Hotel Restaurant Les Jumeaux

Prinses Ireneweg 20 6271 JB Gulpen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant Les Jumeaux

Een limburgs pareltje met Franse keuken

In het gezellige Gulpen, midden in het Limburgse heuvellandschap ligt Hotel Restaurant Les Jumeaux. Je kunt hier terecht voor lekkere vis- en vleesgerechten, meestal volgens klassiek recept en met de Franse keuken als inspiratiebron. De naam van het restaurant betekent 'tweelingen' in het Frans. De eigenaren, Richard en David, zijn namelijk een eeneiïge tweeling!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Les Jumeaux

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:30 - 10:30

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
zeer voortreffelijk eten echt een aanrader vriendelijk en smakelijk opgediend een lust voor het oog en veel variatie
ga zeer zeker weer terug.
B B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Tussentijd tussen voor- en hoofdgerecht was iets te lang. Daartegen over stond dat je ook iets anders mocht kiezen dan het geselecteerde menu.
h.mullers .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
heerlijk gegeten met ruime keuzemogelijkheden.
het AH menu kost 19.50 euro maar je kunt ook het maandmenu nemen of a la carte eten.
dan wordt er 19.50 euro op de rekening in mindering gebracht.
wij hebben het AH menu gekozen en het was voortreffelijk en ruim voldoende.
een aanrader.
ademeij1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijn, eindelijk een restaurant waar de keuze voor het voorgerecht eens geen rundercarpaccio of zalm was. De schnitzel was wat aan de vette kant maar verder heerlijk eten en prachtig opgemaakte borden in een gemoedelijke huiselijke sfeer. Een aanrader
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Mooi restaurant. Vriendelijke bediening, lekker gegeten. Volgens mij wel aparte ruimte voor mensen met kortings coupons. Ruime keuze. Het was ook mogelijk gerechten van de kaart te bestellen
R.M.C. S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hotelrestaurant, verzorgde en praktische inrichting. Maakten gebruik van de AH kortingactie, daar werd mbt de keuze van de gerechten flexibel mee omgegaan. De bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Eileen K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke, hard werkende bediening. Het eten was ook perfect! Wij zullen zeker terug komen als we hier weer in de buurt op vakantie zijn.
p.dankelman .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het AH menu stond ons niet aan (Panga filet of schnitsel) prijs 19,75. Wij hebben iets van de kaart gekozen van het te betalen bedrag ging dan 19,75 vanaf.
Minpunten:
klein flesje lauw kraanwater 2,50 (wij hadden gelukkig zelf gekoeld water bij ons)
voor mayonaise bij de frites 1,-- bij betalen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ben uit eten geweest met mijn vrouw en heb goed gegeten. de gerechten waren kwalitatief goed en het was ruim voldoende. bediening was vriendelijk. Een puntje van kritiek is wel dat we hadden geboekt met de AH restaurant actie en dat dan niet vermeld word dat er een speciaal AH 3 gangen menu wordt geserveerd voor 19,95 p.p. Ook konden we niet zien wat dan het menu inhield. We hebben dan ook uit een ander menu gekozen en kregen dan 19,95 korting op het gekozen menu van 23,95 PP. Ik had het beter gevonden als dit op de site vermeld zou worden.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
zijn zeer tevreden eten is zeer goed en heerlijk warm als het geserveerd wordt fijne keuze uit verschillende voor hoofd en nagerechten. de bediening is vriendelijke en de bazen zelf komen ook vragen of alles naar wens was ,
ik vind het een aanrader voor andere om het ook eens te proberen wij gaan zeker weer terug.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik was hier met mijn beste vriendin. Ontzettend aardige bediening! Was niet erg druk, maar evengoed erg gezellig en lekker eten voor een redelijke prijs.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden, vriendelijke bediening, kortom een heerlijk avondje uit!
We komen zeker nog eens terug.
robonink .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Les Jumeaux in Gulpen. Alles was perfect. Vanaf de soep tot aan het toetje. Een echte aanrader.
dorishayen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
goed geholpen met rolstoel
eten was lekker en goed verzorgd
de bediening was goed en er werd rekening gehouden met allergie
ilse V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Op het eten was niks aan te merken kwaliteit was goed. Alleen de rekening hoog ondanks dat er 39.90 van de ah vouchers werd afgetrokken. 1euro voor een beetje mayo en ketchup ook 1 euro. Onze jongste zoon van 11 wilde pasta 22.75 (niet naar prijs gekekeken!) uiteindelijk met ons 4tjes toch nog 86euro betaald ! Was ongezellig maar wel netjes en goedverzorgd. Geen echt restauarnt maar een echte hotel zaal. Niks voor kinderen ze vonden het niet leuk !
GUUS2512 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na een zeer vriendelijke ontvangst kregen we uitleg over het menu en de daarbij behorende opties. het driegangen menu was goed van smaak, keurig verzorgd en geserveerd op een gemoedelijke, vriendelijke manier.
U zoekt een restaurant zonder veel opsmuk, goed van kwaliteit met een vriendelijke service? Dan is Les Jumeaux een aanrader.
Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij waren zeer tevreden over bediening en het eten was heerlijk.
Op deze lokatie verwacht je niet een Restaurant - Hotel.
Parkeerruimte genoeg voor de deur en op de grote parkeerplaats bij het centrum.
Sophia P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het is een beetje een saai jaren 70 (wel schoon)restaurant. 2 gerechten werden fout gebracht maar we hebben ze maar gewoon opgegeten. De hoeveelheden zijn goed maar wij hebben liever wat meer smaak en kleinere portie's. Ze hebben eenmalig 19.50 afgetrokken en alles apart aangeslagen. Dus waren toch nog 65 euro kwijt voor een teleurstellend 3 gangen diner met 2. De bediening was vlot maar erg kort van gesprek.
Fred Of Margot P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prettige ontvangst. Restaurant was een beetje fris , maar toen er meer mensen kwamen was het aangenaam. Flexibele keus, ondanks Ah actie. Prima eten en ruim voldoende. Parkeren gratis en ruim. Komen zeker nog eens terug. Aanrader !!
rundvogel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ondanks onze reservering om 18:15 u werd de soep ( tomatensoep met precies 7 balletjes pp ) na opname van de bestelling pas tegen 19:00 u geserveerd. Naast onze tafel van 5 waren er nog twee tafels met resp 4 en 2 bezet. Vervolgens moesten we tot 19:55 u wachten voordat de 4 ondermaatse schnitzels ( vettig, dun gepaneerd en dun qua formaat ) op tafel kwamen. Positief punt waren de gestoomde groenten met een bite. Het dessert was okay. Dame blanche en chocolade bavarois. maar wat kan daar mis mee gaan.. Op basis van recensies had ik mij meer voorgesteld van wat ons te wachten zou staan. Ik bak ( en paneer ) zelf een smakelijker schnitzel. Met twee kinderen van 13 en 11 was ik ontevreden dat we pas om 20:45 u het restaurant verlieten. Daarvoor reserveer ik niet om 18:15 u. En als het nu allemaal subliem was geweest wat het wachten waard was, dan was mijn recensie heus anders geweest. Zelfs toen ik kwam vragen hoe het ervoor stond werd er gezegd dat ze er mee bezig waren... Het leek alsof er vanwege efficiency pas gekookt werd toen er meer gasten waren.... Zet dan niet zulke vroege tijden om online te reserveren als je toch pas om 20:00 hoofdmaaltijden af hebt..