Hotel Restaurant Eeserhof

Dorpsstraat 2 9536 PD Ees Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Restaurant Eeserhof

Drenthse gastvrijheid en een prachtige kaart

Voorheen het dorpscafé van Ees, nu een volwaardig hotel! Het sfeervolle familiehotel beschikt over een à la carte restaurant waar je kunt genieten van een ruime keuze aan heerlijke vlees-, vis- en vegetarische gerechten. Gemoedelijkheid en genieten staan hier voorop! Tel hier de Drenthse gastvrijheid bij op en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Eeserhof

Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
De menukaart is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Vooraf hadden we de tomaten- en mosterdsoep, vervolgens het runderstoofpotje en de gamba's, toe de meloensoep. Alle gerechten waren zeer smaakvol, ook de bijgerechten waren goed verzorgd. Eeserhof heeft een sfeervol restaurant met een goede service. Ook een prima locatie om te overnachten: nette kamers en een verzorgd ontbijtbuffet.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Een zeer smaakvol 3 gangen diner genoten. Op zich een rederlijk eenvoudige hap ( varkenshaas medallions maar erg goed op smaak en mooi opgemaakt. Ook de bijlages waren goed op smaak.
Pieternellamarialena .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Vanwege de maandagavond was het erg stil. Goede ontvangst. Prima eten. Goede en hartelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar!
gn.de.groot .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Aardige bediening, to-the-point; smakelijke gerechten, hoewel die o.i. iets kruidiger hadden kunnen zijn, hoeveelheden ruim voldoende. Keuze gewoon uit het menu, goedkoopste gangen niet berekend.
Lucca09 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het eten was super lekker ( mosterdsoep, varkenshaas met brie en bacon en grand dessert)
Het is mooi en sfeervol ingericht, de bediening is goed en geeft je goede info over de gerechten.
Wij komen zeker een keer terug. Tip misschien de nagerechten iets goedkoper doen en misschien een ijsgerecht er bij doen.
HBR1959 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De parmaham en lam waren heerlijk. Het toetje iets minder. De sfeer was gezellig, de prijs viel ondanks de korting iets tegen.
There D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hadden een reservering staan voor 19.00 uur. Maar omdat het zulk fantastisch weer was zijn wij eerst even buiten blijven borrelen. Dit was geen enkel probleem voor de bediening. Het terras was ook al heel leuk ingedeeld. Wij mochten met onze tank en diner reservering gewoon bestellen van de menukaart. Mijn mede tafelgenoten hadden een runderstoofpotje besteld en ik een entrecote, beide voortreffelijke smakende hoofdgerechten werden aangevuld met gebakken aardappelen en patat en 2 soorten groentes.

Complimenten voor de mensen in dit hotel restaurant.

T. de Groot
Bettie.de.korte .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Erg lekker gegeten bij de Eeserhof. We deden mee et de Shelldineer aktie n konden gewoon van de kaart eten . Geen apart menu. Uitstekend. Vriendelijke ontvangst en bediening uiterst correct. Een aanrader.

J.j.stavast .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding. Een zeer smakelijk diner
Een restaurant om terug te komen.
We wensen de nieuwe eigenaar veel succes
Jaclyn001 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wij hebben lekker gegeten, de tournedos smaakte erg goed. We maakten gebruik van de shell actie en hadden volop keuze uit de gehele menukaart. Prettige sfeer en goede service.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Prima service. Er waren (op een zaterdagavond) maar 3 tafeltjes bezet, inclusief de onze. Dat deed wel wat af aan de sfeer van het restaurant als geheel. Verder zag alles er goed verzorgd uit.
Simone1611 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk eten. Goede vriendelijke service. Alleen het dessert was onvoldoende vergeleken met het heerlijke hoofd en voorgerecht
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Een sfeervolle ambiance en hele gezellige ontvangst. Bediening was super te noemen heel erg klantvriendelijk. Uitleg bij bestelling was erg goed en juist. 4 personen 1* zeebaars 2* Ossenhaas medaillons en 1* Visproeverijtje, stuk voor stuk van een hele goede kwaliteit.
Een ECHTE aanrader. Wij gaan zeker nog terug.
Bogertb71 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij hebben gegeten met de bonnen van de Shell actie. Konden gewoon van de kaart kiezen, fijn! Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We komen graag nog eens terug.
Imminga .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
wij hebben heerlijk gegeten, er is volop keus op de menukaart, zeer vriendelijk bediening. Wij komen graag nog een keer terug!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Hier gegeten in het kader van de tank en dineer actie. Vriendelijke ontvangst en bediening. Er kan gekozen worden van de kaart. Het goedkoopste menu wordt dan niet gerekend. Bij het hoofdgerecht worden apart gebakken aardappelen, frites en een groente geserveerd. Het kaasplankje toe was zeer royaal. Alle gerechten van goede kwaliteit. Zowel de witte als de rode huiswijn is prima en met euro 3,75 per glas goed geprijsd. Koffie voor 2,10 vonden we zelfs goedkoop. Kortom, een restaurant waar je aangenaam een avond door kunt brengen.
AstridBosch .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Hotel Restaurant Eeserhof is gelegen in een prachtige omgeving in het mooie Drenthe; sfeervol ingericht (met open haard). Prima verblijf gehad in een gemoedelijke omgeving.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Via Groupon weekendje weg geboekt, inclusief een 3 gangen diner. Vooraf een mosterd soep. Flinke bak, heerlijk en vol van smaak. Daarna konden we kiezen uit kabeljauw of een runderstoofpot. De portie vis was royaal en dat was de stoofpot ook. Een hele flinke portie zelfs. Daarbij frietjes en aardappelschijfjes, salade en broccoli. Alles goed op smaak. Als nagerecht een omelet siberienne. Vond ik persoonlijk wat weinig maar na de grote porties van de voorgaande gangen was dit niet heel erg. Bediening zeer vriendelijk, attent en professioneel. Sfeervol restaurant. Aanrader.
Geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Hier wederom een driegangen menu gegeten. Soep , zalmfilet en gepoucheerde peer. Het werd keurig opgediend met voldoende bijgererechten. Echter de Prijzen zijn voor het gebodene ons inziens aan de hoge kant. Er waren veel klanten voor de A H aktie in het restaurant en vragen ons af of je als uitbater na deze geslaagde aktie je restaurant ook daarna nog vol krijgt.
Jh.rosing R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
alles was voortreffelijk echt een aanrader om bij jullie te gaan eten was super lekker komen zeker nog een keer terug bedienig is geweldig bij jullie