Hotel-Restaurant Op de Vos

Zaterdag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joep319 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Als je alles al gehad hebt en uit de meest verfijnde keukens gegeten, wil je terug naar aarde, met beide benen op de grond. Bij Sittard bezochten wij dit Les Routiers restaurant. Heel vroeger toen wij nog met tweedehands auto en tent door Frankrijk trokken aten wij al bij restaurants uit deze keten. Wat een prettige herinnering die wij hier in Sittard op zeer aangename wijze konden verversen. De zaak zat goed vol, met gewone mensen, zonder poeha, die zichtbaar lekker zaten te eten. Van de zeer uitgebreide kaart koos mijn tafeldame de kip piripiri en ik de gebakken lever met spek en uitjes. Als groente kozen we (ja, echt Limburgs natuurlijk) asperges. Gesmuld hebben we! En genoten van de ambiance en de vriendelijke en vlotte bediening. Nog een heerlijk advocaat ijsje toe en toen de rekening. Belachelijk, dat ze al dat lekkers kunnen maken voor zo'n lage prijs! Zeker en vast voor herhaling vatbaar!
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Tja, "zoals oma vroeger kookte" is wellicht de beste recensie. Niets mis mee, maar fantasie en creativiteit zijn hier ver te zoeken. Mix Grill die maar niet wilt smaken naar grill en een troosteloze omgeving. Bediening werkt volgens een strakke taakverdeling en afrekenen koste bijna 20 minuten. Voor als je het echt niet meer weet en je weekend toch al niets was.
Nellas .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Voorheen een truckers-restaurant welk nu wat is opgepimpt.
Decor is netjes, echter het is een grote zaak met veel tafels waardoor de ambiance ver te zoeken is.

Voornamelijk 60 gasten. Simpele kaart met standaard gerechten, een makkelijke maaltijd echter prijs-kwaliteitverhouding is wat scheef. Te duur voor hetgeen geboden wordt, we hadden geen exclusiviteit verwacht echter een beetje meer aandacht voor de gast zou geen kwaad kunnen.

Vooraf gebeld om te reserveren voor 4 personen, dit kon niet dus we hebben ons gemeld. Er was niet meteen plek dus we werden naar de bar verwezen vanwege de drukte door een onvriendelijke gastvrouw.

Na 20 minuten te hebben gewacht, wat we niet erg vonden, werden we mee gevraagd om vervolgens door de gastvrouw een tafel aangewezen te krijgen, op 10 meter afstand, wees ze naar een tafel en noemde het tafelnummer. Mevrouw liep niet even mee om ons de juiste tafel te wijzen. Kapstok konden we zelf zoeken. Opvallend was dat er nog een aantal 4-persoontafels leeg is gebleven, geen idee waarom we moesten wachten...

Het duurde erg lang eer onze bestelling werd opgenomen, gelukkig hadden we ons drankje uit de bar meegenomen. Het uitserveren van het eten duurde vervolgens ook te lang (3 kwartier voor alleen 4 hoofdgerechten, geen voorgerechten besteld) waarbij niet alle 4 de gerechten tegelijk kwamen, 2 aan 2,hier zat zeker 5 minuten tussen.

Kwaliteit van eten was niet onaardig echter niet op temperatuur. Vlees was okee, lauwe frietjes en te gare broccoli en bloemkool met een melksausje en nootmuskaat.

Toen we uitgeten waren vroeg de serveerster "Zijn jullie klaar met eten?" en ruimde vervolgens af, geen vraag of alles naar wens was geweest.

Geen aanrader om uitgebreid te gaan tafelen of als je op zoek bent naar ambiance. Een soort Van der Valk, maar dan in de jaren '80, miste het bakje appelmoes met kersje nog net niet!