Hotel & Restaurant Les Jumeaux

Prinses Ireneweg 20 6271 JB Gulpen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 19.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tomatensoep (vegetarisch)
      Groentesoep
      Salade met spekjes
  • Hoofdgerechten
    • Pangafilet geserveerd met witte wijn/dillesaus
      Schnitzel met champignonroomsaus
      Vegetarisch stoofpotje
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Coupe Affogato
      Koffie of Thee

Over het restaurant Hotel & Restaurant Les Jumeaux

Een limburgs pareltje met Franse keuken

In het gezellige Gulpen, midden in het Limburgse heuvellandschap ligt Hotel Restaurant Les Jumeaux. Je kunt hier terecht voor lekkere vis- en vleesgerechten, meestal volgens klassiek recept en met de Franse keuken als inspiratiebron. De naam van het restaurant betekent 'tweelingen' in het Frans. De eigenaren, Richard en David, zijn namelijk een eeneiïge tweeling!

Meer informatie over restaurant Hotel & Restaurant Les Jumeaux

Op loopafstand ven het centrale busstaion

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:30 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Hotel & Restaurant Les Jumeaux

Annette D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH actie, mijn partner en ik kozen voor de tomatensoep, tjaaaaa water aangelengd met met wat poeder, niet lekker, heb het nog nooit zo slecht gegeten. De schnitzel en de panga waren goed maar dat is het dan ook, ijs was lekker, helaas was het koffieapparaat net kapot waardoor het toetje incompleet was.
P.C. M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
AH menu,lekker van smaak en genoeg keuze. Attente gastvrouw.
MHP V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Voor herhaling vatbaar .
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten.n echte aanrader.zeer vriendelijk personeel.zeer de moeite waard
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en keuze genoeg . Je mocht uit de hele kaart kiezen. Gezellige locatie en goed en vriendelijk personeel.
Harriet V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
een bejegening die erg kortaf is, direct inleveren van je AH-spaarkaart op luide toon, geen ideale start voor
een etentje! eten uit pakjes en zakjes, weinig smaak.er wordt gerookt door personeel en bezoek bij de voordeur; dat waait het restaurant binnen.
wij komen hier niet meer terug; on-Limburgse gastvrijheid.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was ontzettend goed, de bediening heel vriendelijk. Echter de ambiance was sober. Kaal en kil. Voor het eten en de kwaliteit zouden wij wel weer terug gaan
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een restaurant met een goede keuken en een prima gastvrijheid. Zeker de moeite waard voor eenieder die niet al te culinair wil genieten.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Modern restaurant.
Wel een beetje lange wachttijden. Voorgerecht na een uur, maar het is wel het wachten waard.
Heerlijk gegeten.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Alle combinatie's met het AH gerecht waren mogelijk. Super lekker gegeten. Ook de koffie als nagerecht was zeer uitgebreid. En de warme borden waren een pluspunt.
De bediening zeer vriendelijk. En de tijd tussen de gerechten was prima.
Egbert K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Tijdens onze vakantie via de AH-restaurantactie bij Les Jumeaux terechtgekomen. Heerlijk gegeten! Zowel voor-, hoofd- als nagerecht was bijzonder smakelijk. Heel sympathiek dat we - 'ondanks' de AH-bonnen - ook uit het à la carte-menu konden kiezen (gewoon min de AH-korting). Alleen jammer dat de gangen wel erg gauw (te gauw) na elkaar geserveerd werden.
Tilly en Egbert Klasens, Steenwijk
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Je komt binnen in een ouderwets, ongezellig en saai restaurant. Het eten was redelijk, maar niet verfijnd en smaakvol. Voor een beetje mayonaise moet 1 euro worden bijbetaald, heel commercieel! De bediening was redelijk vlot en nèt vriendelijk te noemen. Het gemiddelde cijfer op Iens voor dit restaurant vinden we onwerkelijk hoog.
Het heeft klanten, zoals wij, op het verkeerde spoor gezet.
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten! Mooie opgemaakte borden. Vriendndelijke bediening. Prijs kwaliteit heel goed.
Een aanrader! Ga zeker nog eens terug!
Elian N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
algemene indruk was goed, leuk en gezellig hotel/restaurant en het eten was van ons alle 4 erg lekker, het enige wat tegenviel was dat er maar keuze uit 2 dingen was met het AH menu, snitsel of vis..
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij een gastvrij en vriendelijk hotel/restaurant! Geen poespas, gewoon fatsoenlijke maaltijden die goed op smaak zijn.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Aangename verrassing was dat wij bij binnenkomst kregen te horen dat wij ook gebruik konden maken van "a la carte" ipv het AH menu, waarbij er korting ( 19,50 euro ter waarde van het AHmenu) gegeven werd. Dit hebben wij dan ook gedaan. Iedere gang was heerlijk! Voor herhaling vatbaar.
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten van het AH menu, aanbod om gebruik te maken van het maandmenu
( tegen kleine bijdrage) is ons ook gedaan. Wat ons betreft is het restaurant een aanrader!
Will B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Super eten, echt een aanrader. Naast het AH menu wordt de mogelijkheid geboden om te kiezen van de kaart. Heerlijke combinaties en wij kozen voor een drie gangen menu.
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten we konden kiezen het AH menu of een ander menu met bijbetaling,
Prima opgelost en de bediening was goed ik vond alleen de koffie iets tegenvallen als toetje met lekkers.
mijn tip zou zijn per persoon een heerlijke petit four en bonbon bij de koffie te presenteren.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten is voortreffelijk en ziet er zeer smakelijk uit zo als het word opgediend en je hebt een fijne keus uit
voorgerecht hoofdgerecht en de toetjes zijn ook heerlijk, voor ons is het een top restaurant waar we zeker steeds naar terug gaan.