Hotel Restaurant Hestia

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Hestia

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Hestia

jeroen382 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
zeer matig Grieks restaurant. Porties zijn echt veel te klein. souvlaki en bifteki zijn extreem klein. regelmatig in Griekenland geweest en ken de keuken goed. Dit restaurant was op zondag ook niet goed bezet. slechts 5 tafels bezet!! Nooit meer.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant. Eten is lekker. Vriendelijke bediening. porties zijn voldoende. Als afsluiting 1 ouzo van de zaak.
Leuk terras.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, we werden snel geholpen.
Eten was prima, 2 gemixte grillschotel en 1 vegetarische schotel, bijna alles prima in orde. Enkele punten van aandacht: 1 De rijst is geen rijst maar Griekse pasta. 2 Een schijfje ananas serveren is écht jaren 60! 3 Het lamskoteletje op de grillschotel was wel érrrrg klein.
Bediening vriendelijk. Al met al: Prima restaurant, maar geen uitblinker.
Stef O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het eten bij een Grieks restaurant start normaal gesproken na het plaats nemen aan een tafeltje, met het drinken van een borreltje Ouzo. Echter werd dit niet door de bediening aangeboden, en toen we er zelf om vroegen kregen we als antwoord dat we dat apart in flesjes konden bestellen maar gratis was het niet.
Bij het openslaan van de kaart viel me op dat de voorgerechten een mengeling waren van Griekse maar ook niet specifiek Griekse gerechten. Echter bij het omslaan van de pagina ging het nog eventjes door want er stonden maarliefst 30 verschillende pizza's op het menu!? De hoofdgerechten waren overwegend Grieks maar ook hierbij uitschieters naar andere culturen.
Het eten was verder op zich prima. Echter was het niet mogelijk om een bakje knoflooksaus te wisselen tegen een bakje tzatziki..
Echter bij het dessert kwam de grootste domper... 3 van de 5 personen bestelde een ijsgerecht met vanille ijs. Echter bleek dit bijna op te zijn en hierdoor kon er nog maar 1 portie bereid worden!
Dat vind ik erg slecht, zeker voor een zaterdagavond...
Er zaten nog wel een paar mensen meer in het restaurant maar ik snap heel goed dat de zaal niet vol zat want met z'n service jaag je mensen echt weg...
Tot slot wil ik ook nog melden dat in dit restaurant niet zo nauwkeurig rekening gehouden word met het rookverbod... Ok, het regende wel, maar men stond gewoon in de deur opening te roken wat allemaal gewoon weer naar binnen trok... Heel slecht.
RobertVega .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Het Griekse restaurant Hestia heeft maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de menukaart staan. Dat is niet meer van deze tijd. Het bestaat uit “verrassing van de kok met diverse groenten en soorten kaas, met salade, rijst, frites en tzatziki”. Als klant hou ik niet van verrassingen van de kok en mijn ervaringen daarmee zijn ronduit negatief. Een klant moet weten wat de ingrediënten zijn, al was het maar omdat veel klanten een voedselintolerantie of voedselovergevoeligheid hebben. Op de menukaart en op de website staat geen enkele informatie over allergenen. Dat is slechte service aan de klant. Die “verrassing van de kok met diverse groenten” zijn Griekse bonen, gebakken courgetteschijven en een grote paddenstoel met ik dacht bechamelsaus, geen al te grote verrassing dus. Mijn tafelgenote vond dit gerecht redelijk. Mijn andere tafelgenoot had kalamaria. De calamarisringen hadden werkelijk geen enkele smaak en waren veel te vet. Op de menukaart staat niet vegetarische moussaka. Ik ben nooit eerder een Grieks restaurant tegengekomen dat vegetarische moussaka niet op de menukaart heeft staan. Gelukkig werd er toch een vegetarische moussaka voor mij klaargemaakt. Die vond ik goed, maar € 18,50 is zonder meer te duur voor een vegetarische moussaka. Voor een glas kraanwater moet je € 1,00 betalen en voor een karaf kraanwater € 2,50. Kraanwater in rekening brengen is zeer klantonvriendelijk en is een slechte service. Voor service geef ik dit restaurant dan ook geen voldoende. “Wil ons bedrijf levensvatbaar blijven, zijn wij echter genoodzaakt om ook dit [nl. kraanwater] in rekening te brengen”, staat er op de menukaart. Nou, wil een bedrijf levensvatbaar zijn, kan het maar beter uitstekende service bieden. Op de menukaart staat ook: “Speciaal voor u selecteren we elke dag de beste en lekkerste, en waar mogelijk biologische produkten”. Als klant kan ik niets met de formulering “waar mogelijk biologische produkten”. Ik wil weten wat wel en wat niet biologisch is. Ik vroeg dat aan de eigenaar, maar hij gaf zo'n onduidelijk antwoord en hij spreekt zo zwak Nederlands dat ik niet wist wat nu wel en wat niet biologisch is.