Hotel Restaurant Grandcafé 't Voorhuys

De Deel 20 8302 EK Emmeloord Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Grandcafé 't Voorhuys

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Er is hier op te terugreis van een event met een grote groep collega's gegeten. Er was voor het gezelschap een aparte ruimte gereserveerd. Bij binnenkomst werd een ieder heel vlot van een drankje voorzien. Er was een ruim buffet opgediend met verschillende soorten salade, groeten, kip en vlees. Ondanks de uitdaging voor een groot gezelschap te koken was de kwaliteit van eten goed te noemen. Ik lees hieronder dat de kok wat meer durf mag tonen, ik denk dat met het geserveerde buffet dit heel goed is gelukt. De bediening was vriendelijk en indien nodig werden de glazen bijgevuld. Een mooie prestatie.
Beste heer/ mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles goed verzorgd was. Dat het eten en de service naar wens was. Zoals het hoort.
Graag ontvangen wij u en uw gezelschap een volgend keer weer.

Met vriendelijke groet,

team 't Voorhuys
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een fijne avond gehad met snelle fijne service. Een gezellig drukke omgeving met voldoende privacy. Het eten was lekker. Ingrediënten waren top. Vlees heerlijk mals. De smaak wat wat vlak. De kok mag meer durf tonen met het op smaak brengen van gerechten. Al met al heel tevreden.
Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review. Goed om te horen dat u een leuke avond hebt gehad en dat u tevreden bent. Met een brede doelgroep is het soms lastig om te koken naar ieder zijn wensen. Maar wij zullen uw feedback over het eten zeker doorgeven aan onze chef.
Tot een volgende keer!
Groeten Team 't Voorhuys
Zwervertje .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hebben met drie personen gereserveerd voor een High Tea. Bij binnenkomst (we werden niet verwelkomd maar is daar ook niet de gewoonte want ons kent ons) keken we rond en vonden een tafeltje duidelijk gereed gezet voor drie personen High Tea. Toen we er goed en wel zaten bleek het voor iemand met gehoorapparaten te lawaaierig te zijn . We bespraken dit met de ober en we kregen - in overleg - een fijn rustig ander plekje aangewezen. De High Tea bestond uit twee ronde's: een koude ronde en een warme ronde. Koffie mocht je onbeperkt bestellen, thee was er in overvloed, veel soorten. De koude ronde varieerde van hartig naar zoet. Het was goed van kwaliteit maar niet echt verrassend en veel "gelijkwaardig". Twee keer een opgerolde wrap met weliswaar verschillende vulling, roomboterkoekjes die ook bij de koffie standaard geserveerd lagen, twee keer een soort muffins....allemaal prima van smaak! De tweede warme ronde bestond bijna in zijn geheel uit hartige en zoete bladerdeeghapjes. Dat vond ik een gemiste kans. Er was een heerlijk beenhambroodje maar dat was het enige afwijkende. Het bezwaar zit neit in de kwaliteit, bediening etc. maar in de wat "saaie"keus die gemaakt is door de keuken in de samenstelling, Zelf zou ik ook de warme/hartige ronde eerst doen en het snoeperij gedeelte (zoet) daarna en niet de smeken door elkaar. Locatie, sfeer, bediening zeer prettig!!
Geachte mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor de genomen moeite om een beoordeling te schrijven en voor de feedback over de samenstelling van onze High Tea. Daar kunnen we zeker wat mee.
Fijn om te lezen dat alles naar wens was en dat jullie een prettige middag hebben gehad.
Graag zien wij u een volgend keer weer.

Met vriendelijk groet,

team 't Voorhuys
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij hebben samen met mijn ouders gebruik gemaakt van een arrangement met culinair 4-gangen diner, overnachting en ontbijtbuffet.
Het eten was echt heerlijk, we konden kiezen van de kaart en (heel logisch) bij een duurder gerecht werd er een supplement in rekening gebracht. Wat een gezellige levendige sfeer en vriendelijke, fijne sfeer. Mooie wijnen. Wij zitten stiekem alweer te kijken naar een volgend arrangement.
Knotje .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Wij komen hier vaak, we zijn lekkerbekken (grotendeels vegatarische met af en toe een visje) en eten graag buiten de deur, in de omgeving is niet veel spannends te beleven maar hier gaan we regelmatig heen voor lunch of diner,
Regelmatig wisselende kaart met voldoende vegetarische - en vis keuze,
De gerechten zijn altijd origineel, en verrassend lekker! lekkere verse ingrediënten en met liefde bereid, dat proef je !
Ik de afgelopen jaren hier al tientallen keren wezen eten en nog nooit een miskleun gehad !
personeel altijd vriendelijk en correct, en wijnen zijn prima!!
en de nieuwe huisstijl ziet er mooi uit trouwens.
wij blijven komen ,
zeker een aanrader voor Polderbezoekers!
DercoBonthuis .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Wanneer je hier een hapje gaat eten, verwonder je je elke keer weer!
Echt een zaak die in een positieve zin tegen de stroom in zwemt!
Super hoe ze de nieuwe huisstijl tot in alle details doorgevoerd hebben.
En dan die heerlijke speciale wijn van Salentein!
Kortom, een echte aanrader, want de spruitjes waren zelfs overheerlijk!
Edithvanmunster .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Een lunch in een gezellig restaurant/grand café geholpen door personeel op niveau die oog hebben voor de mens en van nature weten wat klantgerichtheid inhoud. Met een recht een aanrader. Jammer dat we zo ver weg wonen. Onze complimenten! Mary, Poli, Leo en Edith
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Wij hebben savonds heerlijk geborreld
een goed glas wijn, netjes opgediend.
ook de hapjes bij de borrel waren super, goed van temperatuur en diverse soorten van bitter bal tot loempia
Lmlmlmlml .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Gezellige ambiance en lekker eten. De Vitello Tonnato is super!! Wisselende dagschotels dus ook als je regelmatig komt blijft er voldoende keus. We hebben een TOP avond gehad en komen zeker weer.
Lenneke N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Voordat we naar Frank Boeijen gingen even een hapje eten in het Voorhuys,
Nu... Het was waanzinnig goed!!!! We hadden het keuze menu en alles.. Maar dan ook alles was van topklasse en smaak.
Wij komen hier zeker weer eten voor een volgende voorstelling!!!

Wat een fantastisch begin van de dag om deze recensie te mogen ontvangen!!

Hartelijk dank en tot de volgende keer.

Reactie van proever:

Ik wist niet wat ik moest verwachten maar dat het zo goed was had ik niet verwacht.
We zaten gezellig aan het raam en de sfeer in het restaurant was ook goed. Je zit ver genoeg van elkaar af om volledige gespreksprivacy te hebben. Vlotte, correcte en vriendelijke bediening ook!!!
Huli .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Ik ga regelmatig naar 't Voorhuys om zakelijke relaties te spreken, of te lunchen met vrienden. De sfeer in het grandcafe is geweldig. Altijd gezellig druk, mooie ambiance. Maakt ook altijd een goede indruk op mijn relaties. De lunchkaart biedt een ruime keus en de gerechten zijn heerlijk.
GerbenHenny .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Terugkomend van familiebezoek in Friesland doen wij vrijwel altijd 't Voorhuys aan voor een diner. Wij zijn nog nooit teleurgesteld. Woensdag 22 januari was het weer zover. Wij hebben er heerlijk gegeten: vooraf wortelsoep was werkelijk af. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Ons hoofdgerecht was een oerhammetje en wiener schnitzel, beide voortreffelijk. De bediening is prima, professioneel en no nonsense
Hartelijk dank voor de lovende woorden.

Team 't Voorhuys

Reactie van proever:

Omdat ik goede ervaringen met jullie heb, zal ik 't Voorhuys aanbevelen bij vrienden en bekenden. Gerben Beetstra, Utrecht.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
In het verleden redelijk vaak hier gegeten. Kwaliteit zakte af maar toch weer eens gaan lunchen. Dit viel erg tegen. We hadden een twaalfuurtje, waarbij de soep lauw was, de uitsmijter ook matig en de kroket standaard. Maar vooral de club sandwich viel erg tegen, meer sla dan beleg en het brood was zo oud dat je het niet kon kauwen.

Jammer want het is best een leuk grandcafe.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij doen altijd ons best om het onze gasten naar de zin te maken, en we werken uitsluitend met verse producten.
wij hopen dat u nog een keer terugkomt zodat wij u dit kunnen laten zien.

Twan Hakvoort
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Op een zondagavond hier gegeten, zag dat er nog een recensie van mij hier staat. Deze was toen niet zo positief. Sindsdien is er een hoop in positieve zin veranderd. Alles wat er toen ontbrak is er nu wel. Helemaal goed; enthousiasme en passie zijn nu volop aanwezig.

Eten was nu gewoon goed. Ik had zelf als hoofdgerecht een entrecote. Deze was van zeer goede kwaliteit en goed gebakken. De malbec was een goede combi bij het vlees.
Mijn tafelgenoten hadden kabeljauw op de huid gebakken met pompoenrisotto en saffraansaus. Kabeljauw was nog mooi glazig, was ook van het beste deel van de kabeljauw. Super!
Ook de nagerechten waren helemaal top.

Tot gauw!
Jitske G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Gelunched in het grandcafe. Traditionele en wat hippere gerechten gerechten staan op de kaart.
Prijs valt mee, zeker gezien de porties. Salade zomer is heerlijk! Mijn vriend had de biefstukreepjes met kruidenboter, ook een topper.