Hotel-Restaurant Gaudi

5,2
5,1
L15V .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wat een verschrikkelijk restaurant. Het was er enorm koud. Er zaten gaten naast het raam waar veel wind doorheen kwam. Het was een verschrikkelijke service. Tijdens het eten kwam de serveerster nooit langs. Wanneer de borden werden gehaald vroeg ze echter alleen of we nog drinken wilden. Niet of het gesmaakt had. Verder zaten we er alleen. Niet gek ook want het eten was 3x niks. De kip was aangebrand. Het vlees en kaas was droog. En de rest was erg watterig alsof het uit de vriezer kwam. We gaan hier nooit meer eten want het was echt verschrikkelijk.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Op donderdag gereserveerd voor goede vrijdag. Het kwam over aan de telefoon alsof ze bijna geen plaats hadden. Ik zei al tegen mijn vriendinnen dat we wel ergens achteraf geplaatst zouden worden! Het was leeg en koud toen we aankwamen. Ja het is altijd rustig op goede vrijdag, zei de serveerster, terwijl de rest van Valkenburg gezellig druk was. Ze hadden geen cocktails (alleen in de zomer). We vroegen of de chef iets voor ons kon maken aangezien we toch (op 2 mensen na) alleen waren. Dat ging niet. Als we de verschillende 'plates' zouden bestellen zouden we toch van alles wat krijgen. Het was koud in de zaak. Zelfs de serveerster zat in haar handen te blazen, maar het was moeilijk om alles warm te krijgen zei ze. Na een uur kwam het eten. Je zag al dat niet alles super vers was. Ik vroeg om salsa saus, maar kreeg een klein bakje sweet Chili saus. Ze hadden geen salsa, in een tapas restaurant. Alles smaakte niet. Garnalen droog, kip droog, lam droog. Vis niet vers. Mais al minstens 3x gekookt. Kortom echt het geld niet waard. Bij het ophalen vroeg de serveerster of het gesmaakt had, we zijn heel eerlijk geweest en aangegeven dat we niet echt tevreden waren. Ze zou het doorgeven aan de keuken. Even later kwam ze terug en gaf ze aan dat de kok het niet met ons eens was!! Oke dan. We hadden geen zin om te blijven. We hebben betaald zonder fooi. Een net restaurant had op z'n minst een koffie van het huis aangeboden. Kortom niet tevreden!!
Annievan1952 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Slecht, zo slecht zijn we nog nooit geholpen. De serveerster kwam bij ons om de bestelling op te nemen, na enige tijd kwam ze terug met twee borden EN.. haar telefoon lag op haar schouder, ze was gewoon aan het bellen terwijl ze bij ons de borden op tafel zette. Sterk verouderd interieur en onfrisse uitstraling. De verlichting was niet uit, we zaten dus in het donker te eten. Op mijn opmerking daarover werd niet ingegaan. Schandalig vonden wij het. Nooit maar dan ook nooit meer.
Laers G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Een bomvol Valkenburg vanwege kerstactiviteiten op zaterdag 19 december. Alleen bij Gaudi bleek plek. Heel veel plek zelfs.
Even later begrepen we hoe dat kwam.
Ik had spareribs besteld. Deze waren uitgedroogd en nauwelijks gemarineerd. Totaal geen vlees smaak aan. Het interieur is vergane glorie en de serveersters en ober waren geen team.
4X om een cola light gevraagd. Die kwam dan ook echt pas na 4X vragen. Het biertje uit de fles was het enige dat lekker was.
Het tempo van de keuken en serveersters in het restaurant lijkt helemaal niet berekend op meer dan 5 tafels tegelijk.
We gaan hier zeker nooit meer naar toe. Het is in alle opzichten aan vernieuwing en teamwork toe.
Totziens .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Zaterdagavond met vrienden bij Gaudi gegeten. Zeer ondeskundige, onvriendelijke bediening. Steeds maar praten over "jullie mogen nog voor zoveel eten bestellen, dit valt niet onder jullie bon etc" wij hadden namelijk een dinerbon voor 2. Kwaliteit van het eten was zeer slecht. Het smaakte helemaal niet naar vers bereid eten, erg vet allemaal. De volgende gang werd al geserveerd voordat de tafel afgeruimd was, resultaat dat wij met de vieze borden in onze handen zaten. Het bestelde eten, tapas, was ook niet compleet wat op de kaart stond werd NIET geserveerd. Ronduit slecht allemaal. De enige die een plus verdiende was de jonge serveerster, die steeds meisje werd genoemd door de "hoofdserveerster". We hebben uiteindelijk 2 eetbonnen daar verzilverd met een waarde van 130 euro!!!!! En met de uiteindelijke bijbetaling mag je toch tenminste IETS verwachten????? Advies: ga daar NIET eten en besteed de bonnen op een ander adres. Diner voor 2 moet dit restaurant beslist uit hun arrangement halen!!!!!!!
Wgelissen .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
fam. Gelissen, met mijn vrouw vandaag hier gegeten. Social Deal. Ik wil 't maar niet te lang maken. Alles ver maar dan ook vér beneden peil. Zeer karig geserveerd.. uitgedroogd, smakeloos vettig en slecht. Komen hier zeer zeker nooit meer terug. We moesten voor 'n zeer klein pistolet broodje dat we erbij vroegen omdat 't allemaal zo karig was, € 2,50 bijbetalen. samen voor 2 pilsjes en twee 'ook slechte' glaasjes wijn a € 3.50 samen dus € 14,50

Ik had twee vouchers nog extra gekocht die ik meteen ga annuleren. Die wilde ik mijn zoon geven.. maar vindt 't absoluut niet verantwoord hem daar heen te sturen met zijn vriendin.
Schandalig... personeel vriendelijk.. maar nogal vreemd, met je pink heel dicht op 't eten wijzen komt ons zeer onsmakelijk over. Wij noemen 't echter ondanks de vast wel goede bedoelingen... 'onbewust onbekwaam'... te triest voor woorden.
Caucho .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Ik was hier een tijd geleden gaan eten, en ik vind dat voor de prijs die je betaald voor het eten de kwaliteit zeer ver onder de maat ligt, tournedos doodgebakken, de mix vleesschotel gebeurde dit ook met de entrecote, die vistapas waren goed maar te weinig voor 2 personen en voor dat geld verwacht ik zeker meer!
Jacke073 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Vorige week hier een 3-gangen tapasmenu gegeten via een Social Deal. Met afstand de slechtste Social Deal die we hebben meegemaakt. Had ook weinig met tapas te maken. Het was een vlees-vis menu. Het visgedeelte bestond uit 1 kleine scampi en 1 kleine mossel en 2 calamaris per persoon. De spareribs waren niet te eten. Het op het menu vermelde vlees van de dag hebben we niet gezien, geen patatas bravas maar een kommetje gewone friet. Gemengde sla : niet gezien ! Met veel honger naar buiten gegaan. Klapper op de vuurpijl : bij het serveren van de "tweede gang" werd mijn glas bier omgestoten dat nog voor ruim een kwart gevuld was. De serveerster vroeg hoeveel er nog precies in het glas zat, want dat bepaalde of ik een nieuw glas van de zaak zou krijgen. Op haar vraag of ik nog wel een glas bier wilde hebben heb ik uiteraard "ja" geantwoord en daarmee duidelijk aangegeven dat ik dat op rekening van de zaak verwachtte. Bij betaling van de rekening stonden echter mooi 2 glazen bier á € 2,50 op de bon. De betreffende serveerster was inmiddels met haar fiets dwars door de zaak naar huis gegaan en haar jongere collega heb ik maar niet meer met de ellende geconfronteerd. Rekening betaald, snel naar buiten en hier nooit meer terug . Jammer voor al die mensen die ook nu weer zo'n social deal hebben gekocht.
Xjlnn .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Erg ontevreden, tijd terug hier gaan eten met 4 personen gaan eten via social-deal, een 3 gangen tapas menu van 21,95 voor 9,99. Op de site van social deal werd je doorverwezen naar het menu dat we zouden krijgen. Dit zag er fatsoenlijk uit. Echter bij aankomst werd er verteld dat er een 'aangepast' menu was voor de mensen die met social deal kwamen eten. Er werd geen rekening gehouden dat sommige van ons geen vis lusten, en de porties waren enorm klein. Totaal niet wat online werd aangeboden. Toen ik de ober (die volgens mij verstandelijk beperkt was) hierop aansprak ging hij de manager haalde en die verkondigde ons: 'Ja maar mevrouw, wat verwacht u voor 10 euro per persoon in Valkenburg?' Nou meer dan dit dus! ontzettend onbeleefd en achteraf thuis nog maar een boterham gesmeerd want de porties waren echt klein en zelfs geen 10 euro waard. De obers snapte er zelf niks van en vond het erg apart allemaal!
Gertie99 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Gisteren tapas gegeten bij "Chinees" restaurant Gaudi in Valkenburg. Of was het Spaans. Je raadt het al, een Spaans restaurant met een Chinese kok.
Het had niets met tapas te maken. Zoals ook in andere recensies al vermeld de tapas leken niet vers, uitgedroogd, smakeloos en mondjesmaat. Echt slecht of alles al 6x opgewarmd was.De bediening bestond o.a. uit een iets oudere man die vriendelijk was. Dit is dan ook het enige positieve wat ik kan melden.
Wij komen hier nooit meer terug.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Geluncht bij dit restaurant dat er van de buitenkant aardig uitziet. Het brood onder de uitsmijter was aan de droge kant, de tapas...mag niet zo heten. De spinazie-kaas-kroketjes waren bleek en lauw, het brood met aioli was een ingesneden pistoletje. Erg jammer. Wel vriendelijke mensen. Maar maak de kaart wat kleiner en doe alleen waar je goed in bent.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Onderstaande recensie kan ik alleen maar bevestigen.
Als voorgerecht serranoham, chorizo, brood met tapenade en aioli en Iberico worst. Ik kan alleen maar beamen dat deze rechtstreeks vanuit de verpakking keurig op het bord zijn zijn gelegd.
Als hoofdgerecht kregen we huisgemarineerde spareribbetjes. Ongeveer 2 tot 3 cm lang. Amper vlees bevattend, zwart vlees dan. Ook nog kippenvleugels, champignons in knoflook. De kip was niet gekruid en de champignons waren wel erg zompig. Het vanille-ijsje met slagroom (ook niet vers) kon net door de beugel.
De bediening was zonder meer keurig en vriendelijk. Alleen was het meisje dat ons in het begin bediende was niet op de hoogte van de nieuwe social deals, waardoor er m.b.t. de menusamenstelling tot 3x verwarring ontstond. De bediening werd na het voorgerecht overgenomen door een oudere heer die ook zeer vriendelijk was. Ondertussen was een discussie over de menu's tussen de jonge dame en een Chinese dame ontstaan, waaruit duidelijk bleek dat de jonge dame niets wist van nieuwe social deals. De jonge dame verliet daarna zichtbaar geïrriteerd de zaak. Nee, ik verwacht dat dit restaurant geen lang leven beschoren is. Of nietsvermoedende toeristen moeten met eenmalige bezoekjes de omzet opleveren.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Wie alle slechte recensies op IENS (of andere sites) leest zal zich waarschijnlijk afvragen of er dan werkelijk niets positiefs over Gaudi te melden is. Welnu: dat is er triest genoeg inderdaad niet. De lijst met missers is ellenlang. Net als de wachttijden in dit restaurant.
Het heeft weinig zin om die lijst hier uitputtend te vermelden, dus laten we het er maar op houden dat het eten smakeloos en fantasieloos was. De frituurpan draait in deze zaak overuren. Bovendien smaakte alles naar vet dat te lang geleden ververst is. Dit heeft inderdaad niks met Tapas te maken.
De bediening is in eerste instantie slecht, dan irritant en uiteindelijk gewoon hilarisch. Als de gasten aan de verschillende tafels bij elkaar contact zoeken en veelbetekenende blikken beginnen uit te wisselen, is het wel duidelijk: dit is niet goed.
Zo werden onze borden niet weggehaald, wat erg lastig was toen het volgende gerecht geserveerd werd. En dat tot twee keer toe. Eigenlijk drie keer, want één keer presteerde de ober het om hetzelfde gerecht nóg eens te brengen. Daar moesten we hem zelf wel even op wijzen, waarna hij weer omdraaide en het wachten opnieuw begon.Toen we na het hoofdgerecht geërgerd zelf maar onze vieze borden op een andere, inmiddels lege, tafel hadden gezet was de reactie: "Ah, ik zie dat u zelf de borden al heeft weggezet". Ongelooflijk...
Kortom: hier moet echt snel de bezem doorheen, want hoewel de horeca in Valkenburg misschien gericht is op toeristen die toch niet meer terugkomen, kun je dit niemand aandoen, zelfs niet voor een gereduceerd Social Deal tarief.
Wij hadden in elk geval de neiging om gasten die later arriveerden toe te roepen dat ze toch vooral beter konden omdraaien en even verder zoeken.
Dit zijn van die verbijsterende avonden waarop je je voortdurend afvraagt of de uitbaters van zo'n zaak het nou zelf ook niet vervelend vinden om alleen maar ontevreden gasten te hebben.
Oh, en de bedrijfskleding is toch echt geschikter voor een bouwbedrijf dan voor horeca...
Mobi72 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Op een verder rustige zondagavond hier naar binnen gelopen omdat het er gezellig druk uit zag. Nadat het voorgerecht (carpaccio) was uitgeserveerd toch maar snel weer opgestapt. Het was echt niet te eten. Er zat een hele witte laag (knoflook??)kruiden over heen welke onze wenkbrauwen al deed fronzen. Nog wel twee happen geprobeerd, maar hier waren mijn smaakpapillen niet tegen bestand. En die van mijn vrouw ook niet. Snel de schade afgerekend en in de buurt een ander restaurant opgezocht. Nu wel vooraf op Iens gekeken of ze goede cijfers hadden. En uiteindelijk toch nog heerlijk gegeten!
Veerb .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Gister zijn wij via social deal gaan eten bij Gaudí. Het was een 4- gangen tapas diner, de 4e gang was vanille ijs met slagroom.....
Omdat we via social deal kwamen moesten we ergens achter in de zaak plaatsnemen. Daar was het koud, ongezellig, geen muziek.
We hadden het duurste tapas menu. Het was waardeloos. Het eten is absoluut niet vers. Het lijkt allemaal opgewarmd te worden in de magnetron. Smakeloos dus. Er kwam een stel aan een tafel naast ons zitten en de ober vroeg hun meteen naar hun voucher, het bleek dat de mensen niet via social deal kwamen. De ober nodigde hen meteen uit om gezellig voor in de zaak te komen zitten, lekker bij de openhaard..... De bediening bestond voornamelijk uit Chinezen, ze schonken ons geen enkele aandacht en vroegen niet of alles naar wens was. En dat terwijl we de vleestapas nauwelijks hadden aangeraakt. Voor dit eten, 2 glazen wijn en een glas cola zouden wij zonder social deal €64 moeten betalen. Dat was het echt niet waard. Kortom er is niets Spaans aan en Ik raad dit niemand aan!
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
afgelopen vrijdag, 15-02, hebben wij hier gegeten. tweemaal t meest uitgebreide tapasmenu. seranoham en chorizo die totaal uitgedroogd waren, daarna 4 gefrituurde inktvisringen, 4 stukjes kibbeling en 4 mosselen, allemaal moddervet en in dezelfde frituurpan gebakken , daarna 2 gehaktballetjes met tomatensaus, 2 kipvleugeltjes en 2 spareribbetjes. paste allemaal in een tapasbakje. het enige wat redelijk was was het afbakstokbroodje. verder slecht, slecht, slecht. totale rekening 67 euro, dit is met 2 biertjes en 2 cola. schandalig! chinese kkok en bediening, heeft helemaal niks te maken met spanje.
Digiwalker .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
tapas vlees en vis voor 26,50.(p.p)
Entree: spaanse ham, plakje kaas, 1blank anjovisje, chorizo, salami en spaanse worst, van alles 1 plakje. Smaak redelijk. Had kennelijk al een tijd gestaan gezien de uitdroging van de vleeswaren.
Vis: 2 gefrituurde mosseltjes, 2 gefrituurde kibbeling en een 8 tal gefrituurde kalamares, alles veel te vet. Portie garnalen waren goed
Vlees: 1 kip vleugeltje, 2 mini spareribjes, 2 gehaktballetjes in tomatensaus en patatas bravas
Dit alles gegarneerd met een verlept bakje salade, 1 afbakbroodje (voor 2 personen), tappenade en aioli.
Koffie toe.
De bediening was chaotisch en knullig. Ober wist deels niet wat er geserveerd werd.
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Gisteren heerlijk zitten eten. Sommige tapas was erg smaakvol en andere weer niet. De pakketjes met kabeljauw en spinazie zijn echt een aanrader. De bediening is goed te noemen. Enige nadeel is de eigenaar die achterin de tent wat verveeld en boos zit te kijken. Prima restaurant voor een simpele tapasavond.