Hotel-Restaurant Het Witte Paard

- Lunch 12:0

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Restaurant Het Witte Paard

Evaliefje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We kregen zalm die over de houdbaarheidsdatum heen was op een bedje van zuurkool. En tepanyaki gemaakt. Zelfs voor de avonturiers onder ons geen aanrader. Ook zeker geen tepanyaki. Dat betekent dat het afgeblust en geflambeerd moet worden in Saké.
Dit was een rotte homp zalm die even door de wok was gehaald met wat sojasaus.
De Carpacio was nog half bevroren en te veel kaas met een soort joppie saus. traditioneel zeiden ze...
Toen we onze klachten aangaven ging de ober met ons in discussie dat de zalm van gisteren was... Na de vraag wat wij dan wilden maar aangegeven dat we voor het eten zouden betalen en dat de rest voor hun was.
Moesten nog wel even aangeven dat het opgegeten toetje ook van de rekening moest.
Trieste zaak dit. Met chagrijnig personeel. Voor ons nooit weer.
Wasser S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Men beweerde dat de reservering via Iens AH opgezegd was, kopt mijns inziens niet omdat de reservering via Ins komt. Ze beweerden dat ze daar niet meer aan mee doen. Dus hadden ze het vooraf kunnen weten dat wij via Ins gereserveerd hadden en hadden ze ons vooraf moeten benaderen en hadden we zo van onze reservering kunnen afzien. nu moesten we het volle pond betalen en kregen we een kopje koffie gratis,
Je voelt je opgelicht.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten vooraf olijven en pinda's daarna diverse stokbroodjes met sausjes. We namen beide 3 gangen a la carte en alles was prima verzorgd en lekker. Bediening keurig vlot en alert. Aanrader.
D R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellig ingericht en het liep allemaal gestroomlijnd. Wanneer het personeel ook nog een glimlach op hun gezichten zou kunnen toveren, dan is de sfeer ook helemaal goed -:)
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij komen regelmatig bij het Witte paard en is altijd een feest. Heerlijke kaart en bijpassende wijnen. Afgelopen week heb ik hier 2 keer gegeten en het was helemaal top.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Fantastische ervaring, gemoedelijk, gezellig, vriendelijk, super service.
Deelgenomen aan de Black Angus BBQ & OFYR
Heerlijk genieten in de voortuin aan de nieuwe serre. Tevens super wijnen van o.a. Boschendal en veel meer..
Top locatie, top service, wij komen hier zeker terug.
fialansink .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het was een super avond. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg goed. Vriendelijk personeel en de locatie is meer dan fantastisch.
ansspoolder .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Het eten was mooi opgemaakt op het bord! Bediening was ongedwongen netjes en correct! Gezellige locatie om te zitten! Er heerst een gezellige en rustige sfeer. Wij zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij familie en kennissen! En..we gaan er zeker nog weer een keer naartoe!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met 4 personen hier gedineerd. Vriendelijke ontvangst een slaaf water buiten de bestelde drankjes geen enkel probleem. De geserreerde witte en rode huiswijn zijn van goede kwaliteit. De voorgerechten Duo Sashimi heerlijk, de Proeverij en de asperge loempia's vonden de tafelgenoten heerlijk. Hoofdgerechten, Zalm met asperges, Tonijn met risotto, Kalfsentrecote alles prima gesmaakt. Een kleine opmerking de gebakken aardappeltjes waren niet echt krokant gebakken. Een mooie avond met heerlijke gerechten, er was voor een nagerecht geen plaats hoewel de kaart er veelbelovend uit zag.
nvandorth .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Het Witte Paard is recentelijk verbouwd en ziet er prachtig uit, door de grote lichte serre uitzicht op het vele groen van de Twickelse Bossen. Er is een zeer uitgebreide kaart en daarnaast nog seizoensgerechten. We hebben heerlijk gegeten en de bediening is allervriendelijkst.
Ook een fijn terras voor een zomerse dag. Kortom een aanrader.
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De paasbrunch was zeer minimalistisch en slecht. Wij hadden 2e paasdag om13:00 uur gereserveerd voor 8 personen. De schalen met eten waren leeg de kaas uitgedroogd en je moest bedelen om koffie. Geen aanrader.
fred.asbroek .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was zoals altijd perfect, de romantische wandeling door de menukaart een echte aanrader. Men was bezig met een verbouwing van het restaurant, bij binnenkomst stonden we even te kijken. De ontvangst, gastvrijheid en service is zoals die hoort te zijn, perfect
Mariëlle Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Hebben een feestje gehad met heerlijke smaakvolle kleine hapjes die geserveerd werden. De entourage is gemoedelijk en gezellig. Een plek waar je je op je gemak voelt.. De bediening was goed en gastvrij.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Prima en lekker eten. Goede service en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is prima.
Wel rolstoeltoegankelijk d.m.v. drempelverhogers. Binnen lukt het ook wel, al is het een ietsje aan de krappe kant.