Hotel-Restaurant Het Witte Paard

Wasser S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten vooraf olijven en pinda's daarna diverse stokbroodjes met sausjes. We namen beide 3 gangen a la carte en alles was prima verzorgd en lekker. Bediening keurig vlot en alert. Aanrader.
D R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellig ingericht en het liep allemaal gestroomlijnd. Wanneer het personeel ook nog een glimlach op hun gezichten zou kunnen toveren, dan is de sfeer ook helemaal goed -:)
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij komen regelmatig bij het Witte paard en is altijd een feest. Heerlijke kaart en bijpassende wijnen. Afgelopen week heb ik hier 2 keer gegeten en het was helemaal top.
Ries R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De service was erg goed. Ondanks onze wandel kleding. De tonijn was werkelijk een topper.
De wijn en de ambiance was bijzonder aangenaam.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Fantastische ervaring, gemoedelijk, gezellig, vriendelijk, super service.
Deelgenomen aan de Black Angus BBQ & OFYR
Heerlijk genieten in de voortuin aan de nieuwe serre. Tevens super wijnen van o.a. Boschendal en veel meer..
Top locatie, top service, wij komen hier zeker terug.
Fialansink .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het was een super avond. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg goed. Vriendelijk personeel en de locatie is meer dan fantastisch.
Ansspoolder .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Het eten was mooi opgemaakt op het bord! Bediening was ongedwongen netjes en correct! Gezellige locatie om te zitten! Er heerst een gezellige en rustige sfeer. Wij zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij familie en kennissen! En..we gaan er zeker nog weer een keer naartoe!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met 4 personen hier gedineerd. Vriendelijke ontvangst een slaaf water buiten de bestelde drankjes geen enkel probleem. De geserreerde witte en rode huiswijn zijn van goede kwaliteit. De voorgerechten Duo Sashimi heerlijk, de Proeverij en de asperge loempia's vonden de tafelgenoten heerlijk. Hoofdgerechten, Zalm met asperges, Tonijn met risotto, Kalfsentrecote alles prima gesmaakt. Een kleine opmerking de gebakken aardappeltjes waren niet echt krokant gebakken. Een mooie avond met heerlijke gerechten, er was voor een nagerecht geen plaats hoewel de kaart er veelbelovend uit zag.
Nvandorth .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Het Witte Paard is recentelijk verbouwd en ziet er prachtig uit, door de grote lichte serre uitzicht op het vele groen van de Twickelse Bossen. Er is een zeer uitgebreide kaart en daarnaast nog seizoensgerechten. We hebben heerlijk gegeten en de bediening is allervriendelijkst.
Ook een fijn terras voor een zomerse dag. Kortom een aanrader.
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De paasbrunch was zeer minimalistisch en slecht. Wij hadden 2e paasdag om13:00 uur gereserveerd voor 8 personen. De schalen met eten waren leeg de kaas uitgedroogd en je moest bedelen om koffie. Geen aanrader.
Fred.asbroek .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was zoals altijd perfect, de romantische wandeling door de menukaart een echte aanrader. Men was bezig met een verbouwing van het restaurant, bij binnenkomst stonden we even te kijken. De ontvangst, gastvrijheid en service is zoals die hoort te zijn, perfect
Mariëlle Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Hebben een feestje gehad met heerlijke smaakvolle kleine hapjes die geserveerd werden. De entourage is gemoedelijk en gezellig. Een plek waar je je op je gemak voelt.. De bediening was goed en gastvrij.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Prima en lekker eten. Goede service en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is prima.
Wel rolstoeltoegankelijk d.m.v. drempelverhogers. Binnen lukt het ook wel, al is het een ietsje aan de krappe kant.