Hotel Restaurant Les Jumeaux

Prinses Ireneweg 20 6271 JB Gulpen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant Les Jumeaux

Een limburgs pareltje met Franse keuken

In het gezellige Gulpen, midden in het Limburgse heuvellandschap ligt Hotel Restaurant Les Jumeaux. Je kunt hier terecht voor lekkere vis- en vleesgerechten, meestal volgens klassiek recept en met de Franse keuken als inspiratiebron. De naam van het restaurant betekent 'tweelingen' in het Frans. De eigenaren, Richard en David, zijn namelijk een eeneiïge tweeling!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Les Jumeaux

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:30 - 10:30

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
dorishayen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
goed geholpen met rolstoel
eten was lekker en goed verzorgd
de bediening was goed en er werd rekening gehouden met allergie
ilse V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Op het eten was niks aan te merken kwaliteit was goed. Alleen de rekening hoog ondanks dat er 39.90 van de ah vouchers werd afgetrokken. 1euro voor een beetje mayo en ketchup ook 1 euro. Onze jongste zoon van 11 wilde pasta 22.75 (niet naar prijs gekekeken!) uiteindelijk met ons 4tjes toch nog 86euro betaald ! Was ongezellig maar wel netjes en goedverzorgd. Geen echt restauarnt maar een echte hotel zaal. Niks voor kinderen ze vonden het niet leuk !
GUUS2512 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na een zeer vriendelijke ontvangst kregen we uitleg over het menu en de daarbij behorende opties. het driegangen menu was goed van smaak, keurig verzorgd en geserveerd op een gemoedelijke, vriendelijke manier.
U zoekt een restaurant zonder veel opsmuk, goed van kwaliteit met een vriendelijke service? Dan is Les Jumeaux een aanrader.
Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij waren zeer tevreden over bediening en het eten was heerlijk.
Op deze lokatie verwacht je niet een Restaurant - Hotel.
Parkeerruimte genoeg voor de deur en op de grote parkeerplaats bij het centrum.
Sophia P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het is een beetje een saai jaren 70 (wel schoon)restaurant. 2 gerechten werden fout gebracht maar we hebben ze maar gewoon opgegeten. De hoeveelheden zijn goed maar wij hebben liever wat meer smaak en kleinere portie's. Ze hebben eenmalig 19.50 afgetrokken en alles apart aangeslagen. Dus waren toch nog 65 euro kwijt voor een teleurstellend 3 gangen diner met 2. De bediening was vlot maar erg kort van gesprek.
Fred Of Margot P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prettige ontvangst. Restaurant was een beetje fris , maar toen er meer mensen kwamen was het aangenaam. Flexibele keus, ondanks Ah actie. Prima eten en ruim voldoende. Parkeren gratis en ruim. Komen zeker nog eens terug. Aanrader !!
rundvogel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ondanks onze reservering om 18:15 u werd de soep ( tomatensoep met precies 7 balletjes pp ) na opname van de bestelling pas tegen 19:00 u geserveerd. Naast onze tafel van 5 waren er nog twee tafels met resp 4 en 2 bezet. Vervolgens moesten we tot 19:55 u wachten voordat de 4 ondermaatse schnitzels ( vettig, dun gepaneerd en dun qua formaat ) op tafel kwamen. Positief punt waren de gestoomde groenten met een bite. Het dessert was okay. Dame blanche en chocolade bavarois. maar wat kan daar mis mee gaan.. Op basis van recensies had ik mij meer voorgesteld van wat ons te wachten zou staan. Ik bak ( en paneer ) zelf een smakelijker schnitzel. Met twee kinderen van 13 en 11 was ik ontevreden dat we pas om 20:45 u het restaurant verlieten. Daarvoor reserveer ik niet om 18:15 u. En als het nu allemaal subliem was geweest wat het wachten waard was, dan was mijn recensie heus anders geweest. Zelfs toen ik kwam vragen hoe het ervoor stond werd er gezegd dat ze er mee bezig waren... Het leek alsof er vanwege efficiency pas gekookt werd toen er meer gasten waren.... Zet dan niet zulke vroege tijden om online te reserveren als je toch pas om 20:00 hoofdmaaltijden af hebt..
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
werkelijk goed en lekker eten,het heeft ons goede bevallen en we gaan er zeker terug.Vriendelijke bediening
en ontvangst.voor herhaling vatbaar
HHagen110 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ongezellige inrichting . Restaurant van een klein hotel . De kwaliteit van de soep en het dessert waren goed maar het hoofdgerecht was matig. Het AH menu was geen keuze menu maar op aanvraag konden wij het vlees voor vis vervangen. De bediening was vriendelijk
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Waren met de AH actie. In eerste instantie waren we een beetje teleurgesteld, er was namelijk maar 1 menu voor de actie. Maar eigenlijk kon je gewoon van de kaart bestellen en werd de prijs van 1 AH menu van de prijs afgetrokken. Mijn man had het AH menu gekozen maar ipv de tomatensoep een runderbouillon besteld. Daarna een schnitzel met champignon roomsaus en een dame blanche toe. Ik had een ander menu gekozen
Deze was 4 euro duurder dan het AH menu en bestond uit een heelijk salade met spekjes, pangafilet en warme appelstrudel met vanilleijs en slagroom. Echt heel smakelijk. Van al de restaurants die wij met de AH actie bezocht hebben is deze echt het goedkoopst en het smakelijkst. Echt een aanrader! Als ik 1 minpuntje MOET noemen zou het zijn dat de patatjes iets langer gebakken hadden mogen worden.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten was gewoon weer voortreffelijk, chefkok kwam zelf ook langs en vroeg of alles naar wens was.
de bediening is vriendelijk en het is gewoon een aanrader want alles is goed verzorgd en het eten is altijd goed warm en een lust voor het oog, en meer als genoeg ga zeker terug.
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De gerechten waren van uitstekende kwaliteit, al mochten de frietjes wel wat minder zout. Wij waren op stap voor een kerstweekend, we misten wel heel erg wat kerstversiering op tafel en aan de wanden. Ook een beetje jammer dat ze van Gulpener nog geen Wintervrind hadden (zeker omdat de brouwerij om de hoek zit), maar het bockbiertje smaakte ook prima.
Gerda C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gereserveerd via het AH restaurant actie.
We hadden gekozen voor a la carte en hier werd €19.50 van het totaal bedrag verrekend. Gezellige sfeer en goede bediening en een heerlijk 3 gangen menu. Voor herhaling vatbaar.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
het eten was voortreffelijk heerlijk voorgerecht wrap met widzwijn dan varkenshaas met pepersaus op een bedje van groenten, nagerecht heerlijk ijs met slagroom en warme kersen en dat voor een fijne prijs,ga zeker weer terug.
robonink .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Niet de eerste keer bij Les Jumeaux geweest. Is echt een aanrader. Perfect verzorgd eten. Verse groenten bij het hoofdgerecht doet het helemaal. Het toetje is eveneens heerlijk. Dus al met al een AANRADER.
hansenmarialaheij .
We hebben deze keer allebei gekozen voor het AH menu voor 19.95 euro
Kwaliteit was goed.
Zij zijn een van de weinige restaurants waar je voldoende warme groenten krijgt.
Deze zijn lekker knapperig (beetgaar)
Bij het hoofdgerecht is er geen keuze mogelijkheid (alleen maar schnitzel)
Je mag ook van hun maandmenu kiezen met bijbetaling van 3 euro.
We hebben bij dit restaurant al vaker gegeten
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was heel erg lekker En vriendelijk personeel We komen hier zeker terug
We hadden het A H menu Wat heel goed bevallen was Mogen ze vaker doen
Simon1 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het hoofdmenu is alleen Wiener Schnitzel. Niets anders. En dat staat niet aangegeven op de beschrijving bij de Albert Heijn actie. Hier staat: "voorbeelden zijn....". En dit is onzin. Wil je iets anders, dan kies je een duurder menu en wordt het verrekend.
robonink .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
In Gulpen bij Les Jumeaux heerlijk gegeten. Zowel het AH menu als het maandmenu waren van zeer goede kwaliteit. Over het toetje nog meer lof. Hier gaan we zeker terug.
cjlgroenewoud .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vriendelijk personeel.
Heerlijk gegeten.
We hoefden niet het AH menu te kiezen, maar gewoon a la card met bijbetaling.
Prijs was heel redelijk.