Hotel-Restaurant Lucy's Inn

woensdag van 12. tot 19.30
donderdag van 12. tot 19.30
vrijdag van 11. tot 20.00
zaterdag van 10. tot 20.30
zondag serveren wij een high tea buffet aankomst tussen 13.00 uur en 14.00 uur(wel reserveren). tevens koffie, gebak en scones

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Restaurant Lucy's Inn

Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben hier een high tea besteld wat prijs /kwaliteit echt niet met elkaar overeen komt en dit alles in een armoedige en slordige aankleding van dit bedrijf. Zeker geen aanrader. Weinig attentie van de uitbater en lauwe thee na 10 minuten.
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
goed gegeten , maar helaas bleek dit restaurant niet mee te doen met de AH actie terwijl ik dit wel via Ah actie heb geboekt, toch een teleurstelling , waar zat het probleem?? Iens? of toch een fout op de AH site? Jammer, ook voor de eigenaar vervelend .
Henny O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was een feest. Alles vers en goed klaar gemaakt.
Erg leuk een britisch restaurant.
De inrichting was nog niet in orde.
Maar dat komt vanzelf als we blijven komen.
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een heel gezellig, sfeervol restaurant, leuk en rustig gelegen in Drenthe. Met onder meer heerlijke Engelse gerechten!
Bertha B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker eten in een ongedwongen ambiance.
Iensrecensist H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prachtig rustige natuurlijke omgeving, heerlijk smaakvolle hartige en vooral zoete variaties bij de high tea. Zeker aan te raden
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Fantastisch eten. Nog steeds. Kaart iets veranderd. Er staat voor iedereen wel wat lekkers op de kaart.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. We komen hier zeker vaker.
Henny G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk high tea mooie ruime , niet te druk voldoende tijd om gebruik te maken van de high tea en wat een keuze hier komen we zeker een keer terug
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Het restaurant heeft echt de typisch Engelse stijl met een mooi vrij uitzicht over de graslanden.
Wij hebben genoten!
Femme79 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vanavond fantastisch gegeten bij Lucy's Inn! We logeren in Land van Bartje en kwamen af op de goede recensies van anderen, die helemaal terecht zijn!. Fantastische spareribs (beste ooit gegeten), heerlijke steak pie en ook de kinderen waren helemaal enthousiast over hun tortilla factories. Afgesloten met heerlijke toetjes (met name de Eton Mess was om je vingers bij af te likken). Zeker doen!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier voor een high tea met vrienden uitgenodigd.
We hebben vaker van een high tea genoten maar wat hier wordt klaargezet op het buffet is enorm. En alles van een goede/zeer goede kwaliteit. Het is ondoenlijk om hier een overzicht te geven van hetgeen wij hebben gegeten, en van de diverse thee soorten die we hebben gedronken.
Een aanrader voor een zondagmiddag!
Sander1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Voor de 2e keer genoten van een heerlijke High Tea bij Lucy's Inn. Ditmaal met de familie gereserveerd voor het High Tea Buffet alwaar overheerlijke sandwiches, scones, cake, taart en nog meer lekkers op ons (en de andere gasten) stond te wachten. Dit gecombineerd met een keur aan fijne theesoorten, maakten er weer een zeer aangename ervaring van. Heerlijk eten, een verscheidenheid aan keuzes en een gemoedelijk sfeer zorgden voor een heerlijke Eerste Paasdag. Hartelijk dank!
JolandaVBVR .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke, huiselijke restaurant. De bediening was top, eten ook erg lekker (o.a. een curry en stoofvlees) en heerlijke nagerechten. We waren er met kinderen (9 & 12 jaar) die hebben ook lekker gegeten (samen een hoofdgerecht gedeeld).

Absolute aanrader en wij komen zeker weer terug als we in Drenthe zijn!
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren hebben we gegeten bij Lucy. Het was lekker rustig en de muziek stond zeer zacht op de achtergrond. Het decor is niet hoogdravend, maar dat zou ook niet passen bij het soort restaurant/hotel.
De keuze was voldoende gevarieerd.
Het tempo van uitserveren was uitstekend.
Het eten zelf was formidabel! Goede presentatie en heerlijke smaken. Niks was rauw of kapotgekookt.
Als toetje hebben we cookie dough gegeten. Hier kan geen B&J's tegenop!
Hier komen wij zeker nog een keer terug!
Bedankt Lucy en Sander.
PS. Kijk wel even naar de opening op de website. Restaurant is niet altijd open.
Else L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een hartelijke ontvangst en een drankje bij de open haard hebben we in Engelse sfeer met ons
zessen heerlijk gegeten. De spareribs voortreffelijk, om te zuigen en meer dan voldoende. De steak pie was mals en goed gekruid. De vegetarische curry is een echte aanrader, ook de
maaltijdsalade was goed met een heerlijke dressing. De bijlagen waren meer dan voldoende.
Ook de desserts vielen goed in de smaak.
We komen zeker nog eens terug.
Femke_en_Jos .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Evening tea. Goed verzorgd, meerdere schalen met Engelse hapjes, aantal heerlijke gerechten erbij. Zeer vriendelijk personeel. Er zou meer keuze uit Engelse drankjes mogen zijn om het 'af' te maken.
Margot J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
De evening tea was fantastisch: een leuke variatie aan hapjes met pure smaken en met precisie bereid. Elk gerechtje was daardoor een plezierige verrassing. Bijvoorbeeld: een stukje gebakken vis met een krokant buitenlaagje en daarbinnen heerlijk zacht, precies de juiste gaarheid, en niet vet aandoend. Sympathieke bediening, lekker veel ruimte tussen de tafeltjes, aangename sfeer. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Overigens betekent 'Evening tea' niet dat je er thee bij moet drinken. Wij dronken er een aangename huiswijn bij.
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ja, ik heb nog nooit de perfecte high tea buffet gehad uitgenodigd door mijn tante in de polder hoe verzin je het. Maar dit was echt top!
Zeer verrassende taartjes, en items, hartige quiche, sandwich met cheddar kaas, mmm , Scones zo groot als een tennis bal, hartige scones met tomaat en lente ui en roomboter super. Pavlova lekker, nou teveel om op te noemen.
Goede service en vriendelijke bediening.
Mocht je in de buurt van Exloo zijn ga er naar toe.
Echt een aanbeveling.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Woensdag 29 mei 2013 bij Lucy's Inn gegeten. Behalve high tea serveren ze daar ook evening tea. Je krijgt dan een étagère met pubfood opgediend. Behalve de bekende fish en chips en Yorkshire pudding zijn er nog tal van andere gerechten te proeven. Het geheel is goed klaargemaakt en uitermate smakelijk. De service is goed. Men bewandelt het scherpe pad tussen persoonlijke benadering en distantie op de juiste wijze. De zaak is gevestigd op een kruispunt van wegen. Als blikvanger staat er een Engelse taxi in de tuin. Het eten wordt opgediend in een grote serre. Tafeltjes en stoelen zijn ruim neergezet. Er is echt gelet op het comfort. De rekening viel onze reuze mee. De prijs-kwaliteitsverhouding is positief. Valt er dan helemaal niets op te merken? Een kleinigheid. Op de kaart wordt ook geadverteerd met een high beer (proeverij van Britse bieren), maar op de menukaart stonden maar twee bieren van de andere kant van het kanaal, waarvan er één Iers is en de andere niet op voorraad was. Tip: voeg hieraan het Schotse bier Gordon toe. Prima bier dat ook bij veel continentale Europeanen in de smaak zal vallen. Ch. DuChemin