Hotel Restaurant het Klooster

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant het Klooster

• Terras
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Heerlijk gegeten tijdens een buffet-arrangement voor de hele familie, ter gelegenheid van een verjaardag. De kok, Jolanda, maakt alles zelf, en haalt veel ingredienten uit de omringende regio. Er was onder andere een heerlijke aardappelsalade met paarse truffel-aardappeltjes erin, zelf ingemaakte zoetzuursalade, een lekkere linzensalade en een heerlijk pittig boerenkaasje. Mijn niet-vegetarische disgeoten konden mij vertellen dat het vlees ook lekker was. De vruchtencake als toetje was smeuiig en heerlijk als afsluiter.
Absonja .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Superverse gerechten, mooi opgemaakt, met groenten van het seizoen. Vegetarisch of met vlees...allemaal bijzonder lekker. Personeel is zeer attent en gezellig. Hele bijzondere plek. Prachtige toevalstreffer!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Voor een cursus de hele dag verbleven op deze bijzondere locatie en er is echt ontzettend goed voor ons gezorgd! 's Morgens werden we door de eigenaresse hartelijk verwelkomd met thee en zelfgebakken koekjes. Tijdens de lunch werden we verwend met kippensoep, een salade met wintergroenten (wortel, aardpeer), vers brood, lokale kazen en huisgemaakte frambozenjam. Ook het diner smaakte heerlijk; ossenstaartsoep vooraf, daarna runderstoof met Roseval aardappelen en verschillende seizoensgroenten. En als toetje arretjescake met citroenijs.
Fijne sfeer hier en ontzettend goed eten!
Siene .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Als je Het Klooster binnengaat stap je in een andere wereld. De sfeer van het voormalige klooster voel je en proef je in alles terug. De keuken is heerlijk eigenzinnig. Er is geen menukaart: wat er in drie gangen op tafel verschijnt hangt af van de inspiratie die de chef die dag heeft. En van het seizoensaanbod. Wij aten er een voortreffelijk preisoepje, een heerlijk malse in de oven gegaarde varkenslende met een verrassende (en verrassend lekkere) garnituur, en een dessert waarin zeer fruitig mango-ijs de prettige boventoon voerde. De zeer persoonlijke bediening maakt eten hier een feest. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.