Hotel Restaurant Les Jumeaux

Prinses Ireneweg 20 6271 JB Gulpen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant Les Jumeaux

Een limburgs pareltje met Franse keuken

In het gezellige Gulpen, midden in het Limburgse heuvellandschap ligt Hotel Restaurant Les Jumeaux. Je kunt hier terecht voor lekkere vis- en vleesgerechten, meestal volgens klassiek recept en met de Franse keuken als inspiratiebron. De naam van het restaurant betekent 'tweelingen' in het Frans. De eigenaren, Richard en David, zijn namelijk een eeneiïge tweeling!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Les Jumeaux

Elly B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
HHagen110 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ongezellige inrichting . Restaurant van een klein hotel . De kwaliteit van de soep en het dessert waren goed maar het hoofdgerecht was matig. Het AH menu was geen keuze menu maar op aanvraag konden wij het vlees voor vis vervangen. De bediening was vriendelijk
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Waren met de AH actie. In eerste instantie waren we een beetje teleurgesteld, er was namelijk maar 1 menu voor de actie. Maar eigenlijk kon je gewoon van de kaart bestellen en werd de prijs van 1 AH menu van de prijs afgetrokken. Mijn man had het AH menu gekozen maar ipv de tomatensoep een runderbouillon besteld. Daarna een schnitzel met champignon roomsaus en een dame blanche toe. Ik had een ander menu gekozen
Deze was 4 euro duurder dan het AH menu en bestond uit een heelijk salade met spekjes, pangafilet en warme appelstrudel met vanilleijs en slagroom. Echt heel smakelijk. Van al de restaurants die wij met de AH actie bezocht hebben is deze echt het goedkoopst en het smakelijkst. Echt een aanrader! Als ik 1 minpuntje MOET noemen zou het zijn dat de patatjes iets langer gebakken hadden mogen worden.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten was gewoon weer voortreffelijk, chefkok kwam zelf ook langs en vroeg of alles naar wens was.
de bediening is vriendelijk en het is gewoon een aanrader want alles is goed verzorgd en het eten is altijd goed warm en een lust voor het oog, en meer als genoeg ga zeker terug.
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De gerechten waren van uitstekende kwaliteit, al mochten de frietjes wel wat minder zout. Wij waren op stap voor een kerstweekend, we misten wel heel erg wat kerstversiering op tafel en aan de wanden. Ook een beetje jammer dat ze van Gulpener nog geen Wintervrind hadden (zeker omdat de brouwerij om de hoek zit), maar het bockbiertje smaakte ook prima.
Gerda C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gereserveerd via het AH restaurant actie.
We hadden gekozen voor a la carte en hier werd €19.50 van het totaal bedrag verrekend. Gezellige sfeer en goede bediening en een heerlijk 3 gangen menu. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
het eten was voortreffelijk heerlijk voorgerecht wrap met widzwijn dan varkenshaas met pepersaus op een bedje van groenten, nagerecht heerlijk ijs met slagroom en warme kersen en dat voor een fijne prijs,ga zeker weer terug.
robonink .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Niet de eerste keer bij Les Jumeaux geweest. Is echt een aanrader. Perfect verzorgd eten. Verse groenten bij het hoofdgerecht doet het helemaal. Het toetje is eveneens heerlijk. Dus al met al een AANRADER.
hansenmarialaheij .
We hebben deze keer allebei gekozen voor het AH menu voor 19.95 euro
Kwaliteit was goed.
Zij zijn een van de weinige restaurants waar je voldoende warme groenten krijgt.
Deze zijn lekker knapperig (beetgaar)
Bij het hoofdgerecht is er geen keuze mogelijkheid (alleen maar schnitzel)
Je mag ook van hun maandmenu kiezen met bijbetaling van 3 euro.
We hebben bij dit restaurant al vaker gegeten
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was heel erg lekker En vriendelijk personeel We komen hier zeker terug
We hadden het A H menu Wat heel goed bevallen was Mogen ze vaker doen
Simon1 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het hoofdmenu is alleen Wiener Schnitzel. Niets anders. En dat staat niet aangegeven op de beschrijving bij de Albert Heijn actie. Hier staat: "voorbeelden zijn....". En dit is onzin. Wil je iets anders, dan kies je een duurder menu en wordt het verrekend.
robonink .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
In Gulpen bij Les Jumeaux heerlijk gegeten. Zowel het AH menu als het maandmenu waren van zeer goede kwaliteit. Over het toetje nog meer lof. Hier gaan we zeker terug.
cjlgroenewoud .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vriendelijk personeel.
Heerlijk gegeten.
We hoefden niet het AH menu te kiezen, maar gewoon a la card met bijbetaling.
Prijs was heel redelijk.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ronny S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Les Jumeaux is gevestigd in een woongebied en is buiten (klein) restaurant ook een hotel. We zijn er naar toegegaan met de AH aanbieding. Buiten het speciale menu van drie gangen voor Euro 19,90 mocht je voor euro 4 meer per persoon uit hun eigen menu kiezen of a la carte met Euro 19,00 korting. Uiteindelijk eenmaal gekozen voor het eigen menu van Les Jumeaux en eenmaal a la carte, beiden 3-gangen, want dat moet. Bij het voorgerecht zat zeer veel sla met heel veel, veel te zure dressing. Waarom niet de dressing apart geven? Beide voorgerechten waren ook veel te duur voor het gebodene. Het hoofdgerecht met een kippen stoofpotje was ronduit een teleurstelling. Met moeite stukjes kip tussen de paprika en andere groente gevonden en alles in een heel klein potje. Dezelfde sla met de te zure dressing voor ruim Euro 21,00 is echt veel te duur. De entrecote van het andere hoofdgerecht was prima, maar de Bearnaise saus veel te veel en uit een zakje. Waarom ook hier niet dat in bakje erbij gegeven? Het nagerecht was koffie met een stukje gebak en wat zoete zaken die van een bedenkelijk niveau waren.
Aan het eind onze welgemeende kritiek gegeven en het meisje begreep het maar haar lichaamstaal sprak boekdelen, Toch nog fooi gegeven, waar ik later weer spijt van kreeg omdat er geen goedeavond werd gezegd, noch dat we naar onze jassen werden begeleid, laat staan naar de uitgang. Alles bij elkaar: gaan daar nooit meer eten!
menjrutten .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
AH arrangement. 2e.menu gratis klopte niet. Er was keuze uit een goedkoop AH-menu of korting op de kaart waarop het bedrag ven het AH menu in mindering werd gebracht.
Voorgerecht goed en mooi gepresenteerd; daarmee had de kok zijn kruit verschoten.
Béarnaisesaus was een slap botersausje zonder enige smaak.
Rona B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Wij zijn eind september in dit restaurant gaan eten met de restaurantactie.
We hebben gekozen voor het à la cart menu met bijbetaling van 4 euro. We hadden dus een driegangenmenu voor 23,50 voor 2 personen.
Het eten was overheerlijk. We kregen eerst wat broodjes met 2 verschillende versgemaakte dippers gratis. Daarna een heerlijke salade met heel veel verschillende groentes en warme kip en spekjes. Nog nooit zo'n lekkere salade gehad. heerlijk van genoten. Daarna varkensfilet op een bed met gestoofde groenten met sausje en als toetje konden we kiezen tussen schwarzwalderkirsch met ijs vanillesaus en slagroom mooi opgemaakt en een koffie met verse tiramisu en chocolaatjes. Super allemaal!!
Jammer dat ze net buiten het centrum zitten, anders was het elke avond vol.
De bediening was uitstekend.
Helaas wonen wij in het westen van het land, maar als we weer eens in de buurt zijn dan gaan we hier zeker weer eten.
haane-olsen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Via AH actie bij dit restaurant terecht gekomen. We konden heerlijk buiten eten op het terras. Eten was goed verzorgd en lekker. Porties precies goed. Niet te groot maat ook zeker niet te klein. De eigenaar gaf ons de keuze om of het AH menu te nemen of tegen een kleine bij betaling een gerecht van het maandmenu of de gewone kaart te kiezen. Locatie net buiten het centrum van Gulpen. Zeker een plekje om terug te komen.
Jac V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk.
Alle gerechten met verse groenten en goed klaargemaakt.
Kortom een aanrader!!