ook voortreffelijk. Het hoofdgerecht was met verschillende groenten opgemaakt. Daarbij werden ook nog krielaardappeltjes en salade geserveerd. Wij hadden hieraan voldoende en moesten zo het dessert overslaan. Dat dessert was overigens de vorige avond een smaakvolle creatie. De krachtige Franse Syrah was een heerlijke begeleider van het dinner. De bediening is vlot en deskundig. Al met al is deze belevenis vol vakmanschap voor herhaling vatbaar. De prijs-kwaliteit verhouding is gunstig.
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben hier het kerstmenu gegeten en dat heeft erg goed gesmaakt. Gezellig restaurant, goede bediening. Op een rustig tempo genoten van een heerlijk kerstdiner.
A.A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prettig kerstdiner!
jgfterpelle .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben tijdens de kerstdagen 2017 heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Een erg mooie locatie. De bediening en de service zijn meer dan goed. De prijs past bij de kwaliteit.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijke High-Tea met verrassende en smaakvolle gerechten. We voelden ons zeer welkom. Het restaurant was heel gezellig in kerstsfeer gebracht.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk wild gegeten met bijpassende wijnen.....................................................................................................................................
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De oven groenten konden met meer olijf olie gebraden worden. De aardappels waren een beetje te lang in de oven. De gravie (jus) was vergeten.
Ik had ook wel graag willen weten of de wijnen per fles of per glas waren.
Anders was alles heerlijk en de gasten vonden het ook lekker.
Ik heb al voor volgend jaar Thanks Giving geboekd, tenminste als de chef kok het wel weer wil doen voor mij.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ontvangst prima
Persoonlijke service
Voorname uitstraling: linnen servetten, mooi serviesgoed en glaswek
Prijs kwaliteit dik in orde
Restaurant zeer aan te bevelen, we komen graag terug
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik lunchte hier voor de 7 of 8e keer. Met wisselend mijn tweelingbroer of zoons. Bij binnenkomst veelal rustig, laat je erdoor niet afschrikken! Ik adviseer ze, neem die zelf ook altijd, als lunch de vissalade. Lekker glaasje wit, de Sauvignon Blanc van het huis erbij en een grote fles bubbelwater. Allereerst de bediening, tussen de middag regelmatig andere bediening aan tafel, maar gelijk in service, we worden bediend als ware we koningen. Geen flauwekul echt zo. Gedekte tafel, netjes met linnen servet, super. Bij de vissalade, wisselend vers stokbrood of geroosterde puntjes wit. Dan de salade met hun specialiteit de yoghurt dressing, op ruime salade mix, met garnaaltjes, zalm, een warme vis en paling. (geen kleine stukjes). De mix is heel heel erg lekker, nog steeds na 7 of 8 keer. Wat ik nu al zekere weet, wanneer weer in Enschede, gaan we wederom lekker lunchen als koningen bij Rodenbach.