Over het restaurant Hotel Restaurant Rodenbach

Genieten in Enschede

Hotel-Restaurant Rodenbach te Enschede is een begrip als het gaat om gastronomie gehuld in sfeer, rijke historie en gastvrijheid. Door de unieke ligging in het groene hart van de stad biedt Rodenbach het beste van twee werelden. Het is gelegen nabij het centrum en tegelijkertijd ligt het prachtige Volkspark naast de deur.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Rodenbach

- High Tea 14:00 - 17:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Rodenbach

Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben hier het kerstmenu gegeten en dat heeft erg goed gesmaakt. Gezellig restaurant, goede bediening. Op een rustig tempo genoten van een heerlijk kerstdiner.
A.A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prettig kerstdiner!
jgfterpelle .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben tijdens de kerstdagen 2017 heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Een erg mooie locatie. De bediening en de service zijn meer dan goed. De prijs past bij de kwaliteit.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijke High-Tea met verrassende en smaakvolle gerechten. We voelden ons zeer welkom. Het restaurant was heel gezellig in kerstsfeer gebracht.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk wild gegeten met bijpassende wijnen.....................................................................................................................................
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De oven groenten konden met meer olijf olie gebraden worden. De aardappels waren een beetje te lang in de oven. De gravie (jus) was vergeten.
Ik had ook wel graag willen weten of de wijnen per fles of per glas waren.
Anders was alles heerlijk en de gasten vonden het ook lekker.
Ik heb al voor volgend jaar Thanks Giving geboekd, tenminste als de chef kok het wel weer wil doen voor mij.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ontvangst prima
Persoonlijke service
Voorname uitstraling: linnen servetten, mooi serviesgoed en glaswek
Prijs kwaliteit dik in orde
Restaurant zeer aan te bevelen, we komen graag terug
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik lunchte hier voor de 7 of 8e keer. Met wisselend mijn tweelingbroer of zoons. Bij binnenkomst veelal rustig, laat je erdoor niet afschrikken! Ik adviseer ze, neem die zelf ook altijd, als lunch de vissalade. Lekker glaasje wit, de Sauvignon Blanc van het huis erbij en een grote fles bubbelwater. Allereerst de bediening, tussen de middag regelmatig andere bediening aan tafel, maar gelijk in service, we worden bediend als ware we koningen. Geen flauwekul echt zo. Gedekte tafel, netjes met linnen servet, super. Bij de vissalade, wisselend vers stokbrood of geroosterde puntjes wit. Dan de salade met hun specialiteit de yoghurt dressing, op ruime salade mix, met garnaaltjes, zalm, een warme vis en paling. (geen kleine stukjes). De mix is heel heel erg lekker, nog steeds na 7 of 8 keer. Wat ik nu al zekere weet, wanneer weer in Enschede, gaan we wederom lekker lunchen als koningen bij Rodenbach.