Hotel Restaurant Lutteweide

Bentheimerstraat 80 7587 NJ De Lutte Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Restaurant Lutteweide

Op een unieke plek genieten

Dit hotel-restaurant ligt op de grens van het mooie Twente en de Duitse grens. Een uniek gebied waar je fantastisch kunt fietsen, maar ook een avond lekker kunt ontspannen. Klassiek Hollandse gerechten zoals varkenshaas in roomsaus en gegrilde entrecôte. Kom hier ouderwets genieten en geniet van het mooie uitzicht!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Lutteweide

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30
- Ontbijt 08:00 - 11:30

HennyRia .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het hoofdgerecht was geweldig lekker,de bediening erg vriendelijk en de kwaliteit prijsverhouding gewoon goed. We kunnen een ieder dit restaurant aanbevelen die gewoon lekker en gezellig willen eten.
Mango41 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
prima restaurant en we hebben er lekker gegeten.

de porties waren ruim voldoende .

doorgaan zo.....

de kerstversiering had wel wat minder gekunt..

Tbj .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Het voorgerecht Ardennerham , was geen ardennerham, het hoofdgerecht was meer gekookt vlees met saus. Mijn vrouw had tomatensoep, zonder lekkere smaak.Ik had kalkoen en mijn vrouw varkenshaas , beide gekookt , dus niet gebakken !!!!!
Toetje > panacotto > heel harde pudding !!
Als de kwaliteit v/d gerechten niet beter wordt, dan is het zo afgelopen
T O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Ah menu besteld met 6 volwassenen. Eten was matig. Bediening was vriendelijk, maar niet professioneel.
Wij komen er niet weer.
Joko .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Helaas kwamen wij ter plekke er achter dat zondags lopend buffet is in plaats van a la carte eten. We kwamen in een atmosfeer van een bruilofspartijtje, lange tafels met schransende mensen, een muzikant op een elektronisch orgel en een buffet om van te huilen. Bediening chagrijnig, kortom een afknapper van de eerste orde (en dus geen drie gangen menu)
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De gerechten smaakten goed, compliment voor de kok.
De bediening was onder de maat. Borden werden op elkaar gekletterd bij het ophalen, bestek ging allemaal in één grote hand, met diezelfde hand werden servetten al meegenomen terwijl we nog aan het eten waren. Een nieuw glaasje wijn was nog nat van het afwassen, en bij het serveren zat de wijn ook aan de buitenkant. De hoeveelheid eten was echt te weinig. wij kregen met zn vieren één schaaltje friet en één schaaltje rauwkost. wilde je meer, moest je bijbetalen. Terwijl de tafel naast ons (ook van de albert heijn actie) ze met z`n tweeën ook een schaaltje friet en rauwkost kregen. Dat klopt niet. De hoeveelheid op je bord was ook echt te weinig. Eén van ons vieren wilde geen champignonsaus, omdat hij aangaf deze niet te lusten. De champignonsaus werd inderdaad achterwege gelaten, maar als warme groente.... u raadt het al; Champignons (oa). Wij hebben het met zn vieren gezellig gemaakt en een leuke avond gehad, maar voor dit restaurant zal ik nooit geen reclame maken. Helaas. And last but not least, eenmaal thuis zagen wij op de bon dat er ook nog eens een pilsje te veel is aangeslagen, dus feitelijk te veel betaald.
Hermang1942 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Vriendelijke ontvangst, daarna werd een tafel toegewezen.
Het was er gezellig druk.
Na een drankje te hebben besteld hebben we de menukaart geraadpleegd.
Er was keuze uit 2 menu's (AH aktie).
De soep, het hoofdgerecht, het nagerecht, het was allemaal heel smaakvol en mooi opgediend.
Tot slot nog een kopje koffie met bonbon.
We hebben genoten en gaan zeker weer.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Het Hotel-Restaurant ligt op een rustige plaats vlak bij de Duitse grens en de Lutte, goede bediening , vriendelijk en netjes , je kon kiezen uit twee menu's , allebei zagen er goed verzorgt uit en was voldoende . ideaal voor overnachting en fietstochten in de buurt mooie routes ,een aanrader.

Ivennegoor .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
het was erg lekker eten. Snelle service en een goede bediening. We hebben nog wel extra patat bij besteld omdat we nog trek hadden.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Het begon al slecht toen we aankwamen. U bent met 7 personen terwijl er maar voor 6 gereserveerd is kregen we te horen. Nee sorry maar we hebben echt 7 personen doorgegeven. Het was dan ook geen probleem dan dekten ze voor een persoon erbij. We kregen een speciale ah menu kaart waar we voor elke gang konden kiezen uit 2 gerechten. Er stond varkenshaas bij met bospaddestoelensaus, iets wat de meerderheid van ons niet lust. Om pepersaus gevraagd maar dit hadden ze niet, terwijl op de gewone menukaart wel pepersaus stond. Toen kregen we het voorgerecht. Een klein kopje soep dat met vijf lepels leeg was, terwijl achter ons een tafel was die niet via deze actie at een hele grote kop kreeg. Toen kregen we het hoofdgerecht. Dit smaakte heerlijk maar veels te weinig. We kregen er 2 kleine schaaltjes met rauwkost bij voor 7 personen. Geen patat, geen gebakken aardappels en geen groente. Voor de kinderen er maar patat bij besteld. Dit moest eerst gevraagd worden of dat wel kon. Uiteindelijk kon het maar er werd wel 2.50 euro extra in rekening gebracht. Toen we na het toetje de rekening vroegen en ze deze kwamen brengen heb ik de kelner gezegd dat we het maar karig vonden dat er niks bij zat. Toen werd ons verteld dat het niet uit kon en dat het niet in het budget zat.
De hele opzet is toch om klanten te werven met deze actie. Wij komen in elk geval hier nooit weer. Ik snap dat er een speciale kaart is voor deze actie, maar moeten de porties dan niet hetzelfde blijven? De tweede persoon een gratis 3 gangen menu? Wij hebben de vierde gang maar thuis genomen, want iedereen had nog honger.
Vaneker97 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
het eten is goed.
restaurant voldoende.
bediening is ook voldoende
alleen prijsklasse hoog (€€€) is niet terug te zien.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Een verrassingsmenu voor 7 personen was een echte verrassing. Leuke en lekkere voorgerechten. Hoofdgerecht met vis, vlees en groenten waaronder bloemkool in bierbeslag, erg lekker. Lekkere nagerechten met koffie. Ruime porties en persoonlijke bediening. We komen terug.
Greetje38 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
We hadden keuze uit een menu speciaal aangepast voor deze actie. Het eten was prima niets op aan te merken. De hoeveelheid was minimaal. Veel te weinig. We kregen drie kleine aardappel puree toefjes.
Geen extra aardappelen, deze zaten wel bij het menu van mijn man die van de kaart had besteld.
Een klein bakje rauwkost voor twee personen. Er werd ook niet gevraagd of er genoeg was. Een beetje jammer voor een menu van €29,50.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
We hebben het weekend doorgebracht in (2 nachten) hotel restaurant de Lutteweide. Wat opvalt is de persoonlijke service en de warme ontvangst van het personeel eigenaar Harry. We hebben de eerste avond in het hotel gegeten, we hebben beiden voor de zalm gekozen op een bedje van snijbonen en dillesaus. Op verzoek werd de saus apart geserveerd, witte huiswijn €15,00 per fles is een goede combinatie. Zalm was goed bereid, je merkt dat Harry aandacht aan het eten besteed en de bediening was meer dan oke. Kom hier zeker nog een keer terug