Hotel-Restaurant Lucy's Inn

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Femme79 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vanavond fantastisch gegeten bij Lucy's Inn! We logeren in Land van Bartje en kwamen af op de goede recensies van anderen, die helemaal terecht zijn!. Fantastische spareribs (beste ooit gegeten), heerlijke steak pie en ook de kinderen waren helemaal enthousiast over hun tortilla factories. Afgesloten met heerlijke toetjes (met name de Eton Mess was om je vingers bij af te likken). Zeker doen!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier voor een high tea met vrienden uitgenodigd.
We hebben vaker van een high tea genoten maar wat hier wordt klaargezet op het buffet is enorm. En alles van een goede/zeer goede kwaliteit. Het is ondoenlijk om hier een overzicht te geven van hetgeen wij hebben gegeten, en van de diverse thee soorten die we hebben gedronken.
Een aanrader voor een zondagmiddag!
Sander1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Voor de 2e keer genoten van een heerlijke High Tea bij Lucy's Inn. Ditmaal met de familie gereserveerd voor het High Tea Buffet alwaar overheerlijke sandwiches, scones, cake, taart en nog meer lekkers op ons (en de andere gasten) stond te wachten. Dit gecombineerd met een keur aan fijne theesoorten, maakten er weer een zeer aangename ervaring van. Heerlijk eten, een verscheidenheid aan keuzes en een gemoedelijk sfeer zorgden voor een heerlijke Eerste Paasdag. Hartelijk dank!
JolandaVBVR .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke, huiselijke restaurant. De bediening was top, eten ook erg lekker (o.a. een curry en stoofvlees) en heerlijke nagerechten. We waren er met kinderen (9 & 12 jaar) die hebben ook lekker gegeten (samen een hoofdgerecht gedeeld).

Absolute aanrader en wij komen zeker weer terug als we in Drenthe zijn!
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren hebben we gegeten bij Lucy. Het was lekker rustig en de muziek stond zeer zacht op de achtergrond. Het decor is niet hoogdravend, maar dat zou ook niet passen bij het soort restaurant/hotel.
De keuze was voldoende gevarieerd.
Het tempo van uitserveren was uitstekend.
Het eten zelf was formidabel! Goede presentatie en heerlijke smaken. Niks was rauw of kapotgekookt.
Als toetje hebben we cookie dough gegeten. Hier kan geen B&J's tegenop!
Hier komen wij zeker nog een keer terug!
Bedankt Lucy en Sander.
PS. Kijk wel even naar de opening op de website. Restaurant is niet altijd open.
Else L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een hartelijke ontvangst en een drankje bij de open haard hebben we in Engelse sfeer met ons
zessen heerlijk gegeten. De spareribs voortreffelijk, om te zuigen en meer dan voldoende. De steak pie was mals en goed gekruid. De vegetarische curry is een echte aanrader, ook de
maaltijdsalade was goed met een heerlijke dressing. De bijlagen waren meer dan voldoende.
Ook de desserts vielen goed in de smaak.
We komen zeker nog eens terug.
Femke_en_Jos .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Evening tea. Goed verzorgd, meerdere schalen met Engelse hapjes, aantal heerlijke gerechten erbij. Zeer vriendelijk personeel. Er zou meer keuze uit Engelse drankjes mogen zijn om het 'af' te maken.
Margot J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
De evening tea was fantastisch: een leuke variatie aan hapjes met pure smaken en met precisie bereid. Elk gerechtje was daardoor een plezierige verrassing. Bijvoorbeeld: een stukje gebakken vis met een krokant buitenlaagje en daarbinnen heerlijk zacht, precies de juiste gaarheid, en niet vet aandoend. Sympathieke bediening, lekker veel ruimte tussen de tafeltjes, aangename sfeer. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Overigens betekent 'Evening tea' niet dat je er thee bij moet drinken. Wij dronken er een aangename huiswijn bij.
M D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ja, ik heb nog nooit de perfecte high tea buffet gehad uitgenodigd door mijn tante in de polder hoe verzin je het. Maar dit was echt top!
Zeer verrassende taartjes, en items, hartige quiche, sandwich met cheddar kaas, mmm , Scones zo groot als een tennis bal, hartige scones met tomaat en lente ui en roomboter super. Pavlova lekker, nou teveel om op te noemen.
Goede service en vriendelijke bediening.
Mocht je in de buurt van Exloo zijn ga er naar toe.
Echt een aanbeveling.
Phckars .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
We lopen het Pieterpad en hadden een overnachting voor ons, de kinderen en vrienden geboekt in Lucy's in, weliswaar een klein stukje van de route maar zeer de moeite waard. Het was een lange etappe en we waren niet op tijd voor High Tea die we gereserveerd hadden. Dat bleek geen enkel probleem, we konden ook later komen. Zo kwam het dat we pas om 17.30h aan de High Tea zaten. En die was fantastisch, alles vers en zelf gemaakt, heerlijke scones en sandwiches. Echt Engels midden in Drenthe! Het avondeten hebben we toen maar overgeslagen.
Tolhuisen .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Als Engelandliefhebbers kwamen we op vakantie in Drenthe Lucy's inn tegen. We werden door gastheer Sander enthousiast ontvangen in de tuin waar we begonnen met een drankje en een amuse van het huis. De rest van het eten kregen we binnen in de serre geserveerd. Ook wij kozen voor de evening tea (proeverij van "pub-food") en dat bleek een schot in de roos. Alle gerechtjes smaakten voortreffelijk. Het nagerecht van applecrumble was een heerlijke afsluiter. Alles was uitstekend verzorgd en werd met een kundige toelichting door de gastheer gepresenteerd. Enig nadeel is dat je alles wilt proeven en daardoor eigenlijk net iets teveel eet!
R. H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Woensdag 29 mei 2013 bij Lucy's Inn gegeten. Behalve high tea serveren ze daar ook evening tea. Je krijgt dan een étagère met pubfood opgediend. Behalve de bekende fish en chips en Yorkshire pudding zijn er nog tal van andere gerechten te proeven. Het geheel is goed klaargemaakt en uitermate smakelijk. De service is goed. Men bewandelt het scherpe pad tussen persoonlijke benadering en distantie op de juiste wijze. De zaak is gevestigd op een kruispunt van wegen. Als blikvanger staat er een Engelse taxi in de tuin. Het eten wordt opgediend in een grote serre. Tafeltjes en stoelen zijn ruim neergezet. Er is echt gelet op het comfort. De rekening viel onze reuze mee. De prijs-kwaliteitsverhouding is positief. Valt er dan helemaal niets op te merken? Een kleinigheid. Op de kaart wordt ook geadverteerd met een high beer (proeverij van Britse bieren), maar op de menukaart stonden maar twee bieren van de andere kant van het kanaal, waarvan er één Iers is en de andere niet op voorraad was. Tip: voeg hieraan het Schotse bier Gordon toe. Prima bier dat ook bij veel continentale Europeanen in de smaak zal vallen. Ch. DuChemin