Hotel Restaurant Konbanwa

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Konbanwa

• : Parkeerplaats

Maaikelijntje .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, verrassend waren de Thaise, Chinese en Indische gerechtjes, die je volgens ons niet bij andere sushirestaurants kan bestellen, alles was vers bereid. Ook een uitgebreide desserttafel! Personeel was zeer vriendelijk, het restaurant zat aardig vol, maar door de indeling met muurtjes en diverse ruimtes was het toch knus.
Blikopener .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Als cadeau voor vaderdag samen met zoonlief hier wezen eten.
Uitgaande van een sushi-restaurant is het aanbod van gerechten veel meer omvattend.
Het is even wennen om te bestellen met een tablet, maar het werkt goed.
De kwaliteit van het eten is goed, soms iets teveel afgestemd op de Nederlandse smaak.
Het personeel is vriendelijk en in voor een grapje.
Hoewel het een vrij groot restaurant is, zorgt de indeling met nissen er voor dat het niet zo massaal overkomt. Het oogt dus niet als een 'vreetschuur'.
MauriceVrolijks .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
2de paasdag met 9 personen gegeten. Met de ervaring van andere "All you can eat- concepten" viel het ons erg tegen. Veel lawaai (we zaten vlak bij de speelkamer), geen aandacht van personeel (bv de bij binnenkomst bestelde drankjes kwamen aan het einde van ronde 1), lege bakjes en glazen bleven achter op de tafel. De lege tafels om ons heen bleef de gehele avond onopgeruimd wat voor een smerige en ongezellige sfeer zorgde. Halverwege ons toetje kwamen er nog items die we een half uur eerder besteld hadden. Al met al geen aanrader ondanks dat het eten van voldoende kwaliteit is.
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten,fijne bediening,leuke sfeervolle omgeving! Was voor ons de eerste keer maar komen beslist vaker terug!! En echte aanrader!!
Herremans .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Prima Japans/Thai's/Chinees/Indonesisch restaurant. Al 6 keer geweest en het eten en bediening is steeds beter geworden. Goede parkeergelegenheid en prima gastheerschap, dat overigens steeds moeilijker te vinden is. Wij komen zeker weer terug. Ga zo door !!
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gezellig, gastvrij en lekker eten kan hier goed. De bediening is uiterst vriendelijk, snel en gezellig. Kwaliteit van de gerechten is goed en ruime keuze. We hebben hier tevens overnacht, echt een aanrader. We hadden een comfort kamer die lekker groot is en erg mooi, smaakvol en gezellig ingericht. De badkamer is ook mooi en ruim. De gastvrijheid m.b.t. het hotel was ook zeer goed. Heel vriendelijk personeel en erg behulpzaam. We zouden hier voor een overnachting heel graag terugkomen en voor het eten ook.
Richardvanlangen .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben hier op 1e kerstdag met onze gehele familie gegeten. Bij binnenkomst kregen we een glas champagne als aperitief van het huis. Daarna begonnen we met het bestellen van de gerechtjes. Je kunt per ronde 5 gerechtjes per persoon bestellen. De bezorging van de gerechtjes liet echter lang op zich wachten. Sommige familieleden bij ons aan tafel hadden 45 minuten nadat wij onze gerechtjes al gehad hadden nog niets gekregen. Dit meermalen aangegeven bij het personeel. Helaas hielp dit niets omdat er wel 10 verschillende personeelsleden onze tafel bediende. Nadat we de vriendelijke eigenaresse gesproken hadden zou zij hier werk van maken en ervoor zorgen dat de bestellingen geleverd werden. Hierna trad er wel enige verbetering op in de bezorging. Helaas werden de gerechtjes nog wel een voor een gebracht en bleef het bezorgen een grote chaos. Sommige bestelde gerechten werden niet bezorgd. Op de gerechten zelf vond ik weinig aan te merken. De kwaliteit was goed en het smaakte ook bijna allemaal erg lekker. Ik zou hier best wel een keer terug willen komen en dan maar hopen dat de bezorging minder chaotisch verloopt.
Beste Richardvanlangen,

Als eerst wil ik u bedanken voor uw recensie.
Natuurlijk hierbij ook onze excuses voor het lang wachten en chaotische bezorging van de gerechten.
Oorzaak van de chaotische bezorging komt doordat alle gasten die aanwezig waren tegelijker tijd eten bestellen waardoor het moeilijk bij te houden was voor de keuken, en dat voornamelijk over de warme gerechten die van de bakplaat of frituur. Maar door uw opgenoemde punten gaan we zeker werk van maken en hopelijk zien we u gauw weer bij ons in het restaurant met een vloeiend verloop.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel! De sushi en grillgerechten zijn van goede kwaliteit en zeer vers. Wordt mooi gepresenteerd! Ondanks de all you can eat is er aandacht voor de klant. We waren hier voor de eerste keer maar komen terug!
Beste Kaatjemossel,

We bedanken u van harte voor u positieve recensie over ons restaurant. Mocht er toch dingen zijn die u denkt dat verbeterd mag worden, dan nemen dat natuurlijk ook serieus. Team Konichiwa staat voor u klaar voor uw volgende bezoek.
FamilieNas .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Uitgenodigd voor een etentje bij Konichiwa. We kenden het niet. Maar wat hebben we een fantastische avond gehad! De ""gastheer"" was geen moeite te veel om ons te adviseren. Complimenten! Dat is nu gastheerschap! De gerechten waren meer dan heerlijk. Zagen er prachtig uit! Wat een verrassing was het. Een aanrader!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Prachtige plek, vriendelijke bediening, maar voor sushi zijn in Nijmegen veel betere plekken te vinden. (Veel dingen klopten net niet: sushirijst was nog lauw, vis niet supervers, tempura niet vers gepaneerd in panko, nori van temaki rubberachtig...) De niet-sushi gerechten zijn daarentegen prima — zachte eendenborst, malse lamskotelet, gebakken banaan, en een uitgebreid dessertbuffet. Als je niet primair voor de sushi komt kun je hier prima eten en is de ambiance een stuk beter dan de gemiddelde all-you-can-eat tent.
Stef O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Het is een heel fijn rustig gelegen restaurant waar ze heerlijke sushi serveren. Ook voor de mens die liever geen sushi eet zijn er diverse thaise en Indische mini gerechten (tapas) te bestellen. Het dessert bestaat ook uit een zeer ruime keuze van ijs, koek en gebak soorten.
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Inmiddels al veel verschillende sushi restaurants van binnen gezien en nu dus ook eens bij Konichiwa geweest.

Het decor was leuk, in een oud hotel dat nu omgetoverd is tot restaurant. De sushi was oké, niet de beste die ik gehad heb maar ook niet de slechtste. Genoeg keus in ieder geval.
Dat gold zeker voor de toetjes! Normaalgesproken is er niet zoveel keuze in de toetjes bij een sushi restaurant maar dat was hier wel anders, erg lekker en veel keuze.
De service vond ik aan de langzame kant en niet bijzonder vriendelijk of geintresseerd.

Het was leuk om een keer te proeven maar voor de sushi komen we helaas niet terug.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Ze hanteren het all you can eat concept echter hebben meer dan alleen sushi waardoor er ook voor hen die niet van sushi houden voldoende variatie is. Soms moet je op gerechten wel even lang wachten maar verder is de service prima. Het eten is ook goed van smaak maar de sushi waar komkommer in zit zou net wat lekkerder zijn zonder de wat harde schil van de komkommer en de vleesgerechten bevatten veel vlees met vetrandjes waar je dus wel van moet houden. Verder leuke locatie.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Het moest er snel een keer van komen, een Japans restaurant bij ons in de buurt, één van mijn favoriete keukens. Er wordt een "All you can eat" concept gehanteerd, voor een vaste prijs afhankelijk van de dag van de week. De kaart is zeer uitgebreid, dus kiezen is beslist nog een ding.
We waren met 4 personen en kozen steeds zo, dat we konden delen en dat was prima, want de porties waren best ruim regelmatig. Kan niet anders zeggen alles was in orde en lekker. De bediening deed vriendelijk, maar toch ook chaotisch haar werk, kinderziekte denken we dan.
Aan te bevelen, Konichiwa, zeker weten, niet in de laatste plaats om de royale parkeermogelijkheid, in Nijmegen zeldzaam.