Hotel Restaurant de Wijnberg

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvon45 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
heerlijk gegeten en op verzoek gluten vrij. bediening van de meisjes was ook perfect.
Binnen was het minder gezellig en de bediening vond ik wat hard praten
Beatrixx .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
We hebben heerlijk gegeten op het terras van de Wijnberg. Simpel eten (vers gevangen schol, gebakken meerval, varkenshaasmedaillons) maar erg lekker door de versheid en de bereiding. Bijgerechten idem, vers, lekker knapperige groenten/frietjes, goede hoeveelheid, maar er wordt ook netjes gevraagd of er genoeg is. Ook de desserts waren eenvoudig maar goed van kwaliteit. Dame Blanche, aardbeien met ijs en slagroom, niets op aan te merken. De bavarois van mango was verrukkelijk van smaak. Alles mooi opgediend met een vriendelijk woord. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
We waren wel blij dat we heerlijk buiten op het plein zaten; binnen leek het erg donker, en gedateerd ingericht. Er was wel wat passerend verkeer, maar dat was rond dinertijd niet hinderlijk.
RiettevanderPloeg .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Hier kun je heerlijk eten. De salades zijn echt voortreffelijk en de soepen ook. Mosterdsoep met brie bijvoorbeeld. Het is vreemd dat de mensen dit heerlijke eten nog niet ontdekt lijken te hebben. Meestal niet zo druk terwijl de kwaliteit en bediening heel goed zijn.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Afgelopen maandag met een aantal vrienden in de Wijnberg gegeten. De tent is prima qua inrichting, niks speciaals, alleen de plastic plantjes hadden van mij niet gehoeven. De man in de bediening was correct en vertelde ons wat de vangst van de dag was. Ik heb gekozen voor de gamba's van het menu en deze gecombineerd met de spies van ossenhaas van de kaart. Een goede keuze, het eten is vrij snel klaar en lekker op smaak. De salade en gekookte wortels waren iets simpel maar geen minpunten. De prijs is uitstekend in verhouding tot wat je krijgt (zowel kwanti- als kwaliteit).
Kelvin S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Ik heb 2e kerstdag bij Restaurant de Wijnberg gegeten, Zoals gewend is het bij de Wijnberg altijd gezellig. De bediening zorgt ervoor dat je jezelf thuis voelt, en zijn erg hartelijk tegen je.
Het eten is gewoon lekker, en op smaak. Daar kan ik niks over aanmerken.

Ik weet gewoon dat als ik hier kom eten, dat ik kan rekenen op een gezellige en smakelijke avond.