Hotel-restaurant Riche

Meer informatie over restaurant Hotel-restaurant Riche

- High Tea 12:00 - 16:00
- Bar 11:00 - 02:00

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8/10
Service8,4/10
Decor8/10
Chris V. Gastronoom (175 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Zolas de naam al zegt een combinatie van hotel en restaurant. Van dat hotel is voor de rest niets te merken.

Prettig jong en vlot personeel. Een goed gevarieerde menukaart. Een aangename sfeer, houd u van wat leven inde brouwerij dan neemt je plaats in de serre terras aan de straatzijde en voor een wat rustigere sfeer is ook een officiëler en rustiger restaurant gedeelte.

Degelijke en lekkere gerechten en een aangenaam prijsniveau. Allemaal niets mis mee dus.
Beste heer/mevrouw Binnendijk,

Hartelijk dank voor uw recensie op iens.nl, wij vinden het erg prettig dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zien u graag nog eens terug als gast en bedanken u voor uw mooie recensie.

Met vriendelijke groeten,

Team hotel restaurant Riche
Wimwarman . Gastronoom (20 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Restaurant Riché, met bijbehorend hotel.
Mooie menukaart en een leuke ambiance met uitgebreid terras.
De bediening is heel correct, rustig en efficiënt. Nu was het ook vrij rustig in het restaurant, maar er is goede controle door de obers.
Het eten vind ik redelijk en toch wel betaalbaar. Zeker niet bijzonder qua smaken, gewoon voldoende.
Van de gefrituurde kastanjechampignons tot de filet van zeewolf tot de vanille creme brulee.
De bereiding van alle 3 gangen incl frites, salade, zou allemaal wat spannender kunnen.
Winona M. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
De gerechten waren super ! Heb hier heerlijk genoten van het eten. Een zeer goed ontvangst op het moment dat je binnen komt gelopen. De bediening is heel gastvrij. De frietjes waren ook erg lekker bij de gerechten. Een keer terug komen is het zeker waard.
Jacqy C. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Op tweede Paasdag goed gegeten bij Riche. De heilbot was zacht en de gegrilde lende van het kruidenvarken was uitstekend. Fijne frietjes in een zak erbij.
De Sauvignon paste er prima bij. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Hayo R. Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
In de bouillon van lamsvlees zat een kruid dat niet past, maar het hoofdgerecht van boerderij-eend was prima. Mals, niet droog met bijpassende groente. Niet zuinig met de porties. Keurige bediening. Zal er zeker nog eens eten als ik de buurt kom want het was de hogere prijs waard.
MireilleK . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Riche is een heerlijk plekje om lekker te eten. Waar je gebruik kunt maken van een tafeltje in de serre met uitzicht op de hoofdstraat van het dorp of het sfeervolle, modern ingerichte restaurant. Het menu brengt voor ieder wat wils, heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten die eens in de zoveel tijd wisselen, zodat je altijd iets nieuws kunt proberen. Zelf vind ik het verrassingsmenu bijzonder lekker. Je kunt kiezen uit een aantal gangen en je wordt verrast met de meest lekkere smaakcombinaties. Ook de bediening is erg prettig, heeft een uitstekende productkennis, maar veel belangrijker, is erg gastvrij.
Heinb S. Gastronoom (50 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Een aantal dagen hier mogen verblijven.En dan is een uitgebreide en gevarieerde kaart een groot pluspunt. De service was echt subliem, de standaard bijgeleverd puntzakken frites heerlijk en de rode huiswijn (een argentijnse malbec) per glas voortreffelijk.
Doe 1 ding niet: op die hoge barkrukken aan die hoge tafels gaan eten! Wij snapten niet waarom ze deze onhandige voorziening hebben; vraag om een gewone tafel. Het eten: voorgerechten van redelijk (huisgemaakte pate met noten) via goed (mooie hertencarpaccio, maar helaas wat koud) tot een echt heerlijke kalfswang. Hoofdgerechten varieerden van goed (de boerderijeend filet met teryakkisaus en ook de gegrilde biefstuk) tot zeer goed (de hertenbiefstuk). De laatste avond dus gekozen voor mijn toppertjes: kalfswang vooraf en daarna de hertenbiefstuk. Van mijn tafelgenoten weet ik dat o.a. de tonijn, de pompoensoep en de wildzwijnmedaillons ook prima tot zeer goed waren. En de witte wijn ook. Kortom, when in Boxmeer, have dinner in Riche.