Hotel Restaurant GESTE

Neerhem 19 6301 CD Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant GESTE

Welkom bij hotel restaurant GESTE.

Restaurant GESTE is een kleinschalig familiehotel waar je tevens geweldig kunt eten. Hier serveren ze de lekkerste hoofdgerechten van een uitstekende kwaliteit. Komt je genieten met twee personen of met een grote groep, alles is mogelijk en het restaurant probeert je zo veel mogelijk van dienst te zijn.

Persoonlijke aandacht, kwaliteit en versheid staan centraal! Beleef en geniet @ GESTE!

Halve fles mineraalwater

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant GESTE

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Kan onderstaande recensies alleen maar onderschrijven. Buitengewoon lieve gastheer en -dame die dit knusse hotel-restaurant runnen. De kaart blinkt uit in eenvoud en prijs; er zijn slechts 5 hoofdgerechten, allen voor een tientje. Soepje vooraf 5,-. M'n vissoep is goedgevuld, en uitstekend van smaak. De steak wordt vervolgens geserveerd met een flinke bak salade en frites. Buitengewoon goed en voldoende voor een niet te kloppen prijs, je vraagt je af hoe ze het doen. Zonder meer aan te raden!
Boelsy .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Klein (hotel-)restaurant aan de rand van het centrum. Bezocht vanwege de goede recensies en dat was het ook waard! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Bijzonder goed en lekker gegeten en netjes geserveerd. Heerlijke chardonnay. Helaas ligt het niet direct tegen of in het drukke gedeelte, want dit restaurant verdient meer gasten.
Grote F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Onlangs gestart restaurant met leuk drie gangen menu voor nog geen 20 euro. Keuze is nog niet uitgebreid maar de gerechten zijn uitstekend. Zoals de verse aspergesoep, de verse aardbeien met slagroom (met of zonder ijs), lekkere frietjes en vooral lekkere, knapperige verse groenten. Zo'n 7-8 soorten waaronder venkel (waar zie je dat?).
Vleesgerechten waren er goed bereid.
Het restaurant is een oase van rust, hier zit de massa niet, er is voldoende plaats. Een restaurant om rustig en ontspannen te eten. Vriendelijke en attente service.
Jan Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Weekendje Valkenburg dus op basis van de goede recensies bij Geste gedineerd.

Limburg is het land van de asperges dus uiteraard kozen wij voor het menu. In alles voortreffelijk, van de aspergesoep tot de traditioneel bereidde variant bij het hoofdgerecht, je proefde de versheid. Veel groente ook als supplement. De geadviseerde witte wijnen waren passend bij dit menu.

Heerlijke fijne ambiance om te dineren!
Jklaren .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor het drie gangen keuze menu. Prijs kwaliteit is top! Lekkere knapperige groente, dus niet te gaar. Dit restaurant met haar uitbaters is een aanrader. Vooral ook als je niet in de drukke straten van Valkenburg wilt eten. Nog een suggestie. Benoem de gerechten wat uitgebreider, bijvoorbeeld waar het ijs vandaan komt en serveer echte slagroom. Wij komen weer als we in de buurt zijn! Succes verder. Komt vast goed!
Hella D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben het echt super goed en gezellig gehad in Hotel Restaurant Geste!
Hartelijke en gastvrije mensen, goede bediening.
De kamer was keurig en schoon.
Het eten was ook erg lekker...wij hadden vooraf Aspergesoep die echt heel erg lekker was!
Ik kan nog veel meer vertellen.... maar als ik de volgende keer weer naar Valkenburg ga, ga ik zeker weer naar Hotel Restaurant GESTE!

genp .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Het was erg gezellig,de nieuwe eigenaars hebben er een mooie zaak van gemaakt, ook de hotelkamers zien er goed uit. Voor een nachtje valkenburg helemaal top.
JolenTon .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Onlangs heerlijk gelunched, geen uitgebreide kaart maar desalniettemin voortreffelijke sandwiches op een spiesje gegeten. Prijs kwaliteit heel goed.Hele leuke bediening met een glimlach. Sfeer en inrichting van de zaak zeer vernieuwend. Zaak ligt niet in de volle drukte van Valkenburg, dus heerlijk vertoeven.
r.hoekema .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Geste biedt voor een scherpe prijs een menu met keuze uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en dit keer waren asperges aan de kaart toegevoegd. Ik koos voor zalmtartaar, asperges en aardbeien toe. Mmmmmm. Ze hebben bij Geste een kok die werkt met verse ingrediënten en kwaliteit levert! Geste heeft een fijn terras en op deze zaterdagavond genoten we buiten van ons diner. We gaan graag weer een keer bij Geste eten!
Marjan1954 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk gegeten bij hotel, restaurant Geste in Valkenburg. Wij hadden een 3 gangen keuze menu voor €19.95. Het voorgerecht viel al goed in de smaak een heerlijk zalmtartaartje, voor het hoofdgerecht hadden wij beiden gekozen voor een spies met heerlijke saté saus. Zo mals heb ik het nog nooit gehad. Het nagerecht was ook voortreffelijk. De bediening was vlot en heel aardig. We zaten buiten op het terras en hadden mooi uitzicht op de ruïne. Dit restaurant is echt een aanrader voor iedereen die in Valkenburg vertoefd. Wij gaan zeker nog eens terug.
Josee1738 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Geweldig gegeten. Zeker een aanrader. Gezellig interieur.
Vriendelijke en correcte bediening. We komen hier zeker terug!!!
Tania P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Superweekendje gehad!! Ht restaurant heeft een heerlijke kaart en supervriendelijke bediening.. ht hotel is perfect in orde proper en mooi ingericht.. een echte aanrader vr een weekendje valkenburg..
MrP5 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Op het zonnige terras van Geste is het goed vertoeven!
Keuze uit aantal biertjes van de tap....doe dan maar een lekker wit biertje van de tap.
Na een kijkje op de kaart valt mijn oog op gamba's. Heerlijk.....lekker met knoflook, kappertjes en heerlijke frietjes.
Er staat nog meer lekkers op de kaart.....zeker voor een volgende keer!
Goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening.
Aanrader om een dagje winkelen in Valkenburg af te sluiten of te beginnen (met de lunch) :-)
Komen zeker terug.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Na een dagje Valkenburg neergestreken op het terras van Hotel Restaurant Geste. De vriendelijke bediening blijken de kersverse eigenaren te zijn van dit pas geopend hotel. Na een paar biertjes begon de inwendige mens te knorren. Hapje eten dan maar. De kaart berichtte spiezenspecialitieten en een asperge menu. Ik heb me laten verleiden door de asperges. Voorgerecht was voortreffelijk en hoofdgerecht top. Asperges juist gegaard en de zalm was voortreffelijk. Nagerecht: Ambachtelijk chocolade ijs (van een italiaanse ijssalon werd me verteld), moulleux, koffie en een Cognacje Smullen. Op weg naar het toilet viel me het moderne, kleurrijke en frisse on-Valkenburgse interieur op. Wat mij betreft een aanwinst voor het over het algemeen oubollige maar wel gezellige Valkenburg. Een aanrader en ik kom er zeker nog eens terug om van de spiezen te smullen.